Vlot en goed geholpen.

Mijn auto al vroeg afgeleverd voor een reguliere onderhoudsbeurt. Al snel kon ik hem weer onderhouden en schoon ophalen.

Goede klantbehandeling

Snelle, deskundige hulp.

Betrouwbare garage

Je weet waar je aan toe bent, omdat je een e-mail ontvangt met de werkzaamheden en de kosten.

Correct, op tijd, vriendelijk en behulpzaam

Prima volgens afspraak en snel weer klaar.

Zeer goede service

Reeds meer dan 30 jaar voldoet deze garage bijna aan al mijn verwachtingen .!

subliem

Alles gedaan conform gemaakte afspraken.

Snelle oplossing

Omdat mijn autoband steeds leegliep kon ik na een telefoontje gelijk komen en is de spijker eruit gehaald en band gemaakt." Super snelle afhandeling van het probleem.

Vriendelijke en duidelijke service die ik als zeer prettig ervaar.

Ik ben al een aantal jaren klant en ik ervaar het persoonlijke contact als zeer prettig. Ik ben geen technicus, maar ook het uitgevoerde werk (onderhoudsbeurt en/of reparatie) is goed. Ik ben na een onderhoudsbeurt en/of reparatie nooit terug gemoeten, omdat er iets nog niet goed zat.

vriendelijke en professionele ontvangst en afwikkeling

De onderhoudsbeurt is op perfecte wijze en zoals overeengekomen uitgevoerd. Alsof je weer een nieuwe auto terug krijgt ! De hoogte van de factuur valt bepaald niet mee. Dit soort bedragen leidt er m.i. toe dat je ook eens gaat informeren hoe de onderhoudstarieven elders liggen.

Goed maar kan nog beter

Online een afspraak gemaakt na informatie betreffende het vervangen van de distributieriem en apk want die verliep. Wat blijkt is dat vervangen toch nog niet nodig is omdat en deze zijn leeftijd en kilometerstand nog niet bereikt heeft. Prima service dat dat ontdekt is want dat scheelt behoorlijk wat geld. Alleen was de apk blijkbaar niet op de werkbon gezet terwijl deze wel in de afspraak stond. Ook dit is keurig en direct rechtgetrokken door de apk alsnog direct te doen. Kortom Cappendijk is een prima dealer met een prima service en ik kan hun dus zeker aanraden.

Fijne garage

Bij deze dealer staan vakmanschap en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Snelle service en goede ontvangst

Voor zomercontrole langs gegaan. Snel en deskundig geholpen.

Ja inderdaad......uitstekend!

Het probleem was een lekke band, maar ben zoals verwacht adequaat en uitstekend geholpen!

Was weer zeer goed geregeld

De service-beurt is weer volgens afspraak afgehandeld.

Monteur Jos heeft duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren met de auto

Monteur Jos heeft een duidelijke uitleg geven wat er moest gebeuren. Toen we de wagen kwamen halen gaf hij een duidelijk uitleg. Een opmerking : als we iets afspreken met een verkoper graag dan de afspraak nakomen.

Alles was weer netjes geregeld

Steeds opnieuw tevreden !!!

Vlotte en duidelijke afspraak , professionele uitvoering werkzaamheden , vriendelijke balie-ontvangst

Contact met de klant is erg goed.

zeer goede ervaring

Klantgericht bedrijf maakt goede afspraken geeft vooraf de kostenindicatie aan Hier ben ik zeer tevreden over

Prettige mensen, goede service.

Heel goed

Altijd netjes geholpen

Uitstekende service en vriendelijk

Top service

Prima garagebedrijf. Duidelijke info.

Vlot en netjes geholpen

Vlot en netjes geholpen