Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.Kom hier al jaren voor het onderhoud aan mijn auto.

Afspraak op korte termijn, goede uitleg vooraf en achteraf over de verrichte werkzaamheden en vooraf prijsopgave. Je mag vooraf altijd meekijken bij de auto over wat er gaat gebeuren. En niet te vergeten: supervriendelijke mensen!

Omdat ik een betaalbaar maar goed autootje zocht, toch maar eens verder gekeken dan \"mijn vaste garage\". Bij Autobedrijf Donkers vond ik precies wat ik zocht en ik kreeg er nog een zeer goede service, APK en nazorg bij want ze belden na een paar weken zelfs op hoe de auto bevalt! Echt een goed bedrijf en mensen die weten hoe het moet! Mijn auto bevalt super en ik ben er heel erg blij mee dat ik nu op mijn vervoersmiddel kan rekenen en op een goede garage om de hoek!

Super service eerlijk en betrouwbaar!!!

Twee weken geleden hebben wij een Ford Fiesta uit 2001 bij Autobedrijf Donkers aangeschaft. Een prima auto voor een eerlijke prijs. Wij kijken terug op een zeer prettige koop. Dhr. Donkers kwam over als een betrouwbare, nuchtere, deskundige en vriendelijke verkoper/monteur.

Sinds 1998 altijd onderhoud bij Donkers laten uitvoeren. Tot volle tevredenheid.

zeer goede ervaringen met aankoop tweede hands auto\'s. Altijd een duidelijk verhaal.

Ze zijn netjes en de prijs is goed. Staan altijd voor je klaar. Hebben goed en zeer gekwalificeere mensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima en naar tevredenheid is de klantenservice.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en naar tevredenheid geholpen worden.

Ze denken mee, zijn pro-actief, zijn uiterst transparant in alles wat ze doen. Zeer deskundig. Door hun onafhankelijkheid zijn er geen addertjes onder het gras, en berekenen ze hele nette prijzen. Waar ik bij andere garages/dealers vaak schrok van de uiteindelijke rekening, is dit bij Autobedrijf Donkers meestal een stuk minder het geval. Klasse! Enkele voorbeelden: ik gaf aan wellicht een nieuwe autoradio te overwegen. Geheel vrijblijvend was er de volgende dag een autoradio geregeld. Ander voorbeeld: op het moment dat er sneeuw lag, besloot ik om toch maar eens winterbanden aan te schaffen. Geen handig moment om zoiets te kiezen... Maar binnen 1-2 dagen lagen ze al op de auto, tegen een heel redelijke prijs. Nog een voorbeeld: auto gaf een foutmelding die met de computer te maken had. Dat zou een dure reparatie worden (nieuwe computer). Maar na uitgebreid onderzoek werd ontdekt dat het een heel klein, goedkoop onderdeeltje was, wat een kortsluiting veroorzaakte. Resultaat: aanzienlijk minder kosten en probleem opgelost. Laatste voorbeeld: voordat de olie wordt bijgevuld, wordt eerst netjes de peilstok getoond om ook echt te laten zien dat er olie bijgevuld moet worden. Ik kan alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben!

Ze altijd voor je klaar staan en goed werk verrichten. Uitstekende service en kwaliteit.