Goed!

Auto gekocht tegen (denk ik) goede prijs en bij een eerlijke verkoper

NETTE FIRMA

bedrijf ziet er netjes uit, leuke auto's en goeie prijzen

Kan hier altijd snel terecht

IK hoef maar te bellen en dan word het geregeld. Er word ook gekeken naar wat voor mij goed uitkomt wat betreft het brengen van de auto en ze houden me goed op de hoogte van wat er allemaal nodig is.

Het betreft de goede service en hulp

Vanaf het bezichtigen tot aan de aflevering, goed, vriendelijk en professioneel geholpen.

Tijdens de bezichtiging goed geholpen met onze vragen. Ook een proefrit maken was geen probleem. Het hele proces tot aan de aflevering zijn we vriendelijk en professioneel geholpen.

2x goede ervaringen.

Ooit een Opel bus gekocht, geen dure, maar waar na een week een mankement aan was. Direct gratis gemaakt. Geen rare toestanden over hoe en waarom. 2,5 jaar en 62000 vakantiekilometers later heb ik dezelfde bus nog goed kunnen verkopen. Nu een Nissan Qashqai die alles er op en eraan heeft en ik weet dat, als er iets aan is, dat ik terug kan komen. Voor mij is mondelinge garantie veel waard. Goed bedrijf.

Positief

Vriendelijk, goed advies met duidelijke uitleg.... Goed op de hoogte gehouden over de status van onderhoud van de auto

geweldige garage B&S een aanrader

ben heel goed geholpen in deze garage

goed geholpen, snelle service

Prettig klant contact.

Echt makkelijk aanspreekbaar voor elk voorkomend probleem. Behulpzaam personeel.

Snel en goed geholpen

Aan die ene zin hoeft niets te worden toegevoegd. Wij gaan ervan uit dat de afhandeling ook prima is.

Goed!

Ik ben blij bij B&S te zijn terechtkomen

Altijd netjejes en keurig behandeld en afgehandeld.

Een keurig net bedrijf dat zeker niet te duur is.

prima service

prima service alles in goed overleg en kleine dingen worden gewoon opgelost

goed snelle bediening

vriendelijk, snel en goed

Goed geholpen

perfect

Uitstekend. En vriendelijk

Super service! Snel, vriendelijk en eerlijk!

Fijn geholpen aan nieuwe tweedehands auto!

Fijne en deskundige hulp bij inruilen auto voor grotere gezinsauto.

goede kwaliteit en goede service.

bij aankomst werden we welkom geheten met koffie en water. het vertrouwen was er wederzijds en er was een goede uitleg. er was genoeg mogelijkheid tot onderhandelen en ook het meedenken is een prettige beleving.

Prima geholpen door het personeel.

Zeer prettig.

Super service

Vlot verlopen!

Prettig

Nemen de tijd voor je, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg

VOL

HALLO, IK WIL IEMAND VOORKOMEN DIE WIE EEN VOERTUIG IN DIT BEDRIJF WIL KOPEN ZIJN DIEVEN HIJ GEEFT U DOCUMENTEN DIE NIET GOED VOOR MIJ ZIJN IK VIND EEN AUTO DIE IK NIET KAN MAKEN DAT HET PAPIER 4400 EURO VERLOREN IS

Prima maatwerk en deskundigheid

Aanbevelen JA