Autobedrijf van Dolderen helpen als het nodig is.

Mijn Toyota was stuk. Moest met mijn vrouw die in haar laatste vasus van haar ziekte verkeerde naar het ziekenhuis. Keek op Google en zag Autobedrijf van Dolderen, die ik niet kende. Niet te min kwamen zij meteen naar mijn huis en maakte mijn auto, zodat ik met mijn vrouw naar het ziekenhuis kon. Hiervoor ben ik hun nog altijd dankbaar. Vriendelijke groet, Hans Jacobs

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Al járen zéér tevreden

Vakbekwaam. Vriendelijk en behulpzaam. Goede ervaringen met het onderhoud van mijn auto, schadeherstel en aanschaf gebruikte auto.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Eerlijk, vriendelijk en behulpzaam

We komen al drie jaar bij Van Dolderen met onze Yaris uit 2002. Bij APK en onderhoud meegedacht en eerlijk gerepareerd, ook als er erg weinig kosten zijn. Bij een adviesvraag over een mogelijke reparatie kon ik tussendoor langskomen en werd vakkundig en zonder kosten te woord gestaan. Zo blijf je nog eens terugkomen en is er ook het vertrouwen als een reparatie eens duurder mocht uitvallen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Modern bedrijf met ouderwets goede service

Onlangs een mooie Toyota Corolla TS occasion aangeschaft met inruil van twee auto’s bij dit bedrijf. Heel goed geholpen bij de aanschaf en inruil door zeer vriendelijke en aangename mensen met hart voor de zaak die meteen voor je klaar staan. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben en volledig vertrouw op de service en het onderhoud van mijn auto door dit bedrijf in de toekomst.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

GEWELDIG!!

Wij van Treep handelsonderneming zijn zeer te spreken over Autobedrijf van Dolderen! Werkelijk waar een prachtig bedrijf met een werkwijze volgens de oude stempel: Oprecht, transparant, klantgericht, eerlijk en betrouwbaar. Oftewel, klant is écht koning bij Autobedrijf van Dolderen. Met name Nathalie verdiend wat ons betreft een dikke pluim! Ziek of niet, Nathalie is altijd vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Namens ons, een dikke 10 voor autobedrijf van Dolderen!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Leuke occassion gekocht bij Van Dolderen. Vanaf het eerste moment was het contact met de verkoop en later met de werkplaats erg prettig. Prima en prettige communicatie, ook als vrouw voel je je hier niet misplaatst. Geen opdringerig gedrag ervaren. Ook de service was uitstekend.

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een mooie occasion, geen gepush of opdringerig gedoe en goed meedenkend met de klant

Een betrouwbaar en kundig bedrijf. Dit bedrijf neemt de klant serieus en dat merk je aan de goede service.