top

goede service

goede service, klantvriendelijk communicatie goed

Altijd top

Snel communicatie,service kortom top!

• Afspraken nakomen

Super, vriendelijk en snelle service

Ook voor kleine reparaties, achterlichtje vervangen, word je vriendelijk, snel en goed geholpen. Tijdens het wachten is er altijd koffie!

Snelle service

Ik kwam.met mijn auto bij multimerk nadat de wegenwacht een nood reparatie had gedaan . Het was tegen sluitinds tijd ,daar ik de dag daarna een auto nodig had ,kreeg iegelijk een leenauto mee .de reparatie was snel geregeld. Wederom een goede en snelle service van multimerk.

• Afspraken nakomen

goeie afspraken, netjes bedrijf.

Goede afspraken gemaakt en werd netjes behandeld.

• Afspraken nakomen

Een vertrouwd adres voor alle werkzaamheden aan mijn auto!

Volgens mij ben ik al ruim 25 jaar klant bij dit bedrijf en al die tijd tot volle tevredenheid. Er wordt meegedacht om alle voorkomende reparaties aan de auto zo goed mogelijk, in overleg met de klant, uit te voeren. Als de kwaliteit en service niet zo goed waren geweest, was ik op dit moment geen klant meer! Ik zou zeggen ga zo door........

Beste garage ooit

Al langere tijd gebruik ik verschillende garages ben nog niet één tegen gekomen die echt goed is. Ik heb me verbaasd over multimerk dat ik een review wel achter moet laten. Voorgaande garage ervaringen waren niet al te best. Als je aangeeft dat de garage je moet bellen als de reparatie boven de 200 euro wordt. En vervolgens de auto ophaalt en het bedrag 780 euro is zonder een telefoontje, dan wordt je daar aardig pissig van. wat me ook stoort is dat je niet weet of iets wel of niet is vervangen. Geen factuur krijgt ,vind ik ook erg slordig en klantvriendelijkheid. Vandaag bij Multimerk geweest voor het eerst. Kwam via google terecht voor een airco bijvullen. Na diagnose bleek airco op meerde plekken te lekken, wat ik niet waar vond om te repareren omdat ik toch een lease auto volgende maand krijg. Wat ik zo goed, eigenlijk wonderbaarlijk vond aan Multimerk. Ik kon hierop wachten, zou een uurtje in beslag nemen. Kreeg een kopje koffie. Werd meerdere keren op de hoogte gehouden wat ze gingen doen, en ook ontdekt hebben. Daarna via een factuur een uitdraai van de totale kosten van de lekkage, zeer overzichtelijk. En wat ik het meest bijzondere vond is dat ik via Whatsapp de factuur ook nog digitaal kreeg, foto's van de lekkage en ook nog een uitdraai van de accu en dynamo test bij kreeg waar ik ook naar gevraagd heb. Ik ben werkelijk verbaasd over de service en klantvriendelijkheid van dit bedrijf. Voor mij persoonlijk is dit echt uniek, en vanaf nu heeft Multimerk er een klant bij. PS. Ik ben niet gevraagd om een review achter te laten, en ik plaats ook nooit een review. Maar ik vond de gang van zaken zeer prettig en opmerkelijk goed dat ik zelf een review achter wilde laten.

• Afspraken nakomen

Super bedrijf, kwaliteit, kwantiteit en prijs!

De afspraken worden perfect nagekomen, ik wordt op de hoogte gehouden, super, super!!!

Geweldige service

Het onderhoud kon snel ingepland worden en verliep erg spoedig!

Prima!

Nieuwe ruitenwissers

• Afspraken nakomen

Goed geholpen, fijn contact, erg handig dat het via Whatsapp kan ook.

Komen afspraken na

Duidelijke offerte. Goed benaderbaar personeel.

• Afspraken nakomen

De Audi S5 Sportback gebracht voor een grote beurt. Goede service en vriendelijke medewerkers. Bij extra werkzaamheden wordt eerst telefonisch contact opgenomen.

• Afspraken nakomen

Complimenten, leuk en goed ontvangst door Froukje. Daarna gesproken met de monteur ( naam even kwijt) alles goed kunnen doorspreken. Er was het weekend ervoor nogal veel gebeurd met de auto ( ANWB enz) doordat ik zelf redelijk technisch onderlegd ben konden we elkaar goed begrijpen. Tijdens de dure reparatie goed op de hoogte gehouden door Henri en ??? Via de app voor mij erg waarde vol contact. Op het einde samen met Henri de reparatie door gesproken. En vol tevredenheid terug naar huis gereden. Nu moet de revisie bak zich gaan bewijzen, maar heb er goed vertrouwen in. Nogmaals complimenten.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Geen

Wat een service, auto is thuis opgehaald en na APK goedgekeurd later weer thuis gebracht. Vooral zo doorgaan.

alles volgens afspraak

Wat afgesproken is uitgevoerd.. Na de APK , werd er gebeld en kon ik de auto weer ophalen.

Top bedrijf

Ze leveren Kwaliteit en dat voor een goeie prijs klant is daar zeker koning.

• Afspraken nakomen

Ben altyd tevreden en goed geholpen

Altijd tevreden Kom er al jaren en wordt altijd vriendelijk gehopen

• Afspraken nakomen

Ook deze keer weer 100% goed en correct geholpen.

Ook deze keer weer 100% goed en correct geholpen.

Geweldige service!

Ik was vergeten de APK-keuringen van beide auto's in te plannen. Gelukkig werden beide auto's de volgende dag alsnog ingepland zodat we de auto's nog op tijd gekeurd hadden. Top!

• Afspraken nakomen

Klachten professioneel en onder garantie verholpen. Prima service!

• Afspraken nakomen

Meedenkend personeel omtrent eventuele problemen aan de auto.

Alles goed

Positieve ervaring

Prima service en goede terugkoppeling van de kosten.