Autovakmeester-Pechhulp en bijbehorende reparatie helemaal top

Plots viel de verwarming uit... even later liep de watertemperatuur van de motor op tot in het rood. Enkele keren gestopt en opnieuw gestart...temperatuur liep snel weer in rood. Auto ergens veilig geparkeerd, de garage gebeld: doorverwezen naar pechhulpdienst ... pechhulp gebeld...de medewerker aan de telefoon kwam tot conclusie dat waterpomp kapot was... binnen 20 minuten was de autopech hulpdienst ter plekke... van Belfeld naar Roermond vervoerd...daar wat formaliteiten... een huurauto meegekregen, de volgende dag deze huurauto in Valkenburg ingeleverd en bij thuiskomst garage Meertens gebeld...onze auto was daar al afgeleverd. De dag daarop kregen we een telefoontje dat hij klaar was... BEIDEN TOP-werk en binnen TOP-tijd geleverd...BEIDEN een aanrader dus...Theo & IngridMaria

goed, betrouwbaar en vriendelijk

tot grote tevredenheid hebben wij meerdere auto's bij hun in onderhoud

Geweldige service en zeer prettig kontakt met eigenaar.

Een geweldige en persoonlijke benadering van de eigenaar. Volgens afspraak alles geleverd zoals gewenst. Komen hier zeker weer terug.

klasse

goede betrouwbare garage die hun naam eer aan doen.

Prima service, zeer tevreden.

Correcte en vriendelijke behandeling. We zijn alle jaren klant. Er rijden inmiddels 5 Meertens-auto’s binnen ons gezin. Een garage om aan te bevelen.

• Reden bezoek N.v.t.

Eerlijk en betrouwbaar, al 30 jaar tevreden!

Fijne service, geen nonsense

Top garage

Zeer klant vriendelijk en betrouwbaar, zelf meegemaakt!! . mijn tweede auto gekocht bij Meertens .waar we super blij mee zijn. Mark bedankt voor de super afhandeling van onze mooie Mazda cx5.

uitstekende monteurs en service

Correct, kundig, service en vriendelijk personeel

Goede prijs service verhouding

Altijd vriendelijk en duidelijk, geen kosten maken zodat ze meer omzet hebben, eerlijk en snel.

prima werk, op tijd en volgens afspraak

altijd top

altijd top service

KlantVriendelijk en goed vakmanschap voor een eerlijke prijs

Top service: Luisteren goed wat er aan de hand is en repareren niet meer dan wat nodig is.9

goede en betrouwbare garage

een garage waar de service nog hoog in het vaandel staat en dit tegen redelijke prijzen en vriendelijk personeel.

Goede communicatie en prijs kwaliteit

Goed geholpen, tevens leen auto gekregen. Correcte factuur met gedetailleerde omschrijving.

Geweldige betaalbare service!!

Al jaren met 17 auto’s in onderhoud, na vele omzwervingen bij dealers en garagebedrijven, een betere en veel betaalbare partner gevonden bij Garage Meertens. Ondanks wisseling van monteurs in de afgelopen jaren blijven vader en zoon zorgen voor kwaliteit, eerlijke diagnoses en buitengewone service.

Uiters behulpzaam, efficiënt en betrouwbaar.

Ik kan iedereen Garage Meertens aanraden als je op zoek bent naar een eerlijke service en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Perfecte service en kwaliteit. Alles vriendelijk en gemoedelijk.

Ben ruim 30 jaar klant van deze garage. Zowel voor de aankoop van gebruikte auto's als onderhoud en reparatie. Belang van de klant staat altijd voorop, hetgeen leidt tot hoge mate van service en meedenken met de klant. Bij reparaties wordt altijd gekeken naar de kwaliteit, maar ook de kosten. Heb inmiddels diverse occasions van dit bedrijf gehad, altijd van prima kwaliteit. In die afgelopen periode heb ik veel familie en collega's klant zien worden bij dit bedrijf, zowel voor aankoop als onderhoud en reparaties, ook tot ieders tevredenheid. Als klant word je altijd vriendelijk behandeld, zowel door het management als het personeel.

Vertrouwd

Klant staat op 1

I.E.G. ( Uit Ervaring Goed !)

Al heel vele jaren een tevreden klant. Klant is koning!! Zeer betrouwbare Garage (erg belangrijk) Vriendelijke omgang zowel van Monteurs als Eigenaren. Goede raadgever enz ,enz.

Eerlijke behandeling, altijd uitleg, deskundig

Al jaren een vast adres vanwege de persoonlijke benadering en alleen die reparaties doen die noodzakelijk zijn.

al jaren een zeer betrouwbare garage met fijn personeel en een goede service.

zie boven

Goede service, duidelijke tussentijdse terugkoppeling.

Professioneel.

Zoals altijd service gericht!

reparatie is prima

De auto is prima gemaakt, jammer dat er zo een lange levertijd op het onderdeel was dat vervangen moest worden.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.