Garage wil geen werk

Wilde een afspraak maken na contact met een compagnon , naar het andere pand gereden Auto first > auto dijk, Maar ze hadden kennelijk genoeg werk, zoektocht voor niks (:(

Beste Jakco, Bijzonder dat u ons een negatieve beoordeling geeft omdat wij niet aan uw wensen wilden voldoen. U had alle onderdelen voor een onderhoudsbeurt zelf al gehaald en de vraag was of wij die even wilden monteren. Zoiets is in verband met garantie gewoon niet mogelijk. Stel dat er een defect ontstaat nadat wij uw zelf gekochte onderdelen hebben gemonteerd, wie zijn schuld is het dan? Wij leveren en monteren alleen kwaliteitsonderdelen zodat we zeker weten dat het goed is en we ook garantie kunnen geven op onze werkzaamheden.

Goede service, vlot en vriendelijk.

Prima ervaring, keurige mensen!

Audi a3 aangeschaft 2 week geleden. Keurige afhandeling, ik twijfelde nogal, maar werd niet op gestuurd wat voor hun het beste was. Beide autos even een proefrit in gemaakt. Prima zaken gedaan en goede afhandeling! Thanks!

Prima vriendelijke verkoper mijn eerste elektrisch auto

De actieradius is mij verteld 220 km Klopt wel e golf is een mooie instapper. Ziet er netjes uit. Prima Garage.

Heel blij met mijn mooie Mini !!

Ik was op zoek naar een goede en leuke occasion en ben denk ik fantastisch geslaagd. Mark heeft ervoor gezorgd dat mijn autootje helemaal naar wens is klaar gemaakt. Elke dag genieten op de weg ! Top garage. Aanrader !!!

Goede prijs en erg coulant bij onderhandelen en betalen!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Enkele weken terug een mooie auto zien staan bij Auto Dijk. Direct contact opgenomen en werd door verkoper Mark vriendelijk te woord gestaan. Ik wilde graag mijn auto inruilen en ontving een korte tijd na het contact een offerte via mail, die voldeed aan mijn verwachting. Diezelfde dag nog een afspraak gemaakt om de auto te komen bekijken. Eenmaal daar bleek de auto wel wat plekjes te hebben; het lakwerk had wat plekjes, een gasveer van de achterklep was stuk en er zat een klein deukje in het portier. Tevens waren de emblemen niet zo mooi meer. Voor een heel schappelijke prijs kon dit echter worden opgelost. Binmen twee weken zou de auto weer spik en span zijn. Voor de zekerheid wel het Trendline garantie pakket afgesloten. Geeft toch een zekerder gevoel gedurende de eerste maanden. Een kleine twee weken later haalden we de auto op. Deze bevond zich in werkelijk waar in showroomstaat; het lakwerk was weer kakstrak, er zaten nieuwe emblemen op, gasveren waren vervangen en de auto was van top tot teen uitvoerig gepoetst en gezogen. We werden vriendelijk te woord gestaan door de eigenaar en voelden ons compleet op ons gemak, terwijl het al tegen sluitingstijd was. Ten slotte nog een heerlijk bierpakketje van een plaatselijke brouwer meegekregen. Nu een week en enkele honderden kilometers later, ben ik nog steeds ontzettend tevreden over de auto. Geen verborgen gebreken en hij staat er nog steeds strak bij, door de uitgebreide poetsbeurt. Kortom, op zoek naar een klantvriendelijke en kwalitatief goeie zaak? Auto Dijk is dan zeker een aanrader. Houdt de zaak voor een volgende aankoop zeker in gedachten.

Top service goede kwaliteit

Wij zijn vandaag geholpen door Mark en wij hebben een auto bij hun gekocht en we zijn heel blij met onze nieuwe auto. Ik wil nogmaals Mark bedanken voor goede en vriendelijke service

Ik ben super tevreden

Beste service, vriendelijk verkoper, behulpzaam. Wij hebben vandag beste service gehad en een heel mooie auto gekocht super blij.

Goed service en betrouwbaar

Ik heb onlangs mijn Seat gekocht bij auto dijk. Na twee dagen kreeg ik een storingslampje dat brandde. Ik heb direct Auto dijk gebeld en werd direct geholpen. Ik raad jullie aan dit een goed autogarage en komt alle afspraken na. Topservice ga zo door

Goede service, snelle communicatie en houd zich aan de gemaakte afspraken!

Fijne ervaring gehad met autodijk. Ik heb mijn auto onder voorbehoud van een proefrit kunnen kopen. Zelf kom ik uit de buurt van Utrecht. Na 200 km rijden, voldeed de auto aan alle geschetste verwachtingen. Na de proefrit heb ik de auto gekocht, deze reed fantastisch!

Dik tevreden over de goede service.

Prettig contact met Adriaan gehad om een bezichtiging af te spreken voor een motor te bezichtigen. Nu Sinds kort een trouwe bezitter van een honda cb1000r deze ook gelijk meegenomen, Alleen op de terugweg kwam ik er achter dat de accu niet meer bij geladen wordt. Maar uiteindelijk met veel moeite de motor toch thuis kunnen brengen. Hier na thuis de accu even aan de laader gehad en de volgende werkdag naar de dichtstbijzijnde motor garage gereden ze vertelde mij dat de stator/dynamo defect is. Dit was even ballen toen ik het horden. Hier na contact met Adriaan opgenomen en mij verhaal gedaan. Dit werd op sympathiek mannier opgepakt. Nu een x bedrag terug gestort gekregen. om mij motor te kunnen repareren Kortom; Auto Dijk bedankt voor de goede afwikkeling :)

Super klantvriendelijk

Sympathiek, klantvriendelijk en attent. Willen graag aan de wensen van de klant voldoen. Zoek je een goede 2de hands auto? Ga even kijken op de website en neem contact op.

Zeer positief

Eindelijk de auto gekocht die ik al een tijdje wou hebben. Mark heeft mij hartstikke goed geholpen. De service was uitstekend. De auto is top en netjes afgeleverd. Zeker een aanrader als bedrijf en voor al je vragen.

Top garage

Mooie auto gekocht daar netjes afgeleverd en zeer correct behandelt

Service met een hoofdletter S

Auto via internet gevonden en via whatsapp snel en prettig contact om een bezichtiging af te spreken. Benzine auto ingeruild en keurig prijs voor terug kregen. ‘Nieuwe’ diesel gekocht voor een mooie prijs. Zeer tevreden! Wel was er wat lak schade en de banden waren wat slecht. Dit is allemaal keurig verholpen. Auto op vers rubber en strak in de lak kunnen ophalen. Na de aanschaf wel redelijk wat problemen gehad met de auto in de eerste 8 weken. Maar dit is allemaal keurig kosteloos opgelost. De auto is zelfs alle keren thuis opgehaald en is er een leenauto, die ook voor ons gezin geschikt is, afgeleverd. En bij het terug brengen van onze eigen auto kregen we hem weer met een volle tank terug! Top service! Zelf op 1e kerstdag nog app contact gehad over een storing. Communicatie is geweldig! Ook heb ik bij alle reparaties zelf geen contact hoeven opnemen met het garantie fonds. Auto Dijk heeft alles voor ons geregeld. Dat noemen wij: SERVICE MET EEN HOOFDLETTER S!

Vriendelijke verkoper die zijn afspraken nakomt.

Recentelijk een auto gekocht en mijn oude auto ingeruild. Ik kreeg een eerlijke inruilwaarde voor mijn oude auto en nodige lakschade aan de nieuwe auto werd keurig gerenoveerd voor aflevering. Kortom; goede ervaring en aan te bevelen

Topservice!

Heel erg blij met mijn VW Scirocco (en de meegeleverde biertjes). Geweldige service van Mark en Auto Dijk. Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Zeker aan te raden!

Ontzettend goede service

Ontzettend fijn in contact en in het meedenken. Fijne auto afgeleverd, waarbij ze bezorgd hebben dat deze ook goed en compleet is

Top bedrijf

Hier leuke ford s-max gekocht. vooraf veel contact gehad met Adriaan over de auto en alle vragen worden netjes beantwoord.Top zeer nette omgang en communicatie met klant heel open. alle afspraken die zijn gemaakt zijn nettjes opgelost en gedaan voor aflevering. Er was een dingetje vergeten te doen dit heeft Adriaan netjes opgelost door een garage bij mij in de buurt te vinden waar dit alsnog gedaan wordt. Adriaan en Mark ga zo door, deze garage raad ik zeker aan. Als ik ooit nog een ander auto zoek ga ik zeker even bij Auto Dijk te Dokkum kijken of ze toevallig iets hebben. Is voor mij wel 2.5 uur rijden maar wel de moeite waard. kan alleen maar zeggen top Service Auto Dijk en bedankt voor de goede afwikkeling.

Zeer tevreden over goede prijs en service

Gisteren mijn nieuwe, mooi gepoetste, Audi A1 op mogen halen bij Auto Dijk. Wij zijn erg tevreden over de goede kwaliteit/prijs verhouding en de service. We vonden de sfeer erg prettig. Mark nam alle tijd om de vele functie's van de auto uit te leggen. Het ophalen werd echt een feestje. Ik kreeg een heerlijke fles wijn en mijn man, die toevallig jarig was die dag een 6-packs lokaal gebrouwen bier.

Klantvriendelijk, goeie en snelle service! Zeker een aanrader

Een uiterst prettige en correcte ervaring.

Vanaf het eerste moment was er een vriendelijke sfeer die ook uitnodigde om verder te gaan. De informatie verstrekking was goed en gaf ook alle vertrouwen. Degenen met wie we contact hebben gehad waren allen prettig en correct. Prima zaken doen.

Goede service, snelle reactie en top sfeer!

Prachtige onderhouden auto verkregen! Eerlijke prijs en goede service bij problemen. Zeker aan te raden! Blij met dit bedrijf!

Geweldige service en top oplevering

Mijn eerste auto is een feit geworden met dank aan Mark en Auto Dijk. Goede service, fijn contact en een top oplevering! Bedankt allemaal!