Een bijzonder fijn autobedrijf met goede service.

Vanaf het moment dat wij de showroom binnengingen had ik al een goed gevoel. Hele vriendelijke mensen. Goede Service en een gastvrij ontvangst. Heb mede daardoor ook een auto gekocht.

Een prima bedrijf, waar je na op aann kunt.

Altijd een Brabants gevoel als je binnen stapt.

Weer op en top

Mooie zeer nette auto gekocht, met super service zo als gewend van Bertjan en Yvonne

Het is gewoon een super team.

Geweldige service

Vandaag voor alweer de 4e keer geslaagd voor een andere auto bij Autobedrijf Donkers. We zijn echt superblij met jullie service en uiteraard met onze nieuwe Mazda!! Dankjulliewel Bert Jan en Yvonne voor steeds dat extra stuk service en vertrouwen wat we steeds in jullie kunnen blijven houden!!

Betrouwbaar en betaalbaar

Betrouwbare en betaalbare garage met uitermate deskundige monteur en vriendelijke behandeling. Mijn auto’s worden hier al jaren onderhouden. We waren op zoek naar een auto met automaat en via bemiddeling en keuring van garage Donkers gekocht. Alles tot in de puntjes geregeld.

perfecte service niet duur uiterst betrouwbaar

Kom hier al meer dan 10 jaar met mijn mazda en ook mijn corsa. Altijd prima ontvangst. Zeer kundige en professionele monteur. no nonsens mentaliteit. echte aanrader. Destijds via Internet achter dit bedrijf gekomen voor.mijn mazda 6. Reparatie in Tilburg zou 1600 euro kosten aan mijn stuurkolom. Bij Donkers koste het 30 euro met de mededeling dat deze reparatie waarschijnlijk om de 3 jaar herhaald zou moeten worden wat ook exact klopt. Ik ben er dus uitermate over te spreken. Dikke 10. Aanrader. Beste mazda garage van tilburg en omstreken. Ga zo door

Supergarage! Ze moeten snel een filiaal in Breda openen!

Mijn laatste 3 auto\'s heb ik met hulp van Autobedrijf Donkers gekocht. Zij hebben mij elke keer helpen zoeken naar de juiste auto voor mij. De laatste auto die ze een paar weken terug hebben afgeleverd voor mij, heb ik op blind vertrouwen gekocht, zonder proefrit gekocht. Ik heb dit alleen kunnen doen omdat ik er alle vertrouwen in heb dat zij niet alleen aan handel denken maar vooral ook aan de klant. Het is een uiterst vriendelijk en transparant bedrijf. Ik laat ook altijd mijn onderhoud bij ze doen, en heb hierbij nooit het idee dat ik teveel betaal. Kortom ben je opzoek naar een andere auto of moet je onderhoud laten doen aan je huidige, ga dan eens langs bij Donkers!

Zeer recent kocht ik mijn auto bij Donkers in Chaam. Ik kwam er terecht via internet. De auto die ik zocht stond bij hen in de showroom. Ik kocht er een hele fijne Suzuki waar door Donkers op mijn verzoek cruise-control werd ingebouwd. Alles geheel naar mijn wens. Vriendelijke en opgewekte mensen die waar maken wat ze beloven. Uitstekende service en kwaliteit.

Nelly en Ton uit Chaam Maandagavond met pech langs de snelweg en donderdag met een mooie tweedehands auto weer tevreden garage Donkers uit. Met behulp van Yvonne en Bert Jan zeer snel weer aan een andere auto geholpen. Snel en vakkundig.

Leuke auto gekocht voor mooie prijs met hele goede garantie voorwaarden .

Leuke auto gekocht voor mooie prijs met hele goede garantie voorwaarden .

Ik was op zoek naar een andere auto Yvonne heeft geholpen met zoeken en Bert Jan heeft geadviseerd Ontzettend leuk contact gehad tijdens de zoektocht en uiteindelijk ook een andere auto gevonden Top service, goed advies, leuk contact...helemaal blij met mijn nieuwe auto ( en ook nog een flesje wijn) de deur weer uit!

Vakkundig en voordelig voor onderhoud. Recent heeft donkers ons geholpen met het kopen van een tweedehands auto. Ze doen echt hun best en steken er veel tijd in. Betrouwbare garage.

weten altijd wat het kost en is heel kundig en vriendelijk de koffie staat altijd klaar

Klantvriendelijk en professioneel bedrijf. Helder naar hun klanten en behulpzaam.

Wat een aardige, eerlijke en kundige mensen! Mijn auto bleek er erg slecht aan toe te zijn. Desondanks kreeg ik er nog een leuk bedrag voor terug en heb ik een prima auto teruggekocht. Goed onderhouden, keurig schoon en zelfs met een volle tank. Ik raad dit bedrijf iedereen aan!

Wij hebben onze auto al enige jaren in onderhoud bij Donkers en een aantal keer via Donkers een tweedehands auto aangeschaft. De service is top. Yvonne en Bert-Jan zijn vriendelijk, deskundig en open in de communicatie. Je wordt direct geholpen als je ze nodig hebt. Al een aantal keer ervaren dat ik direct terecht kon en mijn probleem ter plekke werd opgelost.

Bert-Jan en Yvonne van autobedrijf Donkers zijn vriendelijke mensen, fijn om zaken mee te doen. Ze hebben service hoog in het vaandel staan. Een tweede hands auto gekocht die de eerste weken wat mankementen vertoonde maar dit werd keurig opgelost. De auto is super goed afgeleverd ondanks zijn leeftijd.(12 jaar oud) Dit bedrijf is echt een aanrader, deze mensen staan 100% achter hun auto\'s.

Wij zijn inmiddels de tweede generatie die onze auto\'s in onderhoud hebben bij Donkers. Het is wel een stukje rijden vanuit Waalwijk, maar dat hebben wij er graag voor over. Yvonne en Bert-Jan zijn zeer deskundig, open en eerlijk in de communicatie. Een paar weken geleden naar volle tevredenheid een tweedehands Ford Focus aangeschaft via Donkers. Hierbij geeft Donkers je advies, helpt je met zoeken en wordt de verkoper en auto gecheckt als een auto naar wens gevonden is. Kortom, een echte aanrader!

Correcte en snelle service van zeer goede kwaliteit! Ik rij de Volkswagen polo die ze na mijn wensen naar chaam hebben gehaald om rij klaar te maken dan ook met veel plezier. Hierbij verzorgen Bert-Jan en Yvonne ook de opslag voor mijn winterbanden. Een aanrader

Ik kocht 3 maanden geleden een auto hier. Auto is 17 jaar oud maar werd bij de aflevering behandeld als een nieuwe! Hij rijdt als een treintje en ik kan iedere dag veilig naar m\'n werk. Bert-Jan en Yvonne zijn kanjers en leveren topservice!

Wij rijden nu een Kia Sportage! Stel je wens en autobedrijf Donkers regelt het voor je!En goed! En als je je auto gaat ophalen dan is het helemaal feest!Mét een leuke attentie! Onze zoon ook aangeraden en zij zijn inmiddels ook daar geslaagd en zeer content! Fam Donkers zijn uiterst aardig echtpaar,ik voel me er \"thuis\".Toppie!

Op de website van Autobedrijf Donkers een auto gezien en contact met ze gezocht. Helaas was de auto verkocht maar ze boden direct aan om opzoek te gaan naar een vergelijkbare auto. Dezelfde dag belde ze met de mededeling dat ze een auto hadden gevonden. Direct de foto\'s per mail ontvangen en de auto zonder gezien te hebben gekocht. Erg vriendelijke mensen zeer goede service een aanbeveling waard!!