Snel en goed geholpen

Vriendelijk personeel Als dit gecontinueerd wordt blijf ik klant.

Gelijk werd ik geholpen en kon erop wachten

Piepende remmen werd gelijk naar gekeken en verholpen. Altijd goede service!

Ging vlotjes

Geen. Problemen met afspraak en of afhandeling. Profesioneel en bekwaam

altijd goed geholpen

super

goed geholpen

goed geholpen door vriendelijke mensen

Enthousiast team, flexibel en uitstekende service! Erg fijne ervaring.

Duidelijke uitleg en goede service

Goede monteurs en vriendelijke meedewerkers

Vakgarage

Zeer ervaren mensen en zo vriendelijk naar iedereen. Duidelijke uitleg over wat er zou moeten gebeuren. Ik ben helemaal blij met deze garage.

Positief, denken met je mee in oplossingen

Fijne ervaring, staan altijd voor je klaar wanneer er problemen zijn met je auto. Altijd netjes geholpen

prima service

nooit geen problemen en altijd mee denkende mensen bij AC

nooit geen problemen en altijd mee denkende mensen bij AC

Meedenkend

Auto moest een grote rep. Eigenlijk was daar geen tijd voor maar door wat te schuiven, had ik de auto na driedagen weer terug. En dat heet nu klantenservice ten top. Bedankt.

Altyd netjes gemaakt

Mijn eerste auto bij van Egmond gekocht, het ging om een Audi A3. Zeer klantvriendelijk en service gericht. Geholpen door de enthousiaste verkoper Rick, die de auto ook netjes heeft afgeleverd. Kortom een fijn bedrijf!

Klantvriendelijk en meedenkend

Door Peter heel fijn geholpen, hij nam de tijd was eerlijk en dacht mee in onze keuze.

Vriendelijke behandeling in een eerlijke zaak

Goeie klantvriendelijke behandeling

snel en goed en betaalbaar

goed overleg snel gemaakt redelijke prijs top service

Zeer goed!

Zeer vriendelijke mensen en houden je bijzonder goed op de hoogte van het onderhoud/reparatie.

Top service!

Geweldige service. Snel en betrouwbaar. Denken mee met oplossingen.

Prima afspraken

Prima afspraken gemaakt en waar gemaakt. Deskundige verkoper.

Zoals altijd, top service

Klantvriendelijk, deskundig, snel en behulpzaam. Het team van Van Egmond denkt met de klant mee en zorgt voor een perfecte oplossing.

Klantvriendelijk, meedenkend, goede service

Goed geïnformeerd, fijn contact. Staan altijd klaar voor vragen of hulp.

Open en eerlijk!

Geweldig!!

Waar service de motor is!!! Dat is het zeker, het snelle regelen, behulpzaam, meedenkend, en de service!!! Dank daarvoor!!!

Over Bosch Car Service