We hebben hier een andere auto gekocht. Heel erg blij mee, deze auto past ons als een handschoen. Gerard voelde precies aan wat wij nodig hadden en heeft hier de juiste auto bij gezocht. Super tevreden!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Uiterst correct en het vertrouwen waard. Het was zeer de moeite waard om naar Dokkum te gaan om de auto bij van Dijk aan te schaffen. Aanbevolen!

Eerlijke deal gesloten!

Gisteren vanuit Zeeland naar Dokkum gereden om bij auto Dijk een Touran 1.6 tdi 2016 te kopen met nog geen 17.000 km Vooraf via de telefoon al n mooi voorstel gehad voor inruil van mijn oude auto. Ter plekke een mooie deal gesloten. Blij met mn nieuwe auto. Nu maar ns kilometers erop gaan zetten. Bedankt mannen van Auto Dijk.

Super tevreden

Leuke verkoper. Omdat wij erg twijfelden of we een versnellingsauto of automaat zouden kiezen heeft hij ons erg geholpen door samen met ons een ritje te maken in een automaat. Toen was de keuze snel gemaakt.

Netjes en eerlijk bedrij

In juli een audi a4 quatro gekocht bij dit bedrijf Waren een paar puntjes die ik graag hersteld wou hebben en dit was geen enkel probleem. De auto bleek later niet goed op temperatuur te komen de thermostaat bleek kapot ondanks dat dit buiten de garantie viel is dit als nog keurig opgelost erg tevreden. Ik zou hier zeker weer terug komen om een auto te kope

Perfecte auto voor mij wil niets anders meer ik had een goede begeleiding plus service bedankt daar voor top.

Een hele nette garage, en vriendelijk personeel en een goede service, alles was prima geregeld met de inruil van ons oude auto naar de nieuwe auto.

Top service

Wij hadden een loshangende bodemplaat onder onze camper. Zatermiddag na sluitingstijd via website bericht gestuurd, kreeg minuut later al bericht dat we op maandag langs konden komen. Euvel was snel opgelost met nieuwe bouten en men wilde hiervoor geen kosten berekenen. Wat een geweldige service. Nogmaals dank.

Dit is een goed bedrijf

Waar zal ik eens beginnen.. Ik zag een hele mooie Volkswagen Passat maar Ik woon 170km bij auto Dijk vandaan. Contact gezocht met dhr Dijkstra en zonder de auto in het echt gezien te hebben onder voorbehoud van een proefrit de auto gekocht. Veel telefonisch en via de mail contact gehad Met dhr Dijkstra, deze hield mij op de hoogte met de stand van zaken. Ik heb dat als erg prettig ervaren. De auto kreeg een grote onderhoudsbeurt de distributieriem werd vervangen voor een hele nette prijs incl 6mnd Bovag garantie. Ik zag op een foto dat de stoel van de bestuurder kapot was,”slijtage” heb hierover contact gehad En zonder bijkomende kosten of discussies werd de stoel gemaakt. De auto werd van binnen gereinigd en van buiten gepoetst. En ipv van een bloemetje kreeg ik een Fries bierpakketje hoe leuk is dat! Ik vind dat auto Dijk voor 100% service staat en gaat! En zeker de moeite waard is om daar een kijkje te gaan nemen.

Super service, goed geholpen en een prachtige auto

Telefonisch contact gehad over een Volkswagen Passat, hele aardige mensen auto was gelijk onder voorbehoud van de proefrit aan mij verkocht. Zaterdags de auto opgehaald, de auto was spik en span aan me afgeleverd hartstikke schoon van binnen en buiten. Leuk om te zien dat ze geen bosjes bloemen geven met aflevering maar een bierpakket. Top bedrijf!

Super service

Wat een klantvriendelijk bedrijf. We zijn super goed geholpen en hebben een leuke auto gekocht. In de auto zat een autoklokje dat tijdens de schoonmaak per ongeluk was verwijderd en kwijt was geraakt. Een van de medewerkers gaf ons vervolgens geld om een nieuw klokje van aan te schaffen. Ontzettend klantvriendelijk, bedankt!

Uitstekende service

Buiten de gemaakte afspraken om nog extra werkzaamheden verricht. Zeer tevreden over de geleverde service!

Prima service en goed geholpen

Ik ontdekte op zaterdagmiddag een schroef in het loopvlak van de band van mijn auto. Omdat ik een reparatieset heb en geen reservewiel de schroef laten zitten en via internet een Profile dealer hezocht in de omgeving. Bij telefonisch contact bleek de werkplaats al gesloten te zijn maar ik kon gewoon langskomen voor reparatie. Onder het genot van een kop koffie was de band snel gerepareerd en kon ik mijn vakantie vervolgen. Hartelijk dank voor de uitermate correcte behandeling van een onbekende klant. Vr gr H van den Belt

Top bedrijf!

Gerard heeft ons geweldig geholpen! Dikke pluim

Al 3 auto”s tevreden gekocht

Ik heb hier al 3 auto”s gekocht, een prima zaak ! Goede service!

Positief, meedenkend, oplossingsgericht.

Bij Auto Dijk een occasion gekocht, mooie golf VII. Hierbij mijn eigen auto ingeruild. Ivm de afstand en de huidige ontwikkelingen verliep het contact via de mail en telefonisch en heb ik de auto dan ook gekocht onder voorbehoud van bezichtiging. Tijdens de bezichting schade geconstateerd, deze is netjes 'bijgespoten' en de golf VII keurig door verkoper een paar dagen later aan huis geleverd. Hierbij heb ik mijn eigen auto ingeruild welke de verkoper gelijk heeft meegenomen. Mijn inruil auto bleek nog een kapotte zekering te hebben welke ze vervangen hebben. Kortom een fijne samenwerking en ik hoop nog lang met mijn nieuwe auto probleemloos veel en veilige kilometers te maken. Auto Dijk Dokkum, hartelijk dank van deze tevreden klant.

Goed personeel en goede service

Vriendelijk personeel die staan voor de kwalitiet!

Goede service en hulp

Goed autobedrijf, kennis, klantvriendelijk en uitstekend geholpen tijdens de koop van een auto bij hen. Top!

Heel vriendelijk en netjes alles geregeld

Super service

Top service! Klantvriendelijk en vakkundig.

Bij jaar en dag kom ik al bij Auto Dijk Dokkum. De service in de werkplaats is altijd snel en vakkundig. En natuurlijk niet geheel onbelangrijk; de juiste prijs. Sinds de overname is er weer veel leven in de brouwerij aangaande de occasions. Afgelopen zomer heb ik hier nog mijn Golf GTE aangeschaft. Afgezien van het feit dat het een fijne auto is, was de levering door de heren van Auto Dijk ook gewoon zoals we van ze gewend zijn: Super! Heren, ga zo door. Met vriendelijke groet, Een tevreden klant.

Goede service zonder mitsen en maren

We werden enthousiast ontvangen en goed geholpen. Na een proefrit verliep het verkoopgesprek heel soepel zonder mitsen en maren.

Heel goed geholpen zonder nonsens

Prima contact, een fijn verkoop gesprek zonder het " verplichte " dansje wat je elders vaak meemaakt. To the point zonder nonsens.

Vriendelijk contact en prima geholpen

we zagen onze droom bij auto dijk staan ,de foto,s goed bekeken en gelijk tot koop overgegaan na diverse keren een gesprek met adriaan en alles is netjes afgehandeld prima bedrijf

Helder en klantvriendelijke service wat vertrouwen geeft.

Goed geholpen en een nette auto gekregen zoals ik verwacht had. Kortom prettige samenwerking.

Fijne auto, goede service en ook als je een probleem hebt binnen de garantie. Dus een echte aanrader!