Geweldig uit de brand geholpen

Wij hadden een klant met een gehuurde camper voor een tussenstop in de buurt staan toen we er achter kwamen dat de APK verlopen was. Klant zou 30 dagen Spanje gaan doen. 1 telefoontje avonds naar Meertens en de volgende ochtend kon de klant met een nieuwe APK vertrekken. Vertraging 47 minuten op 30 dagen.

• Deskundigheid N.v.t.

Betrouwbare meedenkende vakgarage

Ik kwam terecht bij deze garage omdat deze goed aangeschreven stond in het dorp waar mijn vader vandaan komt. Ik woon nu al 10 jaar in Amsterdam maar ga nog steeds terug naar deze garage omdat ze in tegenstelling tot veel andere garages wel te vertrouwen zijn en goed werk afleveren. Ook hebben ze al sinds ik een auto heb (18 jaar geleden ) altijd met mij mee gedacht. Van mijn eerste volvo 440 uit 1995 tm mijn nu VW Caddy 2021 hebben ze me altijd perfect weten te helpen voor een eerlijke prijs.

Kwaliteit met vriendelijkheid en snelheid

Mijn auto is vakkundig gekeurd en hersteld. Die is snel gebeurd en ik ben zeer vriendelijk behandeld en dit alles tegen een aantrekkelijk tarief.

Goede en snelle service

Door de drukte toch nog tussendoor geholpen. Fijne service en vriendelijkheid

Direct juiste diagnose en bereid om meteen een afspraak in te plannen

Ben al meer dan 30 jaar klant van de garage, zegt genoeg

TOP garage!!

Dit is een zeer deskundig en betrouwbaar garagebedrijf waar je altijd van op aan kunt. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Ga zo door!!

Persoonlijk waar mogelijk, zakelijk waar nodig

Bijzonder flexibel, kleinschalig als organisatie maar groots in service

Goed en goede prijs

Normale tarieven en alles vooraf besproken, geen verrassingen bij afhalen. Geen zaken vervangen die niet nodig zijn en geen onzinnige kosten ( ruitenwisservleistof) opvoeren zoals bij dealerbedrijven. Al jaren dik tevreden

Top garage!

Goede service. Ze leggen altijd uit wat ze precies hebben gedaan. Hier ook een auto gekocht en deze is perfect afgeleverd en in orde gemaakt.

Erg tevreden behulpzaamheid en vriendelijkheid

Tevreden

Zeer goed.

Fijne monteurs. Werkzaamheden worden goed uitgevoerd. Gunstige prijzen ten opzichte van andere garages

Wat goed om een betrouwbare garage in je dorp te hebben

Weer heb ik snelle en vakkundige hulp gekregen van Garage Meertens na een onverwachte lekke band. De auto werd s'morgens voor mijn huis opgehaald, in de garage gerepareerd was na enkele uren weer beschikbaar. Hulde!

Wordt correct geholpen

Persoonlijke en zeer kundige service

Zowel zakelijk als privé al jarenlang klant. Voor advies onderhoud en reparaties een vertrouwd adres. Ondanks de drukte werd ik altijd bij acute problemen uitstekend geholpen, niets lijkt te veel. Zowel leiding als personeel zeer prettig en communicatief in de omgang. Prachtig bedrijf.

goede service en vriendelijk !

jammer dat het zo vol staat met auto,s in de straat dat je vaak 3 of meer x moet rond rijden voor ,n plekje !!

betrouwbaar en zeer deskundige auto vakmeester

Na reparatie van mijn trouwe opel astra rijdt de astra weer super , en wij zijn zeer blij dat garage Ber Meertens autovakmeester onze garage is waar mijn vriendin en ik altijd terecht kunnen als er wat defect is aan onze autos , ga zo door.

Altijd attent, altijd bereid tot het vinden van een oplossing

Voel mij altijd geholpen

Dankjewel voor uw werk!

Dankjewel voor uw heel goede en betrouwbare werk van qualiteit. Altijd vriendelijk en hulpsbereid. Ik heb veel vertrouwen in u en uw werk. De wereld zou fijner zijn met meer dienstverlener zoals jullie. Ik kan uw garage alleen maar aanraden.

Correct en volgens afspraak

Volvo xc60 distributieriem laten vervangen, alles geheel volgens opgave verlopen.

topgarage

prima vakmensen, enorm goede dienstverlening, fair in prijs

Prima en betaalbare garage.

Prima service en mogelijkheid voor een gratis leenauto bij gedurende onderhoud. Hoe druk het ook is ze maken altijd tijd voor je!

Fijne Garage, doen wat ze moeten doen.

Kom er ieder jaar weer voor mijn beurtjes aan de.auto. fijne garage, leuke nensen.

Komen altijd alle afspraken na!!

Prima afhankelijk en niet te duur!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

No nonsens garage , zonder kostuums , ouderwets maar wel hele goede service en verstand van auto’s. Geen onzin dingen en alleen wat nodig is . Ik hoop er nog lang te mogen komen .

Goede service, openingstijden en adviezen

Ik kom hier al jaren, fijn bedrijf, uitleg, advies en vakmensen. Betrouwbaar, geen poespas

Over Autovakmeester