Correcte communicatie

Goede service komen afspraken na

Super service

Wij zijn ontzettend goed geholpen. Super snelle service en alles werd super uitgelegd over eventuele reparaties. Ons zullen jullie vaker zien top ! Bedankt

Behulpzaam, meedenkend en tegen redelijke prijs!

Ik kom er al plus minus 30 jaar

Ben zeer goed geholpen, goede service

Ze hebben goede service en zeer klantvriendelijk, kom er graag terug.

zoals alle jaren prima behandeling van de klant en de auto

Altijd goede info vooraf d.m.v. telefoontje wat er moet gebeuren met de jaarlijkse beurt. Alles weer volgend verwachting uitgevoerd. Aan te bevelen adres voor auto onderhoud en altijd in overleg een keurige leenauto beschikbaar.

Snelle en correcte service

Ondanks de corona-situatie een correcte en snelle afhandeling van de problematiek aan mijn auto. Toppie

Voortreffelijke receptie, behulpzame medewerkers/service

altijd een goed gevoel gehad van jullie garage. zal dat zeker uitstralen naar andere mensen.

Goed staan klaar voor je

je hoeft maar te bellen als je een probleem hebt en ze staan klaar voor je. Ze zoeken oplossingen voor je om je zo snel mogelijk te helpen

Prettig, voelde vertrouwd.

Werd goed ontvangen. Kopje koffie en de verkoper gaf geduldig antwoord op al mijn vragen die ik over de auto had. Ook betalen niet vooraf zoals bij vele bedrijven maar op de dag dat je de autosleutel in handen krijgt.

Ik werd goed geholpen

Voor APK en onderhoudsbeurt geweest. Ik werd netjes in ontvangst genomen en heb mijn auto achtergelaten. In de middag werd ik opgebeld met de reparaties en de kosten hiervan. Netjes alles in overleg.

uitstekende expertise

Heel goede service en vakmanschap.

klantvriendelijk,duidelijk,snel geholpen

Goed en vakkundig geholpen,telefonisch op de hoogte gehouden, dit is als prettig ervaren

Klantvriendelijk en vakkennis

Uitstekende service en vriendelijk personeel!

Vriendelijk en professioneel

Zowel bij het telefonisch contact als bij de receptie zeer correct en servicegericht

Leuke vriendelijke verkoper en deskundig. Verbeterpuntje de koffie kan beter.

Zoals altijd top

👌😷🤸🏽‍♂️

Zeer professioneel en plezierig samenwerking met Bastiaan Ghielen!

Zeer professioneel en plezierig samenwerking met Bastiaan Ghielen! Als je meedenkt met een klant kun je nog het verschil maken: complimenten!

Uitmuntend, zowel in persoonlijke benadering alsook in vakmanschap

Een receptionist die je goed informeert en waarmee je degelijke afspraken kunt maken en ervaren vakmensen die ervoor zorgen dat je veilig en betrouwbaar kunt blijven rijden, dat is de kracht van B&S.

heb nog geen ervaring met uw bedrijf

moet nog eerst afwachten of de nieuwe auto ook goed bevalt wordt as. donderdag pas geleverd.

Goede ervaringen met dit garagebedrijf.

direct en snel geholpen

Ontvangst was prima, kopje koffie aangeboden gekregen. Monteur meldde zich snel en vroeg of hij het meteen kon maken, wat een half uur tot drie kwartier duurde. Prima en al na een klein kwartiertje was het euvel verholpen.

Prima en erg behulpzaam

Goede ontvangst en ik werd direct adequaat geholpen

Prima!

Fijne ontvangst, houden woord, prima afhandeling!

Zeer tevreden!

Tevreden