Goede service, vooraf prijsopgave van de kosten. Zeer vriendelijk personeel.

Betrokken. Meer dan alleen verkoop.

Een nette autodealer. Gedreven en gepassioneerd mooi bedrijf. Gaat niet om snelle handel maar om klantenbinding. .

Super bedrijf

Zeer goed behandeld eerst via marktplaats en daarna op de zaak in pesse een aanrader zeer goed behandeld een bedrijf wat zich goed aan de afspraken houd Mvg Bert en Diana Thomas

Goede service en kwaliteit voor een betaalbare prijs

Al jaren klant bij WB

Wielen wisselen

Ondanks dat het even spannend was of onze wielen er wel waren. Toch 5 sterren. Er wordt door de medewerkers adequaat gehandeld. En dat geeft vertrouwen.

Goede service en eerlijkheid m.b.t. de conditie van de auto

Goede ervaring. Echter is de auto niet goed gecontroleerd. De spiegels zijn niet verstelbaar. De elektronische bediening werkt niet. Hiervoor moet ik na de feestdagen bellen een afspraak in te plannen. Helaas heb ik geconstateerd dat de verwarming niet warm genoeg word. Met de temperatuur die de verwarming maar uitstoot blijven de ramen beslagen. Graag zou ik hiervoor ook een afspraak plannen. Ik bel u na de feestdagen zoals afgesproken Met vriendelijke groet, Gert Jan Kemfers

Uitstekend service en klantvriendelijk

Goede prijzen qua service beurten

Heldere afspraken en prima werk geleverd

Super service en eerlijk.

Heel fijn ontvangen en geholpen. Ze zijn eerlijk en open over eventuele kosten. In 1 zin gewoon super service en voelt vertrouwt.

Zeer goed ontvangen

Vriendelijk en netjes geholpen.

Goede garage, aardige mensen

Misverstandje omtrent een garantiegevalletje (niet werkende parkeersensor) werd goed opgelost. Dat de parkeersensor nog steeds niet werkt, is jammer, maar is nou ook weer niet zo'n groot probleem. Voor dit soort technische euveltjes kun je wellicht beter bij een merkdealer terecht.

Fijne garage met betrokken team - aanrader!

Hele plezierige ontvangst en onderhandeling verkoop eigen auto en aankoop auto. Het verliep super gemoedelijk. No nonsens. Wisse en zijn team zijn behulpvaardig, attent en komen hun woord na. De parkeersensoren waren niet in orde en dat hebben ze zo snel mogelijk gemaakt, waarbij ik een gratis leenauto kreeg. Ze hebben er mooie auto's staan. Bij de aankoop kregen we een erg leuke attentie. Onze volgende auto zal ik zeker weer hier kopen.

Altijd goed, vriendelijk en snel

Tevreden

Goede service en onderzoeken

Secuur en prettige bedrijf

Bij WB is er in Duitslands een betaalbare auto voor mij gezocht en die is in onderhoud gebleven bij de garage. Je word er altijd prettig ontvangen en er is alle tijd voor mij.

Goede service en vriendelijk

Werkzaamheden worden in goed overleg uitgevoerd.

Grote beurt en bandenwissel, zoals gebruikelijk prima uitgevoerd

Altijd aan de afspraak houden Auto voorheen altijd schoon terug Bijna nooit geen klachten na een reparatie of beurt.

Perfecte service

Alles gaat in goed overleg met de klant.

Snel, kundig en super vriendelijk

Ik had een issue aan mijn auto en dankzij de deskundigheid van WB Autoservice was ik snel weer op weg! Heren en Jessica bedankt voor de goede zorgen en tot de volgende keer.

Uitstekende service!

Probleem gehad met de auto. Werd veel energie in gestoken om dit op te lossen onder prima condities!

Super goed met alle handelingen

Een auto voor ons opgezocht. En dan alles super geregeld. We hopen op weer tig veilige kilometers

Vriendelijk personeel goede service

Top bedrijf