Goede ontvangst; geen problemen bij onderhoudsbeurt; wagen gewassen en gezogen; op verzoek ook de auto thuis afgeleverd (en de medewerker door mij weer naar de garage).

Deskundig en resultaat gericht

De zomercheck werd deskundig en snel uitgevoerd. Het was "Klaar terwijl u wacht" . Op advies van de monteur zijn de ruitenwissers vervangen.

Monteur lost op wat de afleverspecialist heeft laten liggen

In mijn nieuwe XC90 werkte een deel van de software niet en ook een paar knoppen op het dashboard deden niks. Erg slordig om een auto zo af te leveren. De 'afleverspecialist' had dit allemaal niet in de gaten. Gelukkig trof ik een goede monteur die de software opnieuw geinstalleerd heeft. Nu werkt alles naar behoren. Mijn ervaring: de inhoudelijke kennis van de afleverspecialist schiet ernstig te kort. Wat heb je aan zo'n man?

perfect geregeld

uitstekende extra zorg

Prima service, duidelijk overleg en meedenken mbt noodzakelijk onder

Vriendelijk en efficient.

Vriendelijke mensen en een goede service. Heel handig dat er een fiets te leen is! Dat zou eigenlijk wel een fietsbel op moeten zitten…

Correct en snel

Goede service en meedenken ivm keuring en volvo on calloptie.

Prima service, ook voor een ad hoc afspraak

Wat een service en klantgerichtheid. Ook het contact na het onderhoud is heel fijn

Fijn personeel

Goed ontvangen fijne sfeer op alle afdelingen.

Correct en duidelijk

Alles - zoals altijd - volgens afspraak verlopen en zoals eerder vermeld, correct en duidelijk.

Prettig personeel

Gewoon goed

Zoals het hoort, gewoon goed !

Goed overleg, goede service

Fijne garage, kundig en betrouwbaar

Ik schrok een beetje van de prijs

1000 euro voor een beurt waar er geen gebreken zijn met de auto vind ik best aan de prijzige kant.

Zeer goede service

Service met een grote S

Al jaren netjes geholpen en nu wederom.

Zoals gewoonlijk prima

In alle opzichten prima

Prima geholpen.

Je wordt vlot en deskundig te woord gestaan. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Alles prima.

Keurig alles uitgevoerd volgens afspraak

Een garage waar je je thuis voelt

Een garage met vakmensen die weten waar ze over praten en die je geen dingen laten betalen die niet nodig zijn.

Altijd al geholpen

Uitstekende service, snel en goed geholpen.

Een dijk van een garage!

Er stond een gebruiksauto voor me gereed. Alles volgens afspraak gedaan.

Meester FJ Haarmanweg 49

4538AN Terneuzen