Goed bedrijf

Netjes te woord gestaan en auto word goed afgeleverd bij aan koop

Tevreden

Klantvriendelijk!

Gemoedelijke no nonsens garage.

Ik werd erg klant vriendelijk benaderd door de garage medewerkster, die voor mij vervolgens de auto gereed maakte voor een testrit, toe we hiervan terug kwamen, zijn we met de Wisse, grondig om mij auto heengelopen, en zijn we er op een vriendelijke manier, ( zonder afzeiken van de auto) uitgekomen. Kern begrippen voor deze garage, Vriendelijkheid, Vakkennis, nuchter, en zakelijk.

Top bedrijf!

Mijn “nieuwe” auto hier gekocht. Na wat onderhandelen en leuke/goede gesprekken, de aankoop (met inruil oude auto) ondertekend. Erg persoonlijke en vlotte/vrije communicatie! Auto perfect afgeleverd! Aanrader!!

Fijne garage

Hier kun je met een gerust hart je auto naar toe brengen.

Prima garage met uitstekende service

Auto ingeruild en nieuwe Audi A3 Sportback weer gekocht. Uitstekende service, nette oplevering en uitstekende begeleiding. Wisse neemt alle tijd voor je en levert alles netjes af. Aanrader voor als je een auto wil aanschaffen.

Goede diagnose, luisteren naar problemen met de auto, geven vooraf prijsindicatie, overleggen als er onverwachte mankementen gesignaleerd worden. Vriendelijke houding van de medewerkers. Meer veren op de hoed kan ik niet bedenken. Groeten Fokko Offringa

Klantvriendelijk

Duidelijkheid en terugkoppeling goed

Goede review !

Als plattelander ben ik gewend dat men afspraken nakomt. Dat doen ze bij Wisse Braun ook.

Er wordt altijd vooraf gebeld met wat er gaat gebeuren en wat de kosten zijn.

Tot nu toe super goed behandeld

heel goed

goede service, vriendelijk, alles ziet er netjes uit.

prima garage

van te voren duidelijke afspraak en prijsopgave, tevens leen auto.

Goede service.

Klant vriendelijk.

Goede service, vooraf prijsopgave van de kosten. Zeer vriendelijk personeel.

Betrokken. Meer dan alleen verkoop.

Een nette autodealer. Gedreven en gepassioneerd mooi bedrijf. Gaat niet om snelle handel maar om klantenbinding. .

Super bedrijf

Zeer goed behandeld eerst via marktplaats en daarna op de zaak in pesse een aanrader zeer goed behandeld een bedrijf wat zich goed aan de afspraken houd Mvg Bert en Diana Thomas

Goede service en kwaliteit voor een betaalbare prijs

Al jaren klant bij WB

Wielen wisselen

Ondanks dat het even spannend was of onze wielen er wel waren. Toch 5 sterren. Er wordt door de medewerkers adequaat gehandeld. En dat geeft vertrouwen.

Goede service en eerlijkheid m.b.t. de conditie van de auto

Goede ervaring. Echter is de auto niet goed gecontroleerd. De spiegels zijn niet verstelbaar. De elektronische bediening werkt niet. Hiervoor moet ik na de feestdagen bellen een afspraak in te plannen. Helaas heb ik geconstateerd dat de verwarming niet warm genoeg word. Met de temperatuur die de verwarming maar uitstoot blijven de ramen beslagen. Graag zou ik hiervoor ook een afspraak plannen. Ik bel u na de feestdagen zoals afgesproken Met vriendelijke groet, Gert Jan Kemfers

Uitstekend service en klantvriendelijk

Goede prijzen qua service beurten

Heldere afspraken en prima werk geleverd