Goede service, flexibel en transparant

Bieden een goede service voor een acceptabele prijs, denken met je mee, bieden alternatieven en oplossingen en handelen altijd transparant. Zodat je precies weet waar je aan toe bent. Heel erg fijn!

Positief, fijne en betrouwbare garage

Voor alle onderhoudsbeurten een vakkundige en betrouwbare garage. Waar mee wordt gedacht met de klant. Ik ben heel tevreden.

Vakmanschap met gevoel.

Vakmanschap zoals je niet veel meer ziet. Hier heb je nog een naam en ben je geen nummer.

Goede communicatie, service

Grote beurt incl APK, duidelijke communicatie over advies en bijkomende kosten Auto netjes gewassen afgeleverd, top service

Geweldige garage

Fijne garage.ben geweest voor apk.alles werdt vakkundig nagekeken.vriendelijk personeel.

Positief, snel geregeld, fijn personeel, goeie service

Niets op aan te merken.

Gastvrij en transparent.

Super vriendelijk personeel en goede service.

Goede, vakkundige en klantgerichte service

Vriendelijk, meedenkend en vakkundig . Zeker aan te bevelen!

fantastisch

zeer goede service

Al jaren de beste

Snel aa,n de beurt

Gastvrij Duidelijk en conform afspraak

Mailtje avond vantevoren verstuurd, volgende ochtend mailtje terug met alle relevante informatie. Auto gebracht en smiddags opgehaald. Geen verrassing en zelfs nog advies gekregen. Hele goeie prijs kwaliteit en service verhouding.

accurate dienstverlening

Hele goede garage

Wordt altijd correct geholpen

Duidelijke communicatie en goede kwaliteit.

Duidelijke communicatie en goede kwaliteit.

Zijn flexibel en houden altijd contact

Werken netjes en correct en nemen contact op bij meerkosten . Overleg en flexibiliteit worden gewaardeerd. Is niet overal vanzelfsprekend

Altijd oplossing

fijne garage

behulpsaam en heel vriendelijk

BCS Burlet een TOP garagebedrijf!

Ik kom al ontelbare jaren bij BCS Burlet voor onderhoud, beurten en APK. Heel vertrouwd, super service en snelle afspraak. Altijd duidelijke uitleg vooraf. Vriendelijk personeel! Kortom, een TOP garagebedrijf!

Prima service vakkundige bediening

Goede uitleg wat er gerepareerd moet worden en wat de kosten zijn.

Zoals altijd geweldig geholpen

Goede service voor een goede prijs en altijd overleg over de werkzaamheden in verband met de kosten

Vriendelijke benadering

Zijn altijd correct en aardig

Goede service, vriendelijk personeel

Napoleonbaan 6