Snelle goede service

Zeer goed zelf in te plannen afspraken via de website. De eerste werkdag erna een bevestiging ontvangen. Duidelijk in de communicatie. Even een telefoontje wanneer er iets moet worden beslist. Daardoor niet in onverziene hoge kosten.

gewelgige garage top

ik ben al een paar jaar klant bij burlet tot grootste tevredenheid ik kom er graag als het nodig is voor mijn auto

Altijd goede service!!

Wordt er altijd goed geholpen.

snel een nieuwe accu geplaatst

goede service.

Vertrouwd adres

Mijn ervaring is het contact met de Monteurs, ik kan mijn zegje doen en waar gepraat word kan ook geholpen worden. Daarnaast heb ik het volledige vertrouwen in deze jongens, en weet auto's kosten geld en krijg iedere keer kopje koffie om de prijs te verzachten. goed wek jongens het zelfde als jullie Vader.

Goede no nonsens garage

Fijne garage waar je nog als echte klant wordt behandeld. Ik kom hier al jaren en heb nog steeds goede ervaringen bij dit garage bedrijf. Wil niet zeggen dat men geen fouten maakt maar hoe ze het daarna oplossen is gewoon geweldig. Hier geldt nog klant is koning. Dus al met al alleen maar lof en zou zeggen ga zo door.

Wordt goed geholpen.

Altijd ok.altijd een luisterend oor

Top service & super vakmannen!!!!

Super bedrijf betrouwbaar !!! Snelle service duidelijke communicatie!!! Gewoon top bedrijf.

Super service

Doen wat ze beloven

Ben niet voor niets al meer dan 35 jaar klant!

Snel en goed geholpen!!

Fijne snelle hulp geleverd

Super service

Super service en heel snel klaar met het repareren van je auto!

Prima service en op afgesproken tijd

Prima service en auto was vroeger klaar dan verwacht

Altijd tevreden

Super, zoals gewoonlijk

Snel, goed en vertrouwelijk

Eerlijke, transparante en goede service !

Goede en vriendelijke service waarbij transparantheid van werkzaamheden bovenaan staat. Men krijgt absoluut een goed klantengevoel en niet het idee (zoals geregeld bij andere de beleving is geweest) dat men iets aangepraat krijgt.

vriendelijk en correct !!

Gaan door tot de klus geklaard is.

Handelen snel, administratie beleefd, Monteur vriendelijk. De leverancier had niet volledig geleverd, ze zijn door gegaan met regelen tot het er dezelfde dag nog was.

prima service

Burlet heeft de moeite genomen om rubbers te bestellen van een auto die niet meer gemaakt wordt en dat is gelukt. Deskundig en snel het euvel verholpen. Helemaal goed!!!

Zeer good

Zeer correcte garage indien zij iets constateren bij een servicebureau bellen ze om cdit te bespreken. Vragen eerst of dit gemaakt moet worden en geven dan ook aan wat dit kost,dus je komt niet voor een voldongen feit te staan, Ik beveel deze zaak zeer zeker aan

Goed en correct geholpen.

Voor mij is Burlet de beste

BCS Burlet is voor mij de beste, omdat ze een goede service geven.

netjes en conform afspraak geholpen

Werd tijdig gewaarschuwd voor aanstaande APK, werd verder conform afspraak netjes geholpen.

De snelle service, klantvriendelijkheid en vakkennis zijn de bouwstenen voor deze topgarage.

De snelheid waarmee de opdracht wordt uitgevoerd, alsmede de klantvriendelijkheid zijn gewoonweg super. Je merkt aan alles dat je te maken hebt met vakmensen. De reparatie is perfect uitgevoerd. Ook de afhandeling met de verzekering wordt perfect verzorgd. Kortom een professioneel bedrijf waar je je als klant goed en gewaardeerd bij voelt. Ik mag wel zeggen en topgarage in de regio. Een aanrader dus !

Vlotte en goede service

Goede service, goede communicatie, vriendelijk en deskundig.