prima service, relaxste sfeer en goede afspraken

Auto gehaald Bij Auto Dijk, adviseur Mark maakte bij mij direct prima indruk, geen druk en duidelijk. Ik had wel een kleinigheidje aan de wagen bij afleveren, maar werd direct opgelost door Mark. Zijn dus zeer tevreden en bevelen Auto Dijk zeker aan. Erg blij met deze wagen.

Goede communicatie, prima service en komt afspraken na!

Na eerste contact werd de offerte incl inruilprijs vlot gemaakt. De communicatie was erg prettig en vertrouwd. Inruil en ophalen werd snel en vlot geregeld en de gekochte auto is helemaal naar wens en afspraak geleverd tegen een goede prijs!

Heel fijn contact gehad

Alles verliep heel spoepel en fijn. Contact was snel en helder. Geen zorgen gehad echt een topservice!

Top service!

Hele vriendelijke mensen. Top geregeld! Alles ging heel gemakkelijk en ben super blij met mijn auto :)

Top bedrijf

Top bedrijf, klantvriendelijk. Gekochte auto is tot aan mijn deur bezorgd. Wat wilje meer. Ze komen zijn afspraken na. Eerlijke en betrouwbare bedrijf. aanrader!!!!!!

Heel klantvriendelijk en een goede inruilprijs

Fijn en goed gevoel bij deze dealer, alles is bespreekbaar en netjes geregeld, toffe auto gekocht en erg naar het zin, er wordt aan-en met de klant mee gedacht.

Mijn ervaring met auto Dijk heb ik als zeer prettig ervaren

Goede informatie, eerlijke prijzen ook qua inruil en heel duidelijk over de extra garantiepaketten wat daar de mogelijk heden in zijn. En als er iets met de gekochte auto is word er gelijk gekeken naar een passende oplossing

Hartelijk en betrouwbaar

Mooie Audi gekocht en een goede prijs voor eigen auto. Top service en netjes geregeld. Auto van binnen en buiten gepoetst en gereinigd.... en met volle tank de weg op. Bedankt Mark!

Super!!

Contact gehad om eventueel een e-golf aan te schaffen, Onze huidige auto aangeboden voor inruil, Hier hebben wij ook een zeer goed voorstel voor gekregen. na een proefrit gedaan te hebben voelde het goed. Auto vandaag opgehaald voor aflevering. Super tevreden!!! Volgens afspraak en de auto stond er super bij. Fijne mensen bij auto dijk,!! Mark bedankt voor de fijne diensten!!

Boven verwachting goed!!

Onlangs prachtige Honda Jazz bij Auto Dijk gekocht en hier zeer tevreden mee alsmede met het hele verkoop traject. Via hun bemiddeling is tevens mijn oldtimer na grote tevredenheid verkocht. Hier had ik geen omkijken naar. Alles perfect geregeld!! Top!

Auto gekocht

Komen afspraken na

Betrouwbaar en fijne communicatie

Fijne aankoop met goede inruil van oude auto. Uiterst zorgvuldig opgeleverd.

Goede service en komt afspraken goed na

Vorig jaar december onze auto ingeruild voor een nieuwere auto. Auto is helemaal netje klaargemaakt met nieuwe apk, professionele schoonmaakbeurt en de schades die op de auto zaten zijn netjes opgevuld, geschuurd en overgespoten. Er is niks meer van te zien. Goed en makkelijk contact met Mark. Deze garage raden wij zeker aan en komen dan ook terug als we weer toe zijn aan een nieuwe auto.

Vriendelijk , geen stropdassen uitstaling

Binnen een jaar 2e auto bij hun aangeschaft voor de vrouw en Vw up en nu een Ford C- Max erbij. Lichte schade netje hersteld volgen afspraak weer netjes met apk gepoetst nw mattenset, vriendelijke mannen tot nu toe zeer tevreden

Meerdere malen hier gekeken voor de aanschaf van een andere auto. Altijd keurig geholpen door Mark . Wij vinden dat ze hier keurige inruil prijs geven voor je oude auto . Daarom ook over gegaan tot aanschaf van onze nieuwe auto. Tot nu toe zeer tevreden. Auto werd keurig afgeleverd. Ook de punten die we van te voren hadden besproken zijn netjes afgehandeld zodat de auto in prachtige staat was bij aflevering . Er bleek maar 1 sleutel bij te zitten, hier werd snel op in gespeeld En werd snel een tweede sleutel geregeld. Best prijzige sleutels aangezien de auto contactloos open kan worden gemaakt . Dit voelde als een geluksmomentje!!

Vriendelijke service & betrouwbaar

Fijne mooie auto bij ze gekocht. Kreeg een goede prijs voor mijn inruil auto. Makkelijk contact en snelle service. Erg tevreden

Topbedrijf in oplossen

Aan mijn onlangs aangeschafte auto zijn reparaties boven verwachting uitgevoerd. Opmerkingen zéér serieus en zonder discussie opgepakt en opgelost. Helaas worden dit soort bedrijven steeds zeldzamer.

Fantastische service, en nette auto's!

Fantastische service, en nette auto's!

Vriendelijk, netjes en behulpzaam

Hier mijn nieuwe Skoda gekocht. Mooie auto voor een nette prijs. Gaven ook een eerlijke inruilprij voor mijn Aude auto. De Skoda had een paar deukjes, deze zijn er volgens afspraak netjes uitgehaald. Wanneer je een vraag/probleem hebt, staan ze je vriendelijk te woord en zorgen voor een passende oplossing

Erg net bedrijf komt de afspraken goed na

Heb hier onlangs mijn a4 op gehaald, alles is netjes volgens afspraak verlopen en het inruilen van de vorige auto ging netjes! Ik zou het autobedrijf zeker aanraden.

Fijn contact, eerlijk en open

Contact was helder en goed. Aangekomen lekker bakje thee & goed gesprek. Was een klein dingetje met een schakelaar van het raam, dat pakten ze netjes op door op te sturen en kan gerepareerd worden thuis of bij een lokale garage. Thanks

Super goed geholpen!

Auto Dijk heeft voor mij een auto geïmporteerd en omgebouwd naar grijs kenteken. Allemaal top geregeld en ben super tevreden met de auto en het resultaat. Kom zeker weer terug!

Super service. Kom je nog weinig tegen

We waren een weekend weg bij Esonstad. Bij een vertrek voor een uitje kwamen we er achter dat onze band lek was. Even gegoocheld en we kwamen bij Auto Dijk profile tyrecenter in Dokkum uit. Aangekomen werken we vriendelijk geholpen en zonder te wachten werd de band gemaakt en konden wij onze reis weer voortzetten naar pieterburen. Super snel en super vakkundig. Echt top service die je nog zelden tegen komt. Een voor eeld voor heel veel bedrijven.

Zeer goede service.

Autoverkoper Mark de wilde heeft ons zeer goed geholpen.We zijn zeer tevreden over alles.Auto Dijk is een top garage.

Een bedrijf waar de klant voorop staat.

Auto Dijk is een bedrijf waar je goed en netjes geholpen word. Service en kwaliteit staat voorop. Mijn dochter is blij met haar Renault megane. Auto Dijk BEDANKT.