Een Range Rover Evoque gekocht en mijn eigen auto ingeruild. In eerste instantie met vader Cortenbach contact gehad omdat de zoon (Coen) op vakantie was. De week erna terug gegaan om verder te onderhandelen met Coen, tot overeenstemming gekomen vwb prijs en inruil. Auto perfect afgeleverd ontvangen, na 1 week contact gezocht omdat ik over iets niet helemaal tevreden was, ik werd direct uitgenodigd om even langs te komen en e.e.a. te bespreken. Na gesprek alles naar volle tevredenheid opgelost. Ik ben bij dit bedrijf terecht gekomen door de vele positieve reviews en ik kan die alleen maar onderstrepen. Betalen kun je overal maar de aftersales zijn vaak bedroevend, hier dus niet !!De aanwezige auto s zijn in perfecte staat en service staat hoog in het vaandel. Kortom prima bedrijf.

Vriendelijk geholpen. Keurige aflevering van de gekochte auto. Verkoopprijs is all in, dus geen bijkomende kosten zoals afleverkosten of zgn. garantie pakketten maar gewoon incl. 6mnd Bovag garantie.

Ik heb mijn auto ingeruild bij Cortenbach bij aankoop van een gebruikte Volvo. Mijn contacten liepen via Coen Cortenbach. Ik kan niet anders zeggen dat ik buitengewoon tevreden ben met de gehele afwikkeling van de verkoop. Coen heeft alle tijd genomen om ons gedetailleerd in te lichten tijdens de overdracht. Prima bedrijf. Een aanrader.

Zeer net verzorgd autobedrijf met prachtige auto´s voor een zeer scherpe prijs. Bovendien zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Coen Cortenbach. Superservice!

Correct bedrijf. Deskundig en service gericht. Een aanbeveling waard

Een bedrijf met een ruime keuze aan mooie auto’s, goede service en deskundig advies!

Zeer net verzorgd autobedrijf met prachtige auto´s voor een goede prijs. Bovendien zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Coen Cortenbach. Prima service en een flexibele, betrokken en klantvriendelijke benadering. Nam rustig de tijd voor ons en ook zijn vader kwam nog even gedag zeggen. Kortom... chapeau voor dit autobedrijf en de eigenaar.

Bij dit bedrijf een Volvo XC90 gekocht wij zijn zeer tevreden alles is prima geregeld en een goede uitleg gehad.

In November 2018 Volvo XC60 gekocht bij dit bedrijf. Mooie eerlijke Duitse import. Perfecte service en goed advies. Snel geregeld. Betrouwbaar.

Een heel fijn bedrijf heb er een audi S5 gekocht en mijn A5 ingeruild open en eerlijk zaken doen alles wordt geregeld van winterwielen tot inbouw alarm top zou dit bedrijf aanraden hoop dat mijn volgende auto ook van hun word

We zijn als vorsten behandeld en er werd alle geduld betracht. Daarnaast is het een keurige zaak met zeer fraaie auto\'s. Ik kom uit de provincie Utrecht. Het spreekwoord zegt \" wat van ver haalt is lekker\" Dat gaat zeker op voor deze zaak.

Prettig contact tijdens koopproces. Deskundige uitleg en informatie. Redelijke prijzen en bij aflevering geen extra kosten.

3 nov. Gebruikte Mercedes gekocht bij Coen Cortenbach Prettig mee te onderhandelen Coen geeft alle benodigde uitleg over auto,is de moeite waard om bij Cortenbach auto te kopen ook al ligt op 50 km

Service en Garantie kan met hoofdletters geschreven worden want die zijn bij autobedrijf Cortenbach perfect !! We zijn zeer tevreden over dit bedrijf ! Coen bedankt. Fam. Steentjes.

Prettig geholpen, goede service en komt z\'n afspraken na. Bij vragen over de auto zoekt hij het uit en komt hierop terug.

Gisteren onze auto opgehaald. We zijn bijzonder tevreden over dit familiebedrijf. Afspraken komen ze uitstekend na. Voorbeeld voor meerdere bedrijven.

Erg tevreden over Cortenbach, komt afspraken na.

Fijne bejegening, correcte afwikkeling

Vriendelijke en correcte behandeling bij inruil eigen auto en aanschaf gebruikte auto. Alleen niet het verwachte bedrag terug gekregen voor mijn ingeruilde auto Audi Q3. Maar ja, is een dieseltje en is momenteel niet meer zo gewild heb ik begrepen.

Bj deze firma een gebruikte mazda cx5 gekocht Gastvrije ontvangst in een nette omgeving De geadverteerde prijs is de verkoop prijs Duidelijke en vakkundige uitleg Gemaakte afspraken worden nagekomen Kortom het is vertrouwd zaken doen met deze firma

Goedemiddag,een maand geleden een nissan quasqui gekocht. twee weken daarna helaas gestrand in dld. na schandalig behandeld te zijn door de ANWB zijn 8 uur later bij een duitse dealer terecht gekomen. de dag erna bleek dat die op korte termijn niets voor mij konden doen. terugvervoer naar Nederland via de ANWB was 5 tot 7 werkdagen. dat vond coen veel te lang en heeft compleet belangeloos de auto teruggehaald naar zijn garage. daar heeft een zeer deskundig team de storing wel kunnen vinden en de brandstofpomp voor garantie vervangen. en ook nog een leenauto voor de duur van de reparatie. coen hartelijk bedankt voor deze service. ik denk dat er maar heel weinig autobedrijven in nederland zijn die dit gedaan zouden hebben

Nadat onze vorige auto was uitgevallen met schade, hadden wij snel een goede en liefst jongere, vervangende wagen nodig. Cortenbach heeft zich volledig ingezet om aan onze wensen tegemoet te komen. Een voorbeeldige service..!

Gastvrij ontvangen, open en eerlijke benadering. Bereid tot meedenken. Duidelijke uitleg over het gebruik van de auto. De attentie die je krijgt bij aankoop is een leuke geste.

Klantvriendelijk, deskundig en zeer behulpzaam.

Tijd en persoonlijke aandacht voor de klant en een super service!!