Prima geholpen

Alles prima verlopen U kunt gerust naar WB Autoservice

Super service.

Al meerdere keren bij WB Autoservice geweest. Kan alleen maar positief zijn. Probleem met mijn zakelijke auto werd onmiddellijk opgelost zodat ik gauw weer mijn weg kon vervolgen. Mijn dank is dan ook groot. Super goed bedrijf.

Vriendelijk en correct

Hebben een mooi wagenpark Nette en mooie auto's en geven een goede in ruilprijs.

Bij de check van de vloeistoffen voor vakantie werd er een lek geconstateerd in het koelvloeistofsysteem, het werd direct opgelost zodat wij zorgeloos op vakantie konden

Uitstekend!!

Gewoon goed

Contact met garage is super Ik ontvang wel (te) veel e-mail

Duidelijk snelle service

deskundig vriendelijk

deskundig behandeld

Fijn geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe auto.

Wisse en team hebben een keurige auto afgeleverd.

Uitleg en onderhoud van laatste beurt is goed. WB Autoservice kun je op vertrouwen.

Fijn bedrijf

Vandaag mijn "nieuwe" GTE opgehaald. Ik kreeg ook een mooie inruilprijs voor mijn golf GTD. Het contact verliep prettig en de service was goed! Een heerlijk informeel bedrijf waar je je thuis voelt. En ik denk dat het met de aftersales ook wel goed zit mocht ik het nodig hebben (wat ik niet verwacht).

Goed en vlot

Goede service, goede kennis en vlot geregeld

Voordat de werkzaamheden worden uitgevoerd wordt gebeld met wat er is geconstateerd en wat de kosten hiervan zijn.

Gewoon héél goed!

Goed gedaan

geweldige service

Vriendelijke mensen , uitstekende service

uuitstekende klantvriendelijke vakgarage

Goede, zorgvuldige en klantvriendelijke medewerkers.

Altijd goed.

Prima service, vakkundig bedrijf. Er wordt meegedacht. En niet geheel onbelangrijk er heerst een fijne sfeer.

Super bedrijf

Heb vd week auto aangeschaft voor mijn zoon… alles is gewoon netjes en eerlijk, zonder de onnodige onzin en verkooppraatjes die je bij andere handelaren en dealers ziet. Volgende auto van mij gaat zeker hier aangeschaft worden.

Vriendelijke mensen dien hun afspraken nakomen.

Goede service en meedenkend.

Goede service en meedenkend.

Superfijne service!

Mijn ervaring is iedere keer weer supergoed. De gratis leenauto, het overleggen over wat eraan de auto moet gebeuren; prima service!

Super service

Mijn auto gebracht met een kapotte accu, dezelfde dag nog weer klaar en zelfs mijn auto gewassen. Top service

Prima geholpen en goede service

Goede en snelle communicatie, vriendelijke en vakkundige mensen.

Prettige autohandelaar / zaak

Ik had belang bij een van de auto's die zij hadden staan. Kon al vrij snel test ritje maken en was in onderhandeling er na erg redelijk. Wij zijn goed behandeld tijdens de afhandeling en hebben de auto met nieuwe apk er op de zelfde dag mee gekregen.

Fijne garage!

Goed geholpen en naast vaklui ook zeer vriendelijk personeel

Dorpstraat 28 7933 PC Pesse