Zeer prettig en klantvriendelijk contact

We waren op zoek naar een occasion voor dagelijks gebruik. Onze voorkeur ging uit naar een Citroen C3 met hoge instap. En laat Citroendealer Dirks in Bergeijk die nu in de verkoop hebben. Afspraak gemaakt en werden de volgende dag vriendelijk en gastvrij ontvangen. Geen opdringerige verkoper maar een eigenaar die alle tijd voor ons had. Over de prijs werden we het snel eens. Om kort te gaan: wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop we met de heer Dirks zaken hebben gedaan. Brabantse gemoedelijkheid ten top.

Aanrader! Eerlijk, vriendelijk en goede service

Wij gingen kijken naar een andere C5, was wel later dan gepland(kwartier voor sluitingstijd) Werd vriendelijk ontvangen en ga maar op je gemak een rondje proef rijden. Bij terugkomst stond de koffie klaar en voor de kids een glaasje fris. Wij kregen een goede inruilprijs vond ik en de nieuwe C5 zoals van te voren besproken was echt in Nieuwstraat. Ben met een glimlach op mijn gezicht terug gereden, wat een heerlijke auto. Kortom een eerlijk en goed bedrijf, echt aanrader Groeten Fam jonkers

Zeer tevreden met de auto en het contact met Robert!

Wij hebben hier een Citroën C3 uit 2018 gekocht en zijn erg tevreden over de auto. De eigenaar Robert Dirks heeft alle tijd genomen ons te helpen. De auto is top afgeleverd. Wij komen uit Egmond en zijn alleen maar blij, dat wij hier een auto hebben gekocht. De uitrusting van de auto, two tone, panoramadak en afneembare trekhaak en lage kilometerslang maakte het, dat wij naar deze garage zijn gegaan. We zijn ook tevreden over de prijs van de auto.

Zeer klantvriendelijk, prettig zakendoen

Wij waren op zoek naar een jonge Citroën C3 Aircross 2020 en ook in een bepaalde kleur. Dus op een moment kwam ik op de site van Autobedrijf Dirks. Daar stond een mooie jonge Aircross met weinig KM en uit 2020. Info via de mail gevraagd en kreeg snel antwoorden terug. Het ging hierbij om een import auto. Daar was ik eerst toch wel een beetje huiverig voor. Op al mijn vragen kreeg ik netjes een goed en duidelijk antwoord. En wij waren redelijk snel gerust gesteld. Voor ons was het wel een stukje rijden Apeldoorn naar Bergeijk. Een goed gesprek gehad met de vader (Wim) van de eigenaar (Robert) die was die dag afwezig. Een goed kopje koffie en een mooie testrit gemaakt. En tot aanschaf overgegaan. Ook voor mijn inruilauto kreeg ik een goede eerlijke prijs. Een weekje later de auto opgehaald. Ook toen was er alle tijd voor het doorspreken etc., alles netjes geregeld en verzorgd. Mijn indrukken zijn positief. Het gaat er goed en rustig aan toe. Goede en eerlijke communicatie. 5 uit 5 punten. Prijs kwaliteit verhouding verkoop en inkoop ook 5 uit 5 punten. Voor mij speelde wel mee dat ik een import auto kocht bij een erkende Citroën dealer. Ook heb ik over de auto informatie opgevraagd bij Citroën NL en die waren ook heel behulpzaam. Dat mag ook wel gezegd worden.

Al jaren een tevreden klant, vriendelijke en deskundig personeel.

Super service

Sinds een aantal maanden en occasion in mijn bezit. Tot nu toe zeer tevreden. Heb een piep in mijn ventilator gehad. Deze is direct vervangen bij het melden hiervan. Als zelfstandige kreeg ik direct een vervang voertuig mee zodat ik door kon met werken. Kortom hier weten ze wat service is.

Fijn ontvangst, goede service.

Gebruikte auto gekocht waar ik heel tevreden over ben.

Prima en deskundig personeel

Een bedrijf met vriendelijk behulpzaam en deskundig personeel.

Pima

Deskundig en behulpzaam personeel

Deskundige mensen met veel ervaring en goede service

We zijn buitengewoon goed geholpen en hebben een groot vertrouwen in dit bedrijf. We werden persoonlijk, zorgvuldig en fijn begeleid door Robert Dirks, binnen een vertrouwelijke, informele sfeer.

zeer net bedrijf met kennis van zaken en geen opdringerigheid met betrekking tot aankoop van een mooie citroen c1

Wij werden zeer gastvrij ontvangen en voorzien van zeer deskundig advies door de heer Robert Dirks voor de mogelijke aankoop van een gebruikte DS5. Het leek wel alsof hij ons geen product wilde verkopen maar ons alleen maar als zeer tevreden klanten wilde laten weggaan.ook de nzaorg was prima. Zeer aanbevelens waardig

Een no-nonsense bedrijf met korte lijntjes, zowel naar directie, als ook naar een monteur. Directie investeert in personeel en (moderne) apparatuur, zijn dus up-to-date. Deze kwaliteiten en dus de deskundigheid zijn voor mij voldoende reden om Autobedrijf Dirks in Bergeijk als goed aan te bevelen.

Afgelopen maand voor het eerst mijn auto laten keuren bij autobedrijf Dirks. Een zeer nette garage en showroom. Klantvriendelijkheid staat centraal, evenals de deskundigheid.

Afgelopen jaar via internet op zoek gegaan naar een DS4 en deze bij dit bedrijf aangekocht. Keurige nette auto (zoals op internet ook omschreven), prijs/kwaliteit klopt gewoon. Net bedrijf waar ik correct behandeld ben.

Zeer vriendelijke mensen, staan altijd voor je klaar ook net voor sluiten nemen ze ruim de tijd om je te helpen. Afspraken worden goed nageleefd, ik kom hier al jaren

Autobedrijf Dirks is al sinds vele jaren ons vaste adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf auto. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf, klantvriendelijke en bekwame medewerkers en de service is perfect!

Vriendelijk personeel die klanten netjes te woord staan en helpen.

Superfijn bedrijf met gemotiveerde mensen.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, deskundig en vriendelijk personeel.

Fijne mensen die weten wat service is.

hallo, citroen c1 gekocht en zeer tevreden over auto, ik moet overdag werken en autobedijf dirks gebeld of we ook na 6 u konden komen, dat was helemaal geen probleem en auto stond netjes droog en blinkend in showroom, we werden vriendelijk ontvangen en geen opdringerigheid van robert want daar zo,n hekel aan wat onze ervaring ergens anders was. kregen goede uitleg en ook goede prijs voor onze inruilauto, proefritje gemaakt en het was zo rond, week daarna opgehaald en nog steeds met plezier rondrijden. kortom een net en goed bedrijf!!

Bedrijf met kundige mensen en goede service. Ben al jaren een zeer tevreden klant en zal dit nog jaren bijven.

hagelbui op auto, belde autobedrijf dirks op en aangezien het zeer druk was (ja er waren meer dan 200 klanten met hagelschade) werd ik binnen uur teruggebeld en afspraak gemaakt voor verzekering en kreeg direct gratis leenauto mee en binnen 10 dagen was mijn auto weer als nieuw. dikke pluim voor het hele team...