Heel prettige eerste ervaring !

Prettige indruk bij eerste keer dat ik bij Van Dolderen mijn auto bracht voor onderhoud. Aardige klant-gerichte service, en dat geeft mij vertrouwen in hun kwaliteiten.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Betrouwbare en deskundige Garage

Ik ben al langer klant voor aanschaf en onderhoud van auto’s. Wordt altijd goed en snel geholpen tegen redelijke prijzen. Prima vertrouwd adres met vakkundige medewerkers.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd vriendelijke mensen en goede service

Het contact is altijd prettig en ze zijn snel in de afhandeling en uitvoering van werkzaamheden. Echt niets op aan te merken.

Snel en goed geholpen

Een afspraak voor onderhoud kon snel gemaakt worden. Bij aflevering ook aangegeven dat de remmen wat aandacht konden gebruiken. Allemaal opgepakt en binnen een dag (inclusief bestellen van onderdelen voor de remmen) was alles diezelfde dag geregeld. Met gebruik van een vervangende wagen kan je gewoon verder met je werkzaamheden, lekker geregeld zo.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd goed correct en vriendelijk

Jaren lang vaste klant

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik word altijd super vriendelijk en goed geholpen bij jullie. Ik vertrouw jullie volledig!

Prettige, behulpzame garage met persoonlijk contact

Prettige, behulpzame garage met persoonlijk contact

hele goede ervaringen

Hun dienstverlening en technische kennis is Top!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

No nonsens, vlot, direct en duidelijk

Snelle actie / reactie, vriendelijk en betrokken

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Je voelt je echt een klant

Altijd een vriendelijk woord en je voelt je welkom, en men denkt met de klant mee. Goede service met bijbehorende prijsverhouding.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Eerlijk, reëel en meedenkend.

Goed advies mbt doorrijden of inruilen gezien leeftijd auto.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wederom een teleurstelling

Auris uit 2015 gekocht bij dit bedrijf. Na aankoop probleem met de sensor in de voorruit. Volgens Toyota moest hier een warmte element worden geplaatst. Na dit te hebben aangegeven nog 3 keer terug geweest omdat men niet de reparatie deden conform voorschrift en het volgens hen wat anders was. Ook iedere keer het stuur scheef bij ophalen auto. Als de reparatie niet zelf gedaan kan worden, stuur dan de klant naar de Toyota dealer op jullie kosten? dat lijkt me passend. Ook was de accu defect, was vervangen onder garantie. Bij een beurt nu blijkt dat men een verkeerde accu heeft geplaatst en deze niet de capaciteit heeft die nodig is. Bedankt autobedrijf van dolderen, weer 210 euro extra kosten. Mijn Toyota dealer helpt mij nu met het verhlpen van de achterstallige service en technische onkunde, of onwil. Koop hier geen auto. Mvg, B. Smits * ik zie hier enkel positieve reviews, ben dan ook zeer benieuwd of mijn review wordt gepost.

Kwaliteit en vertrouwen

Op zoek naar een goede tweedehands auto kwam ik bij Van Dolderen in Soest terecht en vond daar een mooie Auris Full Hybrid. Met nauwelijks verstand van zaken werd ik daarover goed geïnformeerd en zonder veel poespas geholpen. In een open sfeer van vriendelijke zakelijkheid, waar men zonder veel franje gaat voor het ambachtelijke – voor de auto’s en in de omgang met de klant. Een verademing voor deze ‘vreemdeling in Jeruzalem’, die op zoek was naar een goede auto en bij Van Dolderen in vertrouwen snel kon slagen. Aan te bevelen. Pepe Jo

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Autobedrijf van Dolderen helpen als het nodig is.

Mijn Toyota was stuk. Moest met mijn vrouw die in haar laatste vasus van haar ziekte verkeerde naar het ziekenhuis. Keek op Google en zag Autobedrijf van Dolderen, die ik niet kende. Niet te min kwamen zij meteen naar mijn huis en maakte mijn auto, zodat ik met mijn vrouw naar het ziekenhuis kon. Hiervoor ben ik hun nog altijd dankbaar. Vriendelijke groet, Hans Jacobs

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Al járen zéér tevreden

Vakbekwaam. Vriendelijk en behulpzaam. Goede ervaringen met het onderhoud van mijn auto, schadeherstel en aanschaf gebruikte auto.

Eerlijk, vriendelijk en behulpzaam

We komen al drie jaar bij Van Dolderen met onze Yaris uit 2002. Bij APK en onderhoud meegedacht en eerlijk gerepareerd, ook als er erg weinig kosten zijn. Bij een adviesvraag over een mogelijke reparatie kon ik tussendoor langskomen en werd vakkundig en zonder kosten te woord gestaan. Zo blijf je nog eens terugkomen en is er ook het vertrouwen als een reparatie eens duurder mocht uitvallen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Modern bedrijf met ouderwets goede service

Onlangs een mooie Toyota Corolla TS occasion aangeschaft met inruil van twee auto’s bij dit bedrijf. Heel goed geholpen bij de aanschaf en inruil door zeer vriendelijke en aangename mensen met hart voor de zaak die meteen voor je klaar staan. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben en volledig vertrouw op de service en het onderhoud van mijn auto door dit bedrijf in de toekomst.

GEWELDIG!!

Wij van Treep handelsonderneming zijn zeer te spreken over Autobedrijf van Dolderen! Werkelijk waar een prachtig bedrijf met een werkwijze volgens de oude stempel: Oprecht, transparant, klantgericht, eerlijk en betrouwbaar. Oftewel, klant is écht koning bij Autobedrijf van Dolderen. Met name Nathalie verdiend wat ons betreft een dikke pluim! Ziek of niet, Nathalie is altijd vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Namens ons, een dikke 10 voor autobedrijf van Dolderen!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Leuke occassion gekocht bij Van Dolderen. Vanaf het eerste moment was het contact met de verkoop en later met de werkplaats erg prettig. Prima en prettige communicatie, ook als vrouw voel je je hier niet misplaatst. Geen opdringerig gedrag ervaren. Ook de service was uitstekend.

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een mooie occasion, geen gepush of opdringerig gedoe en goed meedenkend met de klant

Een betrouwbaar en kundig bedrijf. Dit bedrijf neemt de klant serieus en dat merk je aan de goede service.