Snel en goed

Netjes gedaan .snel en goed

Gewoon goed! Je voelt je klant.

Al twee keer op rij een fijne ervaring. Met eerder een uitgebreide reparatie aan de DSG-koppeling en nu de APK. Gewoon een keurig en gedegen bedrijf. Je zit dat er aandacht is voor alles. Nette showroom, opgeruimde balie, fijne en complete koffiehoek. Nergens onnodig over de top. Want waar het voor dit bedrijf om gaat is het resultaat voor de klant. En dat is elke keer dik voor elkaar. De medewerkers luisteren naar je en nemen je serieus. En eigenaar Aad van Winden is de padre familias. De gastheer die de puntjes op de 'i' van het gevoel van die gastvrijheid zet.

heel goed

prettige samenwerking en goede uitleg.

Goede service en Vriendelijke mensen!

Vorige week een auto aangeschaft bij Eda en de service en de mensen zijn super! De service die je bij eda krijgt heb ik nog nergens anders ervaren.

Aardig personeel en de service is zoals ik al jaren gewend ben, meer dan prima!

Zie hierboven.

Correct en snel geholpen.

Heb er een prachtige Kia Picanto gekocht. Alles was snel geregeld. Goede service en heerlijke koffie.

zeer goed

Team van betrokken personeel die het beste met de klant voor hebben. Geen onverwachte extra kosten bij afhalen, of er wordt eerst duidelijk over gecommuniceerd.

Snel en vakkundig geholpen

Keurig en netjes geholpen maar weer veel geld kwijt.

Vlotte en goede service

Ik heb het zeer positief ervaren

zeer klantgericht

Ondanks berichtgeving dat afhandeling meerdere weken kon duren regelde Aad van Winden binnen enkele dagen, dat een verhaalschade in één keer hersteld kon worden met een al staande afspraak voor behandeling van lakschade. En ook nog eens heel fraai hersteld. Super geregeld.

Heel attente dienstverlening in goed overleg

Werd bijvoorbeeld gebeld om te overleggen wat er gerepareerd moest worden. Kreeg ook een indicatie van de prijs. Die bleek bij afrekening te kloppen.

Professioneel, behulpzaam en vriendelijke service.

Professioneel, behulpzaam en vriendelijke service.

Bij aanmelding werd ik te woord gestaan vanaf werkplek medewerker. Op afstand mijn naam en kenteken auto moeten zeggen. Voelde vreemd dat men niet naar balie toe kwam . Op voorhand aangeven wat rekening gaat zijn op basis van advies over wat er allemaal gedaan zou kunnen/ moeten worden daar ging ik niet mee accoord. Eerst maar eens kijken hoe mijn auto ervoor staat . Monteur heeft mij desgevraagd gebeld om te overleggen wat er wel en niet noodzakelijke reparaties zijn. Fijn dat daar aandacht voor was.

vakkundig en klantvriendelijke behandeling

Er wordt bij onderhoud gekeken wat echt nodig is of wat verstandig is eerder of later te doen i.v.m. de kosten. Als er acuut problemen zijn worden ze ook meteen aangepakt.

Top ervaring

Ik heb met veel vertrouwen en transparantie mijn auto kunnen kopen en dat kan ik altijd waarderen. Ook werd er goed en snel gehandeld zodra alles rond was.

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Ik breng mijn auto met een gerust hart naar deze garage

echt top

Zeer betrouwbaar, vriendelijk en meedenkend team. Komen hun afspraken altijd en op tijd na. Vaklieden!!!

Een betrouwbare en zeer professionele mobiliteitspartner voor de zakelijke en particuliere rijder

De vriendelijke, professionele adviezen, ondersteuning bij aan- en verkoop en het altijd operationeel houden van ons wagenpark tegen een fatsoenlijke vergoeding maakt dat het Team EDA de Heus een zeer waardevolle mobiliteitspartner is.

Zeer goed geholpen

Ondanks dat ik dag te vroeg was toch fantastisch geholpen

Wensen en budget kenbaar gemaakt en....binnen een week was mijn auto op locatie. Gevonden ....en aangekocht! Een dag later mocht ik langskomen om mijn nieuwe auto op te halen, zelfs mijn trekhaak zat er al op.

snelle afhandeling en hulp

bij deze garage wordt je vriendelijk te woord gestaan en er wordt tijd voor je gemaakt ondanks dat je geen afspraak hebt. Je wordt gelijk geholpen als er wat aan de auto mankeert

fijne garage! vriendelijke mensen

fijne garage! vriendelijke mensen

Snel uitgevoerd

Ik kwam binnen bij de balie, en Eda de Heus zei dat het mogelijk was om de auto tussendoor te controleren, eerder in te plannen dan op de agenda van de website.

Over Bosch Car Service