De gebroeders dijkies zijn toppie ze helpen je van alle kanten. Net auto gekocht ik had kleine probleempjes ze hebben t correct opgelost.
Bedankt voor de leuke beoordeling en veel plezier met de Cuore!
VNiet opdringerig en dus klantvriendelijk
bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier met de Atos!
Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je Citroen!
Bedankt voor uw mooie beoordeling en veel plezier met uw Atos!
Vandaag mijn 1e auto afgehaald bij dit bedrijf en de service was niet 100% in order maar wel 1000%. Alles perfect geregeld, vriendelijk personeel en echt waar voor je geld. Helemaal super was het feit dat omdat de radio die erin zat onder code op slot zat en de code niet te achterhalen was, dat er een nieuwe radio in geplaatst was en helemaal perfect afgewerkt. Super bedrijf dat ik zeker aanraad
Mark, bedankt voor je leuke reactie en veel plezier met je Agila!
Bedankt Robbert, en veel plezier met jullie Panda!
Mooie beoordeling! Wij doen ons best!
Ik heb hier al verschillende auto\'s gekocht en ben al jaren een tevreden klant. :-)
Bedankt! Inderdaad al jaren een trouwe klant!
Opzoek naar een Opel Agila kwamen wij deze tegen bij dit bedrijf. Na een proefrit met dit voertuig maakten wij de afspraak een eerste optie te mogen hebben omdat we deze auto te wilden kopen. Wij zouden gebeld worden als er kopers zouden zijn die eveneens geïnteresseerd waren en konden dan beslissen wel of niet( wij wilden hem toch wel kopen)tot koop over te gaan. Helaas is de auto al verkocht zonder dat wij ervan op de hoogte waren gebracht. Als ikzelf niet had gebeld had ik waarschijnlijk nooit meer iets gehoord. Het briefje was kwijt waar ons nmr op stond en een neef zou het niet geweten hebben bij terug komst van vakantie...Slechte communicatie dan. Dit is geen bedrijf waar wij een goede betrouwbare afspraak mee konden maken en niet echt klantvriendelijk is. Dus mijn advies kijk verder dan dit bedrijf.
Het is inderdaad spijtig dat het zo gelopen is, maar na dat u heeft proefgereden afgelopen vrijdag vertelde u mij dat u nog een auto wilde inruilen maar deze niet bij u had, en u met deze auto vandaag, woensdag 11 juni wilde langskomen. Op de vraag of ik de Agila wilde vasthouden tot deze datum heb ik duidelijk gezegd dat dat niet mogelijk was, omdat dit soort voertuigen normaal erg in trek zijn. Ik heb toen inderdaad uw telefoonnummer genoteerd en u verteld dat ik contact met u zou opnemen mocht zich een andere gegadigde voor deze auto melden. Ik geef toe, dat dat hier is fout gelopen, maar heb u gisteren tijdens ons telefoongesprek gevraagd om even bij ons langs te komen zodat ik u alles rustig zou kunnen uitleggen, maar dit gesprek werd uwerzijds helaas abrupt beëindigd door de haak erop te leggen. Slechte communicatie? klopt, ben ik met u eens! Maar ook wij zijn maar mensen die af en toe eens een fout maken, en ik ben blij dat zo'n fout dan beperkt blijft tot het kwijt raken van een briefje, en niet de kwaliteit beïnvloed van de auto's die wij afleveren en van de kwaliteit van technisch werk aan de auto's van onze klanten die onze werkplaats verlaten! Maar nogmaals, ik vind het spijtig dat het zo gelopen is en dat u niet op mijn uitnodiging om even aan te komen bent ingegaan en nu anoniem uw gal spuwt via internet. Maar u bent alsnog van harte welkom!
vandaag weer een gebruikte wagen gekocht bij deze garage , alweer mijn derde auto bij hun . ik ben al bij verschillende gerages in het verleden geweest tot ik 20 jaar geleden bij de gebroeders van dijk terecht kwam , deze jongens kwamen mij direct en vertrouwt oven , dus ik beveel garage van dijk aan voor aanschaf auto en reparatie .
Bedankt voor je leuke beoordeling van ons bedrijf! Frans van Dijk
Zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Uitstekende service, geen lange wachttijden en afspraken worden nagekomen. Verder informeert men je vooraf over de werkzaamheden en de kosten.
Bedankt voor je leuke beoordeling van ons bedrijf! Frans van Dijk
Ik heb geen verstand van auto\'s en moet dan maar op de garage vertrouwen dat alles wat ze doen ook echt noodzakelijk is. Ik heb hier vanuit het verleden slechte ervaringen mee (met andere autobedrijven). Bij van Dijk heb ik al zoveel zaken meegemaakt waaraan ik kan afleiden dat deze mensen goudeerlijk en echt te vertrouwen zijn. Een voorbeeld: Iemand had de spiegel van mijn auto afgereden. Ik had het geluk dat diegene die dat gedaan had, netjes een briefje had achter gelaten. Het kostenplaatje was dus niet meer van belang want het werd toch vergoed door de verzekering. Voor mij leek dit een onherstelbare reparatie en er zou een nieuwe spiegel (in kleur meegespoten) geplaatst moeten worden. Ik ging met mijn auto naar van Dijk en in eerste instantie zouden ze gaan informeren bij de leverancier wat een nieuwe spiegel zou gaan kosten. Later op de dag werd ik gebeld met de mededeling dat ze een manier hadden gevonden om de oude spiegel toch te kunnen herstellen. Op het afgesproken tijdstip ging ik naar hun toe om mijn auto op te halen. Ze waren op dat moment nog bezig met mijn reparatie en ik kon dus zien dat er toch wel wat tijd in ging zitten om dit voor elkaar te krijgen. Toen het klaar was kwam de rekening..... en dit was ongelooflijk.... Doe maar 2 tientjes was het antwoord. We hopen dat we je in de toekomst vaker als klant mogen begroeten..... Welk autobedrijf zou zoiets tegenwoordig nog doen??? Ze hadden een nieuwe spiegel kunnen verkopen (met winst) en de manuren kunnen tellen - het werd toch allemaal door de verzekering betaald. Zij hebben gekozen om een eerlijke service te verlenen met een lange termijn visie. Goed gedaan! Ik vind dit in ieder geval top service en dit soort zaken geven mij een gerust gevoel wanneer ik met mijn auto voor het één of ander naar een garage moet. Ik heb deze week overigens mijn 2e auto bij hen gekocht en zal ook nooit meer naar een andere garage gaan wanneer dit niet nodig is. Van Dijk krijgt dus van mij een dikke 10 en ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te gaan voor onderhoud, reparatie of aanschaf van een andere auto.
ik kan snel terecht. goed overleg en geen verrassingen. ze zijn klantvriendelijk. aanrader.
Altijd correct, snel, goede vakkennis en zeer klantgericht. Iedere reden is er een om terug te gaan. Zeker bij P. Van Dijk en Zn.
reeds auto,s gekocht en onderhoud reperatie+apk. zeer tevreden.
“Iemand een auto verkopen is geen kunst, maar om die zelfde persoon over een aantal jaar een tweede auto te verkopen, daar zullen jullie je altijd moeite voor moeten blijven doen!” En dat is nu mijn ervaring sinds 21 jaar bij dit bedrijf..
Mijn ervaring is zeer goed al jaren .
alleen maar lof !!!
Het is een zeer goed bedrijf met veel ervaring en een goede service/kennis. Ze zijn heel vriendedelijk , ik kom er al jaren. Voor een goede auto, ga naar het familiebedrijf van dijk dan kunt u het zelf ervaren.
Zeer goede service. altijd vriendlijk. wij zijn al jaren vaste klant!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.