Goede ervaring. Denken mee met de klant.

• Service N.v.t.

Bijzonder klantvriendelijk.

Onlangs de nieuwe auto opgehaald bij Bruggink. Wederom een Mazda 6 Sportbreak. Ook deze keer weer prima geholpen door het gehele team van Autobedrijf Bruggink.

Wat een fijne mensen, Nico en Petra Bruggink (en de rest van de crew ongetwijfeld ook), en wat een leuk en mooi bedrijf. Met VW/Audi bloed voor het eerst een Japanner; een half jaar oude MX-5 aangeschaft bij Bruggink vanwege de jubelende auto-pers over deze auto (en de pers heeft absoluut gelijk!) Geweldige ontvangst, service en warme mensen, die alle tijd voor je nemen. Je voelt je er direct thuis. Mocht ik ooit een opvolger of oid willen kopen, dan rijd ik zonder twijfel weer 2 uur naar Borculo. Ook gewoon vanwege de mooie (rijders-) omgeving natuurlijk.

Bijna vijfentwintig jaar geleden liepen wij bij Nico Bruggink binnen. Hoewel woonachtig in Amstelveen kochten wij bij hem in Borculo een nieuwe Mazda. Voor de beurten reden wij vijftien jaar vanuit de Randstad naar Borculo. We zijn er nooit meer weggegaan. Inmiddels zijn we zes Mazda\'s verder De service en klantvriendelijkheid in deze garage is buitengewoon. Daarom Autobedrijf Brugging. Ja Natuurlijk! Piet Steltman

Garage Nico Bruggink heeft mij aan een uitstekend verzorgde tweedehands auto geholpen. Een nadien onverwacht defecte waterpomp is (binnen de garantietermijn) direct kosteloos vervangen. Daarbij werd me bovendien een gloednieuwe leenauto aangeboden. Sindsdien heeft zich geen enkel probleem meer voorgedaan. Kleinschalig en minutieus, warme correcte ontvangst, men herinnert zich hier wie de klant is. Ik kan zelfs mensen in de Randstad aanbevelen naar deze betrouwbare garage te komen, topkwaliteit!

Al jaren lang superieure service en grote mate van klantbetrokkenheid en klantgerichtheid. Dit op alle niveaus van medewerkers tot eigenaar van dit mooie bedrijf.

Als echte MX5 freak wilde ik natuurlijk ook het nieuwste model (de 2015 ND) graag hebben, en Nico heeft deze perfect afgeleverd! Een leuk familiebedrijf met hart voor auto\'s, en ook een beetje MX5 freaks, echt enthousiast team, no nonsens, prima deal gemaakt. Kijk, daar wordt ik nou blij van.

Goed overleg wat er mogelijk is, daarna juiste afspraken m.b.t. de voortgang bij aflevering nieuwe auto. Prima onderhandeling mogelijk tot inruil auto.

Week geleden een Mazda 3 gekocht van een jaar oud. Nico is een goede verkoper die goed met de koper meedenkt. Hij doet er ook van alles aan om uitstekende service te verlenen en neemt verder uitgebreid de tijd om alles met je door te bespreken en uit te leggen. Ondanks de lange afstand is de communicatie ook top verlopen met dit bedrijf! Bedankt voor alles!

Bij Nico Brugging is de klant nog koning, een geweldige ontvangst en een zeer persoonlijke benadering. Men is zeer betrokken, nemen alle tijd en hebben service hoog in het vaandel staan. Wij zijn uiterst tevreden over onze Mazda 6 en kunnen deze Mazda dealer zeer aanbevelen ! Antonio Vermaak

Eerste ervaring met Bruggink is meer dan uitstekend. Betrokken en vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om de juiste service te leveren. Ook service / garantie prima en volgens afspraak afgehandeld. Auto na aankoop keurig netjes afgeleverd, zag er als nieuw uit ! Een eventuele reparatie wordt keurig toegelicht en deskundig verholpen.

Vriendelijk. De klant staat centraal, er wordt goed naar de klant geluisterd naar zijn of haar wensen. Goede service!

Service gericht team met veel expertise, wat wil je als klant nog meer!

Erg vriendelijke ontvangst, ook bij afwezigheid van Nico zelf Echter niet overdreven , doch zakelijk erg correct. Prettig gesprek bij de inruil van mijn merk naar een Mazda Duidelijk verhaal van de kant van Bruggink

Wij doen al meer dan 35 jaar zaken met autobedrijf Bruggink. In al die jaren hebben wij de klantvriendelijkheid, de service en de deskundigheid van de medewerkers enorm gewaardeerd en zien dit voor de toekomst ook met vol vertrouwen tegemoet.

Kom al bijna 25 jaar hier, altijd perfecte service, de klant staat centraal. Zeer deskundig, zijn niet de goedkoopste maar je hebt dan ook verder niets te klagen, o ja de koffie is ook goed.

Van A to Z prima geregeld. Goed overleg, een scherpe prijsstelling, en een zeer warme/goede service. Een absolute aanrader

carel in amersfoort hoewel ik in amersfoort woon maak ik graag een ritje naar borculo,naar autobedrijf nico bruggink geweldig bdrijf heb daar een niewe mazda2 bifuel gekocht ben er heel blij mee super.

Uitstekende service, altijd behulpzaam en deskundig, kortom een prima garage.

Klantvriendelijk bedrijf alwaar men nog wil werken voor de klant. Bij onderhoud wordt goed meegedacht. Er wordt eerlijk en deskundig advies gegeven. In de (opgeruimde) werkplaats wordt keurig aan de auto gewerkt. Als officieel dealer natuurlijk niet de meest voordelige, maar wel elke euro waard!