• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergarage! Ze moeten snel een filiaal in Breda openen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn laatste 3 auto\'s heb ik met hulp van Autobedrijf Donkers gekocht. Zij hebben mij elke keer helpen zoeken naar de juiste auto voor mij.\r\nDe laatste auto die ze een paar weken terug hebben afgeleverd voor mij, heb ik op blind vertrouwen gekocht, zonder proefrit gekocht. Ik heb dit alleen kunnen doen omdat ik er alle vertrouwen in heb dat zij niet alleen aan handel denken maar vooral ook aan de klant.\r\nHet is een uiterst vriendelijk en transparant bedrijf.\r\nIk laat ook altijd mijn onderhoud bij ze doen, en heb hierbij nooit het idee dat ik teveel betaal.\r\nKortom ben je opzoek naar een andere auto of moet je onderhoud laten doen aan je huidige, ga dan eens langs bij Donkers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer recent kocht ik mijn auto bij Donkers in Chaam. Ik kwam er terecht via internet. De auto die ik zocht stond bij hen in de showroom. Ik kocht er een hele fijne Suzuki waar door Donkers op mijn verzoek cruise-control werd ingebouwd. Alles geheel naar mijn wens. Vriendelijke en opgewekte mensen die waar maken wat ze beloven. Uitstekende service en kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nelly en Ton uit Chaam \r\nMaandagavond met pech langs de snelweg en donderdag met een mooie tweedehands auto weer tevreden garage Donkers uit. \r\nMet behulp van Yvonne en Bert Jan zeer snel weer aan een andere auto geholpen. Snel en vakkundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke auto gekocht voor mooie prijs met hele goede garantie voorwaarden .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een andere auto\r\nYvonne heeft geholpen met zoeken en Bert Jan heeft geadviseerd\r\nOntzettend leuk contact gehad tijdens de zoektocht en uiteindelijk ook een andere auto gevonden\r\nTop service, goed advies, leuk contact...helemaal blij met mijn nieuwe auto ( en ook nog een flesje wijn) de deur weer uit!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig en voordelig voor onderhoud. Recent heeft donkers ons geholpen met het kopen van een tweedehands auto. Ze doen echt hun best en steken er veel tijd in. Betrouwbare garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf weten altijd wat het kost en is heel kundig en vriendelijk de koffie staat altijd klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en professioneel bedrijf. \r\nHelder naar hun klanten en behulpzaam.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een aardige, eerlijke en kundige mensen! Mijn auto bleek er erg slecht aan toe te zijn. Desondanks kreeg ik er nog een leuk bedrag voor terug en heb ik een prima auto teruggekocht. Goed onderhouden, keurig schoon en zelfs met een volle tank. Ik raad dit bedrijf iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze auto al enige jaren in onderhoud bij Donkers en een aantal keer via Donkers een tweedehands auto aangeschaft. \r\n\r\nDe service is top. Yvonne en Bert-Jan zijn vriendelijk, deskundig en open in de communicatie. Je wordt direct geholpen als je ze nodig hebt. Al een aantal keer ervaren dat ik direct terecht kon en mijn probleem ter plekke werd opgelost. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bert-Jan en Yvonne van autobedrijf Donkers zijn vriendelijke mensen, fijn om zaken mee te doen. Ze hebben service hoog in het vaandel staan. Een tweede\r\nhands auto gekocht die de eerste weken wat mankementen vertoonde maar dit werd keurig opgelost. De auto is super goed afgeleverd ondanks zijn leeftijd.(12 jaar oud)\r\nDit bedrijf is echt een aanrader, deze mensen staan 100% achter hun auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn inmiddels de tweede generatie die onze auto\'s in onderhoud hebben bij Donkers. Het is wel een stukje rijden vanuit Waalwijk, maar dat hebben wij er graag voor over. Yvonne en Bert-Jan zijn zeer deskundig, open en eerlijk in de communicatie. Een paar weken geleden naar volle tevredenheid een tweedehands Ford Focus aangeschaft via Donkers. Hierbij geeft Donkers je advies, helpt je met zoeken en wordt de verkoper en auto gecheckt als een auto naar wens gevonden is. Kortom, een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte en snelle service van zeer goede kwaliteit! Ik rij de Volkswagen polo die ze na mijn wensen naar chaam hebben gehaald om rij klaar te maken dan ook met veel plezier. Hierbij verzorgen Bert-Jan en Yvonne ook de opslag voor mijn winterbanden. Een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kocht 3 maanden geleden een auto hier. Auto is 17 jaar oud maar werd bij de aflevering behandeld als een nieuwe! Hij rijdt als een treintje en ik kan iedere dag veilig naar m\'n werk. Bert-Jan en Yvonne zijn kanjers en leveren topservice!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij rijden nu een Kia Sportage! Stel je wens en autobedrijf Donkers regelt het voor je!En goed!\r\nEn als je je auto gaat ophalen dan is het helemaal feest!Mét een leuke attentie!\r\nOnze zoon ook aangeraden en zij zijn inmiddels ook daar geslaagd en zeer content!\r\nFam Donkers zijn uiterst aardig echtpaar,ik voel me er \"thuis\".Toppie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op de website van Autobedrijf Donkers een auto gezien en contact met ze gezocht. Helaas was de auto verkocht maar ze boden direct aan om opzoek te gaan naar een vergelijkbare auto. Dezelfde dag belde ze met de mededeling dat ze een auto hadden gevonden. Direct de foto\'s per mail ontvangen en de auto zonder gezien te hebben gekocht. Erg vriendelijke mensen zeer goede service een aanbeveling waard!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Donkers is een kleinschalig autobedrijf waar men de klant kent en herkent. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen Weekend mijn bij autobedrijf Donkers gekochte auto opgehaald!\r\nZeer tevreden over het contact over aflevering en dergelijke.\r\nBedrijf staat goed aangeschreven in de regio(en daarbuiten) en niet voor niets! Eerlijk en deskundig advies. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto bij autobedrijf Donkers in Chaam gekocht. Net buiten de garantie een defect aan de auto gekregen en toch kosteloos gerepareerd door de geweldige service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb via autobedrijf donkers een mooie tweedehands auto gevonden en gekocht. Ze waren heel behulpzaam met het zoeken naar de juiste auto voor mij. De auto werd ook voor mij opgehaald en nagekeken. Zo kon ik er vanuit gaan dat de auto in orde was voordat ik hem kocht. Ze waren bij Donkers zeer vriendelijk. Toen ik de auto op ging halen was hij helemaal gepoetst, en er werd duidlijk verteld wat er nog aan de auto was gedaan.\r\nZe hebben zelfs ook nog geholpen met het oplossen van een probleem met de parrot die in de auto zat.\r\nIk ben heel erg tevreden met mijn autootje en met de service van Autobedrijf Donkers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, betrouwbaar advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben vorig jaar met grote tevredenheid onze 1e auto bij deze garage gekocht. Ons 2e autootje was ook in onderhoud bij hen en na gehoord te hebben dat deze aan vervanging toe was (kon nog wel door de keuring) kregen wij een berichtje dat er een auto ingeruild zou worden wat wel wat voor ons zou kunnen zijn. Ons vertrouwen in deze garage is zo groot dat wij na te zijn gaan kijken gelijk besloten hebben deze auto te nemen.\r\nWij zijn dus voor de 2e keer heel tevreden kopers en zullen dit beslist doorgeven aan familie en vrienden.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik rijd al weer ruim een week in mijn nieuwe tweedehands auto en ben nog steeds heel blij met deze aankoop. Prima service en geen verassingen achteraf. Ook vragen na afleveren van de auto werden snel beantwoord.

Over Autobedrijf Donkers