Goede en snelle service

Altijd vakkundig personeel

Professioneel, hulpvaardig en goede communicatie

Zeer vakkundig personeel

vriendelijk en vakkundig geholpen

Dit was mijn eerste ervaring met Burlet. Ik ben goed gehopen

Telefonisch navraag gedaan voor reparatie is wel prettig dan sta je niet voor verrassingen

Altijd goed, snel en betrouwbaar

Altijd tevreden na reparatie of onderhoud. Zelfs mijn oude schicht uit de vorige eeuw krijgen ze steeds weer aan de praat.

altijd correct

vriendelijk eerlijk goed

Perfect!

Altijd vriendelijk en correct en ze leveren kwaliteit!

Super service en eerlijk

Super service, duidelijk en eerlijk.

perfect bedrijf

ben heel erg tevreden over het werk dat bedrijf heeft gedaan. een super service geleverd aan mijn auto. hartelijk bedankt hier voor. tot volgend keer. groetjes .v.d. linden

Zeer goed en kwalitatief goed personeel

Ef wordt duidelijk uitgelegd wat er aan de hand is. Wordt ook aangewezen en wat er gedaan moet worden. Tevens woedt meegegeven wat er binnenkort gebeuren moet.

Vriendelijk en kundig

Bij deze garage heeft met vriendelijkheid nog hoog in het vaandel staan. Afspraken worden correct nagekomen, er wordt altijd contact opgenomen bij een onverwachte reparatie en de medewerkers zijn zeer kundig. Prijs-kwaliteit is prima. Wij kunnen Mike en zijn team van harte aanbevelen!

Professioneel en eerlijk

Goede service en alles in overleg

Deskundig personeel, vriendelijke medewerkers

komen afspraken na, goede prijs en zelfs koffie als je even moet wachten bij b.v. apk keuring.

Correct verzorgd en afgehandeld

Heel vriendelijk personeel

Je voelt je er direct thuis alsof het familie is ...

Adequaat, op tijd, goede afspraken en betrouwbaar!

Goede Service

Reparaties tevreden stellend.

Professioneel, correct en vriendelijk

Doen altijd hun best voor jou en je auto. Afspraak is afspraak, overleg bij ontdekte gebreken. Altijd even vriendelijk en veel kennis van zaken. Kortom een fijne garage om mee samen te werken.

Uitleg niet nodig.

Meedenken met de klant

Nadat ik een melding had gekregen, en een afspraak had gemaakt was de vraag of ik eerder kon komen, dit na aan leiding van een melding op die te zien was op het dashboard. Was geen probleem en kon eerder komen.

Prima!

Klantvriendelijk, goede service!

Vriendelijk en een goede service tegen een redelijke prijs

Top garage.

Ze leggen alles uit, zullen niets doe als het niet nodig is. Super service en altijd vriendelijk.

Meedenkend, transparant en eerlijk !

Garagebedrijf waar men zeer netjes als klant ontvangen wordt ! Altijd meedenkend, transparant en eerlijk in advies en uitvoering. Indien kosten niet noodzakelijk hoeven te worden gemaakt, worden deze ook niet gemaakt...op andere plekken wel eens anders meegemaakt.

Fijne oplettende garage

Ik breng mijn auto met een gerust hart. Als ze iets tegenkomen dat aan vervanging toe is wordt er overlegd, of zeggen ze alvast dat je er bij de volgende beurt op moet rekenen. Erg fijn.

Over Bosch Car Service