Heldere afspraken en prima werk geleverd

Super service en eerlijk.

Heel fijn ontvangen en geholpen. Ze zijn eerlijk en open over eventuele kosten. In 1 zin gewoon super service en voelt vertrouwt.

Zeer goed ontvangen

Vriendelijk en netjes geholpen.

Goede garage, aardige mensen

Misverstandje omtrent een garantiegevalletje (niet werkende parkeersensor) werd goed opgelost. Dat de parkeersensor nog steeds niet werkt, is jammer, maar is nou ook weer niet zo'n groot probleem. Voor dit soort technische euveltjes kun je wellicht beter bij een merkdealer terecht.

Fijne garage met betrokken team - aanrader!

Hele plezierige ontvangst en onderhandeling verkoop eigen auto en aankoop auto. Het verliep super gemoedelijk. No nonsens. Wisse en zijn team zijn behulpvaardig, attent en komen hun woord na. De parkeersensoren waren niet in orde en dat hebben ze zo snel mogelijk gemaakt, waarbij ik een gratis leenauto kreeg. Ze hebben er mooie auto's staan. Bij de aankoop kregen we een erg leuke attentie. Onze volgende auto zal ik zeker weer hier kopen.

Altijd goed, vriendelijk en snel

Tevreden

Goede service en onderzoeken

Secuur en prettige bedrijf

Bij WB is er in Duitslands een betaalbare auto voor mij gezocht en die is in onderhoud gebleven bij de garage. Je word er altijd prettig ontvangen en er is alle tijd voor mij.

Goede service en vriendelijk

Werkzaamheden worden in goed overleg uitgevoerd.

Grote beurt en bandenwissel, zoals gebruikelijk prima uitgevoerd

Altijd aan de afspraak houden Auto voorheen altijd schoon terug Bijna nooit geen klachten na een reparatie of beurt.

Perfecte service

Alles gaat in goed overleg met de klant.

Snel, kundig en super vriendelijk

Ik had een issue aan mijn auto en dankzij de deskundigheid van WB Autoservice was ik snel weer op weg! Heren en Jessica bedankt voor de goede zorgen en tot de volgende keer.

Uitstekende service!

Probleem gehad met de auto. Werd veel energie in gestoken om dit op te lossen onder prima condities!

Super goed met alle handelingen

Een auto voor ons opgezocht. En dan alles super geregeld. We hopen op weer tig veilige kilometers

Vriendelijk personeel goede service

Top bedrijf

De mooiste receptioniste van Drenthe. Top service

Goed aanrader

Goede servers

Snelle reparatie en vriendelijk tegen klanten.

uitstekende service en klantgerichtheid

Bij het aankopen van een nieuwe auto uitstekend geholpen. De ophaal is service ideaal als klant wordt je volledig ontzorgd.

TOP!

Top, super service en de haal en breng service is voor ondernemers helemaal perfect

Heel fijn en vakkundig geholpen!

Top bedrijf

Goede service voor een eerlijke prijs.

Kom al jaren bij deze garage.

Topservice!

Ik heb een golf GTE gekocht waarbij een paar weken later toch wat issues waren. Dat kan altijd gebeuren, maar het gaat erom hoe ermee omgegaan wordt. En daarvoor kan ik Wisse en het team een hele dikke pluim geven! Goed contact gehad en alles is zeer goed opgelost. Ik kan WB van harte aanbevelen!

Prima geholpen

Alles prima verlopen U kunt gerust naar WB Autoservice

Super service.

Al meerdere keren bij WB Autoservice geweest. Kan alleen maar positief zijn. Probleem met mijn zakelijke auto werd onmiddellijk opgelost zodat ik gauw weer mijn weg kon vervolgen. Mijn dank is dan ook groot. Super goed bedrijf.