Ik kocht 3 maanden geleden een auto hier. Auto is 17 jaar oud maar werd bij de aflevering behandeld als een nieuwe! Hij rijdt als een treintje en ik kan iedere dag veilig naar m\'n werk. Bert-Jan en Yvonne zijn kanjers en leveren topservice!

Wij rijden nu een Kia Sportage! Stel je wens en autobedrijf Donkers regelt het voor je!En goed! En als je je auto gaat ophalen dan is het helemaal feest!Mét een leuke attentie! Onze zoon ook aangeraden en zij zijn inmiddels ook daar geslaagd en zeer content! Fam Donkers zijn uiterst aardig echtpaar,ik voel me er \"thuis\".Toppie!

Op de website van Autobedrijf Donkers een auto gezien en contact met ze gezocht. Helaas was de auto verkocht maar ze boden direct aan om opzoek te gaan naar een vergelijkbare auto. Dezelfde dag belde ze met de mededeling dat ze een auto hadden gevonden. Direct de foto\'s per mail ontvangen en de auto zonder gezien te hebben gekocht. Erg vriendelijke mensen zeer goede service een aanbeveling waard!!

Donkers is een kleinschalig autobedrijf waar men de klant kent en herkent.

Afgelopen Weekend mijn bij autobedrijf Donkers gekochte auto opgehaald! Zeer tevreden over het contact over aflevering en dergelijke. Bedrijf staat goed aangeschreven in de regio(en daarbuiten) en niet voor niets! Eerlijk en deskundig advies.

Ik heb mijn auto bij autobedrijf Donkers in Chaam gekocht. Net buiten de garantie een defect aan de auto gekregen en toch kosteloos gerepareerd door de geweldige service.

Ik heb via autobedrijf donkers een mooie tweedehands auto gevonden en gekocht. Ze waren heel behulpzaam met het zoeken naar de juiste auto voor mij. De auto werd ook voor mij opgehaald en nagekeken. Zo kon ik er vanuit gaan dat de auto in orde was voordat ik hem kocht. Ze waren bij Donkers zeer vriendelijk. Toen ik de auto op ging halen was hij helemaal gepoetst, en er werd duidlijk verteld wat er nog aan de auto was gedaan. Ze hebben zelfs ook nog geholpen met het oplossen van een probleem met de parrot die in de auto zat. Ik ben heel erg tevreden met mijn autootje en met de service van Autobedrijf Donkers

Goede service, betrouwbaar advies.

Wij hebben vorig jaar met grote tevredenheid onze 1e auto bij deze garage gekocht. Ons 2e autootje was ook in onderhoud bij hen en na gehoord te hebben dat deze aan vervanging toe was (kon nog wel door de keuring) kregen wij een berichtje dat er een auto ingeruild zou worden wat wel wat voor ons zou kunnen zijn. Ons vertrouwen in deze garage is zo groot dat wij na te zijn gaan kijken gelijk besloten hebben deze auto te nemen. Wij zijn dus voor de 2e keer heel tevreden kopers en zullen dit beslist doorgeven aan familie en vrienden.

Ik rijd al weer ruim een week in mijn nieuwe tweedehands auto en ben nog steeds heel blij met deze aankoop. Prima service en geen verassingen achteraf. Ook vragen na afleveren van de auto werden snel beantwoord.

Goede klantvriendelijke garage met een uitstekende service.

Al 46 jaar naar volle tevredenheid klant bij autobedrijf Donkers, ze komen de gemaakte afspraken na,Geen verassingen achteraf,bij extra werkzaamheden altijd een prijsopgave. Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen. Prijs kwaliteit klopt!

Omdat ik toch een iets grotere auto zocht, doorgegeven bij garage Donkers of ze eens willen uitkijken naar een andere. Ze hebben heel kritisch gezocht en na een paar maanden kwam de perfecte auto bij hen binnen voor inruil. Ik kreeg gelijk een berichtje en ben meteen gaan kijken en viel als een blok voor deze mooie wagen. De prijs viel erg mee en ik kreeg er nog flinke service bij zodat ik nu heel veilig op de weg zit in mijn grotere en fijnere bolide. Echt weer superservice en steeds dat beetje (boel!) Extra bij afleveren, echt fijne mensen en een supertof en betrouwbaar bedrijf, een aanrader welke ik bij iedereen in mijn omgeving aanbeveel!

Mijn eerste autootje bij Autobedrijf Donkers gekocht. Voor een scherpe prijs en goed onderhoud. Ook gelijk een APK-keuring erbij gedaan. Heb er alle vertrouwen in en ben super goed geholpen!

We komen al heel lang bij Autobedrijf Donkers , zijn zeer tevreden over deskundigheid, service en persoonlijk contact. zeker een aanrader ...................

Wij zijn al meer dan 25 jaar klant van autobedrijf Donkers, dit vanwege hun deskundigheid en goede service! Ook het persoonlijk contact ervaren wij als prettig, ze zijn altijd heel vriendelijk.

GRANDIOOS geholpen bij aankoop van andere auto. Een bedrijf waarbij je merkt dat zij kennis van zaken hebben en daardoor vertrouwen geven. Zullen dit adres zeker doorgeven aan familie en vrienden.

Betrouwbaar, duidelijke afspraken met de klant, goede prijs kwaliteit verhouding en de bekende Brabantse gemoedelijkheid!!

Ik kom al plm. 35 jaar bij dit bedrijf en mijn ervaringen zijn heel goed. Zowel op onderhoud en apk als bij aanschaf van een nieuwe auto.

Prima bedrijf, zowel voor aanschaf en onderhoud. Al vele jaren vaste klant. Duidelijke uitleg na reparatie en bij een reguliere onderhoudsbeurt. Geen dure pakken, gewoon goede monteurs. Prima service en afspraken op korte termijn.

Gerrit uit Molenschot beveelt Autobedrijf Donkers B.V. aan. In Januari 1973 heb ik mijn eerste auto bij Autobedrijf Donkers gekocht. Ik ruilde een Fiat 850 in voor een nieuwe Mazda 1300. In totaal heb ik 10 nieuwe Mazda auto\'s daar gekocht en ingeruild. De laatste is ingeruild voor een Ford Focus C-Max die er nog steeds in onderhoud is. Tot op heden 2014, dus meer dan 40 jaar ben ik altijd bij Autobedrijf Donkers B.V. als klant gebleven. Altijd een keurige behandeling gehad en vakkundig geholpen door zeer vriendelijk personeel. Daarom ben ik zeer tevreden over Autobedrijf Donkers B.V.

Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.Kom hier al jaren voor het onderhoud aan mijn auto.

Afspraak op korte termijn, goede uitleg vooraf en achteraf over de verrichte werkzaamheden en vooraf prijsopgave. Je mag vooraf altijd meekijken bij de auto over wat er gaat gebeuren. En niet te vergeten: supervriendelijke mensen!

Omdat ik een betaalbaar maar goed autootje zocht, toch maar eens verder gekeken dan \"mijn vaste garage\". Bij Autobedrijf Donkers vond ik precies wat ik zocht en ik kreeg er nog een zeer goede service, APK en nazorg bij want ze belden na een paar weken zelfs op hoe de auto bevalt! Echt een goed bedrijf en mensen die weten hoe het moet! Mijn auto bevalt super en ik ben er heel erg blij mee dat ik nu op mijn vervoersmiddel kan rekenen en op een goede garage om de hoek!