Correct

Service is al zolang wij bij A-C v. Egmond komen. En dat is al zo’n kleine 20 jaar gewoon weg Top. Met dank ook aan hun personeel. Ga zo door 👍👌

weer geweldig zoals we gewend zijn.

zeer klantvriendelijk

Gewoon goed

Kan hier een heel verhaal gaan schrijven over klantvriendelijkheid, service etc etc, maar kan het kort houden: GEWOON GOED!

Betrouwbaar en meedenkend

Ondanks personeelstekort door ziekte werden we prima geholpen en kan de auto weer een tijdje mee

Beetje thuiskomen en op tijd

Gewoon een makkelijke bandenwissel

Fantastisch

Goede service! Goede prijs - kwaliteit verhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel die erg denken aan de wensen van mij als klant.

Super service.

Goede service, meedenkend, netjes en competent.

Zeer servicegericht bedrijf

Mijn ervaring is zeker goed, erg behulpzaam. En servicegericht. Een aanrader!!!

Professioneel en klantvriendelijk

Ik heb vertrouwen in deze garage qua prijzen, advies en werkplaats kwaliteit.

Door de herinneringsmail voor mijn APK gelijk een afspraak gemaakt, wat snel gepland was. Goede service en geholpen door een goed team. Aanrader om hier je auto te laten onderhouden.

Altijd prima service en goede ontvangst.

We komen al heel lang bij het autocentrum. De ontvangst is altijd prima. Ze kennen je. Bij onderhoud wordt eerst gekeken wat er moet gebeuren en daarna komt er een advies en prijsindicatie. Ze geven aan wat noodzakelijk is en wat eventueel wat kan wachten. De service is goed.

Prima en helemaal volgens afspraak!

Top garage !

Mijn ervaring met dit garagebedrijf is uitstekend!

Autocentrum van Egmond beschikt over deskundige en vriendelijke mensen. Daarnaast verstrekt men heldere en scherpe offertes. Kortom, een aanrader voor elke VAG bezitter.

Heel erg klant gericht

Vriendelijk en vlotte afhandeling, maar ook met veel kennis. Vooral ook meedenkend

Heel goed

Snel en goed

Snelle vakkundige service met een smile

Onze auto kreeg een onderhoudsbeurt, nieuwe banden en een APK keuring. Alles verliep snel, vakkundig, zoals afgesproken en met een zeer klantvriendelijke service.

Ik zeer blij met AC van Egmond, weet altijd waar ik aan toe ben.

Altijd goed

Prima bedrijf, vriendelijke behandeling

kundig en klantvriendelijk

goede service terug koppelen problemen goede prijs kwaliteit

Uitstekende service en prima contact

Betrouwbare garage al bijna 40 jaar, klant, alle auto’s gekocht bij Autocentrum van Egmond , zeer klantvriendelijk.

prima!

Flexibel met verzetten van de afspraak en vervangend vervoer, erg fijn!

Altijd heel plezierig

Altijd behulpzaam

Keurig nette garagebedrijf

Simpel offerte aangevraagd via e-mail. Daarna gemakkelijk een afspraak ingepland. Vervangende auto eenvoudig geregeld. Onderhoud en service beurt volgens opgave netjes uitvoerd.