Was perfect.

Mijn ervaring was zeer prettig met correct personeel

Afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak nagekomen

Kwaliteit en service zijn prima

We zijn al jaren klant en zijn zeer tevreden . Kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn onlosmakelijk aan Autocentrum van Egmond en de medewerkers verbonden.

hulpzaam

laats problemen met mijn auto, ik langs voor een afspraak. ik werd gelijk geholpen en het probleem is opgelost. heel vriendelijk en hulpzaam. top!

Denken mee en luisteren goed

Knap hoor

Klantvriendelijk

No nonsense behandeling en gastvrij

Deskundig en vriendelijk

Overleggen een reparatie /vervanging van onderdelen.Kan altijd langs komen als er iets is met de auto.

Vaklui aan de slag.

Snel afspraak via internet kunnen boeken voor de beurt,die kundig is afgewerkt.

Uitstekend, net als eerder

Prima!

Een afspraak is zo geregeld.

Alles volgens afspraak.

Gedurende het weekend was de familie niet inde garage aanwezig, Thomas die de receptie waar heeft genomen heeft mij prima geholpen, als de contant betaalde rekening ( pincard. ) klopt ben ik een blij mens.

Goed, persoonlijk en snel geholpen. Er wordt meegedacht.

Snelle behandeling na een lekke band.

Lekke band om 14.30 uur gehad. Zelf de band kunnen verwisselen. Daarna naar de garage gereden. Nog nét vóór 15.00 kon Jan een nieuwe band bestellen en laten bezorgen bij de garage. Om 16.30 terug geweest en is de band er in no time opgezet! Ook nog een paar goeie tips gehad van Arie hoe ik met m'n telefoon in de auto moet omgaan! Super!!!

professioneel

altijd goed

Goed overleg met AC over bepaalde reperaties die gedaan moesten worden. Een bovag waardiger garage.

Keurig bedrijf

Kom hier zeker terug. Nette mensen. Prettige ervaring.

Heel goed

Behulpzaam, klantvriendelijk en prettig goed geholpen bij Autocentrum van Egmond.

Erg fijn dat jullie een mooie auto voor mij uitgezocht hebben met mijn voorkeuren.

Top service voor een redelijke prijs!

Prettige en persoonlijke service, gecombineerd met degelijke vakkennis.

Top service!

Snelle en uitstekende service! Goed advies en je kan er altijd even langs voor advies of kleine probleempjes die men dan gelijk oplost.

Prima garage met goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik ben al meer dan 35 jaar vaste klant bij dit bedrijf en nog steeds naar volle tevredenheid.!!

Super klantenservice en deskundig advies

Afgelopen week heeft mijn auto een kleine beurt gehad+APK. Er waren geen problemen geconstaterd. Prima gasten en erg klantvriendelijk! Aanrader.

Ze hebben mijn netjes geholpen en ik heb een mooi auto bij Autocentrum van Egmond Kom zeker weer terug.

Super!

Onlangs een Volkswagen Up gekocht. Zeer goede service en goede kwaliteit. Auto rijdt top ;)

Zeer vriendelijk

alles volgens afspraak