Ze denken goed met je mee en ze laten jou de keuze.

Had minimale schade aan de auto. Daar voorgelegd. Garage denkt met je mee, komt met een oplossing en laat jou de keuze.

• Afspraken nakomen

geweldige service en er wordt echt meegedacht ..

Met een leeglopende band zonder afspraak naar Multimerk gereden. Daar werd ik gelijk geholpen en na inspectie van de band gelijk werden ook de andere banden geïnspecteerd. Bleek bij 2 andere banden een nog groter probleem aanwezig, bij de één een scheur en bij de ander een stuk gladde band. De banden werden de zelfde middag nog vervangen. Zo zie je maar weer dat je hier echt als klant wordt behandeld.

• Afspraken nakomen

Snel en vriendelijk geholpen.

Wij hadden een probleem met onze Volvo V60 Hybrid. Deze had het wel bekende probleem met de airco-compressor. Na contact met de dealer kregen wij daar te horen dat we volgende maand pas geholpen konden en dat ze een leverings probleem hadden. Maar omdat de airco-compressor niet werkte zouden wij ook de auto niet volledig kunnen benutten voor de vakantie omdat deze belangrijk is voor het opladen van de accu’s. Na gezocht te hebben op internet kwam ik Multimerk tegen. Na vriendelijk en snel contact te hebben gehad met Henri konden wij er de volgende week al terecht. Van te voren al een richtprijs gekregen voor de reparatie. En na de belofte van 1 dag werk konden wij de auto al na een halve dag ophalen. Bij het ophalen kregen wij ook de rekening en deze viel tot onze verbazing lager uit dan de richtprijs. Wij zijn zeer tevreden met deze snelle service en het makkelijke en snelle contact via WhatsApp.

Goede communicatie

Had gevraagd om nieuwe banden, er is me gevraagd of ik dit wel wilde, voor de APK hoefde dit nog niet. Keurige offerte, kreeg korting nadat ik hier om vroeg, aangezien deze vraag bij mijn andere auto niet beantwoord was.

prima service

Goede service, klantvriendelijk, flexibel

• Afspraken nakomen

Altijd goed en prima personeel

Ik ben altijd heel tevreden. Prijs valt me wel eens tegen, maar mag dan gespreid betalen gelukkig.

• Afspraken nakomen

Super geweldige service. klant vriendelijk

Volgens afspraak auto gebracht voor airco reparatie tegen een gunstig tarief. Alles is volgens gemaakte afspraken verlopen. Service is perfect. Kreeg later via Whatssapp een overzichtfoto toegestuurd van de gemaakte airco-reparatie. Geweldige service.

Goede uitleg van problemen

• Afspraken nakomen

Super snelle service en klantvriendelijk.

Super snel geregeld en oplossend gericht, top garage!

Vriendelijk en vakkundig

Goed geholpen met persoonlijk advies. App wanneer de auto klaar is. De auto krijgt altijd een wasbeurt en staat vervolgens klaar om mee te nemen.

goede service

goede prijs kwaliteit

Ook in coronatijd, professioneel

S'morgens gebracht voor apk. S'middags na tekst en uitleg weer klaar tegen een gunstig tarief. Volgende keer 5 sterren?

Super, geweldige service

Super!!!!! Ben zo blij met Multi Merk!!

Alles volgens afspraak

Prima garage. Luisteren goed naar de klant

Jarenlange topervaring

Ook op korte termijn is er veel mogelijk

Nette afhandeling van vragen

Keurig geholpen; duidelijke antwoorden op de door ons gestelde vragen.

Prima en snel geholpen

Ben tevreden over de geleverde service

• Afspraken nakomen

Beste kerel die geeft bijma

Had een paar jaar geleden een bus bij Geert gekocht. Deze gaf een storing aan. Lampje olie Brande. Was in Duitsland maar meneer kwam mij even ophalen 4,5 uur rijden en mocht in zijn bus terug. Dikkere bus ben ik nog niet tegen gekomen. Geert met mijn bus naar zijn werkplaats gereden en weer klaar gemaakt. Bleek een kapotte sensor te zijn. Was garantie werk en dus gratis. Bus ingeruild voor een Passat. Nooit problemen mee gehad. Die weer ingeruild voor een golf waar ik nog steeds in rij. Nu is deze ook weer aan de kilometers maar hij heeft nu eigenlijk niks meer staan wat ik graag wil. Jammer maar dan moet ik maar verder kijken bij een andere garage. Hey Geert als je dit leest. Zoek even een mooie auto voor me op!

Probleem verteld,beoordeeld, gefixed.

Mijn automaatversnellingsbak geflushed en naar tevredenheid retourgekregen

Buitengewoon klantonvriendelijk, amateuristisch

Op maandag gebeld voor een afspraak om de automaatbak te spoelen en verversen. Na zeer duidelijke uitwisseling van de gegevens van de auto afspraak gemaakt voor de donderdag om 8.00 Donderdag, na een uur rijden netjes om 8.00 aanwezig, wordt me verteld dat er geen materiaal is geregeld. Na een nietszeggende sorry kon ik afdruipen, weer een uur terug. Totaal ong 3uur werk. Conclusie, buitengewoon onprofessionele en waardeloze zooi. Update 31/8 Na een aangenaam mailtje met welgemeende excuses de vraag gekregen om de kwestie alsnog in orde te maken. Dit is reeds afgerond en naar alle tevredenheid. Bedankt hiervoor

• Medewerkers N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Hallo Jos, We zijn erg blij dat het uiteindelijk allemaal is goedgekomen :-)

Een werkplaats die weet dat de klant kwaliteit eist.

Een goed georganiseerde bedrijf die weet dat een klant snel, vakkundig geholpen wil worden tegen een betaabare prijs.

Dealer waardig

Toppie

zeer geschikt en vriendelijk

wordt er plezierig geholpen alleen jammer dat het met de wisseling van de banden niet zo goed ging. ben nu twee maal geweest i sensor vervangen maar links voor loop nog steeds heel langzaam leeg

Altijd goed.

Een vertrouwd adres