Goede en betrouwbare garage

Ze geven goed advies en vervangen alleen wat nodig is

Uitstekende service en nooit terug voor niet goed uitgevoerde reparaties

Ik ben al 15 jaar klant. Er is wel een puntje: Als je zelf de ruitensproeier tot de nok hebt gevuld en er staat op de rekening 1 liter ruitensproeiervloeistof!

Al jaren uitstekend geholpen

Snelle en goede efficiënte oplossing geboden.

top

Bij Eda de Heus voelt het zoals het vroeger ging bij de garage waar we altijd kwamen, de mensen kennen je, je voelt je welkom, gezien. Zulke bedrijven zijn er nog maar weinig.

Erg fijn bedrijf behulpzaam kennis van zaken en goede service

Geen klant centraal

Bijna een half jaar geleden een hele fijne Aygo gekocht bij dit bedrijf. Hierbij een half jaar bovag garantie. Zojuist een check uit laten voeren bij mijn lokale Toyota dealer. Echter blijkt uit het dapport dat de accu vervangen dient te worden. Gebeld met Eda en gelijk de volgende dag een afspraak ingepland voor het vervangen van de accu. Het was niet mogelijk dit te declareren. Aangekomen bij Ede werd mij medegedeeld dat de accu niet gemaakt gaat worden. Volgens hun was hun check wel goed en daarmee de accu ook. Het ging hen niet om de centjes met een paar tientjes was de accu namelijk vervangen. Toen aangeven dat ik het verschil in meten dan niet snap en gevraagd of ik hiervoor echt een derde meting elders moet laten doen. Hierop werd mij medegedeeld dat het helemaal niet uitmaakt hoe andere metingen eruit komen, gemaakt wordt hij toch niet. Aangegeven dat ik mij niet toch niet prettig bij voelde aangezien ik op papier heb staan dat de accu vervangen moet worden. Ik wil graag een goed werkende veilige auto. Nogmaals gevraagd of ik een 3de meting kan doen. Vervolgens 15 minuten een discussie gevoerd en vervolgens boos vertrokken. Verwacht niet dat je als klant centraal staat. Verwacht ook niet als je auto ergens last van heeft dat hij gemaakt wordt, ook al zeggen andere bedrijven dat dit wel nodig is. Wat Ede vindt is namelijk juist. Zwaar teleurgesteld in dit bedrijf.

Enorme goede service erg klant gericht

Goed geholpen en goede haal en breng service

Uitstekend. Prima service.

Uitstekend. Prima service.

Betrouwbaar en behulpzaam

Eda de Heus heeft goede tweedehands auto's te koop met Bovag garantie. De service die ze hebben is erg goed.

keurig

prima, duidelijke afspraken, meedenken over vervoer

Erg prettig.

Fijne behandeling en altijd op tijd.

Bedrijf is concreet en overlegt, geeft advies en gaat dan pas verder aan de slag.

Auto werd voor een vakantiebeurt(je) gebracht. Er waren wat problemen. Wat heel prettig was is dat er eerst even gebeld wordt over de bevindingen, dat er degelijk advies gegeven wordt waardoor je als klant e.e.a. kunt afwegen. Gingen met vertrouwen de weg op.

Voorbeeldig

Ik ben al sinds 1964 klant

top

prettig, adequaat

geweldig

heel fijn werd gelijk geholpen en verholpen

prettig geholpen

alles volgens afspraak en op tijd.

Zoals ik nu al een aantal jaren bij eda de heus kom gewoon top!!!

Altijd netjes en correct te woord gestaan afspraken worden keurig nagekomen voor mij een topgarage met fijne mensen en goede monteurs

Een menselijke garage

Een garage waar ik als vrouw met weerstand tegen techniek en auto's en wantrouwen naar garages met een goed gevoel naar huis ga. Waar ze meedenken en uitleggen hoe het verlopen is. Een garage om te vertrouwen.

Snelle eerlijke service, sinds lange tijd en vele garages het gevoel biet opgelicht te worden. 👍🏼

Snelle hulp, meedenken, open eerlijk. Blij verrast.

goed en betrouwbaar

goede service en klantvriendelijk en persoonlijk

Altijd goede service, behulpzaam en eerlijk in onderhoud dat noodzakelijk is.

Altijd een correcte behandeling door de receptioniste, vaak wordt dd auto gehaald en gdbracht. Goed advies bij een Beurt. En heb inmiddels al aanbeveling gedaan aan mede Golf rijder.

Perfect bedrijf met prettige mensen en goede ambiance. Hoop dat ze nog lang mogen blijven bestaan, toppers.