GEWELDIG!!

Wij van Treep handelsonderneming zijn zeer te spreken over Autobedrijf van Dolderen! Werkelijk waar een prachtig bedrijf met een werkwijze volgens de oude stempel: Oprecht, transparant, klantgericht, eerlijk en betrouwbaar. Oftewel, klant is écht koning bij Autobedrijf van Dolderen. Met name Nathalie verdiend wat ons betreft een dikke pluim! Ziek of niet, Nathalie is altijd vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Namens ons, een dikke 10 voor autobedrijf van Dolderen!

• Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Leuke occassion gekocht bij Van Dolderen. Vanaf het eerste moment was het contact met de verkoop en later met de werkplaats erg prettig. Prima en prettige communicatie, ook als vrouw voel je je hier niet misplaatst. Geen opdringerig gedrag ervaren. Ook de service was uitstekend.

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een mooie occasion, geen gepush of opdringerig gedoe en goed meedenkend met de klant

Een betrouwbaar en kundig bedrijf. Dit bedrijf neemt de klant serieus en dat merk je aan de goede service.