Top service! Klantvriendelijk, fijne sfeer en goed advies/duidelijke uitleg!

👍

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met de Twingo.

Integer en klantgericht

Prettige omgang. Duidelijke afspraken. What you see is what you get! Daar houd ik van! Mvg Ilse

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, het in ons gestelde vertrouwen, uw eerlijke omschrijving en het brengen van uw auto.

Toppie

Zeer betrouwbaar en correct oud familie bedrijf wat wij in Nederland moeten hoog houden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel plezier met uw KIA.

geef een vertrouwde indruk

voertuigen zien er als nieuw uit. zeer vriendelijke en vertrouwde persoonlijke indruk op verkoop en ondersteuning. hier kunnen de verkopers van merk dealers wat van leren. hopelijk blijft dit ook in de toekomst

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Spark.

Heel goed, eerlijk en vriendelijk

Super vriendelijke en eerlijke mensen

Keurig volgens afspraak

Op een prettige manier mijn auto verkocht. Telefonisch gemaakte prijsafspraken werden op locatie stipt nagekomen. Ik werd zelfs nog keurig naar het dichtstbijzijnde station gebracht voor mijn terugreis.

• Betrouwbaarheid

Prettige en eerlijke mensen en een keurig bedrijf

Vooraf via mail en telefonisch goed overlegd over de staat van de auto. Het bedrijf gaat er van uit dat je de waarheid spreekt over de staat waarin je auto verkeert en daarop wordt het bod gebaseerd. Als er dan toch niets blijkt de zijn aan de auto dat niet bekend was, dan is het terecht dat de prijs wordt aangepast. De auto werd vlot en nauwkeurig gecontroleerd. Er werd tijdens het wachten een kopje koffie aangeboden. De sfeer is prettig, de eigenaren welbespraakt en het bod was het beste dat ik heb gehad (van enkele tientallen). De vrijwaring en betaling duurden slechts enkele minuten. Kortom: alles goed en vlot. Zeer aanbevelenswaardig.

Vriendelijk personeel, net bedrijf

Wij zochten een auto voor onze kinderen. Autobedrijf van Dijk heeft de aflevering keurig verzorgd. Verder viel de netheid van de werkplaats op.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Twingo.

Eerlijk en betrouwbaar.

Eerlijk en betrouwbaar. Komt vriendelijk over. Leuke prijs voor de auto.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Panda.

Integer en professioneel autobedrijf.

Prima Service !

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Mazda.

Top service

Eerlijke mensen die graag met je meedenken. Geen verzoek is ze teveel en ze zullen er alles aan doen om je als tevrede klant weg te laten gaan.

• Algehele indruk van showroom en/of werkplaats N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Toyota.

Correct, snel en gastvrij

Prima ervaring

Heel klantvriendelijk. Houdt zich aan de afspraak. Heel behulpzaam

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Panda.

Heel vriendelijk en alles verliep zoals afgesproken

Telefonisch en via mail duidelijke afspraken gemaakt voordat ik mijn auto naar hun toe bracht, toch ander half uur rijden verderop. Maar heel vriendelijk en vlotte afhandeling ter plaatsen.

In een woord super

Goede service klantvriendelijkheid goed in een woord geweldig

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en veel rij-plezier met uw Polo.

Zeer deskundig en vriendelijk

Al bijna 30 jaar klant en zeer tevreden zowel over aanschaf van meerdere auto’s maar ook onderhoud. Jammer dan ook dat wij als vaste klant niet meer terecht kunnen voor het onderhoud van onze auto’s.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze mooie review. Wegens het feit dat wij in ons bedrijf maar met 2 man sterk zijn en om vervolgens onze kwaliteit die de klant van ons gewend is te blijven waarborgen, hebben wij onlangs helaas de beslissing moeten nemen om de door ons geleverde auto's en aanhang daarvan voorrang te geven in onze werkplaats. Wij danken u voor het in ons gestelde vertrouwen en hopen op uw begrip.

Wat ze zeggen komen ze na.

Eerst een beetje sceptisch. Klinkt natuurlijk te mooi. Meneer wij zijn geïnteresseerd in uw auto. En willen de vraag prijs betalen. Mits de auto in de staat is zoals ik hem hebt beschreven. Alleen wilt u hem brengen? Even over na gedacht, en even checken of ze wel echt bestaan. Wat ik gelezen had zag er goed uit, dus besloten om te gaan. Toch wel 2,5 uur rijden. Daar aangekomen eerst een praatje kop koffie erbij. Mijn auto bekeken en na een plus minus 15 min akkoord op de telefonische afspraak. En zo ging ik zonder auto weer naar huis. En de reiskosten? Worden betaald door auto bedrijf van dijk vof. Mocht je dus gebeld worden? Beschrijf je auto eerlijk. En je zult niet teleurgesteld worden.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, het in ons gestelde vertrouwen, uw correcte omschrijving en het brengen van uw auto.

heelgoed

heel goed komt de afspraak na alles goed geregeld en geen gezeur achter af aanrader

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk, Eerlijk en woord houden!

De verkoop van mijn auto ging professioneel, aardig en ze hielden hun woord in prijsafspraak!

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, het in ons gestelde vertrouwen, de correcte omschrijving en het brengen van uw auto.

Komen hun afspraak niet na!!!

Telefonisch contact gehad met ze, en dat voelde goed en vertrouwd, samen tot een overeenkomst gekomen dat ik de auto zou komen brengen. ( zo’n 240km rijden ) Je krijgt heel netjes een schriftelijke mail waarin staat dat ze je auto kopen zoals je beschrijft en dat ze echt niet moeilijk gaan doen om een eventuele gebruikersschade. Toch nog even gevraagd of ze van te voren mijn kilometers willen vergoeden voor het geval de deal niet door zou gaan, en ik niet voor niets dat hele eind heb gereden. Ik hoefde mij nergens druk om te maken en het kwam allemaal goed ,kijk maar op onze referenties enz... Dus ik met volle vertrouwen smorgens richting landgraaf. Onderweg toch ff nieuwsgierig en zie ik op hun site dat ze mijn auto al hadden aangeboden voor €2500 meer. Wat opzich niet erg is, want ik had een deal met ze, en hun moeten er ook op verdienen..! Daar aangekomen werd de auto op de brug gezet,en werd hij van top tot teen nagekeken. Wat mij toen al opviel was dat ze op elk plekje al moeilijk gingen lopen doen en ze dingen gingen opnoemen wat helemaal niet van toepassing was. Daarna hebben ze er een stuk in gereden en kwamen ze er in 1 keer mee dat mijn versnellingsbak kapot was! Hij floot iets in de 2de versnelling! Aangezien ik geen monteur ben, de auto al 5 jaar heb en altijd bij een garage in onderhoud heb, vond ik het maar een raar verhaal. Maar het werd natuurlijk hun woord tegen de mijne en werd er gelijk gezegd dat ze de auto niet wouden hebben. Ik vroeg nog naar een eventuele vergoeding voor het heen en weer rijden, maar ze wimpelden mij direct af! Dus mensen, als jullie een afspraak maken met dit bedrijf; laat ze de auto zelf ophalen of een vergoeding van te voren overmaken voordat je helemaal die kant op gaat. Btw: mijn auto alsnog verkocht aan een autogarage die zei dat er niets aan de hand was met de versnellingsbak.

• Algehele indruk van showroom en/of werkplaats N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Geachte Mijnheer Sander uit Losser, het zou u sieren indien u in uw review ook de door ons hier ter plekke geconstateerde en van te voren niet aan ons doorgegeven gebreken aan uw auto zou hebben vermeld. Waarom u dit in deze achterwege laat is ons niet geheel niet duidelijk maar fair naar ons toe is het beslist niet, wellicht bent u deze vergeten? Tijdens onze proefrit in uw auto bleek de achteruitrijcamera in de binnenspiegel niet te werken, bij navraag aan u vertelde u ons dat deze de laatste tijd al eens uitgevallen was, maar het vanmorgen toevallig weer deed. Een om te vervangen vrij duur onderdeel wat u bewust niet vermeld heeft, evenals een in het verleden slecht gespoten achterbumper en beschadiging aan de voorbumper. Wat betreft het geluid aan de versnellingsbak vertelde u ons dat u de auto zo gekocht heeft en nooit iets heeft gemerkt, dat kan, maar wij hebben met u een proefrit gemaakt en samen hebben wij duidelijk een jankend geluid in de 2e versnelling geconstateerd. Wij hebben elkaar telefonisch een aantal malen gesproken en u ook doorgegeven dat uw auto zo nauwkeurig mogelijk moet voldoen aan de door u aan ons doorgegeven omschrijving. Ik hoop dat u begrijpt dat wij in dit geval van door u bewust achter gehouden gebreken geen reiskosten gaan vergoeden. Ik heb u nog advies gegeven om uw advertentie op marktplaats aan te passen en deze gebreken duidelijk te vermelden, wel zo eerlijk naar en eventuele koper toe, maar dat heb ik helaas niet zien gebeuren. Gelukkig staan hier ook vele reviews van mensen welke hun auto bij ons aangeleverd hebben en deze wel eerlijk hebben omschreven. Wij geven aan iedereen altijd een schriftelijke garantie dat het door ons samen overeen gekomen bedrag ook daadwerkelijk door ons wordt uitbetaald, echter is het zo, en dat is niet meer dan logisch, moet de auto wel aan de door u gegeven omschrijving voldoen, kleine gebruik sporen uiteraard daargelaten. Wij kijken met een iets scherper oog naar een auto dan de gemiddelde verkoper, maar gaan echt niet, zoals u schrijft, over ieder plekje moeilijk lopen doen. Wij gaan echt niet zeuren over een niet vermeld krasje of kleine parkeerschades maar ben alstublieft gewoon eerlijk en vertel hoe de auto werkelijk is, wat eventueel defect is of niet naar behoren werkt, dan zijn wij hiervan ook op de hoogte, passen ons bod aan en worden dit soort reacties en teleurstellingen voorkomen, want eerlijk duurt uiteindelijk het langst. U titel "komen afspraken niet na" is helaas dan ook geheel aan u zelf te wijten, ik hoop dat u dit met mij eens bent. Jammer genoeg lopen wij de laatste tijd wel vaker tegen dit soort incomplete advertenties aan en worden vervolgens negatief beoordeeld. Ik hoop dat u na mijn reactie op uw review tot inzicht komt dat deze niet compleet en onterecht is, wanneer dit zo is, neem dan gerust contact met ons op, u bent ten alle tijde van harte welkom voor een goed gesprek! Mvg, Frans van Dijk.

verkoop van auto

Aardige mensen die een eerlijke prijs geven voor je auto . Ze houden zich ook na een paar dagen aan de afgesproken prijs die ze voorgesteld hadden wat andere garages niet doen

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, het brengen van de uw auto en het in ons gestelde vertrouwen.

Zeer vriendelijke mensen. Heb hier een prachtige Kia Rio gekocht. Bedankt voor de goede service. Bedrijf is zeker aan te bevelen. Tot ziens.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review en heel veel rij-plezier met de KIA.

Na heldere, eerlijke communicatie auto verkocht.

Van Dijk was geïnteresseerd in mijn op marktplaats gezette auto. Ze boden niet de hoofdprijs, maar wel een redelijke prijs, op voorwaarde dat ik de auto zou komen brengen. Enfin, 242 km verder werd ik hartelijk ontvangen en was de deal tegen de vooraf afgesproken prijs, plus een kostenvergoeding voor het brengen, snel afgerond. Ik werd ook nog keurig naar het station Heerlen gebracht.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze review, het bezorgen van uw auto en het in ons gestelde vertrouwen.

Een vertrouwd adres

Ik heb mijn Mazda MX-5 verkocht aan dit Autobedrijf te Landgraaf. Alles wat we telefonisch en via Whatsapp hebben besproken kwamen ze na. Mijn ervaring is dat Autobedrijf P.A. Van Dijk een vertrouwd adres is waar je altijd zorgeloos je auto kunt verkopen. Wat een fijne en gastvrije mensen !

Erbarmelijk

Gebruiken de " Wij kopen auto's " methode, ze bieden geld op de inruilauto en als je er bent gaan ze terug bieden om futiliteiten op een oudere auto. Ik heb de BOVAG geschreven met klacht.

• Betrouwbaarheid

Beste Mijnheer Bert (helaas weet ik uw achternaam niet), u belde ons afgelopen week om te vertellen dat u interesse had in een door ons aangeboden Mercedes A klasse. U vroeg mij voor een goede omschrijving van deze auto om teleurstelling te voorkomen, daar u 2 uur moest rijden om naar Landgraaf te komen. Ik heb u toen doorgeschakeld naar een draadloze telefoon en ben hier in onze showroom om onze auto heen gelopen om iedere beschadiging die ik maar kon vinden aan u te beschrijven, en ik hoop dat u het met mij eens bent dat ik daar niet over gelogen heb en geen dingen heb verzwegen, deze auto verkeerd in nieuwstaat. Daarop vroeg u mij of het mogelijk zou zijn uw eigen Mercedes A klasse in te ruilen, op mijn vraag wat betreft de staat van uw auto vertelde u dat deze, ondanks de leeftijd van 19 jaar, in showroomconditie verkeerde, en dat wij de auto alleen maar hoefden af te wassen en deze dan zo naar binnen konden rijden om te koop aan te bieden, hierop hebben wij u een behoorlijk bod gedaan, maar wel op die voorwaarde dat wij ervan op aan moeten kunnen dat de auto ook echt zo netjes is als door u telefonisch aan ons verteld. Echter toen u afgelopen maandag hier ariveerde bleek uw auto helemaal niet in showroomconditie te verkeren, er zat een redelijke in het zicht springende deuk in het linker achterscherm, de bumper zat daar ook niet goed op zijn plek en de rechter zijkant bleek in het verleden over te zijn gespoten, en dit spuitwerk was volgens onze norm niet netjes, wij hebben u toen erbij geroepen om ons hier wat meer uitleg over te geven. Wij hebben u proberen uit te leggen dat ons bod gebaseerd was op uw telefonisch aan ons doorgegeven omschrijving en wij hebben u, zoals u in uw schrijven beweert, absoluut geen lager bod gedaan als telefonisch afgesproken, want dat is eenvoudig niet onze handelswijze. Uw auto was voor ons doen gewoon niet strak genoeg om duur in te ruilen en hier tegen een stevige prijs particulier weer aan te bieden. Ik hoop dat u in uw brief aan de Bovag ook zo eerlijk bent geweest om de werkelijke staat van uw auto te omschrijven, dat zou wel zo fair zijn naar ons toe, want wij kunnen ons nu alleen verweren middels dit schrijven. Ik betreur het dat wij u niet hebben kunnen overtuigen en ik heb nog geprobeerd om met u in gesprek te gaan maar vergeefs. Ook de koffie die ik u nog heb aangeboden sloeg u af. Dat u de algehele toestand van onze showoom/werkplaats met een 1 beoordeeld getuigt van een bewust onjuist geplaatste review om ons in een negatief daglicht te stellen, want u zult moeten toegeven dat hier alles, van showroom, werkplaats tot aan de door ons aangeboden auto's er netjes, schoon en goed onderhouden bijstaan. De titel van uw review, erbarmelijk, is dan ook in het geheel niet terecht en ik hoop dat u na het lezen van dit schrijven misschien wel tot inzicht komt dat deze review geheel onterecht en in een vlaag van opwelling is geplaatst. Uiteraard zullen wij nooit iedereen tevreden kunnen stellen, maar gezien de score van onze reviews doen wij wel onze uiterste best en waarschijnlijk is dat ook de reden waarom wij al sinds 1957 bestaan. Ik nodig u bij deze uit om toch nog eens telefonisch contact met ons op te nemen, want kwade gezichten, daar is niemand bij gebaad en leidt alleen maar tot frustratie. Hopelijk tot snel, met vriendelijke groet, Frans van Dijk.