Hele prettige ervaring

Fijne en prettige mensen. Ik zou dit bedrijf graag aanbevelen

Altijd heel goed daar!

Altijd goed!

Zeer klantvriendelijk

Alle medewerkers behandelden ons heel vriendelijk en vakkundig.

Mooie Kadjars!

Al een tijd op zoek naar een betaalbare en jonge Kadjar. Al snel kwam ik bij Dijt terecht, daar stonden ze in alle kleuren en op gaspedaal.nl helemaal bovenaan. Snel de deal gesloten en een paar dagen daarna al opgehaald!

Mooie voorraad met veel keus en goede prijzen. Snel afgeleverd, helemaal tevreden!

Zeer vakkundig geholpen

Ben heel goed geholpen bij het uitzoeken van een auto

goede ervaring

klantvriendelijk

Al enige tijd op zoek naar een mooie Renault Captur. Via via hier terecht gekomen, tot nu toe de beste ervaring bij het aanschaffen van een nieuwe auto! Super vriendelijke mensen, nemen rustig de tijd en je wordt echt uitstekend geholpen ondanks de Corona maatregelen. Super blij met onze nieuwe auto. Aanrader dus!

Uitstekend!

Uitstekend geholpen! Ik kom hier zeker terug.

Top service fantastische

Nét dat beetje meer. Geen nummer maar persoon.

zeer goede service

duidelijke en snelle afhandeling. na aankoop toch een deukje in de kofferbak gevonden. binnen een week opgelost zonder extra kosten. top dit bedrijf is een aanrader.

Nvt

Prettig geholpen en goed geslaagd!

Mooie Captur gekocht en super geholpen!

Top service en fijn zaken doen!

Keurig bedrijf zoals het hoort

Super bedrijf om zaken mee te doen!

Kopen van meerdere auto's

Prima bedrijf !

Net 2e auto gekocht bij Dijt. Prettige mensen, relaxte sfeer. Ruim aanbod en volgens mij een mooie prijs. Auto erg netjes afgeleverd.

Onze ervaring was heel positief.

We zijn goed ontvangen. Alle formaliteiten gingen goed. Goed uitleg van de voertuig.

Subliem!

Fantastisch geholpen bij de aanschaf van mijn Kadjar. No-nonsense, vakkundig en vriendelijk!

Heel goed en super vriendelijk geholpen Voor ons een 9

prima bedrijf .

behulpzaam echt nog een gewone dorpsgrage.

Goed geslaagd!

Ondanks de coronaregels prettig geholpen en goed geslaagd voor een zo goed als nieuwe auto!

Professioneel, efficiënt, plezierig

Mijn Renault captur aangeboden op marktplaats. Direct een bod, wat ik heb geaccepteerd. “Wanneer kan ik de auto komen halen, morgen”. Dat is goed. Volgende morgen volgens afspraak om 10.30 uur werd er gebeld. De Renault meneer. Mag ik het kenteken zien en wat is het nummer van de auto voor overschrijving. Is de auto goed??. Wat is uw bank rekening. Binnen enkele minuten was alles geregeld en werd de Renault op de aanhang wagen geladen. Verbluft bleef ik achter.

Grote klasse!

Kort een aantal kenmerken voor Autobedrijf Dijt: -Altijd een warm welkom -Goede prijzen -Duidelijk, no nonsens -Lekkere koffie -Snelle aflevering -Prachtige auto's GA ZO DOOR!!

Vakkundig en relaxed!

Nemen de tijd voor je, zijn niet opdringerig en alles keurig in orde. Zeer tevreden!