Double super....i im very satisfied

Leuk zaken gedaan.

Vooraf een prijsopgave voor de inruiler gevraagd. Direct een scherp bod gehad. Directe communicatie. Geen poespas. Net bedrijf en goed geholpen door Adriaan. Prettig zaken gedaan en ik kom ooit zeker weer voor een auto. Bedankt.

Topservice!

We zijn super blij met onze mooie nieuwe auto! Binnen een week een passende auto gevonden dankzij Gerard. De service bij Auto Dijk is top. Gerard is goed te bereiken en wil overal wel bij helpen! Bedankt!

Fijn zaken doen met gevoel voor humor

Mijn oude Tesla Model S bij Auto Dijk ingeruild voor een nieuwere 2e hands Tesla Model S uit eind 2018. Adriaan Dijkstra kwam met een snelle en goede aanbieding voor mijn eigen Tesla en dacht uitstekend mee met het regelen van een aantrekkelijke financiering. Een 'open en eerlijk' zakenman met een goed gevoel voor 'Friese' humor. Helemaal top en erg fijn zaken doen op deze wijze.

Ouderwets goede en prettige service

Wij kwam kijken voor een specifieke auto. Naast de vrijheid om hier in alle rust omheen te lopen en de auto van binnen te bekijken was een uitgebreide proefrit (en 2 dagen nadien zelf een 2e) geen probleem. Mooie locatie met een breed aanbod van occasions. Nette showroom met een aparte ruimte om privé te kunnen spreken. Vriendelijk ontvangst met een kopje koffie en in een ontspannen sfeer over de aankoop kunnen praten. Eerlijke inruilwaarde gekregen voor onze auto. Tijdens de aankoopprocedure 2 maal contact gehad per e-mail waarbij steeds vlot en naar tevredenheid werd gereageerd. Tot slot werd bij aflevering de auto ter plaatse op naam gezet, de oude gevrijwaard en kregen we een flesje wijn op de koop toe. Kortom, een bedrijf waar wij van meent af aan een goed gevoel bij kregen en waar wij dan ook met plezier een auto hebben gekocht.

Klantgericht, no-nonsense mentaliteit en vriendelijk

Erg prettig en direct. Geen overdreven verkooppraatjes maar vriendelijk en zakelijk tot te point. Hoe ik van!

Topbedrijf!

Zaterdagmiddag voor Pasen afspraak gemaakt op 2e paasdag met Adriaan. Eerlijk en goed gesprek gehad en een weekje later auto opgehaald. Alle puntjes keurig afgewerkt en met tevreden gevoel huiswaarts gereden!

Klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk, je krijgt de ruimte om de juiste keuze te maken voor een auto.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk personeel en goede service. Kon de auto een week van te voren al reserveren, zonder dat de koop al definitief was. Zeer nette auto's.

Zeer goede service en fijne communicatie!

Onlangs een auto gekocht voor mijn vrouw. Via internet een vw polo gezien en bericht gestuurd. Zeer snel een degelijke offerte ontvangen voor mijn inruil en niet veel later telefonisch contact met Gerard gehad. Prettig gesprek en er werd goed meegedacht. Alles op afstand kunnen regelen en de auto volgens afspraak netjes afgeleverd. Kortom, vriendelijke mensen met verstand van auto’s en zakendoen!

Verademing ten opzichte van andere verkopers

Prettige communicatie, goede service en mooie auto’s. Auto werd zelfs thuis afgeleverd. Meer heb je niet nodig bij het kopen van een auto. Zeker aan te raden!

Snelle en hoogwaardige service

We hebben bij Auto Dijk een Skoda gekocht. We hebben eerst via whatsapp contact gehad en een afspraak ingepland. Er werd snel en vakkundig gereageerd en een afspraak kon spoedig plaatsvinden. De auto stond mooi gepoetst klaar voor een proefrit en na een succesvolle rit werd de koop snel en zorgvuldig rondgemaakt. We vonden de interactie met auto Dijk heel professioneel en vriendelijk. Ik zou ze zeker aanbevelen voor de aanschaf van een auto.

Dikke aanrader

Zeer blij met de aanschaf van onze nieuwe auto en zeer tevreden over de manier waarop wij daarin geholpen zijn door Adriaan. Eerlijk verhaal en een eerlijke prijs voor de nieuwe auto. Daarnaast ook nog een mooi bedrag voor onze oude auto gekregen. In alles een geslaagde deal. Wat mij betreft zijn Auto Dijk en Adriaan een dikke aanrader voor als je een nieuwe auto zoekt.

Mooie auto gekocht, fijn zaken gedaan.

Auto gekocht en auto ingeruild. Alles is prima verlopen. Prima contact, alles netjes afgehandeld. Ontvangst was ook prima.

Super auto’s met super service !!

Sinds kort een auto gekocht bij Auto Dijk. Dit bewijst waarom dit bedrijf een topbedrijf is. Auto is netjes afgeleverd. Na aankoop kwam ik erachter dat er een ‘klein’ probleem was met de camera systeem. Dit is na het melden ook direct vakkundig opgepakt en is het binnen 1 week opgelost. En of je nou (in mijn geval) in zuid-brabant woont of niet aan klantvriendelijkheid en service geen gebrek. Kortom, dit bedrijf zorgt ervoor dat alle verkochte auto’s daadwerkelijk ieder cent waard is !

Top service!

We zijn zeer goed geholpen met de aankoop van onze "nieuwe" auto! Enkele aanpassingen waren geen enkel probleem! Alles wordt goed en vakkundig afgehandeld. Zeer tevreden!

Top service!

Wij waren op zoek naar een nieuwe auto en zijn uitstekend geholpen door Auto Dijk. Ze hebben een auto gezocht die voldeed aan onze wensen, deze nog helemaal nagekeken en eventuele mankementen aangepakt. Wij zijn erg te spreken over de verleende service, en zijn super blij met onze nieuwe station. Wij raden Auto Dijk dan ook zeker aan!

Professioneel, Persoonlijk en eerlijk contact

Bij de aankoop van een occasion fantastisch geholpen door Adriaan, super sympathieke man met veel passie voor het bedrijf. Kortom een erg professioneel en klantgericht bedrijf die net even 10 stappen extra doet voor je.

Ik geef niet gauw een 10 als cijfer maar voor Auto Dijk uit Dokkum is dit zeer zeker verdiend

Prachtige nette en mooie auto’s, alles is duidelijk en transparant. Autodealers kunnen hier een voorbeeld aan nemen hoe het hoort

Prima bedrijf.

Net bedrijf en voor de volgende auto zou ik weer heengaan.

Heel goed en goed geholpen.

We werden goed geholpen en al onze vragen werden beantwoord. Daarna koffie gedronken en een testrit gemaakt. Aardige werknemers en komen je graag tegemoet.

Wij zijn zeer tevreden!

Oplichters

Ik ben nog nooit zo slecht behandeld en opgelicht! 3 maanden geleden heb ik bij ze een auto gekocht, gelijk na de aankoop kwamen we achter dat de koppeling stuk was. Netjes opgebeld meneer ontkende alles en weigerde mee te werken aan een oplossing vervolgens heb ik een advocaat erop gezet en 3 garages bevestigden dat het de koppeling is. Meneer was zo slim om mij op te bellen en te vragen de auto te brengen om zelf te controleren of het daadwerkelijk de koppeling is. En wat denkje? Hij laat me meer dan 500 kilo meter rijden en zegt vervolgens dat zijn professionele collega het heeft na gekeken en het is niet de koppeling maar ligt aan het weer !!! En verder wil hij niet meer aan werken. Ik laat het hier niet bij en zal over op social media vertellen dat hij de grootste oplichter is van NL!!! ( alle bewijs stukken heb ik van dit verhaal)

Motor probleem

Afgelopen jaar bij Auto Dijk een VW Passat gekocht, deze bleek problemen te hebben met olie verbruik in de motor. Met goed overleg een zeer goede regeling getroffen door de auto te laten maken. Deze werd thuis opgehaald en na reparatie weer terug gebracht met intussen tijd een leen auto. Graag wil ik jullie bedanken voor deze service en jullie open en eerlijkheid! iets wat je niet snel meer ziet. (P.s. Bedankt voor het cadeautje voor onze pas geboren zoon)

Uitstekend en betrouwbaar

Wij kochten een BMW bij Auto Dijk. Afspraken worden nog beter nagekomen dan oorspronkelijk afgesproken. Een beloofde lijmpoging in het leer van de stoel ging niet, Auto Dijk liet er een nieuw stuk leder in zetten. Rolgordijn zou gerepareerd worden, dat kon niet en men zette er een nieuwe in. Daar zijn we heel blij mee en dankbaar voor. Auto Dijk Dokkum is een zeer fijne en betrouwbare partner om zaken mee te doen.