Kundig en goed advies ondersteuning

Probleem werd serieus opgepakt en verder onderzocht. Geen onnodige kosten.

goede service

zeer tevreden

Goed geregeld!

Goed geregeld!

super service

super service

Goede service en communicatie!

Een heel goed bedrijf.

Hele goede service en heel klantvriendelijk wij worden heel goed geholpen met de afwikkeling van de schade. Voor ons is het een topbedrijf.

Super bedrijf

Goeie service,vriendelijk personeel. Top bedrijf

Zeer goed behandeld en geïnformeerd.

Goed geïnformeerd. Veel tijd gekregen om het gekochte product uit te proberen.

Prima geholpen

Fijn bedrijf!

Mijn auto heb ik gekocht bij dit bedrijf en ben bijzonder te spreken over de hele afhandeling en de service. Zowel bij de verkoop als bij de receptie is het menselijke aspect belangrijk gebleken. Kortom, een aanrader om bij dit bedrijf een auto te kopen en de auto te laten nakijken.

Snel en goed geholpen

Problemen worden direct opgepakt. Goed gevoel aan overgehouden

Schade perfect en snel hersteld

Helemaal blij met de reparatie van schade. Auto werd ook nog eens compleet schoon afgeleverd. Zowel buiten als binnen. Top service!!

goede garage met super service

Goede en heldere uitleg wat er gaat gebeuren

snel en klantvriendelijk geholpen.

Super service

Goede service, en klantvriendelijk

Gemaakte afspraken worden goed nagekomen.

Je wordt van tevoren gebeld bij extra reparaties. Geen verrassingen achteraf.

Uitstekende service!

Vanaf binnenkomst tot aan het wegrijden in onze nieuwe auto, super service! Wordt goed met je mee gedacht wat je wilt en kunt met de koop van een auto. Ook het inruilen van onze eigen wagen tegen een heel goede prijs. Fijn zaken te doen hier.

Snelle hulp

Snel geholpen nadat mijn auto door een marter onderhande was genomen.

Mooie garage en vriendelijke verkoper

De verkoper is vriendelijk en niet opdringerig. Je kunt goed dingen met hem regelen.

schade reparatie volledig uit handen genomen tot en met contacten met verzekering toe. Prima leen auto. Top service!

Goede service!

vriendelijk en snel

altijd vriendelijk en snel afgehandeld

Snelle service

Er was een onderdeel kapot dat vervangen diende te worden. Er was in de ochtend naar de auto gekeken en 's middags was het nieuwe onderdeel al geplaatst.

Persoonlijke benadering en eerlijke prijs

Ik heb hier een super mooie bus gekocht. Ik kreeg de ruimte om zelf de staat goed te onderzoeken en ik heb erg het gevoel dat het een eerlijke prijs voor beiden was. Top bedrijf!