Helder en klantvriendelijke service wat vertrouwen geeft.

Goed geholpen en een nette auto gekregen zoals ik verwacht had. Kortom prettige samenwerking.

Fijne auto, goede service en ook als je een probleem hebt binnen de garantie. Dus een echte aanrader!

Super service!

Net verhuizt van Duitsland naar de nederlandse eiland Schiermonnikoog had ik hulp nodig, met de aanmelding van mijn auto in Nederland. Auto Dijk was een advies van een eilander vriend, en dat was het best wat mij kom gebeuren, zij hebben vriendelijk en kompetent alles voor mij geregelt...voor een faire prijs!!

Professioneel en goede service

Auto Dijk is een groot bedrijf met ruime keus. Het contact met de medewerkers was zeer prettig. Er werd niks opgedrongen en er werd meegedacht in levertijd en nasturen van accessoires.

Vriendelijk contact, prima service

Tweedehands auto gekocht zonder zelf te kijken, derde partij deed een aankoopkeuring. De auto is door Auto Dijk bij mij thuis afgeleverd. Diverse keren contact gehad per email voor de aankoop, er werd steeds snel gereageerd. Contact was vriendelijk en service goed.

Prima autobedrijf om zaken mee te doen

Recentelijk een VW Passat gekocht. Auto is prima afgeleverd en dit autobedrijf kan ik zeker aanbevelen. Komen afspraken perfect na

Gelukkig bestaat het nog.

Als Tukker heb ik vaak het standpunt handel graag aan deze kant van de Ijssel. Omdat mijn eigen garage waar ik al 40 jaar klant ben op dit moment niet wat had een BMW X3 gekocht in het verre Friesland. Ik handel dus zelden met onbekende mensen over auto's. Je hoort nog wel eens wat in die branche maar in dit geval zeer aangenaam verrast. Na aanvraag via de mail een offerte. Wezen kijken en proefrijden. Mooie auto waar wat kleine puntjes aan waren. Allemaal prima opgelost. Bij afleveringsbeurt kwam er een mankement aan de orde wat eerst verholpen moest worden, waardoor ik nog met mijn oude 5 serie op vakantie ben geweest, Na terugkomst de X3 opgehaald. Incl Bovag garantie. Deze week op hun kosten bij mijn garage de accu laten vervangen. Scheelt mij toch een trip van 260 km. Viel allemaal onder een goede aflevering. Nogmaals zeer aangenaam verrast door de handelwijze van deze garage. Komen afspraken na en dat allemaal zonder moeilijk te doen. Handel zo ik dat normaal vond bestaat gelukkig nog !! Aanrader.

Beter dan een merk-gebonden garage!

Net een zo goed als nieuwe Subaru Forester aangeschaft via Auto Dijk. We zijn erg prettig geholpen en het team denkt met je mee in de zoektocht.

Op zaterdagmiddag kon ik direct langskomen om n storing uit te laten lezen. Ik kon daarna met n gerust hart s avonds nog 2 uren naar huis rijden en hoefde er niets voor te betalen! Top service!

Super!

goed en fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Goed en vakkundig personeel en gemaakte afspraken worden ook zeer goed nagekomen

Prettige ervaring met de heren bij Auto Dijk. Komen de afspraken na en de auto was exact zoals beschreven.

vriendelijk personeel,betrouwbaar en je word altijd snel geholpen.kortom een netjes bedrijf waar het personeel trots op kan zijn.

afspraak is afspraak echt top

Pas geleden een auto gekocht, verder nog geen ervaring.

een goed en netjes bedrijf waar ik al jaren klant ben en blijf