Wij zijn al meer dan 25 jaar klant van autobedrijf Donkers, dit vanwege hun deskundigheid en goede service! Ook het persoonlijk contact ervaren wij als prettig, ze zijn altijd heel vriendelijk.

GRANDIOOS geholpen bij aankoop van andere auto. Een bedrijf waarbij je merkt dat zij kennis van zaken hebben en daardoor vertrouwen geven. Zullen dit adres zeker doorgeven aan familie en vrienden.

Betrouwbaar, duidelijke afspraken met de klant, goede prijs kwaliteit verhouding en de bekende Brabantse gemoedelijkheid!!

Ik kom al plm. 35 jaar bij dit bedrijf en mijn ervaringen zijn heel goed. Zowel op onderhoud en apk als bij aanschaf van een nieuwe auto.

Prima bedrijf, zowel voor aanschaf en onderhoud. Al vele jaren vaste klant. Duidelijke uitleg na reparatie en bij een reguliere onderhoudsbeurt. Geen dure pakken, gewoon goede monteurs. Prima service en afspraken op korte termijn.

Gerrit uit Molenschot beveelt Autobedrijf Donkers B.V. aan. In Januari 1973 heb ik mijn eerste auto bij Autobedrijf Donkers gekocht. Ik ruilde een Fiat 850 in voor een nieuwe Mazda 1300. In totaal heb ik 10 nieuwe Mazda auto\'s daar gekocht en ingeruild. De laatste is ingeruild voor een Ford Focus C-Max die er nog steeds in onderhoud is. Tot op heden 2014, dus meer dan 40 jaar ben ik altijd bij Autobedrijf Donkers B.V. als klant gebleven. Altijd een keurige behandeling gehad en vakkundig geholpen door zeer vriendelijk personeel. Daarom ben ik zeer tevreden over Autobedrijf Donkers B.V.

Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.Kom hier al jaren voor het onderhoud aan mijn auto.

Afspraak op korte termijn, goede uitleg vooraf en achteraf over de verrichte werkzaamheden en vooraf prijsopgave. Je mag vooraf altijd meekijken bij de auto over wat er gaat gebeuren. En niet te vergeten: supervriendelijke mensen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Omdat ik een betaalbaar maar goed autootje zocht, toch maar eens verder gekeken dan \"mijn vaste garage\". Bij Autobedrijf Donkers vond ik precies wat ik zocht en ik kreeg er nog een zeer goede service, APK en nazorg bij want ze belden na een paar weken zelfs op hoe de auto bevalt! Echt een goed bedrijf en mensen die weten hoe het moet! Mijn auto bevalt super en ik ben er heel erg blij mee dat ik nu op mijn vervoersmiddel kan rekenen en op een goede garage om de hoek!

Super service eerlijk en betrouwbaar!!!

• Reden bezoek Andere reden

Twee weken geleden hebben wij een Ford Fiesta uit 2001 bij Autobedrijf Donkers aangeschaft. Een prima auto voor een eerlijke prijs. Wij kijken terug op een zeer prettige koop. Dhr. Donkers kwam over als een betrouwbare, nuchtere, deskundige en vriendelijke verkoper/monteur.

Sinds 1998 altijd onderhoud bij Donkers laten uitvoeren. Tot volle tevredenheid.

zeer goede ervaringen met aankoop tweede hands auto\'s. Altijd een duidelijk verhaal.

Ze zijn netjes en de prijs is goed. Staan altijd voor je klaar. Hebben goed en zeer gekwalificeere mensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima en naar tevredenheid is de klantenservice.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en naar tevredenheid geholpen worden.

Ze denken mee, zijn pro-actief, zijn uiterst transparant in alles wat ze doen. Zeer deskundig. Door hun onafhankelijkheid zijn er geen addertjes onder het gras, en berekenen ze hele nette prijzen. Waar ik bij andere garages/dealers vaak schrok van de uiteindelijke rekening, is dit bij Autobedrijf Donkers meestal een stuk minder het geval. Klasse! Enkele voorbeelden: ik gaf aan wellicht een nieuwe autoradio te overwegen. Geheel vrijblijvend was er de volgende dag een autoradio geregeld. Ander voorbeeld: op het moment dat er sneeuw lag, besloot ik om toch maar eens winterbanden aan te schaffen. Geen handig moment om zoiets te kiezen... Maar binnen 1-2 dagen lagen ze al op de auto, tegen een heel redelijke prijs. Nog een voorbeeld: auto gaf een foutmelding die met de computer te maken had. Dat zou een dure reparatie worden (nieuwe computer). Maar na uitgebreid onderzoek werd ontdekt dat het een heel klein, goedkoop onderdeeltje was, wat een kortsluiting veroorzaakte. Resultaat: aanzienlijk minder kosten en probleem opgelost. Laatste voorbeeld: voordat de olie wordt bijgevuld, wordt eerst netjes de peilstok getoond om ook echt te laten zien dat er olie bijgevuld moet worden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben!

Ze altijd voor je klaar staan en goed werk verrichten. Uitstekende service en kwaliteit.

Over Autobedrijf Donkers

“Niet ieder boutje hoeft geld te kosten.” Bij BOVAG Autobedrijf Donkers gaan klanten áltijd tevreden de deur uit. Daar zorgen wij, Bert-Jan en Yvonne Donkers, hoogstpersoonlijk voor. We zijn trots op de reviews van onze klanten. Die laten zien dat we ook echt slagen in onze missie: 100% tevreden klanten door vakwerk van hoge kwaliteit, een goed advies met duidelijke prijsopgave vooraf en een warm, persoonlijk contact. “Niet ieder boutje hoeft geld te kosten”, schreef een klant laatst nog. En zo is het precies. We kennen iedereen bij naam, de koffie staat altijd klaar en wie jarig is, krijgt een verjaardagskaart met een presentje, die aandacht vinden wij maar heel gewoon. Brabantse gemoedelijkheid, open en eerlijk zijn, het zit in ons DNA, al sinds de oprichting in 1932. Onze klanten komen van heinde en ver naar ons familiebedrijf in Chaam. Een deel wacht zelfs met onderhoud, reparaties, een keuring of aanschaf van een andere auto tot ze weer op de camping in de buurt zijn. Dat vertrouwen vinden wij heel bijzonder. We geven hen meer vakwerk, service en persoonlijke aandacht voor een mooiere prijs dan ze thuis krijgen, vertellen ze ons regelmatig. Daar worden wij blij van. Iedere dag weer. Welkom bij autobedrijf Donkers