Altijd goede service maar misschien naar 1 persoon bellen voor de vragen van de werkzaamheden.

Meer dan uitstekende uitvoering

Ervaring is van een zeer goede uitvoering van de besproken werkzaamheden en ook goed uitleg hierover.

Klantvriendelijkheid goed. Probleem van auto niet opgelost! Constructiefout van Producent wordt bij de klant neergelegd! Niet de fout van Garage Cappendijk Terneuzen

Goede 0ntvangst en service

Auto's weer in orde en voor gebruik gereed. Tot de volgend keer.

Snelle adequate service!

Een plotselinge storing aan mijn nieuwe Polestar 2 werd door Cappendijk direct aangepakt. Bij aankomst stond er al een zeer nette vervangende auto klaar voor mij. Na een dag prima opgelost, dus helemaal top!

Top, snel en duidelijk

Goede service!

Zeer tevreden, vriendelijk en goede snelle service

Goede service Alleen maar lof

Vlotte afhandeling, goed bereikbaar, goed geïnformeerd. Prima bedrijf.

Klantgericht bedrijf dat afspraken nakomt.

Jaarbeurt auto naar mijn beleving correct en volgens afspraak uitgevoerd.

Altijd bereid om probleem op te lossen.

Laatst is een storing opgelost waar een onderdeel moest worden vervangen dat niet meer leverbaar was. Toch werkt alles weer naar behoren. Ik ben daar heel blij mee.

Snelle service

Snelle en correcte service. Vriendelijke ontvangst. Behulpzaam personeel.

Alles prima geregeld

toch blijf ik de ontvangst bij jullie bedrijf ( te ) koel vinden. alles ziet er fantastisch uit maar toch...

Vriendelijk contact

Een hele fijne garage

Alles prima geregeld

Alles op orde

Alles netjes op orde gemaakt zoals gevraagd, zelf nog met aanvullende punten gekomen. Ook dat is na goed overleg aangepakt. Top service

Prima, geen klachten

Afspraak makkelijk te maken. Aflevering en ophalen ook. Rekening transparant. Ik hoop wel dat ik Volvo assistance pas krijg. Daar is niets over gezegd, echter staat dit wel op de beurt.

Aangezien bij herhaling 'n probleem is waargenomen zal dit onder garantie worden opgelost.

Geweldige service

Vriendelijke ontvangst, prima service

Fijne garage

De problemen met mijn auto zijn op een nette manier gecommuniceerd en vervolgens ook snel verholpen, ondanks dat het toch om een grote reparatie ging.

prima service en correcte afhandeling van de controlebeurt en APK keuring

zoals boven vermeld

Goede en zeer vriendelijke benadering

Zeer klantgericht