Klantvriendelijk, betrouwbaar en meedenkend.

Super goed geholpen, gekeken naar de mogelijkheden en helemaal naar wens geholpen. Hier kom ik zeker terug.

Prima koop gedaan

Net voor kerst hadden we een andere auto nodig, Van Burken had voor ons een mooie Seat Leon staan . Ook de levering ging erg snel. De dag voor kerst de auto gekocht. De dag na kerst konden we hem al ophalen! Terwijl de distrubutie riem nog vervangen is tussendoor. Bedankt hiervoor!!

Goud eerlijke man, denkt goed mee met ons en helpt waar het kan. Verkoopt goede auto's, prima service!

Andere auto gekocht bij Garage Van Burken. Super klantvriendelijk geholpen. Zeer flexibel qua tijd. Deskundig, behulpzaam, goede prijs. Kortom, ik ben super tevreden.

Klantvriendelijk. Aardig en gastvrij volk. Heel goede service. Schone werkgarage. Net bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige ervaring medewerker heeft ons goed geholpen.

Nadat ik \'n auto met automaat moest aanschaffen,ben ik metteen geslaagd bij garage Van Burken. Ik ben zeer goed en vriendelijk ontvangen en geholpen,waarna alles perfect afgehandeld is. De service is uitstekend,nadat er wat kleine dingentjes waren,werd het metteen verholpen,hulde dus,ben zeer tevreden,de garage is ten zeerste aan te bevelen en de koffie was heerlijk.

Één van de op één hand te tellen garagebedrijven waar de klant centraal staat. Meerdere afspraken gemaakt o.a. over garantie, kleine beurt, banden, etc. en alle naar behoren nagekomen. Bij afname andere auto klein akkefietje gehad wat ook meteen correct opgelost is. Heb de auto nou kort bij een half jaar en heb nog geen problemen gehad. Ga er zeer waarschijnlijk ook voor de reparaties naar toe ondanks het toch kort bij een uurtje rijden is. Super aardige mensen. Alle lof van onze kant.

Bij Garage van Burken een auto aangeschaft. tijdens de aankoop meerdere afspraken gemaakt, perfect nagekomen.

Zeer nette prijs gekregen voor m\'n auto. Snelle en nette service met nieuwe auto.

Vriendelijk. Eerlijk. Deskundig. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Neemt de tijd en denkt mee.

Erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ben erg tevreden

erg fijne en persoonlijke service. Zelfs opgehaald van het station om de proefrit te kunnen maken.

Fijn bedrijf, snelle service, vriendelijk.

Echt correcte mensen. Aankoop van een auto was zo simpel en makelijk. Ik ben heel tevreden.

Super aardige mensen werken daar! Aankoop van de nieuwe auto en ophalen van de oude verliepen prima. Voor alles was er een oplossing. Over een paar jaar komen we terug :-)

• Deskundigheid N.v.t.

Goed service, snelle afhandeling en mensen doen wat ze beloven. Toppie!

Top bedrijf, doet wat er afgesproken is. Vriendelijke mensen.

Prima occasion gekocht bij Van Burken. Prettige garage; service op maat. Eerlijke en kloppende info. Prima prijs.

Na contact via de mail heb ik Bertus telefonisch gesproken en heeft hij met de telefoon aan zijn oor een rondje om de auto gelopen waarin ik interesse had. Hij heeft eerlijk gezegd hoe de auto eruit zag en daardoor ben ik die kant op gereden. (ruim een uur rijden) De auto zag er ook echt netjes uit, en de telefonisch gemaakte afspraak (dat er apk op zou komen) werd netjes nagekomen. Dit is een eerlijke garage, waar men klanttevredenheid nog hoog in het vaandel heeft staan. Bertus bedankt!!! :)

Toyota Yaris gekocht voor een goede prijs. Service was boven verwachting. Zijn op een bijzonder plezierige manier geholpen. Auto zag er aflevering uitstekend uit.

Top bedrijf ! We hadden een auto gekocht waarbij een week later een behoorlijk mankement aan het licht kwam. Iets wat je van te voren niet had kunnen weten, Vervelend want we zouden een paar dagen later op vakantie gaan..De ANWB heeft de auto naar het bedrijf terug gebracht. Direct werd er actie ondernomen de auto ging direct naar een dealer omdat hij de computer niet uit kon lezen...Ik stond zonder auto op mijn werk, Dhr van Burken vroeg nog hoe ik thuis kwam. als hij niet op tijd klaar zou zijn bood dhr een vervangende auto aan zodat we toch op vakantie konden. Maar dit was gelukkig allemaal niet nodig. Dhr van Burken heeft de gerepareerde auto een dag voor we weg gingen bij ons thuis neergezet en wij hebben hem toen weer naar huis gebracht. Erg vriendelijk eerlijk en attent!!