Duidelijke afspraken en een goede service.

Er wordt uitgelegd wat het probleem is en wat de mogelijkheden zijn. Vervolgens wordt er een duidelijke afspraak gemaakt en deze wordt op een goede manier afgewerkt.

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Zeer klantgericht en transparante goede communicatie

Persoonlijk en klantgericht

Ben nog in afwachting van info mbt inzet winterwielen

Alles tot in de puntjes geregeld

Van bij het vastleggen van de afspraak tot bij het ophalen van de auto was alles perfect geregeld. Je wordt van alles op de hoogte gehouden zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Vriendelijk personeel.

Lobke is terug

snel efficient en beleefd mede dank zij terugkomst Lobke

zoals voorheen, prima service Vooral inschatting van de kosten

Alles in orde, een wasbeurt gehad, keurig.

Snelle goede service

Snelle goede service. Duidelijk in de te verwachten kosten. Mooie nieuwe wachtruimte met zicht op de werkplaats.

Zoals bij eerdere bezoeken

Zeer goede service.

De servicebeurt is zeer goed uitgevoerd en volgens opgave en de rembekrachtiger die geluid maakte is vervangen binnen de garantie. Dank jullie wel.

Zeer goede ervaring

Zeer goede ervaring

Prima!

Goed geholpen, duidelijke informatie.

Zoals altijd super geholpen.

Fijne garage met vriendelijke mensen. En natuurlijk geweldige auto's

Zoals altijd … prettig en professionel geholpen

Persoonlijk benadering en goed gecommuniceerd

tevreden

correct, zakelijk en relatie bevorderend.

duidelijk en volgens afpraak: helemaal goed

Is een goede garage, altijd volgens afspraak en iedereen wordt vriendelijk ontvangen

Zeer prettig contact en ontspannen maar wel duidelijke en heldere manier van communiceren

Goed gevoel en directe communicatie. Alle afspraken prima nagekomen.

Auto netjes gewassen weer afgeleverd!

Alles netjes en keurig afgewerkt

Staan voor je klaar

Na een redelijk problematische terugreis uit zuid frankrijk (noodloop auto, diverse foutmeldingen etc) kon ik de dag na thuiskomst direct terecht voor een check up van de auto. Gelukkig niets aan de hand, en alles bleek goed geholpen verholpen te zijn door de dealer in frankrijk. Maar toch fijn om bij je eigen dealer zo geholpen en gerustgesteld te worden :) 10 punten

Alles prima gecommuniceerd

Tijdens reguliere onderhoudsbeurt bijkomend benodigd onderhoud geconstateerd, dit na goede communicatie uitgevoerd.

Comfortabel wachten op een uitmuntende service!

Het wachten tot de auto gereed is, is geen straf. Comfortabele wachtruimte met koffie en thee en voor degene die dat wilt is er een buro om 'prive' aan te werken. De tijd vliegt als je rustig kunt werken. Hij was gewassen en uitgezogen en rijdt weer als een zonnetje!

Alles ging zoals afgesproken!

Apk en beurt. Vervangauto stond klaar en auto was klaar op afgesproken tijdstip. Gewassen en gezogen.

Heel goed

Een uitstekende ervaring ,zoals altijd! Vriendelijk,behulpzaam en kundig.

Uitstekend bedrijf

Ik kom zelf uit Lisse ZH en laat mijn auto repareren bij Cappendijk. De laatste keer was woesndag 24-8-2022 om 10 uur. Werd ook op die tijd geholpen. Wij gingen ondertussen naar de wachtkamer en onder het genot van een kopje koffie konden we zo in de garage kijken. De reparatie wilde niet gelijk lukken en om het half uur werden we door de monteur uitermate vriendelijk op de hoogte gehouden. Eerst zou de reparatie een half uur duren, maar liep uit. Nu moest ik naar een arts in het ADRZ in Goes en had dus geen auto. Dit was geen probleem ik kreeg een leenauto. Nog in het ziekenhuis werd ik gebeld dat de auto klaar was. Voorlichting gehad wat er mankeerde aan de auto. Wat ons opviel dat het in het bedrijf zelf echt overal zeer schoon en netjes was. Personeel uitermate vriendelijk. O hoe anders heb ik het meegemaakt bij de Volvo dealer bij ons op de hoek (letterlijk) Daar is iets tussen ons voorgevallen en ben er al 15 jaar niet meer geweest. Ik zou zeggen neem een voorbeeld aan Cappendijk. Tot de volgende keer bij Cappendijk vanuit Lisse en de groeten en complimenten aan de mensen waar ik mee te maken heb gehad. Hulde Cappendijk.