Uitstekende garage

Je wordt vriendelijk, snel en uitstekend te woord gestaan. De uitgevoerde werkzaamheden zijn vooraf goed besproken en worden hierna snel en zeer nauwkeurig afgehandeld.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf

Zeer deskundig personeel, goede planning.

Je krijgt er top service. Vriendelijk en ze laten je zien wat stuk was en vervangen is in je auto. Top autobedrijf.

Hele goede service wordt goed geholpen

Goede afspraken. Nette communicatie. Netjes raam vervangen

Goede en snelle service, top geregeld allemaal

Top service

Goede snelle service

Goede snelle service

Kennis van zaken.

Een garage waar geschoold personeel werkt. Dat merk je.

Garage met verstand van zaken

Een betrouwbare partner voor onderhoud en reparaties.

Zeer klantvriendelijk. Snelle goede service. Goed advies

Ik heb al jaren zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk. Goed advies en goede service. Problemen worden snel en adequaat opgelost.

Vriendelijk en vakbekwaam

Bij problemen aan je auto wordt je netje het probleem verteld en wat het belangrijkste is ook opgelost.

uitstekend

altijd goede service gehad, nooit problemen.

Kundig, Service gericht en klantvriendelijk

Flexibel in afspraken en betaalbaar.

Geen uitdaging te groot voor Garage Burlet!!

Mijn oude landrover (54 jaar oud!!) nieuw leven ingeblazen door garage Burlet! APK weer goed voor 2 jaar, met deze auto kun je niet bij alle garages terecht..hier is nog kennis van de oude stempel..plus doorzettingsvermogen! Geweldige ervaring..een aanrader voor iedereen...met oude of moderne auto's!

Super klasse garage

Ze komen de afspraak over de kosten na soms zelfs goedkoper Als deze hoger zijn wordt je hierover gebeld om. te vragen of je hiermee akkoord gaat

Vakkundig, flexibe en duidelijk

Onderhoud is niks op aan te merken. Goed onderhoud en punten waar je niet aan gedacht hebt wordt door hun wel aan gedacht en even nagekeken. Aandachtspunten worden duidelijk uitgelegd en tevens voorzien van een persoonlijk advies. Bij problemen wordt er net zolang doorgegaan tot het verholpen is en natuurlijk wordt er een duidelijke uitleg gegeven van wat waarom gedaan is

Heb geen ervaring.

Ben al een week aan het wachten op mijn product. Was eerst beschiknaar. Maar wacht mog steeds .

Vakkundig, betrouwbaar en en goede service

Komen afspraken na en nemen altijd contact met je op indien er bijzonderheden zijn tijdens de onderhoudsbeurt.

Vakkundig

prettige mensen, weten wat ze doen, niet lullen maar poetsen! Voor een redelijke prijs!

Alles wat ze beloven komen ze na.

Fijne mensen en super bediening.

Vlot en professioneel

Aanrijdingsschade is vlot en professioneel uitgevoerd

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Ben al een aantal jaren met één of twee auto's klant bij Burlet. Ben altijd goed geholpen en altijd met goede informatie vooraf over bijzondere reparaties of vervangingen. En alles tegen redelijke prijzen.

Positief

Goede dienstverlening in een prettige familiaire sfeer.

Maximale Service

Maximale service

Geweldige vakkundige service, zoals altijd in de meer dan 30 jaar dat ik klant ben

Zoals eerder beschreven ben ik al meer dan 30 jaar klant bij Burlet en ze hebben me altijd goed en vriendelijk geholpen. Ik heb nog nooit nare ervaringen gehad!