Professionel and helpful

We had a very good experience dealing with Cortenbach Autospecialist. We are looking forward to buy our next car here for export. All the best from the team of Nordens Biler/Dänemark

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijk, betrouwbaar en eerlijk. Fijn in omgang

Mazda CX 3 gekocht, na 23 jaar VW te hebben gereden. Als eerste ben enorm onder de indruk van deze auto met 2 ltr motor en automaat. Verder klopt voor ons alles aan die auto. Vanaf de eerste kennismaking tot en met vandaag toen een kleinigheidje in de garantie zeer goed en zonder te bakeleien op werd gelost. Vakkundige en vriendelijke monteurs staan je met al je vragen te woord. Maar ik denk dat het bedrijf daarom ook al honderd jaar bestaat. Dus voor iedereen een aanrader als je een mooie goede betrouwbare auto zoekt.

Betrouwbaar en klantvriendelijkheid ten top!

Via Autoscout op het spoor gekomen van Autobedrijf Cortenbach. Ik was op zoek naar een XC60 T5 en kwam een prachtig exemplaar tegen op hun site. Op een zaterdag naar Neer gereden om de auto te bekijken, toch ruim 200km heen en weer, maar dit was de trip zeker waard. Je wordt netjes ontvangen in de showroom en kunt rustig en ongedwongen de auto bekijken. Precies zoals de vele reviews aangaven. Na de proefrit meteen de auto gekocht, een week later volgde de aflevering na beurt en apk. Autobedrijf Cortenbach: recht toe recht aan, afspraak = afspraak, goede prijs, goede service! Een verademing t.o.v. veel andere autobedrijven. Klasse Coen!

Kwaliteit en klantvriendelijkheid ten top.

Onze laatste auto, een unieke Mitsubishi ASX, hebben wij in 2017 aangeschaft bij Autohandel Cortenbach. Al die jaren zijn we dik tevreden geweest over de auto en zeker ook over de service en de bejegening door Coen en zijn medewerkers. Vandaag hebben we onze nieuwste aanwinst, een Volvo XC40, opgehaald in Neer. Een prachtauto voor een zeer redelijke prijs. Een plaatje. De aankoop verliep evenals de vorige keer in ontspannen sfeer. Wij weten zeker dat we ook van deze auto weer jaren gaan genieten. We zullen Autobedrijf Cortenbach ten zeerste aanbevelen.

Eerlijk bedrijf met fijne service

Onlangs een Mazda CX-3 gekocht bij Cortenbach in Neer. Hartelijk ontvangen door Coen Cortenbach met koffie en de kinderen kregen een snoepzak. De proefrit beviel uitstekend en ik kreeg een goede inruilwaarde voor mijn auto terug. Wij zijn erg tevreden over de service en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Prima auto gekocht

Het is alweer enkele jaren geleden dat ik mijn V40 bij jullie inleverde voor een andere V40. Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds dik tevreden met deze fijne auto. Inmiddels zijn er al heel wat kilometers bijgekomen. Geen enkele noemenswaardige reparatie heeft zich bij deze auto voorgedaan en elk jaar weer sloft hij door de APK. Als je weer eens een dergelijke aanbieding hebt hou ik me graag aanbevolen.

Defecte watertankdop vervangen

Binnen de garantietermijn is de defecte watertankdop vakkundig en vlot vervangen

Altijd Topservice!

In Maart 2021 hebben wij inmiddels al onze 2e auto gekocht bij Cortenbach. We zijn al jaren klant en zullen dit ook zeker blijven. Altijd goed advies, service en gastvrije ontvangst!

Heb in december 2020 een auto gekocht bij Cortenbach. Zeer goede service ontvangen, ze zijn vriendelijk, professioneel en komen alle afspraken na. Laatst binnen de garantie een mankementje gehad aan de tankdop-klep. Dit vanwege de best grote afstand op eigen houtje laten repareren bij een garage in de buurt en alsnog hebben ze mij dit bedrag vergoed. Top service

Direct een vertrouwd gevoel vanaf het eerste whatsapp bericht

Na een zoektocht op de bekende auto sites waarbij ik altijd kies voor prijs van laag naar hoog trok een auto op de site van cortenbach mijn aandacht. Het bouwjaar de lage km stand de 100% onderhoudgarantie deed mij besluiten contact op te nemen met Coen. We zijn de dag er op gaan kijken en werden hartelijk ontvangen. Na een korte proefrit waren we er snel uit . We hadden onze auto en dealer gevonden waar we direct een goed gevoel bij hadden.

Zo zou het altijd en overal moeten zijn.

Zoekend naar een vervangende auto kwam mijn vrouw op de website van Cortenbach te Neer. Daar zag ze een auto die paste vwb merk/type/kwaliteit en prijs. Ik had snel wat gegevens genoteerd en wat recensies gelezen. Daarop had ik besloten de volgende dag direct te bellen. In dat telefoontje had ik ongezien in 10 minuten een auto gekocht. Dat doe je normaal nooit, maar het gaf me zoveel vertrouwen en het bevestigde wat ik al in andere recensies gelezen had. Vanaf dat moment ging het snel. De dag erna (uitzondering er was een plekje vrij) had ik een auto die er als nieuw uitzag zowel van binnen als van buiten. Een half jaar Bovag garantie een onderhoudsbeurt, apk, en de oude auto ook nog ingeleverd. Zo kan het ook. Vertrouwen hebben is heel belangrijk in het zaken doen, dan heb je wederzijds ook een gunfactor. Ik kan iedereen adviseren de website van dit bedrijf in de gaten te houden. Ook voor mijn evt. volgende auto ga ik eerst daar zoeken. Het is tenslotte niet naast mijn deur (100km afstand) maar dus zeer de moeite waard.

Super !!!

Heb mijn bmw X5 gekocht bij Coen. Via Whatsapp en e-mail contact gehad, duidelijk communicatie, eerlijk en transparant. Auto gekocht zonder proefrit of gezien te hebben, afgaan op het oordeel van Coen. Hij heeft niets te veel gezegd. Top auto en alle afspraken perfect nagekomen. Dikke 10 en ga zo door !! Coen bedankt

Zoals afgesproken

Na diverse sites te hebben bezocht bij toeval uitgekomen op de site van Cortenbach. Mooie auto’s voor scherpe prijs. Duidelijke foto’s en omschrijving gaven een vertrouwd gevoel waarop de keuze voor de auto snel was gemaakt. Vanwege Coronamaatregelen werd de auto thuis afgeleverd, compleet met onderhoudshistory, top service.

Top garage

Nou om even in het kort te vertellen over Cortenbach. Wij hebben hier een vw tiguan gekocht. En wij kunnen niet anders zeggen dat ze een top garage zijn. Alles is mogelijk en ze denken hier ook heel erg met jou mee. En ze willen jou ook helpen van alle kanten niks is teveel gevraagd voor hun. Dus het is gewoon een top team. Onze volgende auto komt zeker weer van Cortenbach af.

Goed gevoel

Lang gezocht, 3x bij een ander bedrijf en mij ook goed op internet geïnformeerd. Cortenbach is voor mij ruim 200km rijden. Daarom via whatsapp een voorstel gedaan dat akkoord werd bevonden door dhr Cortenbach. De Mazda cx5 zag er prachtig uit. Als nieuw. Vragen die ik had werden duidelijk beantwoord. Enorm blij met deze mooie deal en deze prachtige cx5. Alle vertrouwen in dit leuke familiebedrijf.

Vriendelijk, duidelijk, prettig, persoonlijk en gewoon heel goed

Bij Cortenbach een mooie Possl camper tot volle tevredenheid gekocht. Het contact via whatsapp, telefoon en ook persoonlijk in de showroom verliep heel fijn, vlot en duidelijk. Door een corona-besmetting konden wij de camper op afgesproken dag niet in Neer ophalen. Dus zorgde ze ervoor dat de camper bij ons thuis, in de provincie Utrecht, netjes afgeleverd werd. Als je een auto of camper zoekt zou ik zeker een keer bij Cortenbach langs gaan.

Fijn en betrouwbaar autobedrijf

Bij autobedrijf Cortenbach een hele mooie Mazda CX3 gekocht. Wat een fijne service, mensen die meedenken. Mijn auto kon ik inruilen, maar indien ik in de tussentijd zelf mijn auto beter kon verkopen was dat geen enkel probleem. Op het afgesproken moment stond de auto blinkend voor mij klaar. Standaard inclusief afleverbeurt , nieuwe apk en zes maanden garantie. Ik ben zeer tevreden.

Direct, zakelijk, snel.

Positieve ervaring, snel, duidelijk, zakelijk.

Een aanrader

Onlangs heb ik een mooie Volvo cx 60 bij de firma Cortenbach gekocht. Het is een zeer klantvriendelijk bedrijf dat kwalitatief goede autos verkoopt voor een redelijke prijs. Na aankoop werd de auto een paar dagen later keurig netjes thuis afgeleverd ! Een geweldige service! Kortom de firma Cortenbach is een bedrijf om aan te bevelen!

Gewoon Goed, van A tot Z

Cortenbach is een professionele garage met een persoonlijk tintje. Top service en alles tot in de puntjes verzorgt. Goede communicatie en duidelijke afspraken.

Uitstekend bedrijf met een persoonlijke benadering en een zeer goede sevice.

Wij hebben nu onze tweede camper bij Coen Cortenbach gekocht. Zijn persoonlijke benadering en betrouwbaarheid staan voorop. Hij wil dat je als klant volledig tevreden bij hem weggaat of je nu wel of niets gekocht hebt. Bij onze eerste camper hadden wij in de eerste maanden wat problemen. Hier werd niet moeilijk over gedaan, alles werd naar behoren verholpen. Ook het onderhoud zullen wij bij hem laten doen. En mochten wij overwegen weer een camper te kopen dan zal dit zeker weer bij hem zijn. Anne en Martin Rosier

Goede ervaring aankoop camper

In juni 2020 een Hymer camper gekocht bij Cortenbach. Kleine puntjes zijn conform afspraak goed gerepareerd. Huurauto beschikbaar tijdens reparatietijd. Bij uitleveren goede overdracht en uitleg van functionaliteit. Kortom zeer tevreden klant.

Zeer vriendelijk en perfecte service!

Begin van het jaar een mooie Volvo V70 gekocht. Helaas wat problemen gekregen met de automaatbak. Telefonisch contact opgenomen en ik kon de auto meteen langsbrengen. Ik kreeg gelijk een leenauto mee naar huis. Ze hebben hem meteen gerepareerd en zelfs nog meer onderdelen vervangen om problemen in de toekomst te verkomen. Ik ben hierbij zeer vriendelijk geholpen en alles is in de garantie gerepareerd. Top service!!!!

Very helpful and very good service

I live in Luxembourg and during the Covid crisis I bought a car online without having viewed or tried the car. Coen was very friendly and provided a lot of help to make this transaction safe and pleasant. The car is in very good condition, as described by the seller, and Coen make all necessary to have the new registration card. Very happy with this seller, I highly recommend them.

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Mooie camper gekocht

Cortenbach is een familiebedrijf dat vertrouwen als leverancier uitstraalt. Cortenbach heeft diverse compacte campers in de verkoop. Het zijn jonge exemplaren met geen of weinig gebruikssporen. De prijzen zijn redelijk. Wij hebben er een hele mooie camper gekocht waar we zeer tevreden mee zijn. De klantvriendelijkheid is goed. Door de Coronacrisis kon de aflevering maar zeer summier zijn, maar we hebben de afspraak op een later moment nog een keer terug te gaan. Mede daardoor is de service en deskundigheid nog lastig te beoordelen maar daar hebben we wel alle vertrouwen in. Als je een compacte camper zoekt zou ik zeker een keer bij Cortenbach langs gaan.