Snel en persoonlijk

Mijn Volvo vroeg om een liter ow-20 olie bij te vullen. Frank had ‘m op voorraad en vulde persoonlijk bij. Tot mijn verrassing gaf hij me nog een kan met een rest van bijna 1 liter mee. Gratis!

Een top-garage met veel deskundigheid en enthousiasme!

Mijn vader kocht in de jaren ’70 zijn eerste auto bij garage van Dael (bij de vader van Frank). Dat was een DKW. Later kocht hij er ook nog Audi’s en auto’s van andere merken. Ik volgde met een Golf cabriolet in 1996 en heb sindsdien meerdere auto’s bij garage van Dael gekocht. Naar volle tevredenheid. Een zeer betrouwbare garage met een meer dan goede service. Een pluim in het kwadraat voor Frank en zijn team van medewerkers!

Van Dael is een ontzettende betrouwbare garage. Daarbij is de service geweldig en kunnen ze je altijd op korte termijn helpen. Ik zal nooit meer van autogarage veranderen.

Topbedrijf

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf waar service nog met een hoofdletter S wordt geschreven.

Een warm welkom

Sinds jaren zijn we klant bij automobielbedrijf van Dael. Dit tot volle tevredenheid. We treffen daar een ondernemer die je telkens een warm welkom heet, met je meedenkt en je geen onnodige kosten berekent. Wij hebben een groot vertrouwen in deze ondernemer en zijn bedrijf.

al vele jaren een top! garage met uiterst vriendelijk personeel

div. BMW's hier gekocht en in onderhoud gehad en nog steeds: zeer deskundig, klantvriendelijk altijd bereid tot overleg zoals gezegd hierboven een TOP! garage.

Top garage, zo kom je ze niet veel tegen

Er wordt altijd in het belang van de klant meegedacht en naar oplossingen gezocht. Niets is teveel voor Frank. Ondanks dat ik mijn auto niet bij Van Dael heb aangeschaft, maar enkel in onderhoud heb, word ik altijd als een koning behandeld. Ook de service en klantgerichtheid tijdens onderhoud is top. Alles word in goed overleg gedaan. Je wordt nooit geconfronteerd met verrassingen achteraf.

Geweldige garage met een super service!!

Kom sinds jaren al bij garage van Dael, ben heel erg tevreden en Frank en zijn medewerkers verlenen altijd een uitstekende service! Alles is er top geregeld en als ik even moet wachten dan staat de koffie al klaar! Wordt altijd snel en goed geholpen ook als ik eens pech heb en onverwacht kom maakt Frank altijd wel even tijd om te helpen! Echt een prima service...een dikke 10 👍

Zeer klantvriendelijk

Gewoon goed geregeld

Ongekende service!

Vorige maand heb ik hier een youngtimer gekocht. De service is uitstekend, evenals de vriendelijkheid van de medewerkers. Al na enkele weken problemen met de versnellingsbak. Dit is echter uitstekend opgelost door het bedrijf. Een prima service! Ik kan van Dael bij iedereen aanraden.

Vriendelijke en deskundige hulp. Goede service met originele BMW producten.

langjarig uitstekend. Steekt met kop en schouders uit boven officiële dealers in de regio. Correct, service- en oplossingsgericht. BMW zou er goed aan doen dit bedrijf haar dealerschap te gunnen tegen werkbare condities.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit bedrijf wordt gekenmerkt door een enthousiaste service en deskundige monteurs.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

grote vakkundigheid, gepaard aan uitmuntende en zeer persoonlijke service

Al jaren alleen maar goede ervaringen!

Goed deskundig en klantvriendelijk bedrijf.

Bij dit bedrijf laat ik mijn wagen onderhouden

mnmnmnnmnm

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto