Prima!

APK + onderhoud: Werkzaamheden die nodig waren zijn van te voren duidelijk gecommuniceerd, met opgave van de te verwachten kosten.

Wederom prima advies

Mijn dochter had een goed advies nodig m.b.t een storing aan de auto. B&S heeft dat keurig opgepakt en een goed advies gegeven.

Altijd goed

Als ik bel of langs kom met een probleem of vraag word er naar je geluisterd en zij kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Prima

Top service!

Daar sta je dan, klaar voor te gaan, maar mijn autootje weigert te starten.. wat een geluk dat B&S om de hoek zit! Binnen één uur zat er een nieuwe accu in! Meteen ook maar een onderhoudsbeurt gepland, want dat was eigenlijk wel weer nodig.. Omdat dit altijd door een andere garage is gedaan, werd de historie zorgvuldig onderzocht. Er waren de nodige gebreken, alles werd op een fijne, begrijpelijke manier uitgelegd (ieder zijn vakgebied) en het daaraan verbonden financiële plaatje. Eerst overleggen, voordat er gesleuteld wordt, super! En dan ook nog mijn autootje laten blinken bij afhalen, lijkt weer helemaal als nieuw! Ik kan weer veilig op pad :) Dankjewel!

Goed personeel

Ik heb geen klachten

Als ik kom staan ze altijd klaar voor mij

Geweldige service

Ruitenwissers versleten en werden direct vernieuwd.

Goede en snelle service

Op zoek naar een leuke auto. Eenmaal bij deze garage uitgekomen, proefrit gemaakt voor de Fiat Panda. Zeer nette en mooie auto. Aantal dagen later de auto mogen ophalen. Stond al klaar, gepoetst en al. Ook kwam ik er in die week achter dat ook mijn vader daar de auto had gekocht. Heel tevreden, snelle en goede service

Perfect geholpen

Vriendelijk personeel. Nu ik alleen ben komen te staan en niet veel weet over auto's en de papieren die erbij komen kijken, heeft de medewerker me tot 2x toe alles uit moeten leggen....geen probleem! Bedankt B&S

Klantvriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam

goede ontvangst en correcte afhandeling

lekkere cappucino en een goede financiele afhandeling. alles zonder tijdsdruk

Fairly good.

Sorry for writing in English, and my honesty! My experience with B&S has been good. Both sales and service. I've driven many cars since I was 17 years old. Now 63. However, my current car is the only one that 'judders' when pulling away or low traffic jam revs. Having done nearly 11000 kms since 2 December until my father passed away recently, its annoying. I've changed spark plugs, but need to look further into it. This is the only reason that I will have repairs or service done by another garage.

Goede, snelle service!

Zoals als altijd een goede en transparante service!

De afspraak is goed uitgevoerd

Uitstekende vriendelijkheid en service

5 jaar geleden een auto gekocht en zijn zéér tevreden, kortom EEN AANRADER DAT BEDRIJF !!!!!!!! De vriendelijkheid, snelle service, prijs en kwaliteit beoordelen wij als UITSTEKEND !!!

Goede service,prettige en vakbekwame mensen

Jarenlange, goede service

Goede planning

Snel de defecten kunnen verhelpen

Zeer tevreden met mijn aankoop, goede service

Ik kan iedereen aanraden hier een auto te kopen!

Prettige benadering

Professioneel (kwaliteit/proces/financieel)

We zijn snel en goed geholpen met een plotseling defect. We kregen ook een duidelijke uitleg.

Toen ik belde voor een storing kon ik direct terecht

Prima geholpen

Netjes behandeld Fijne garage

niets te klagen

Vanaf het begin hadden we een goede indruk van B&S auto's. Vriendelijk, deskundig en altijd snel contact. Onze Jeep hebben we o.a. daardoor bij B&S auto's gekocht. Zeker een bedrijf om eens langs te gaan.

zeer goede service

vakkundig geholpen