Ik was op zoek naar een andere auto Yvonne heeft geholpen met zoeken en Bert Jan heeft geadviseerd Ontzettend leuk contact gehad tijdens de zoektocht en uiteindelijk ook een andere auto gevonden Top service, goed advies, leuk contact...helemaal blij met mijn nieuwe auto ( en ook nog een flesje wijn) de deur weer uit!

Vakkundig en voordelig voor onderhoud. Recent heeft donkers ons geholpen met het kopen van een tweedehands auto. Ze doen echt hun best en steken er veel tijd in. Betrouwbare garage.

weten altijd wat het kost en is heel kundig en vriendelijk de koffie staat altijd klaar

Klantvriendelijk en professioneel bedrijf. Helder naar hun klanten en behulpzaam.

Wat een aardige, eerlijke en kundige mensen! Mijn auto bleek er erg slecht aan toe te zijn. Desondanks kreeg ik er nog een leuk bedrag voor terug en heb ik een prima auto teruggekocht. Goed onderhouden, keurig schoon en zelfs met een volle tank. Ik raad dit bedrijf iedereen aan!

Wij hebben onze auto al enige jaren in onderhoud bij Donkers en een aantal keer via Donkers een tweedehands auto aangeschaft. De service is top. Yvonne en Bert-Jan zijn vriendelijk, deskundig en open in de communicatie. Je wordt direct geholpen als je ze nodig hebt. Al een aantal keer ervaren dat ik direct terecht kon en mijn probleem ter plekke werd opgelost.

Bert-Jan en Yvonne van autobedrijf Donkers zijn vriendelijke mensen, fijn om zaken mee te doen. Ze hebben service hoog in het vaandel staan. Een tweede hands auto gekocht die de eerste weken wat mankementen vertoonde maar dit werd keurig opgelost. De auto is super goed afgeleverd ondanks zijn leeftijd.(12 jaar oud) Dit bedrijf is echt een aanrader, deze mensen staan 100% achter hun auto\'s.

Wij zijn inmiddels de tweede generatie die onze auto\'s in onderhoud hebben bij Donkers. Het is wel een stukje rijden vanuit Waalwijk, maar dat hebben wij er graag voor over. Yvonne en Bert-Jan zijn zeer deskundig, open en eerlijk in de communicatie. Een paar weken geleden naar volle tevredenheid een tweedehands Ford Focus aangeschaft via Donkers. Hierbij geeft Donkers je advies, helpt je met zoeken en wordt de verkoper en auto gecheckt als een auto naar wens gevonden is. Kortom, een echte aanrader!

Correcte en snelle service van zeer goede kwaliteit! Ik rij de Volkswagen polo die ze na mijn wensen naar chaam hebben gehaald om rij klaar te maken dan ook met veel plezier. Hierbij verzorgen Bert-Jan en Yvonne ook de opslag voor mijn winterbanden. Een aanrader

Ik kocht 3 maanden geleden een auto hier. Auto is 17 jaar oud maar werd bij de aflevering behandeld als een nieuwe! Hij rijdt als een treintje en ik kan iedere dag veilig naar m\'n werk. Bert-Jan en Yvonne zijn kanjers en leveren topservice!

Wij rijden nu een Kia Sportage! Stel je wens en autobedrijf Donkers regelt het voor je!En goed! En als je je auto gaat ophalen dan is het helemaal feest!Mét een leuke attentie! Onze zoon ook aangeraden en zij zijn inmiddels ook daar geslaagd en zeer content! Fam Donkers zijn uiterst aardig echtpaar,ik voel me er \"thuis\".Toppie!

Op de website van Autobedrijf Donkers een auto gezien en contact met ze gezocht. Helaas was de auto verkocht maar ze boden direct aan om opzoek te gaan naar een vergelijkbare auto. Dezelfde dag belde ze met de mededeling dat ze een auto hadden gevonden. Direct de foto\'s per mail ontvangen en de auto zonder gezien te hebben gekocht. Erg vriendelijke mensen zeer goede service een aanbeveling waard!!

Donkers is een kleinschalig autobedrijf waar men de klant kent en herkent.

Afgelopen Weekend mijn bij autobedrijf Donkers gekochte auto opgehaald! Zeer tevreden over het contact over aflevering en dergelijke. Bedrijf staat goed aangeschreven in de regio(en daarbuiten) en niet voor niets! Eerlijk en deskundig advies.

Ik heb mijn auto bij autobedrijf Donkers in Chaam gekocht. Net buiten de garantie een defect aan de auto gekregen en toch kosteloos gerepareerd door de geweldige service.

Ik heb via autobedrijf donkers een mooie tweedehands auto gevonden en gekocht. Ze waren heel behulpzaam met het zoeken naar de juiste auto voor mij. De auto werd ook voor mij opgehaald en nagekeken. Zo kon ik er vanuit gaan dat de auto in orde was voordat ik hem kocht. Ze waren bij Donkers zeer vriendelijk. Toen ik de auto op ging halen was hij helemaal gepoetst, en er werd duidlijk verteld wat er nog aan de auto was gedaan. Ze hebben zelfs ook nog geholpen met het oplossen van een probleem met de parrot die in de auto zat. Ik ben heel erg tevreden met mijn autootje en met de service van Autobedrijf Donkers

Goede service, betrouwbaar advies.

Wij hebben vorig jaar met grote tevredenheid onze 1e auto bij deze garage gekocht. Ons 2e autootje was ook in onderhoud bij hen en na gehoord te hebben dat deze aan vervanging toe was (kon nog wel door de keuring) kregen wij een berichtje dat er een auto ingeruild zou worden wat wel wat voor ons zou kunnen zijn. Ons vertrouwen in deze garage is zo groot dat wij na te zijn gaan kijken gelijk besloten hebben deze auto te nemen. Wij zijn dus voor de 2e keer heel tevreden kopers en zullen dit beslist doorgeven aan familie en vrienden.

Ik rijd al weer ruim een week in mijn nieuwe tweedehands auto en ben nog steeds heel blij met deze aankoop. Prima service en geen verassingen achteraf. Ook vragen na afleveren van de auto werden snel beantwoord.

Goede klantvriendelijke garage met een uitstekende service.

Al 46 jaar naar volle tevredenheid klant bij autobedrijf Donkers, ze komen de gemaakte afspraken na,Geen verassingen achteraf,bij extra werkzaamheden altijd een prijsopgave. Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen. Prijs kwaliteit klopt!

Omdat ik toch een iets grotere auto zocht, doorgegeven bij garage Donkers of ze eens willen uitkijken naar een andere. Ze hebben heel kritisch gezocht en na een paar maanden kwam de perfecte auto bij hen binnen voor inruil. Ik kreeg gelijk een berichtje en ben meteen gaan kijken en viel als een blok voor deze mooie wagen. De prijs viel erg mee en ik kreeg er nog flinke service bij zodat ik nu heel veilig op de weg zit in mijn grotere en fijnere bolide. Echt weer superservice en steeds dat beetje (boel!) Extra bij afleveren, echt fijne mensen en een supertof en betrouwbaar bedrijf, een aanrader welke ik bij iedereen in mijn omgeving aanbeveel!

Mijn eerste autootje bij Autobedrijf Donkers gekocht. Voor een scherpe prijs en goed onderhoud. Ook gelijk een APK-keuring erbij gedaan. Heb er alle vertrouwen in en ben super goed geholpen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We komen al heel lang bij Autobedrijf Donkers , zijn zeer tevreden over deskundigheid, service en persoonlijk contact. zeker een aanrader ...................

Over Autobedrijf Donkers

“Niet ieder boutje hoeft geld te kosten.” Bij BOVAG Autobedrijf Donkers gaan klanten áltijd tevreden de deur uit. Daar zorgen wij, Bert-Jan en Yvonne Donkers, hoogstpersoonlijk voor. We zijn trots op de reviews van onze klanten. Die laten zien dat we ook echt slagen in onze missie: 100% tevreden klanten door vakwerk van hoge kwaliteit, een goed advies met duidelijke prijsopgave vooraf en een warm, persoonlijk contact. “Niet ieder boutje hoeft geld te kosten”, schreef een klant laatst nog. En zo is het precies. We kennen iedereen bij naam, de koffie staat altijd klaar en wie jarig is, krijgt een verjaardagskaart met een presentje, die aandacht vinden wij maar heel gewoon. Brabantse gemoedelijkheid, open en eerlijk zijn, het zit in ons DNA, al sinds de oprichting in 1932. Onze klanten komen van heinde en ver naar ons familiebedrijf in Chaam. Een deel wacht zelfs met onderhoud, reparaties, een keuring of aanschaf van een andere auto tot ze weer op de camping in de buurt zijn. Dat vertrouwen vinden wij heel bijzonder. We geven hen meer vakwerk, service en persoonlijke aandacht voor een mooiere prijs dan ze thuis krijgen, vertellen ze ons regelmatig. Daar worden wij blij van. Iedere dag weer. Welkom bij autobedrijf Donkers