Autobedrijf Bruggink verdient echt een groot compliment. Zij weten wat Service is. In een moeilijke situatie hebben ze fantastisch mee gedacht. Nico, Petra en Joris bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan. We gaan nog lang genieten van de fantastische auto die we nu hebben gekocht!

Soms kun je heel kort zijn met de beoordeling van een autobedrijf. Dat doe ik dan ook bij deze met plezier. Dit Familiebedrijf is een regelrechte aanrader! Keurig netjes van A tot Z geholpen. Dit soort bedrijven zijn een voorbeeld voor de autobranche. TOP! Graag tot een volgend maal. Groet.

Alleen maar positieve ervaringen omtrent service en kwaliteit werkzaamheden.

Op een zaterdag reed ik met mijn auto. Helaas kreeg ik een foutmelding en was genoodzaakt terug te rijden. Contact opgenomen met mazda Bruggink. Ondanks de drukte en het niet beschikken over leenautos, werd er toch een oplossing gevonden om mij mobiel te houden. Super bedankt voor deze geweldige service !

Zeer klantvriendelijk het is een bedrijf waar je zeker zal terug komen.

Fantastische service en zeer fijne mensen. Niet alleen op zakelijk gebied maar ook op persoonlijk vlak

• Reden bezoek Andere reden

Wij hebben bij dit bedrijf een occasion gekocht en zijn zeer tevreden. Direct en persoonlijk contact, je voelt je hier direct welkom. De medewerkers denken met je mee, zijn zeer klantvriendelijk en eventuele problemen worden direct opgelost. Wij blijven de auto bij dit bedrijf in onderhoud houden ondanks het feit dat wij in Nijmegen wonen, dat zegt genoeg!

Super. Echt helelmaal top. 👍 Gedreven mensen vol passie voor het vak. En het grote voordeel van de kleinschaligheid. Heerlijk. Rij er graag voor naar Borculo.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Tijdens onze vakantie bij toeval bij Mazda dealer Bruggink terechtgekomen. Waren al langere tijd op zoek naar een andere auto. Met verbazing de klant en service gerichtheid van garage Bruggink ervaren. Daar kunnen ze hier in het westen van het land nog een voorbeeld aannemen. Gisteren de nieuwe Mazda CX3 opgehaald. Mocht je ooit zaken willen doen dan raden wij zeker deze garage in Borculo aan. Want hier halen ze je als klant binnen. Dat is niet zo moeilijk. Maar ze weten de klant ook nog uitermate tevreden te houden. En dat is toch het lastigste. Complimenten voor het team van Garage Bruggink

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag de onderhoudsbeurt en APK van onze 4 jaar oude MX5, welke wij ook 2 jaar geleden hier gekocht hebben. Wederom een warme ontvangst door Petra en Nico en na het onderhoud en apk krijgt de auto nog een uitgebreide was en poetsbeurt en staat de auto weer te glimmen als service van de zaak. PS Wilde graag wachten op de auto, was zo dom geweest om mijn lunch thuis in de koelkast te laten liggen, maar daar heeft Petra natuurlijk ook een oplossing voor, ben voorzien van koffie, jus \'d orange, krentenbollen en belegde broodjes. Dat is wat we persoonlijke service noemen !!

Gisteren voor het eerst een auto gekocht bij dit bedrijf een Mazda 2 We zijn heel goed geholpen en voelden ons vertrouwd bij deze mensen Nico en Petra Bruggink ook mede door het stukje persoonlijk contact en blijven hier terug komen.Dank jullie Nico en Petra

Garage bruggink heeft ons goed geholpen . Wij zijn zeer te vreden met onze nieuwe auto . Zeer klant vriendelijk bedrijf waar wij zeker blijven.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede ervaring. Denken mee met de klant.

• Service N.v.t.

Bijzonder klantvriendelijk.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onlangs de nieuwe auto opgehaald bij Bruggink. Wederom een Mazda 6 Sportbreak. Ook deze keer weer prima geholpen door het gehele team van Autobedrijf Bruggink.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wat een fijne mensen, Nico en Petra Bruggink (en de rest van de crew ongetwijfeld ook), en wat een leuk en mooi bedrijf. Met VW/Audi bloed voor het eerst een Japanner; een half jaar oude MX-5 aangeschaft bij Bruggink vanwege de jubelende auto-pers over deze auto (en de pers heeft absoluut gelijk!) Geweldige ontvangst, service en warme mensen, die alle tijd voor je nemen. Je voelt je er direct thuis. Mocht ik ooit een opvolger of oid willen kopen, dan rijd ik zonder twijfel weer 2 uur naar Borculo. Ook gewoon vanwege de mooie (rijders-) omgeving natuurlijk.

Bijna vijfentwintig jaar geleden liepen wij bij Nico Bruggink binnen. Hoewel woonachtig in Amstelveen kochten wij bij hem in Borculo een nieuwe Mazda. Voor de beurten reden wij vijftien jaar vanuit de Randstad naar Borculo. We zijn er nooit meer weggegaan. Inmiddels zijn we zes Mazda\'s verder De service en klantvriendelijkheid in deze garage is buitengewoon. Daarom Autobedrijf Brugging. Ja Natuurlijk! Piet Steltman

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Garage Nico Bruggink heeft mij aan een uitstekend verzorgde tweedehands auto geholpen. Een nadien onverwacht defecte waterpomp is (binnen de garantietermijn) direct kosteloos vervangen. Daarbij werd me bovendien een gloednieuwe leenauto aangeboden. Sindsdien heeft zich geen enkel probleem meer voorgedaan. Kleinschalig en minutieus, warme correcte ontvangst, men herinnert zich hier wie de klant is. Ik kan zelfs mensen in de Randstad aanbevelen naar deze betrouwbare garage te komen, topkwaliteit!

Al jaren lang superieure service en grote mate van klantbetrokkenheid en klantgerichtheid. Dit op alle niveaus van medewerkers tot eigenaar van dit mooie bedrijf.

• Reden bezoek Andere reden

Als echte MX5 freak wilde ik natuurlijk ook het nieuwste model (de 2015 ND) graag hebben, en Nico heeft deze perfect afgeleverd! Een leuk familiebedrijf met hart voor auto\'s, en ook een beetje MX5 freaks, echt enthousiast team, no nonsens, prima deal gemaakt. Kijk, daar wordt ik nou blij van.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed overleg wat er mogelijk is, daarna juiste afspraken m.b.t. de voortgang bij aflevering nieuwe auto. Prima onderhandeling mogelijk tot inruil auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Week geleden een Mazda 3 gekocht van een jaar oud. Nico is een goede verkoper die goed met de koper meedenkt. Hij doet er ook van alles aan om uitstekende service te verlenen en neemt verder uitgebreid de tijd om alles met je door te bespreken en uit te leggen. Ondanks de lange afstand is de communicatie ook top verlopen met dit bedrijf! Bedankt voor alles!

Bij Nico Brugging is de klant nog koning, een geweldige ontvangst en een zeer persoonlijke benadering. Men is zeer betrokken, nemen alle tijd en hebben service hoog in het vaandel staan. Wij zijn uiterst tevreden over onze Mazda 6 en kunnen deze Mazda dealer zeer aanbevelen ! Antonio Vermaak

Eerste ervaring met Bruggink is meer dan uitstekend. Betrokken en vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om de juiste service te leveren. Ook service / garantie prima en volgens afspraak afgehandeld. Auto na aankoop keurig netjes afgeleverd, zag er als nieuw uit ! Een eventuele reparatie wordt keurig toegelicht en deskundig verholpen.

Vriendelijk. De klant staat centraal, er wordt goed naar de klant geluisterd naar zijn of haar wensen. Goede service!