Filters

10

Zeer tevreden

Hartelijk dank voor de uitstekende service. De medewerker, genaamd Rick, was zeer vriendelijk, eerlijk en professioneel. Het aankoopproces verliep soepel en duidelijk. Ik ben erg tevreden met mijn auto en kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Bedankt voor de prettige samenwerking

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geluisterd en hiermee gehandeld bedankt

Problemen met de auto, vermoedelijk probleem besproken, afspraak gemaakt en problemen verholpen. Gewoon top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar

Goed en kijk naar de veiligheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service en eerlijk advies

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen !

Prachtige chowroom en een hele mooie voorraad auto's ben je op zoek naar jonge en betrouwbare ocaisions bent u zeker aan het juiste adres Wij zijn goed geholpen met onze VW T Roc

  • Aanbevelen? Ja
9

John weet overal een oplossing voor! Super garage.

mijn Alfa is 29 jaar oud maar rijdt nog als een zonnetje dankzij autocentrum van Egmond.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke mensen snelle en goede service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

In 1 woord, geweldig.

Ik had problemen met mn polo maar heb deze niet bij van Egmond in onderhoud maar wou graag advies van een vw deskundig bedrijf. Nou, top. Kon binnen twee weken terecht. Heel aardig geholpen bij het maken van de afspraak. M’n auto is weer thuis en hebben alles bekeken en uitgelezen. Correct te woord gestaan en de prijs viel ook reuze mee. Dus ja, in ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Al jarenlang plezierig contact en goede service

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Top garage

Duidelijk en professionele werkwijze. Gewoon een top garage die goed werk leverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Good friendly service

Bought my suzuki vitara in November 2025. Thre process was smooth and painless. Drove the car and had a minor brake issue. Sent the office an email and they assisted me within a day. Great service and an eager team ready to help. Way to to go Autocentrum van Egmond.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed en vakkundig geholpen!

Zeer goed en vriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Bedrijfswagen pech is geen optie!

Koelvloeistof lekkage werd opgelost terwijl de Garage agenda prop vol zat. Top dat de mannen mij snel weer op de weg hadden ons werk kan weer door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne service

Altijd alles in goed overleg

  • Aanbevelen? Ja
9

altijd betrouwbaar

sinds meer dan 40 jaar dezelfde garage- dat spreekt voor zich

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbedrijf

Zeer tevreden en volste vertrouwen in de mannen Goede service Alleen de locatie/ parkeerplaats zou iets groter mogen zijn,maar verder niets dan lof

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Staan klaar

De service is goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel, deskundig en betaalbaar. Alle VW-merken zijn hun specialisme.

Bij Wittebrug, de officiele VW dealer kwam ik in een enorme trage bureaucratie terecht met Keuzemenu's, call centrum en enorme wachtrijen. Oplaadklepje wil niet open? twee maanden afwachten maar en niet opladen dus? Hier de menselijke maat weer terug met echte mensen. Ze bestaan al sinds 1919!

  • Aanbevelen? Ja
7

Aanbevolen

Veel aandacht voor de cliënt. Netjes behandeld en goed overleg. Over wat en hoe te doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en nette behandeling.

Service is wat je mag verwachten van een garage. Dat is bij Merk dealers ver te zoeken tegenwoordig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ik vind dat je heel goed geholpen word en ze goed luisteren naar je en een goede service hebben. In één word top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke personeel

Vriendelijke en vakkundig personeel, je word goed geholpen kleine dingetjes doen ze gelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Langevaart 1 A

2231GA Rijnsbug

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.