Vertrouwd gevoel

Auto ingeruild, meer dan schappelijke prijs voor mijn “oude” auto ontvangen en met alle hulp, vrijheid en vertrouwen de nieuwe uitgezocht!

Mijn auto begin dit jaar ingeruild bij deze garage en erg tevreden.

Ook na aankoop goede service gekregen zonder gedoe.

Zeer klantvriendelijk

Na aankoop zonder garantie nog zeer klantvriendelijk wat betreft onverwachte reparatie.

Professioneel, vakmanschap, transparant betrouwbaar

Goed aanvang gesprek. Luistert naar behoefte en heeft snel door de juiste vragen te stellen. Getuigd van vakmanschap. Is realistisch en transparant. Heeft adm goed op orde en denkt mee inde papierwinkel.

Vriendelijk

Heb een auto gekocht en ben vriendelijk geholpen. Ik raad het iedereen aan om zijn auto hier te kopen. Betrouwbaar en betaalbaar. En niet te vergeten een gratis lekkere bakje koffie

Neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Vriendelijk en behulpzaam. Is zelfs aan huis gekomen om te helpen met een storing Er blij mee

Na de garantie periode een lekke aandrijf hoes, deze werd zonder probleem vervangen zonder kosten, dat is service van de bovenste plank. Dit is een TOP bedrijf.

Prime bedrijf

Wij hebben deze week een mooie Audi A1 opgehaald. We kregen er 4 nieuwe banden een grote beurt en 6 maanden onbeperkte garantie bij, We mochten ‘s avonds een proefrit maken en de auto ook ‘s avonds de auto ophalen wat voor ons wel erg prettig was. Nononsens bedrijf die z’n afspraken nakomt.

Eerlijk, geen sjacheraar met prijzen, recht door zee.

Vriendelijk en geen rare praatjes, geeft goede prijs voor inruil en houd woord met afspraken en garantie. De volgende wagen gaat zeker bij hem gekocht worden.

Geen poespas of mooie praatjes maar recht op de man/auto af

Het was een aangename ervaring om bij van Burken voor een auto te komen kijken. Er werd niet om heen gedraaid maar de sleutel werd in mijn hand gegeven met de melding "kijk maar rustig rondom en in de auto en maak maar een proefrit. Zo gezegd, zo gedaan. Nu had ik op internet al de nodig informatie over de wagen en het model opgezocht. Ik was dus voorbereid. Verder hadden zowel mijn vrouw als ik al veel ervaring met Toyota. Dat zat dus wel goed. Maar de ontvangst en verdere afhandeling was bij Bertus van Burken zeer aangenaam. Een lekker kopje koffie werd al snel voor onze neuzen gezet. Nadat de koop was gesloten, kregen we de tijd om alle spullen van de oude naar de nieuwe auto over te brengen. Daarna werden we uitgenodigd om in Bertus zijn kantoor onze meegebrachte lunch te nuttigen en kregen we er zelfs nog een kop koffie bij. Gezellig en gemoedelijk hebben we afscheid genomen van elkaar en zijn we in de nieuwe auto naar huis gereden.

Top ervaring!

Meneer heeft geduld, en super aardig!

Professioneel

Leuk bedrijf, vriendelijk, zeker aanrader.

Goede en plezierige ervaring

Wij werden op een prettige en vakkundige wijze geholpen.

Hele aardige eigenaar, goed geholpen en een fijne auto kunnen kopen. Goede service

Hele fijne ervaring, vriendelijke service

Recentelijk mijn auto gekocht. Hele fijne ervaring. Deze service en ervaring zie je niet veel meer in deze branche. Wij zijn super tevreden. Afspraken worden nagekomen, neemt de tijd voor je. Een fijn familiebedrijf. Wij raden van Burken aan als je op zoek bent naar een tweedehands auto

Het autobedrijf "Van Burken" straalt op alle fronten vertrouwen en deskundigheid uit.

Autobedrijf "Van Burken" en dan met name de eigenaar heeft een vriendelijke uitstraling en geeft vakkundig advies. Wat betreft de prijs van de auto viel niets te onderhandelen. Vraagprijs=vraagprijs. De gekochte auto zelf is van goede en betrouwbare kwaliteit. De eigenaar denkt heel erg mee in mogelijkheden en oplossingen op vragen. Tot op heden zeer tevreden over dit autobedrijf "Van Burken". Pim

Heldere, klantvriendelijke garage

Een no-nonsense, klantgerichte garagehouder. Neemt alle tijd om zaken door te nemen, is flexibel in de onderhandeling en verzorgt een prima aflevering service

Ook op koningsdag alle tijd voor onze nieuwe aanwinst

Ook op Koningsdag alle tijd en erg vriendelijk.

Gastvrij, vriendelijk en deskundig.

Wij hebben een mooie occasion gekocht voor een redelijke prijs. Redelijke inruilprijs voor onze oude auto. Gastvrije en vriendelijke ontvangst en bejegening. Aanbevelenswaardig als je zoekt naar betaalbaarheid en kwaliteit.

Geen blablabla of gebakken lucht, maar waarmaken wat wordt beloofd!

Bij de heer van Burken een auto kopen was voor ons een heel plezierige ervaring. De Subaru Trezia van onze keuze was tot in de puntjes verzorgd en zag eruit om door een ringetje te halen. Geen blablabla of gebakken lucht, maar waarmaken wat wordt beloofd! De heer van Burken kunnen we zonder reserve aanbevelen!

Alweer een prachtige auto gekocht.

Door lange relatie en goed advies na 6 jaar weer een andere auto aangeschaft. Naar volle tevredenheid en perfecte service van de heer van Burken.

Hele goede ervaring.

Hele fijne ervaring gehad met garage Van Burken. Goede en vriendelijke service en een geweldige auto meegekregen.

Prima bedrijf

Ik ben hier op een geweldige manier geholpen En natuurlijk een auto gekocht

Zeer prettig

Erg goed

Ik kwam van ver om een auto te bekijken en de eigenaar kon me ophalen bij het station wat ik erg vriendelijk vond. Daarna de tijd gekregen om een proefrit te maken. Ik was weg van de auto alleen was de apk niet lang meer geldig. Dit is meteen geregeld en ik kon in een prachtige (apk gekeurde) auto naar huis rijden. Dus mijn ervaring is erg positief, erg vriendelijk en snel geholpen!