Prima zoals altijd

Prima zoals altijd

Super, betrokken met de nodige zorg voor de klant.

Super tevreden, elke keer weer. Eerlijk, met een klantvriendelijke benadering.

Gezien de Corona-omstandigheden is APK-keuring goed verlopen

Goede afhandeling en adviezen omtrent eventuele reparaties. Altijd vriendelijk in de omgang

betrouwbaar en zeer goed

Ervaren en deskundige technici. Vriendelijke receptie

Super!

Goede kwaliteit en klantvriendelijk, altijd meedenkend!

perfect bedrijf voor reparatie en apk keuring +servis

Ik maak al sinds 1983 gebruik van de garage burlet, Ben er heel erg tevreden mee repareren de wagen , Perfect en waarschuwen op tijd voor grote reparatie. mijn grote dank aan de firma en hun personeel

Weer super geholpen!!

Zeer goed bedrijf.

Fijne zaak netjes geholpen

Alleen duur aan de btw

voor mij een nieuw huis in Geleen en een nieuwe garage: beide naar het zin

Snelheid van handelen: uitstekend Service: uitstekend Afspraak: uitstekend Kortom: een tevreden nieuwe klant

Uitstekende garage.

Al jarenlang het vertrouwde adres voor deskundige advies en reparaties. Persoonlijk advies, prettige benadering, kleinschalig en toch professioneel. Goede bereikbaar en flexibel.

Denken mee met de klant

Goede ervaring. Denken mee met de klant. Als ik nog eens een reparatie heb, zou ik opnieuw voor hun kiezen.

Goeie afspraken vooraf en duidelijk in de afhandeling van mankementen.

Na controle overzicht gekregen van reparaties met prijsopgave. Prijs reparaties valt altijd te duur uit maar veilig rijden in de auto is wel de hoofdzaak.

Altijd top

Komen hun afspraken na zoals het hoort

Goede en snelle service conform afspraken

Goede en snelle service conform de afspraken.

Vakkundig, gastvrij en vriendelijk bedrijf waar ik me welkom voel. :)

Ik kom hier graag terug voor de apk.

goede service , klantvriendelijk

makkelijke om afspraak te maken online, klantvriendelijk, goede service ,

Goede communicatie en snelle sery

als altijd: prima

Goede service!

Overleg over wat gedaan moet worden, goede uitleg.

SUPER !

Na alles wat we bij Welling hebben meegemaakt alle lof voor jullie bedrijf. Goede service. De auto is prima in orde. En dan nog zo mooi gepoetst. Ons autootje draagt jullie logo voortaan met trots ! Groetjes, Wilma Meijers

top bedrijf, goede service

Leveren zoals gevraagd.

Uitstekend!

Voor een apkkeuring naar garage Burlet geweest. Auto weer perfekt in orde gemaakt. Zeer accuraat werk geleverd en niet te vergeten mijn auto is weer eens van binnen schoon gemaakt. Team Burlet weer bedankt voor de topservice. Ga zo door!👍👍

Goede service voor een eerlijke prijs

Ik kan helaas nog niet veel zeggen over BCS Burlet.het was de eerste keer dat ik hier mijn onderhoud heb gedaan.ik ben tot heden erg te vrede dat ik graag bij hun de onderhoud wil blijven doen.ik vindt het belangrijk dat er een vertrouwen is tussen bedrijf en klant