Laden reviews...
Laden reviews...
208 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen vrijwel overal tevreden klanten. Klanten prijzen vriendelijk en deskundig personeel, heldere uitleg en snelle service. Er is af en toe kritiek op prijzen of beschikbaarheid, maar de algemene ervaring is positief.
Veel aandacht voor de cliënt. Netjes behandeld en goed overleg. Over wat en hoe te doen.
Beveelt aan
14 May 2026
Els visser
Katwijk
Service is wat je mag verwachten van een garage. Dat is bij Merk dealers ver te zoeken tegenwoordig.
Beveelt aan
14 May 2026
Erik
Rijnsburg
Gewoon goed en snel
Beveelt aan
10 May 2026
Sylvia
Valkenburg
Ik vind dat je heel goed geholpen word en ze goed luisteren naar je en een goede service hebben. In één word top.
Beveelt aan
10 May 2026
Leen
Katwijk
Vriendelijke en vakkundig personeel, je word goed geholpen kleine dingetjes doen ze gelijk
Beveelt aan
6 May 2026
Eshter van Weeren
Oegstgeest
Positieve ervaring.. vakkundig en vriendelijk personeel
Beveelt aan
4 May 2026
Ruth
Amsterdam
Klantvriendelijkheid, betrouwbaarheid en deskundigheid staat hoog in het vaandel bij deze garage. Nu ook weer gebleken bij het verwisselen van de banden
Beveelt aan
1 May 2026
Henk Feunekes
Leiden
Goed voorgelicht wat de storing van de auto was, en de auto is tevens goed gerepareerd.
Beveelt aan
30 April 2026
Martin van den Berg
Voorhout
Fijne ervaring, persoonlijke benadering. Nemen alle tijd om je wensen te inventariseren en gaan samen met je op zoek naar de auto van je wensen / dromen. Ook aftercare erg prettig. Ondanks dat het een stukje reizen is ga ik hier zeker terug voor onderhoud en al het toebehoren.
Beveelt aan
24 April 2026
Rogier
Denhaag
35 jaar klant zegt genoeg, toch?
Beveelt aan
17 April 2026
Hennie
Noordwijk
Er was geen plek bij de dealer op korte termijn, toen contact opgenomen met van Egmond en kon dezelfde dag nog terecht om de storing te laten uitlezen. Auto direct laten staan en volgende dag was die klaar!
Beveelt aan
16 April 2026
Arie
Katwijk
Ze staan klaar voor je wanneer het nodig is. Ondanks dat ze het druk hebben zoeken ze een mogelijkheid om je te helpen!
Beveelt aan
16 April 2026
Chantal
Katwijk
Ging voor Apk en grote beurt. Werd gebeld dat er nieuwe banden voor nieuwe rem blokken nieuwe remschijven, kosten 2000€ 3e keer auto daar in garage in 2 jaar tijd . Auto 8 jaar oud 2 jaar geleden daar gekocht. Mijn vraag voor enige coulange op de rekening aangezien ik die vrij hoog vond. Auto heeft 55000 km op de teller, Ik kreeg 22€ korting. Nou dat is een lachertje !
Beveelt niet aan
14 April 2026
Hariette
Wassenaar
Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de verwachte kosten. Alles wordt netjes verantwoord op de bon.
Beveelt aan
12 April 2026
Piet
Katwijk
Afspraak voor velgenwissel van winter naar zomer. Kon erop wachten na afspraak. En na 30 minuten reed ik idd weer de weg op
Beveelt aan
10 April 2026
Jos
Katwijk
Op een zaterdag wezen kijken voor een volkswagen UP! En werden vriendelijk ontvangen. Na een goede proefrit gemaakt te hebben samen even gezeten om het 1 en ander te bespreken. Donderdag erop konden wij de UP! Al ophalen en stond daar met een verse onderhoudsbeurt helemaal spik en span! Nogmaals erg klantvriendelijk en heerlijke koffie!
Beveelt aan
3 April 2026
Jordy
Almere
Ik had op de site aangegeven dat ik mijn auto alleen voor een APK beurt zou brengen. Ik werd later op de dag gebeld dat je ook hadden gekeken voor onderhoud en toen kwam er een waslijst met punten die aangepakt moesten worden. Naar mijn idee stonden hier ook zaken tussen die niet heel noodzakelijk waren. Aan het einde van het gesprek was de vraag of "we dit maar moesten regelen". Waarop ik vroeg, maar wat zijn hier dan de kosten van? Toen bleek het om ruim 1700,- te gaan. Uiteindelijk heb ik dit niet gedaan en aangegeven alleen de APK beurt te doen, waarop ik alsnog ruim 300,- kwijt was. Mijn conclusie; Ik breng de auto wel met een goed gevoel naar de garage en geloof echt dat ze goed en vakkundig werk verrichten, hier geen twijfel over. Ik vindt alleen dat ze iets te makkelijk en snel over de kosten heen stappen en hier niet in meedenken.
Beveelt niet aan
3 April 2026
Albert-Jan
Rijnsburg
Auto maar weer eens ingeruild voor een wat nieuwere. Heel snel en fantastisch geholpen door Peter, met ondersteuning door Rick en Justin. Snap niet dat iemand nog naar een andere garage gaat.
Beveelt aan
29 March 2026
Monique
Noordwijk
Vanaf eerste kennismaking tot aflevering alles prima geregeld.
Beveelt aan
28 March 2026
Evert Zeijpveld
Leiden
Vriendelijk baliepersoneel! Opdracht keurig uitgevoerd!
Beveelt aan
27 March 2026
Arend
Katwijk aan Zee
Zoals altijd keurig geholpen
Beveelt aan
27 March 2026
Nelleke
Leiden
Al jaren trouwe klant en ik zou niet gauw voor een andere garage kiezen.
Beveelt aan
26 March 2026
Marieke
Noordwijkerhout
Hoewel deze garage geen expert is met oude T3 Syncro's, hebben zij dit busje met een grote beurt goed op (de) weg geholpen. Nu hij weer remt en schakelt als nieuw, durf ik ermee de Italiaanse Alpen in.
Beveelt aan
25 March 2026
Wouter
Leiden
Heel goed geholpen ! Veel geduld en heel vriendelijk !
Beveelt aan
21 March 2026
Dawy-Joan
Noordwijk
Wij kwamen kijken voor een nieuw gebruikte auto en zijn zeer welkom ontvangen. Twee auto's sprongen uit het mooie assortiment van andere auto's en daar hebben wij ook in mogen proefrijden. Onze keuze is op een van de auto's gevallen en hebben wij inmiddels op de werft staan. Heel blij om onze auto op te halen waar zelfs een mooie strik op stond, geeft een heel gaaf gevoel. En ook nog met een heerlijke taart verwend. Een hele gemoedelijke sfeer en fijn en professioneel geholpen, beide verkopers hebben met veel interesse en kennis ons geholpen, dank jullie wel daarvoor.
Beveelt aan
20 March 2026
Angelique
Voorhout
Langevaart 1 A
2231GA Rijnsbug
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit