Slechte informatie vooraf bij reparatie

Reparatie uitgevoerd wat onder garantie zou vallen. Een sensor was eerder stuk en binnen een jaar weer stuk. (Onze vertrouwde garage kon dit helaas niet verhelpen en het moest via deze dealer in de buurt.) Na reparatie bij het ophalen kregen we een flinke rekening onder onze neus en konden we dokken…. Helaas, bleek het niet meer onder de garantie te vallen, die was verlopen en het jaar waarbinnen de sensor kosteloos vervangen kon worden, was ook voorbij. Een verzoek voor een coulance regeling zou absoluut niet gehonoreerd worden, omdat de auto niet bij de dealer in onderhoud was. Onfatsoenlijk en zeer klantonvriendelijkheid dat we hier niet vooraf over zijn geïnformeerd! Wederom een bevestiging waarom we deze zaak al ruim 10 jaar proberen ontlopen, na eerdere onredelijke situaties.

Goedemorgen, Zoals ik het lees komt de auto hier niet vandaan en is de eerdere reparatie hier ook niet uitgevoerd. De garantie gegeven door een ander bedrijf was vervallen en nu wordt er van ons verwacht dat wij deze kosten dekken. Zo werkt het helaas niet. Job Dijt

Hele dikke prima

Vanuit Oost Groningen gestrand in De Rijp met een defecte waterpomp aan onze 20 jaar jonge Renault. Fantastisch weer op weg geholpen door de deskundige, vriendelijke en meelevende mensen van dit bedrijf. Voor ons een dikke prima bedrijf

zeer goed en vriendelijk geholpen!

Vandaag de Renault Clio opgehaald en onze oude auto ingeruild. De auto werd afgeleverd met een complete servicebeurt. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen deskundig advies en uitleg. Zeker een aanrader!

Heel ontspannen en duidelijk communiseren een auto gekocht

Heel plezierig en ontspannen met elkaar omgegaan, heel snel tot een deal gekomen. Hg groet henk

Vlotte en duidelijke aankoop van mij auto.

Duidelijk en directe in- en verkoop.

Deskundige begeleiding

Het rijden in de Captur hybride plug-in was voor mij een geheel nieuwe ervaring in het auto rijden. De begeleiding bij de aflevering was helemaal naar wens.

Zaterdag Renault Twingo opgehaald stond er netjes gepoets bij. Zelfs goed verzekerings advies gekregen. Na klein probleem hebben ze dit gelijk opgelost.

Gemoedelijk bedrijf

Prima service, groot aanbod gebruikte auto’s

Vriendelijke medewerkers en verkoopadviseurs. Beantwoorden ook de vragen eerlijk. Dealer heeft zeker goed indruk achter gelaten.

Goede voorlichting en vriendelijk. Klant gericht

gewoon goed geholpen

Kom al een aantal jaren bij Autobedrijf Dijt en wordt altijd keurig en netjes geholpen

Zeer goed en uiterst hulpvaardig bedrijf.

Al jaren het bedrijf voor aanschaf en onderhoud van mijn auto(‘s).

Groot aanbod, super klantvriendelijk en een geweldige service. Echte aanrader!!

Heel blij!

Een plug in Captur bij Leon gekocht, ik rijd vooral kleine stukjes en doe dit nu bijna allemaal elektrisch. Ik heb al 2,5 maand niet getankt! Fijn contact, lekkere koffie en auto stond er bij aflevering als nieuw bij!

Alles correct

Alles correct

Goeie dealer

Goeie service, Word snel en goed geholpen

Dikke Arkana gekocht, top!!

Was bezig met een nieuwe maar toen kwam ik op de site van Dijt terecht en kwam daar zo goed als nieuwe Arkana’s tegen voor veel minder geld. Goed contact en snel geregeld! Helemaal goed!

Een relaxte no nonsens ervaring.

Een Katjar gekocht bij Job Dijt. Na een proefrit lag er bij terugkomst een offerte klaar met een goede inruilprijs voor mijn Kangoo waar ik meteen akkoord mee kon gaan. Gekocht op 23 juni '23 en stond klaar 30 juni. Tot nu toe perfect.

Ha Jacques, Bedankt voor de leuke review en veel plezier met de nieuwe auto! Job

Tot nu toe geweldig

Sinds ongeveer 5 weken de trotse eigenaar van een Captur uit 2021 Afgelopen week een beschadiging ontdekt op de velg, gevraagd of ze dit konden bijwerken, nee was het antwoord we bestellen een nieuwe velg !!!!! In nog geen twee dagen was het al geregeld. Super service

Super geslaagd voor een mooie Arkana Rs line, nieuw niet te krijgen, maar bij Dijt binnen een week geleverd!

Zelfs op zondag werd mijn mail beantwoord. Goede service allround. In december 2019 mijn Captur gekocht en deze in onderhoud bij Dijt. Ik ben een blijfertje.

Ongedwongen relaxte sfeer bij Dijt.

Leuk geholpen door de jongste Dijt. Hij verkocht me de mooiste auto die ik ooit heb gekocht. Geen poeha en verkoopgedoe, dat vind ik het prettigst....

fijn bedrijf waar je prettig en eerlijk wordt behandeld

Heb erg lang op internet gezocht naar een gebruikte Renault Kadjar. Voorkeur voor een jonge auto met weinig kilometers in een bepaalde kleur en voor een concurrerende prijs. Ik vond mijn voorkeur bij dit bedrijf. Gezien de afstand Venlo Purmerend eerst via mail een indicatie voor mijn inruil gevraagd. Prima voorstel ontvangen en een datum afgesproken voor een bezoek. Werd vriendelijk ontvangen en alles werd rustig uitgelegd. Koop werd gesloten en de nieuwe auto werd nog meteen van een afleverbeurt voorzien en overgeschreven. Op mijn vragen die ik achteraf had werd per mail altijd direct gereageerd. Een jaar Top Garantie van Renault zodat ik bij een evt. mankement dit in mijn woonplaats bij een Renault garage kan laten repareren.

Eerst koel, maar daarna waren de verkopers heel klantvriendelijk.

Goed product, deskundig technisch advies i.v.m. een caravan die de Captur met trekken en een goede afhandeling ook wat betreft de inruilprijs.

Vriendelijke en professioneel

Prima geholpen toen ik met een beetje onduidelijke gevalletje "raar geluidje" naar de garage kwam. Je voelt je ongemakkelijk met zo'n vage klacht maar toch serieus genomen. Bleek een plug van de bodemplaat los te zitten. Fluitje van een cent en prima opgelost!