Top service en goed overleg!

Apk van onze Peugeot bij Dijkwel laten uitvoeren. Er werd keurig gebeld wat er vervangen moest worden en vooraf prijs opgegeven. De auto was snel weer klaar en de prijs viel reuze mee. Goede service voor een goede prijs!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede snelle service

Fijn bedrijf waar wij snel en vakkundig geholpen werden bij een kapotte accu.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ervaring met onderhoud aan onze Peugeot is zeer positief! Klantvriendelijk, service staat bovenaan het lijstje.

Bij Automobielbedrijf Dijkwel ben ik zeer correct geholpen bij aankoop van en inruil van mijn Peugeot. Na 2 maanden mankeerde er wat aan de auto wat netjes is opgelost binnen de garantie! De uitleg die ik kreeg van de werkplaats over het probleem was duidelijk. Wat mij enorm aanspreekt in dit bedrijf zijn de korte lijnen en het begrijpen van de klant!

Uitstekend bedrijf. Leveren altijd goed werk af, denken met je mee, vriendelijk en servicegericht.

APK + onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Alles prima afgehandeld en de DS3 rijdt weer als een zonnetje.

Prima garagebedrijf klantvriendelijk en snelle service.

Goede service, prijsopgave vooraf en de factuur viel ook nog mee. We komen hier graag, je staat hier als klant nog ouderwets op de eerste plaats!

Ik heb bij garage Dijkwel een Peugeot 308 SW gekocht. Dit is naar volle tevredenheid gegaan, goede en vriendelijke service!

Sinds een jaar of 5 diverse auto\'s in onderhoud bij dit betrouwbare en eerlijke autobedrijf. Communiceren open en eerlijk, laten defecte onderdelen zien, leggen uit indien nodig, geen verrassingen achteraf en meedenkend. Zoals het hoort dus.

goedmakertje ... bedrijf heeft contact opgenomen met excuses over uitblijven reactie op verkoop vraag tja ... zet er dan een automatische mailbeantwoorder op zou ik zeggen... wel zo professioneel en dan voorkom je dit soort misverstanden maar .... om het goed te maken een hoge score ... daarmee komt het gemiddelde weer wat hoger sorry

Met pech stond ik aan de kant van de weg, heb de garage gebeld, mijn auto werd gelijk opgehaald door een medewerker en had voor mij een leenauto bij. Volgende dag was mijn auto al gerepareerd. Bedankt voor de snelle en vriendelijke service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

geen ... of eigenlijk slecht dus op mijn mail wordt niet eens gereageerd

Heb daar mijn auto gekocht en daarna zowel mjn eigen auto als mijn vrouws auto in onderheod gedaan. Snelle en goede deskundige service, meedenkend personeel, altijd een leenautobeschikbaar (kosten uitsluitend de verbruikte benzine), wordt gelijk ge??nformeerd, wanneer ze onverwachte zaken tegen komen (via telefoon), dus nooit een verrassing. Ook in mijn slechter financi?le periode, alle begrip en geduld gekregen en mijn rekningen in delen of later mogen betalen. Koerom een bedrijf die ik iedereen

Over Automobielbedrijf Dijkwel

Automobielbedrijf Dijkwel is al ruim 60 jaar een begrip in Zeeland, een echt familie bedrijf waar persoonlijke aandacht en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij zijn als officieel PCA Merkspecialist gespecialiseerd in de merken Peugeot, Citroën en het onderscheidende merk DS. In onze modern ingerichte werkplaats onderhouden en repareren wij, naast Peugeot en Citroën, natuurlijk alle merken personen- en bedrijfsauto’s. Wij gaan voor een persoonlijke benadering en nemen de tijd om naar u te luisteren. No-nonsense, gewoon Goed!