Klantvriendelijk en bekwaam

Niet goedkoop Maar leveren goed werk

Uitstekende service!

Altijd eerlijk advies en kundige mensen.

Vakkundige medewerkers, klantvriendelijk, goede sfeer, probleemoplossend, mooie auto’s

na verwachting uitstekend!

Via een aanspraak op mijn Volvo Card ben ik uitstekend geholpen, wacht nog wel op een vervolg service!

Prlma

Zeer klantvriendelijk en goed werk

Zeer prettige ontvangst en afhandeling onderhoudsbeurt

Lounge gemaakt om op de auto te wachten. Alle faciliteiten aanwezig.

Eigenlijk uitstekend maar.....

Zoals eigenlijk altijd een prima ervaring. Op 1 ding na. In het formulier geef ik zoals altijd aan dat ik graag even thuis gebracht wil worden. Zoals ook deze keer weer. Echter toen ik bij de balie kwam, wist men het niet en keek iedereen mij nogal raar aan toen ik zei of ik thuis gebracht kon worden. Ook nadat ik zei dat ik dit had ingevuld in het formulier. Das jammer want dat was een nogal ongemakkelijk moment. En dat verwacht ik niet van een Volvo garage.

prima service

prima service

Zeer tevreden!

Werkzaamheden conform afspraak weer zeer keurig uitgevoerd!

Goedemorgen Zoals steeds uitstekende, klantgerichte en vriendelijke service. Tim

Top garage

Goeie vaklui

Goed geholpen

Goede monteurs ben goed geholpen

Prima service en goede adviezen

Goede service en goede adviezen door de monteur.

Vriendelijke en deskundige medewerkers

Ik had diverse gerichte vragen over mijn XC60 2022, die werden vriendelijk, deskundig en geduldig beantwoord.

uitstekend en snel geregeld

goede en snelle service

Netjes geholpen

Afspraak precies op tijd nagekomen. Werkzaamheden keurig uitgevoerd.

Keurig en correct geholpen

Zeer hoge klantvriendelijkheid!

Klantvriendelijk. Komen afspraken correct na.

Goede en deskundige service

Snel, goed en deskundig geholpen

Prima geregeld

Alles volgens afspraak

Altijd correct personeel, duidelijke uitleg over het uitgevoerde onderhoud.

In 22 jaar Volvo gereden te hebben is de service van de afdelingen verkoop en onderhoud voor mij altijd op het hoogste niveau geweest. Als het mijn bedrijf was zou ik het precies zo doen!

Heel goed geholpen bij omzetten afspraak

Door een onverwacht technisch mankement kon ik op het laatste moment niet naar de garage rijden voor een APK keuring. Dit was pal voor Kerst. Dhr Blaauw van Volvo Cappendijk Goes heeft mij zeer geholpen door in deze periode binnen enkele dagen toch een vervangende afspraak aan te kunnen bieden. Klasse.

Topservice

Koplamp kapot, even bellen en het wordt geregeld, ruim 10 jaar klant bij deze garage . Tot volle tevredenheid!

Prima verzorgd.

Alle door mij van tevoren aangegeven punten zijn tot tevredenheid opgelost en de uitgevoerde werkzaamheden en bijbehorende kosten zijn toegelicht. Tot slot is de auto ook nog door de wasstraat gehaald.