Prima service en onderhoud.

Idem

Duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken en vooraf prijsopgave

Vlot geregeld, goede communicatie

Auto moest voor een beurt. Kon zelf aangeven of ik een vervangende auto wilde. Werd gebeld over wat er moest gebeuren en de kosten. Eind van de dag de auto weer kunnen halen en alles klaar.

Goed bedrijf en spontaan personeel.

Wat wij zochten had WB te koop staan. Werden spontaan welkom geheten, koffie o.i.d. gelijk aangeboden. Voor het eerst bij WB binnen gestapt en dat werd als zeer prettig ervaren!

Goede correcte service

Snel en service is uitstekend

Betrouwbaar bedrijf

Vriendelijke mensen , komen de gemaakte afsppraken na. Goede service.

Klasse

Goede monteurs,vriendelijk informatief. Goede service,top

Fijne communicatie, snelle service, komen afspraken na.

Hartstikke tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden.

Prima geregeld

Communicatie verliep helder en duidelijk. Auto was klaar op afgesproken tijd.

Uitmuntend

Zeer positief

Klantvriendelijk en goede betaalbare service

Prettig geholpen. Goed en vriendelijk klantcontact.

Super bedrijf

Goede service Goede afspraken

Goede service een echte aanrader.

Zeer goede service en advies. Een echte aanrader

Top jongens die duidelijk zijn.

Onze auto voor een grote beurt en Apk gebracht. Dokter Alexander gaf een duidelijke omschrijving wat er aan gebeuren moest. We waren dus op alles voorbereid. Er wordt meegedacht met ons als klant.

Vriendelijk personeel, en hele goede service !! Ik ben heel tevreden.

Prima bedrijf

Alles top afgehandeld

Lampje snel vervangen maar hoge rekening

Ik ben verbaasd over de hoge rekening, olie en vloeistoffen worden zonder overleg of afspraak bijgevuld en op de factuur geplaatst.

Snel en vakkundig geholpen.

Alles in overleg uitgevoerd, niet het meest voordelig maar wel goed en garantie op reparatie!

uitstekend

vlotte en goede afhandeling

klantgerichte service

Eenvoudig via internet een afspraak plannen. Keurig bevestigingsmail ontvangen en indien noodzakelijk een leenauto ter beschikking. Komt men iets tegen in/of aan de auto wat niet voorzien was dan eerst telefonisch overleg wat te doen voordat tot reparatie wordt overgegaan.

Tot dusverre prima.

Ik wordt keurig gebeld als er iets bijzonders is te melden over de beurt/keuring van de auto's. Nog niet veel gereden met de auto's, maar het lijkt tot nu toe allemaal goed.

Service zoals service hoort te zijn

Zeer vriendelijk , betrokken en kundig personeel. Bedankt voor de kentekenplaathouder en het pasje.

Goed en snel geholpen.

Goed en snel een afspraak gemaakt.

Top bedrijf

Zeer klantgericht, goede service, duidelijk inzicht over wat er moet gebeuren. Auto netjes gewassen na service beurt. Top!