Snel en correct geholpen. Vriendelijk personeel.

Na een klein ongelukje met de buitenspiegel met WB autoservice gebeld. Dit is zeer snel en vakkundig opgelost.

Vriendelijke, klantgerichte medewerkers

Kundig personeel, vooraf wordt duidelijk uit uitgelegd waar je aan toe bent, tijdens de werkzaamheden wordt je op de hoogte gehouden

Uitmuntend

Heel prettig

Super goed

Altijd behulpzaam vriendelijk personeel kleine reparaties gratis zoals lampje vervangen en de gratis leenauto

Snelle service!

Snelle service en prima kwaliteit. Dame aan de balie erg aardig en de monteur belde bij apk en grote beurt vooraf om akkoord te vragen mbt de kosten. Leenauto werd ook goed geregeld.

prima behandeling

Dus zeer tevreden

Vriendelijke personeel

Uitstekende service

Met lekke band onderweg, snel weer op weg geholpen. Vriendelijk en gerichte service

Zeer goed geholpen bij het afhandelen van de schade aan mijn auto.

Goede service, komen afspraken na

Top!! Gewoon in 1 woord goed!

Prima service weer voor goede prijs

Prima service weer voor goede prijs

Goed, duidelijk en je weet dat de auto in goede handen is

Goeie communicatie, duidelijke afspraken en de auto wordt goed nagekeken

Toppers

Top bedrijf aandacht voor kleintjes is heel bijzonder

Uitstekende service en advies

Goede service persoonlijke benadering

Monteurs weten waar ze het over hebben. De persoonlijke benadering geeft je een goed gevoel. Al jaren mijn vaste garage.

Vriendelijk en vakkundig geholpen, alles volgens afspraak uitgevoerd.

Vriendelijk geholpen door WB medewerkster en medewerkers. Alle afspraken , zoals het er nu naar uitziet , in goed overleg nagekomen..

zeer goede ervaring

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, auto is in deskundige handen. Wordt vooraf altijd een afspraak gemaakt wat het gaat kosten.

Altijd goed

Altijd een welkom gevoel als ik daar binnen kom. Duidelijke uitleg.

Snelle goeie service

Auto gebracht voor een grote service beurt. Snelle en goeie service . Geeft weer een veilig gevoel als alles nagekeken is. Top!

Top en prima service

Prima service en fijne mensen om als klant mee om te gaan.

Goede service en vriendelijke mensen die klaar voor je staan en de klant niet bedienen als een nummer

Goed geholpen door Alex bij het vervangen van het uitlaatspruitstuk van mijn truck. Goede service en een nette prijs. Dank

Voeren gemaakte afspraken uit als is besproken en goed contact met medewerkers

Tweedehands auto gekocht en deze is goed afgeleverd. Nog geen ervaring gehad met service en onderhoud maar gezien de levering van de auto is mijn verwachting dat dit in orde is.

Prima service en onderhoud.

Idem

Duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken en vooraf prijsopgave