Een heel goede service

Ik heb afgelopen week een ebike gekocht in deze winkel. Achteraf bleek de zadelpen te lang. Deze werd naderhand heel makkelijk kosteloos vervangen voor een kortere zadelpen. En daarna werd ik nog 2 dagen later gebeld of alles nu in orde was. Top.

Betrouwbaar en zeer goede service

Onlangs fiets gekocht. Geen verkooppraatjes maar eerlijke en betrouwbare verkoop. Service is perfect. Wat mij betreft is deze winkel beslist een aanrader.

Klantvriendelijk met Kennis van zaken geeft Kwaliteit

Rijwielzaak Jansen Cronjé is nog een fietsenwinkel zoals er vroeger meer van waren. Ik kwam met de fiets van mijn zoon naar Jansen omdat twee andere zaken mij verteld hadden dat ze te druk waren en dat het mankement (aanlopende mechanische voor-rem) heel lastig viel te verhelpen. Hoewel Jansen het ook heel druk had werd er ter plekke tijd voor de fiets van mijn zoon gemaakt en was even later het probleem heel vakkundig verholpen. Kosten... laat maar zitten..... fijne vakantie. Jansen houdt er wel een nieuwe klant voor het leven aan over. De volgende keer ga ik direct naar Jansen Cronjé en rij de andere twee zaken voorbij. Bij Jansen krijg je als klant altijd Kwaliteit; hoe druk het ook mag zijn.

Gisteren vond ik een rammel in mijn fiets. De bevestigingsbrief van het achterspatbord onder het zadel zat los. De bevestigingsbout hiervan zat achter het Axxa slot. Hiervoor moest dit slot gedemonteerd worden en ik zag nergens de boutjes van het slot zitten Even langs Jansen geweest en er bleken twee plastic afdekkapjes op de slotboutjes te zitten..... Die kon je er uit halen om bij de boutjes te komen. Een monteur heeft het euvel direct gerepareerd en 15 minuten later stond ik weer buiten met een rammel vrije fiets! Wederom een geweldige service!!!!! Peter

Klantvriendelijk!

Elke keer als ík hier ben ga ík weg met een glimlach. Ze zijn altijd vriendelijk, nemen hun werk serieus en ze helpen je graag! Wat een topwinkel!

prima service

Werd zeer goed geholpen door een medewerker van deze fietswinkel,stelde hem een vraag over een geschikt fietszadel voor mij. Bij nam uitgebreid de tijd om mij te adviseren en heb uiteindelijk 3 zadels uit mogen proberen. Uiteindelijk een keuze gemaakt en kon binnen 3weken het zadel als dit mij toch niet beviel omruilen, wat een topservice!

Ik ben prima geholpen door Colin.

Na jaren slechts nieuwe banden en zo nu en dan een fietsketting gekocht te hebben, was ik nu toe aan een nieuwe fiets en omdat ik altijd al prettige en deskundig geholpen werd ben ik uiteraard ook voor de nieuwe elektrische fiets naar Janssen gegaan. Ik ben daar wederom uitgebreid geholpen waarbij alle aspecten van de elektrische fiets aanbod gekomen zijn om een afgewogen keuze uit hun ruime aanbod te kunnen maken. Na mijn keuze is de fiets nauwkeurig ingesteld op mijn maten en ook de service beurten nadien zijn vlot en netjes uitgevoerd. Kortom ik kan Janssen gaarne aanbevelen als deskundig en allround fietsenwinkel.

Deskundig en sympathiek

Aardige mensen, mijn remmen zijn snel tussendoor gerepareerd zodat ik weer veilig kan fietsen. Daniël, dank je wel!

Fantastische winkel en service

Professionele mensen die je helpen en evt problemen gelijk oplossen.Top service Dank jullie wel.

Nieuwe fiets gekocht bij hen vanwege de goede service, prettige bediening en een grote keuze.

Bij Jansen wordt er goed naar je geluisterd en met je meegedacht, een hele fijne service!

Jansen ervaar ik als een heel betrouwbaar bedrijf. Al zolang als ik daar kom wordt er met veel geduld en oplossend naar elk 'probleem' gekeken en ga je wat dat betreft nooit met lege handen naar huis. Wat ze beloven maken ze waar, wat ook geldt voor de producten die ze verkopen, die zijn degelijk en in orde, en als er wordt gezegd dat het een goed product is kun je erop vertrouwen dat het ook echt zo is. Jansen, met al zijn medewerkers, is naar mijn mening TOP!

Passie voor fietsen

Ondanks de drukte is er aandacht voor iedere bezoeker hoe klein of groot de vraag ook is. Ik had snel nieuwe buitenbanden voor mijn racefiets nodig, Toen bleek dat ze me niet eerder konden helpen dan juni vanwege de drukte, kreeg ik het advies om het zelf te doen en welke banden ik het beste zou kunnen kopen passend bij mijn fietsgedrag. De banden hadden zij zelf niet op voorraad dus ik kreeg ook nog advies om ze op internet te kopen omdat alle fietsonderdelen moeilijker te krijgen zijn nu. Toen ik later op de dag nog terugkwam voor een spannerveertje wilden ze daar absoluut niets voor rekenen, ook al had ik die dag toch al wat arbeidstijd opgesnoept met mijn vragen en niets gekocht. Heel fijn zulke betrouwbare meedenkende fietsspecialisten om de hoek!

Elektrische fiets van mijn vrouw gebracht en zij is zeeeeeer tevreden.Na diverse fietsen winkels is er nu echt onderhoud gepleegd.Alles netjes schoon gemaakt en de fiets rijdt weer als nieuw. Vriendelijk personeel en goede vakmensen..Zij worden onze nieuwe winkel.Bedankt voor jullie uitstekende service en raden jullie winkel aan iedereen aan.

Vriendelijke, snelle en professionele service.

Wij komen al jaren bij Jansen Cronjé. Nieuw aangekochte fietsen zijn altijd naar verwachting, het onderhoud wordt goed verricht en voor 'noodgevallen' kunnen we dezelfde dag al terecht. Wij zijn erg tevreden!

Prima geholpen

Bij het kopen van de echte Hollandse fiets Multicycle kwamen wij bij jullie terecht in het kader van Steun lokale ondernemers. Dat is ons uitstekend bevallen. Na de testrit bleek toch dat bij aflevering het frame voor het gevoel hoger was. Geen enkel probleem het werd omgezet naar een lager frame Het minste wat we konden doen was iets lekkers voor ze halen bij aflevering. Super geregeld!!! Huub

Hele vriendelijke en deskundige hulp. Gezellige sfeer.

Super geholpen met zadel op maat!

Langs geweest voor een ander zadel. Vakkundig opgemeten en samen uitgezocht. Nog nooit zo ontspannen gefietst! Iedereen met zadelpijn: Naar JansenCronje en daar wordt alles opgelost! Zeker een aanrader!!

Wat een service !

Vandaag zonder afspraak naar binnen gelopen met een kapotte fiets van mijn zoontje ( spatbord ). Het was druk in de winkel en toch nam de zeer vriendelijk meneer en eigenaar ruim te tijd om er naar te kijken. Uiteindelijk heeft hij het ter plekke gerepareerd. Dat is nog eens service. Via fiestenwinkel.nl waar we de fiets gekocht hebben waren een stuk minder flexibel dus ik ga voortaan naar Jansen in de Cronje!

Perfecte fiets. Servicecertificaat wat minder.

Bij de ANWB vouwfietsentest kwam de Beixo met cardanaandrijving er als allerbeste uit. Bij Jansen Cronjé mocht ik een proefritje maken en inderdaad, met zo'n hoog stuur en zeven versnellingen, fietst deze vouwfiets bijna net zo lekker als een gewone fiets. Het servicecertificaat is heel onduidelijk over hoelang en welke onderdelen onder de garantie vallen. Ook vind ik het vreemd dat eventuele garantieaanspraken niet gehonoreerd zou kunnen worden als het onderhoud niet door Jansen Cronjé is uitgevoerd. Ik geef de voorkeur aan een gewoon garantiecertificaat.

Onwijs behulpzaam en meedenkend

Onlangs een fijne fiets gekocht bij Jansen Cronjé. Ontzettend goed en geduldig geholpen. Ik kreeg alle tijd de 3 fietsen, waar ik tussen twijfelde, te proberen. Hele goede en prettige service. Vandaag langsgelopen met de kinderwagen met lege banden. Zonder enig probleem opgepompt. Weer zo'n klantvriendelijke ervaring. Misschien maar een kleine moeite voor hen, maar iig een mega luxe voor mij!

Geweldige service

Door het verschuiven van een remblokje een klapband met mijn Brompton. Viel net niet meer binnen de garantie, maar toch hoefde ik de binnen- en buitenband niet te betalen. Dat is een geweldige service. Heel erg bedankt hiervoor!!

De haak die bij het voorwiel zit om de fiets op te kunnen vouwen was stuk. Ik kreeg een nieuwe haak opgestuurd. Helaas ging hij bij monteren opnieuw stuk... Ik kreeg prompt weer een haak opgestuurd! Wat een fijne, goede service. Dat waardeer ik echt. Aangezien ik niet dicht bij Haarlem woon, kan ik ook altijd via de telefoon instructies krijgen bij kleine problemen. Kortom, alle lof. Prettig personeel, goede bejegening. En wat is een Bromton een fijne fiets!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn e bike gebracht voor servicebeurt en nieuwe achterband. Vriendelijk en deskundig personeel en fiets rijdt weer als een zonnetje. Vooraf prijsopgave gekregen dus geen verassingen. Echt een prima zaak met veel aandacht voor de klant en goede monteurs. Peter

• Reden bezoek Onderhoud

Zeer vriendelijk geholpen. Prettig en eerlijk advies, niet opdringerig maar wel duidelijk wat nu de verschillen zijn tussen de verschillende fietsen en prijzen. Proefritjes kunnen maken op verschillende modellen en uiteindelijk erg blij met mijn nieuwe fiets.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Deskundigheid, nemen de tijd voor, goede service, leuke sfeer en goed klantcontact. Enige nadeel is dat het daarom weleens druk in de winkel kan zijn. En moet je gewoon even rustig op je beurt wachten.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets