Heel goed snelle service.

Snel, vriendelijk, persoonlijk , deskundig

100% service

Bij Cappendijk Terneuzen staat klanten tevredenheid, service, vakmanschap, vriendelijkheid en liefde voor uw auto op de eerste pagina van hun woordenboek. Een no nonsens bedrijf waar de medewerkers staan voor het bedrijf en dit ook uitstralen. Gewoon eerlijk en oprecht!

Garage, receptie top

Goede service en afspraken.

topservice

Bij Cappendijke kun je altijd terecht. Niks is teveel gevraagd. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en problemen worden snel verholpen.

Prima service conform afspraak!

Na defect aan de auto en langere levertijd onderdelen toch sneller klaar dan verwacht!

Weer zeer fijn geholpen

Alles prima geregeld.

Prima service en uitstekende uitvoering van de onderhoudsbeurt

goede en prettige samenwerking i.v.m. de onderhoudsbeurt van onze Volvo XC60

Goed !!

Uitstekende service..

Een uitstekende garage!

Fijne garage, lief personeel en een uitstekende service!

Conform afspraak.

Terugroepactie keurig en op tijd (snel) afgehandeld.

zoals afgesproken prima!

vriendelijk en behulpzaam

Geweldige service, prima onderhoud, top garage en mensen

Altijd prima service

Fantastisch geregeld door Lobke en haar achterban.

Flexibele opstelling en vlotte service

Top dealer,

Door de ervaring en kennis is mijn auto altijd in topconditie.

Goed geregeld en snel geholpen

Plezierig

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd

Ik ben heel vriendelijk en service gericht geholpen. De reden dat ik geen uitmuntend score geef is dat ik het heel vervelend vond dat ik na de eerste afspraak weer terug moest komen omdat blijkbaar niet alle bestelde onderdelen geleverd waren.

IK ben goed geholpen

De wachttijd van 2 uur en 50 minuten voor een kleine beurt en de airco behandelen, vond ik erg lang. Graag bij een afspraak een tijdsindicatie geven, zodat ik kan bepalen of ik zelf breng en wacht of een andere regeling tref. Ik adviseer nooit over keuzes van anderen daarom nee bij aanbevelen

prima, zoals altijd

zie boven

zomer check; mooie service!

goed werk geleverd

Door mijn verzekering werd ik naar collega De Witte In Hulst gestuurd voor vervanging van een beschadigd linker koplampglas. het resultaat was dat aan de rechterkant de koplamp en de richtingaanwijzer kapot waren gemaakt en dat de bumper scheef gemonteerd was. Jullie hebben het weer in orde gemaakt.

Vriendelijke mensen, uitstekende service!

Prima ervaring, onder genot van kopje koffie en stukje fruit rustig kunnen werken dankzij goede wifi, terwijl regulier onderhoud is uitgevoerd. Auto brandschoon opgeleverd dankzij wasbeurt, inclusief stofzuigen.

Goede service, alles correct geregeld.

Alles volgens afspraak verlopen. Ook de later door Volvo verstuurde update was uitgevoerd.

Supergoed geholpen. Correct. Ook goede koffie in de rustige showroom!

Supergoed geholpen. Correct. Ook goede koffie in de rustige showroom!

Professioneel

Zeer goed maar bovenal eerlijk en betrouwbaar