Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Diverse malen met dit autobedrijf in contact geweest. Altijd warm ontvangen en keurig te woord gestaan. Erg service gericht en een mooie organisatie aangesloten bij Bosch Car Service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben goede ervaringen met Doorten. Ze staan altijd voor ons klaar, ook voor de meest simpele dingen en zijn altijd zeer vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Garagebedrijf Doorten is een klantvriendelijk bedrijf met een uitstekende service. De haal- en brengservicve maakt hiervan onder anderen deel uit en wordt als zeer prettig en effectief ervaren.De werkplaats heeft uitstekende allround monteurs en ook voor het afhandelen van schade ben je bij Doorten aan het juiste adres. Ik vind het bedrijf Doorten en visitekaartje voor de autobranche

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Door garage en receptiepersoneel heel vriendelijk ontvangen, daar kan de directie nog wat van leren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
5

2 sterren: slechter dan verwacht

rectificatie van mijn schrijven van 10.02.2011 Hierbij plaats ik een rectificatie, wegens het feit dat ik nog in onderhandeling ben over de afhandeling van mijn klacht en ik mij voorbarig heb uitgelaten over dit bedrijf. Ik heb hier op 20 Jan jl. een op het oog een nette VW Golf V TDI bjr 2004 aangeschaft voor het bedrag die op de website geadverteerd stond, zonder Bovag garantie. Gezien de uitstraling van het bedrijf, die Bovag aangesloten is, een Bosch klantentevredenheid cijfer heeft van 9.9 en het maken van een proefrit, gaven mij de doorslag de auto te kopen. Vanaf het begin na dat ik de auto in het bezit heb, na aflevering, heb ik een resonantie/trillingen waargenomen tijdens het rijden, in 1e instantie vond ik dit niet storend maar na navraag wordt deze veroorzaakt door het 2- massa vliegwiel, een niet doorgaans vervangingsonderdeel in de aandrijflijn van de auto. Dit heb ik vrijdag 28 januari 2011 kenbaar gemaakt middels een persoonlijk gesprek. De reparatiekosten voor dit euvel zijn geraamd op 980euro wat een groot bedrag is. Op het initiatief van dhr E. Doorten is de Bovag bemiddelingsservice ingeschakeld echter na navraag door mij bleek deze service niet ingeschakeld te kunnen worden door Bovag leden, wel door consumenten indien de auto gekocht is met garantie waar hier dus geen sprake van is. Tevens heb ik de auto ter beschikking gesteld voor inspectie, waar aanvankelijk gevraagd werd voor een beschikking van een hele dag werd binnen 15 minuten een diagnose gesteld. De symptonen zijn dan ook vrij duidelijk. Vooruit lopend op onze onderhandelingen ga ik ervan uit dat autobedrijf Doorten Pesse alsnog met een nette oplossing komt voor dit euvel zoals je bij een professioneel Bovag garage bedrijf mag verwachten en we uiteindelijk elkaars handen kunnen schudden. Ik ben van mening dat dit soort klachten niet thuis horen bij een goed garagebedrijf en indien dit toch voorkomt dit op een nette wijze opgelost wordt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wordt altijd netjes gebeld als de apk bijna verlopen is en maak dan meteen een afspraak voor een onderhoudsbeurt. Bij het ophalen van de auto is die altijd gewassen, wat een service! Wordt altijd vriendelijk ontvangen en de koffie staat altijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed, ik ben zeer tevreden over de gang van zaken. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan, en de problemen an mijn auto zijn naar alle tevredenheid opgelost,terwijl ik erop kon wachten met een lekker kopje koffie. Ik kom hier zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wordt altijd goed geholpen, super tevreden, super service!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze ervaring is dat het bedrijf Doorten zeer klantvriendelijk gericht is. Het laat zien dat professionaliteit hand in hand kan gaan met \'tijd en aandacht\' voor de klant. Daarnaast ben ik blij dat Doorten zich inzet voor moderne ontwikkelingen, zoals ohg van het verkrijgen van groene brandstof in de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prima ervaringen, top bedrijf !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op internet wekte een passat variant 2.0tdi occasion uit 2006 voor Euro 9.950 mijn interesse. Alvorens een bezoek te brengen heeft een verkoper van doorten mij per e-mail een indicatie voor inruil van een zafira uit 2003 gegeven voor Euro 6.100, uiteindelijke waarde afhankelijk van de staat van de auto. Na een nette ontvangst en bevestiging van de nette staat van de in te ruilen auto door de eigenaar van doorten, werd een inruilprijs op de zafira geboden van Euro 4.250! Als potentieel koper voel je je hiermee in je hemd gezet en de reis is volledig voor niets geweest.Dit terwijl je vooraf nog checkt of het zin heeft om langs te komen! Deze flauwe manier van kopers binnenhalen past niet bij de uistraling die doorten op haar site als uiterst betrouwbaar probeert te laten zijn, met vermelding van bovag dealer, lid van bosch car service en trotse vermelding van een rapportcijfer van 9,9...

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden

Bedrijfsgegevens

Dorpstraat 28

7933 PC Pesse

0528 241 396

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.