Goed bedrijf

Prima advies. Keurig volgens afspraak geholpen. Prachtig resultaat. Aanrader.

Positief verrast

Lekke band auto. De auto werd supersnel opgehaald en binnen 2 uur was de band gerepareerd en was de auto terug gebracht. Zo kan het ook, super

Zeer goede service

Kan altijd snel terecht en er wordt serieus naar de klacht gekeken

Vriendelijk goed geholpen

Na korte wachttijd, vriendelijk geholpen. Monteur legde uit wat hij gedaan heeft.

Een garage waarbij klantvriendelijkheid en professionaliteit voorop staan. Als er een mankement aan de auto is of deze moet voor APK , word er altijd eerst gebeld met de uitkomst. Ook word er altijd meegedacht aan oplossingen en word de auto niet zomaar gemaakt zonder dat de klant weet wat het gaat kosten. Als extra service kan er zelfs kosteloos een leenauto mee worden genomen. Als er dagelijks een stuk voor je werk gereden moet worden , rijd dat toch een stuk relexter

Goede service en al jaren prima geholpen

Goede dorpsgarage met zeer goede service

Helemaal goed

Volgens afspraak, goede service en uitleg. En een prima leenauto.

Vriendelijke mensen en goede deal

Vriendelijke mensen en goede deal

Goed en vakkundig

De mesen bij WB communiceren goed en duidelijk. De kosten worden voor uitvoering doorgegeven.

Snel geholpen en vriendelijk een fijn autobedrijf

Mn koppeling ging stuk, langsgegaan en kon mn auto gelijk achter laten leen auto mee gekregen, en een dag later was mn auto al weer klaar. Dus ik een tevreden klant

Prima verzorgd

Er wordt voor aanvang van grote/kleine beurt netjes gebeld over de kosten en pas na toestemming uitgevoerd. Gratis fiets beschikbaar als de auto in onderhoud is.

Men is altijd erg vriendelijk en ik ga ervan uit dat het werk goed is gedaan. De factuur is voor mij niet geheel duidelijk. Klopt het dat de APK-keuring slechts € 20,66 heeft gekost? Achter "grote onderhoudsbeurt uitgevoerd" staat € 0,00 en achter de onderdelen "algehele werktuiginspectie" t/m "bandencontrole" staat helemaal niets. Is dit wèl allemaal uitgevoerd? En wordt de service van het halen en brengen van de auto in het arbeidsloon verrekend? De APK-keuring en de grote beurt vonden 30 september jl. plaats. Het was wel wat vreemd dat ik 8 oktober een mailtje van WB Autoservice kreeg met het advies een afspraak te maken omdat mijn auto toe was aan onderhoud.........

Uitstekend!

Ook al kom je om een stukke lamp te verwisselen, je wordt altijd direct en vriendelijk geholpen. Beide auto’s van ons in onderhoud en het bevalt prima!!

Je kunt het prima werk gelijk voelen als je weg rijdt

Goede service vriendelijk

Goede ervaringen mee. Goed contact over reparaties en komende kosten

Prima garage top

Go3d

Snel

Goede monteurs, vriendelijke en goede communicatie.

Goede vakgarage die altijd voor je klaarstaat.

Als leek (weliswaar elektrotechnisch geschoold) beoordeel ik de monteurs als zeer deskundig. Ze zijn vriendelijk en geven antwoord op vragen.

Prima service en snel geholpen.

Aflevering van de auto van snel geregeld. En hele vriendelijke mensen.

Grote beurt en Apk volgens afspraak, leenauto stond klaar en tijdens beurt prima op de hoogte gehouden betreffende een klein mankement!

Klantvriendelijk top

Goede service en zeer klantvriendelijk. Zover ik kan beoordelen vakkundig personeel.

Goede service!

Vriendelijke en meedenkende medewerkers

Bij WBAutoservice ben ik vakbekwaam en vriendelijk geholpen

perfecte service

Ik kom hier al geruime tijd met de leaseauto en prive autos tot grote tevredenheid. Het deskundig personeel staat altijd klaar net zoals de koffie!!