Filters

10

Top!

Gebeld en geregeld. wat wil je nog meer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer positieve ervaring.

Zeer tevreden over Auto Garage B&S. Vriendelijke service, duidelijke uitleg en vlotte aankoop van mijn nieuwe auto. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Heel fijn bedrijf met een hele ruime keuze in het aanbod, Met vriendelijk personeel, je wordt er op een prettige manier geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik wach af

Ik wacht even af hoe mijn auto afgeleverd wordt dan ga ik het bedrijf beordelen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed !

Verkoper Boy verteld een eerlijk verhaal. Duidelijk en zonder enige dwang. Voor de rest kan ik nog weinig vertellen. Heb de auto net zonder garantie aangekocht en zal moeten blijken na enige tijd of zijn verhaal enz klopt. Eerste indruk was goed en vertrouw op hun deskundig oordeel. Mocht het goed zijn,hebben ze er een klant bij voor de toekomst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer mooi bedrijf en goede service

Alles is prima gerepareerd en duidelijk aangegeven wat ze hebben gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel, realistisch en flexibel

Zaken goed en snel af kunnen afstemmen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Alles naar wens en goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen

dat moet ik toch zeker zelf weten of ik hier iets invul

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Goede ervaring met dit bedrijf . Zijn ook altijd vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk en correct

We kwamen bij B&S al met de kennis welke auto ik wilde proefrijden. Toch werden we voorzien van duidelijke informatie en feedback, wat mogelijk en niet mogelijk is en zijn we tot een schappelijke deal gekomen. Met de kosten van het service pakket boven op de occasion prijs is het even slikken, maar nu weet ik wel dat wanneer ik weg rij met mijn auto, dit gewoon kundig in orde is gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke man aan de balie en betrokkenheid met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Weer goed geholpen en denken altijd met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

leveren prima werk.

ben sinds twee jaar voor mijn onderhoud van onze Renault bij B&S alles verloopt prima , vriendelijk personeel onderhoud word prima uitgevoerd , ben zeer tevreden , raad dit bedrijf bij iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima !

Fijn bedrijf, een aanrader…

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede klantvriendelijke service met veel vakkennis

Ik heb mijn auto naar B&S gebracht voor een beurt en APK. B&S neemt altijd vooraf contact met je op om eventuele reparatiepunten door te spreken en laten dan aan jou de keuze om dit te repareren of niet. Mits dit dan natuurlijk geen APK afkeur is. Ze laten dan ook de prijs weten die je betaald. Je staat dus nooit voor een verrassing. Naar mijn mening hebben de jongens van B&S veel vakkennis en weten ze echt waar ze over praten. Ik heb altijd een fijne ervaring bij dit garagebedrijf en zou dit aan iedereen aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar adres

Prettig eerlijk kontakt met verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bastiaan gaf duidelijk alle informatie die ik nodig had op een correcte manier.

Keurig en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.

Afspraak nagekomen zoals toegezegd, super service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes in orde

Vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige en klantvriendelijk.

Goede ervaringen gehad met de aankoop van een auto. Goed advies vooraf en klantvriendelijk aankoopproces. Een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed een dikke 10 verdiend!

Onze ervaring is zeer goed. Daar twijfelde we geen moment aan. Eerlijke man die ons heeft geholpen, toppie Boy. We hebben een mooie Suzuki Vitara kunnen lopen! Groeten Ger en Nel

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik vond het fijn en alles was goed geregeld

Ik bracht sochtends mijn auto en in de middag kon ik hem al ophalen. Alles werd duidelijk verteld over wat er aan gedaan was

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig en klant gericht.

Afspraak maken gemakkelijk vooraf indicatie van kosten en bellen wanneer auto gereed is. Jammer dat ze de auto niet wassen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Goede verkoper hebben er een goed gevoel over

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Tramstraat 30

6088EB Roggel

475440976

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.