Professionele garage met perfecte aftersales

Woensdag 24 april hebben wij onze nieuwe Volvo XC 40 opgehaald. Hartelijke ontvangst gehad en perfecte uitleg van de auto gekregen van Wesley. Een jongeman die op een duidelijke wijze uitleg gaf over de auto. Er werd echt en oprecht tijd voor genomen. Dit hebben we nog niet veel mee gemaakt bij andere autobedrijven.

Super service

Korte lijnen, altijd behulpzaam. Fijne garage!

Service uitmuntend

Komen afspraken na, bij reparatie weet je precies waar je aan toe bent.

OK

zoals vanouds prima

Goede, snelle service

Banden eerder asn vervanging toe dan de geplande afspraak. Dit kon spoedig ingepland worden voor de volgende dag. Heel fijn

Werk uitgevoerd conform afspraak.

Werk uitgevoerd conform afspraak.

Goed en netjes afgeleverd en na een kort gesprek wat ze gedaan hebben aan de auto.

Uitmuntend

Storingsmelding direct verholpen.

Zie verder

In de klantbeleving ligt het accent ligt op service en klantvriendelijkheid.

Snelle service, behalve APK ook meteen stuk stof uit bumper verwijderd

Het was aangename ervaring. Ik lever sleutels in en ik ga boven aan het werk. Sneller dan verwacht is alles in orde, en moet ik nog even doorwerken aangezien ik in online meeting zat, die nog niet klaar was.

Goed met uitleg

Goede en naar mijn mening vakkundige mensen

Eersteklas service

Een storing in de ABS. Na een telefoontje kon ik gelijk terecht. Sensoren zijn schoongemaakt en storing was verholpen. Helaas andere dag opnieuw dezelfde storing. Uit nieuwe diagnose bleek een van de sensoren defect. Gelijk afspraak gemaakt voor vervanging. Wederom adequaat gehandeld.

Vriendelijk en persoonlijk

Vriendelijk geholpen en auto op tijd klaar

Uitstekend.

Vriendelijk en professionele behandeling.

Vertrouwen blijft

Correctheid hoog in het vaandel. Informatie vooraf duidelijk. Het voorkomt verrassingen/tegenvallers.

Zomerbandenwissel

Na gemaakte afspraak is de zomerbandenwissel snel en efficiënt uitgevoerd; dus maar beperkte wachttijd! Prima service!

Snel en deskundig

klasse

klasse

Goede service.

APK keuring en accu vervangen, goed contact met monteur om enkele kleine gebreken op te lossen

Een warm welkom

De aandacht die besteed wordt aan je auto is perfect. Werkplaats onder kundige leiding van Jos. Kortom van receptie tot werkplaats zeer goed team.

Altijd een passende oplossing!

Klantgerichte oplossingen in een gemoedelijk kader.

Goede service.

Vlotte afhandeling.

Niet anders verwacht......uitstekend!

De werkzaamheden aan mijn auto heb ik als uitstekend ervaren, had ook niet anders verwacht!

snel

erg vriendelijk en snel geholpen

Gewoon goed

Ok