Goed advies!

We zijn al jaren klant en nog steeds elke dag tevreden!

Het ideale, complete plaatje van een auto kopen.

Het contact met Menno en Youri lijkt te mooi om waar te zijn, maar zij maken het toch waar. In sneltrein vaart werd de offerte via de mail gestuurd en de volgende ochtend de koop gedaan. Ondanks de vakantie periode werd de auto sneller in orde gemaakt dan verwacht. Bij de aflevering, ontvangen met koffie en een heerlijk broodje. Voor de aflevering werd alle tijd uitgetrokken. Hulde hiervoor. Ondanks de grote afstand tussen Pijnacker en Borculo willen wij de auto bij Bruggink in onderhoud houden. Bedankt, het gehele team van medewerkers, voor de geweldige service.

Uitstekende klantvriendelijkheid en service.

Ben sinds 2014 klant bij autobedrijf Bruggink. In 2014 een nieuwe Mazda 3 GTM gekocht, in 2020 een nieuwe CX30 Comfort en in juli 2023 een nieuwe CX30 Luxury. Al die jaren heb ik een uitstekende service mogen ervaren, de mensen van Bruggink staan altijd voor je klaar. En de klantvriendelijkheid en communicatie staan op een heel hoog peil. De jongste aankoopprocedure (voor de CX30 Luxury) verliep ook weer uitstekend, van keuzeproces tot koopbeslissing tot daadwerkelijke levering. Kortom, ik ben als klant buitengewoon tevreden over autobedrijf Bruggink.

Uitstekende garage en fijne mensen met service hoog in het vaandel

Wij rijden in iets oudere Premacy maar die wordt met alle liefde en aandacht omringt. Bovendien is er altijd overleg, hoe een reparatie wordt aangepakt.

Geweldige service!

Mijn moeder heeft om half 8 in de avond een klapband in Zwolle (OV). Ondanks dat het in Zwolle gebeurde heeft Nico haar en de auto opgehaald en thuis gebracht. Geweldige service van Nico en Petra!

Prettig bedrijf

Na jarenlang premium leaseauto's te hebben gereden van flitsende dealers op toplocaties in vooral de Randstad, is de aanschaf van onze eigen Mazda een zeer prettige ervaring gebleken. Na wat zoeken kwamen we bij de familie Bruggink uit waar we ongedwongen werden geholpen. Een familiebedrijf waar geen moeite te veel is en we uitgebreid konden passen, meten en rijden. Een faire deal kunnen maken zonder veel poespas of gedoe. Gewoon normaal en met de menselijke maat. Hoewel we niet in de buurt wonen, overwegen we sterk om de auto daar ook in onderhoud te geven.

Fijn ontvangst door Menno en alle tijd en aandacht voor ons

Het was de rit uit Huizen waard! Prachtige Mazda CX3 gekocht en Menno heeft ons in grote lijnen de functies van de auto vriendelijk uitgelegd We zijn in deze garage als gasten ontvangen en dat was een fijne ervaring!

Zeer vriendelijke ontvangst en goede service !

Met de 6 jaar geleden bij Bruggink aangeschafte MX5 langs Borculo voor een onderhoudsbeurt en APK. Wederom zeer gastvrij en hartelijk ontvangen door Petra en Nico. Tijdens werkzaamheden gezellig bijgepraat met beiden. Mooi bedrijf en wij rijden er voor het onderhoud graag naar toe !

Bij onze zoektocht naar een voor ons nieuwe Mazda 6 kwamen we terecht bij Autobedrijf Nico Bruggink. Voor toch nog wat meer info gebeld met verkoper Menno. Zijn uitleg was helder, duidelijk en eerlijk wat ons deed besluiten om een afspraak te maken voor een proefrit. Na deze proefrit waren we het er snel over eens dat deze auto onze nieuwe Mazda 6 zou worden. Alleen de datum wanneer we hem zouden gaan ophalen moesten we nog samen regelen. Het ontvangst bij zowel de proefrit als de aflevering van de Mazda 6 waren in een woord geweldig. Vol belangstelling werd er eerst geïnformeerd hoe de reis was verlopen want we hadden toch wel al een behoorlijke rit achter de rug. Helemaal vanuit Belfeld (gem. Venlo) een rit van 1 uur en 45 minuten. Een kopje koffie of thee zouden we zeker wel zin in hebben, eventueel met een lekker broodje of krentenbol? Fantastisch! Er werd door Menno meer dan voldoende tijd genomen omtrent de uitleg van de auto zowel bij de proefrit als bij de aflevering. Niets was teveel. Voor we beide keren aan onze terugreis begonnen werden we verrast met een tasje vol met versnaperingen voor onderweg want ja we kwamen toch wel van ver. Drinken, krentenbollen, fruit en ja zelfs lekkere paaseitjes. Nogmaals dank hiervoor en jullie oprechte bezorgdheid. Wat ons vooral opviel was de hartelijkheid waarmee we benaderd werden, niet alleen door Menno de verkoper maar ook door Nico Bruggink (de eigenaar)en zijn vrouw Petra. De interesse en belangstelling die ze tonen naar jou als persoon is oprecht. Ze nemen alle tijd voor je door ook gewoon een praatje met je te maken. Blijf dit doen! Als we in de toekomst opnieuw toe zijn aan een andere Mazda zullen we jullie zeer zeker nier vergeten. We zijn super, super blij met onze nieuwe Mazda 6. We wensen jullie als familie en als team heel veel succes en geluk met Autobedrijf Nico Bruggink. Herbert en Margo Derks uit Belfeld

Goede en snelle service

Dit is een garage bedrijf dat geeft om zijn klanten en niet alleen denkt ik moet een auto verkopen. Het is één grote familie. De mensen zijn altijd geïnteresseerd hoe het met je gaat en hebben altijd tijd voor een praatje. De service is altijd super ze werken snel en netjes. Ik heb er vorig jaar mijn eerste mazda gekocht en het is zeker niet mijn laatste.

Mazda Bruggink kent een ongekende service en heeft persoonlijke aandacht voor de klant. Zeer bijzonder in deze tijd.

Aandacht en Service staan op een hoog niveau

Dit geweldige autobedrijf waarbij aandacht en service op een zeldzaam hoog niveau staan is dit echt een bijzondere beleving. Mocht je overwegen om een auto te kopen, ga vooral bij Nico Bruggink en verkoper Menno Wolferink langs. Ik heb hier nu 2x een auto gekocht met veel plezier... en bij een volgende auto zal ik zeker eerst langs Nico Bruggink gaan.

Gastvrijheid, kennis van zaken, betrokken, betrouwbaar en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Vanaf het eerste email contact tot en met de aflevering van de auto niets anders dan lof over de werkwijze van de familie Bruggink en hun personeel. Gastvrij tot in de puntjes en kennis van zaken. Een bedrijf dat wij zonder twijfel aanbevelen.

KLANTVRIENDELIJKHEID en GASTVRIJHEID in hoofdletters!!

Gisteren onze nieuwe Mazda CX-5 bij Autobedrijf Nico Bruggink opgehaald. Had deze mooie auto op www.gaspedaal.nl bij hun zien staan. Aangezien Borculo voor ons niet direct om de hoek is vooraf via de mail en telefoon contact gehad met verkoper Menno. Dit contact was heel plezierig, persoonlijk en open en eerlijk. Daarom 2 weken terug naar Borculo gegaan om een proefrit te maken. We kregen een uitgebreide uitleg, maar voordat we de proefrit mochten maken, kregen we eerst nog heerlijke koffie en broodjes. We kwamen immers "van ver." Tijdens de proefrit voelde alles aan deze auto al goed aan, het rijden, de stoelen, gebruikte materiaal en de grote kofferbak. Voor de terugweg kregen we een tas mee met diverse heerlijke versnaperingen, terwijl de koop nog niet eens was gesloten! En gisteren was het dan zover, dat we onze auto mochten ophalen. Ik val in herhaling, maar de gastvrijheid en service was opnieuw geweldig. Na koffie en een kleine lunch volgde een uitgebreide uitleg. Dit is voor ons de 1e Mazda en we hopen hier veel (rij)plezier aan te mogen beleven. De hele beleving vooraf (vriendelijk, open en eerlijk, uitleg en de lunch) tot en met het wegrijden uit de garage hebben wij nog nooit eerder bij de aanschaf van een auto meegemaakt. Hier kan men een voorbeeld aan nemen. Hierdoor zullen wij in de toekomst ook het onderhoud van de auto in Borculo gaan/blijven doen. Johan en Jeanet, Emmen

Ongelooflijk goede service

Op 30 september bij Autobedrijf Nico Bruggink onze Mazda 6 opgehaald. Dit was voor ons vanuit Landgraaf een rit van zo'n 2,5 uur maar vanwege het goede gevoel dat we vooraf tijdens de mail hadden hebben we deze bewuste keuze gemaakt. In het verleden hebben we wisselende ervaringen opgedaan met autodealers maar wat ons in Borculo te wachten stond was echt een openbaring. Het enthousiasme, de kundigheid en service was echt helemaal super. Het 's middags werd ons zelfs een kleine lunch aangeboden. Een week voor het einde van de garantie zagen we dat er vocht in de lampunit achter zat. Autobedrijf Nico Bruggink kwam direct met het aanbod om de gehele unit zonder hem zelf vooraf te kunnen inspecteren te vervangen. Voor de volgende auto zullen we zeker weer aan jullie denken, hoewel dit wel een tijdje zal duren want deze auto's schijnen super betrouwbaar te zijn. Groeten, Danny en Esther Sterk

Eerlijk en zeer goed advies, supergave auto afgeleverd!

Wij hebben afgelopen april een Mazda 2 gekocht bij Bruggink. Aanleiding was dat onze Alfa problemen. Bruggink heeft de auto grondig nagekeken en kwam met een eerlijk advies. Auto (duur) laten repareren gaf nog geen garantie dat het daarna goed zou zijn. We zijn afgegaan op het advies van Bruggink. Hebben zelf geen verstand van auto’s. De monteur en de verkoopadviseur hebben binnen een week geregeld dat onze auto voor een nog goede prijs in te ruilen was bij een handelaar. Wij konden hierdoor een prachtige Mazda 2 terugkopen bij Bruggink. Ze hebben alles gedaan om zoveel mogelijk aan onze wensen tegemoet te komen. Beste keuze ooit, de Mazda is fantastisch. Super afgeleverd en we zijn in de watten gelegd bij het ophalen. Elk knopje en technisch vernuft is geduldig uitgelegd. Een week later kregen we van de verkoopadviseur nog een berichtje: onze ‘oude’ auto was door de handelaar uiteindelijk afgeschreven, zoveel motorschade (wat niet te zien zou zijn bij de eerste dure reparatie) zat er nog weer onder. We zijn Bruggink zo dankbaar voor dit eerlijke advies, het heeft ons uiteindelijk veel ellende en geld bespaard... en uiteraard een supergave en betrouwbare Mazda 2 opgeleverd! 😍

Klantvriendelijkheid in alle opzichten staat bovenaan.

Klantvriendelijk top in alle opzichten: warm, hartelijk ontvangst, goed luisterend oor (heel belangrijk), uitleg, tijd geven irt jouw definitieve keuze maken, afhandeling hiervan en after sales. Ik ben heel erg tevreden over Autobedrijf Bruggink en beveel dit mooie familiebedrijf van harte aan! Hartelijke groet, Monique de Vos Koog ad Zaan.

Vandaag weer zeer hartelijk ontvangen door mw. en dhr. Bruggink. Tijdens het wachten uitstekend verzorgd en ook na afloop uitgebreide uitleg over het onderhoud aan de auto.

Het was ongelooflijk om juist dit bedrijf te ontdekken, toen we een gebruikte Mazda MX5 zochten . Wat een geweldig gastvrije mensen ! Vanaf het eerste telefooncontact wisten we dat dit helemaal goed zou komen.We hebben ons voorgenomen om vanuit Limburg voor de de beurt en APK elk jaar naar Borculo te gaan en er een paar dagen toeren aan vast te knopen.

Keurig bedrijf, eerlijke voorlichting en uitstekende service.

We waren opzoek naar een auto, vanuit het zuiden zijn we naar het oosten gereisd om daar een te gaan bezichtigen. We zijn warm onthaald, de auto stond klaar evenals de route voor een proefrit. De uitgebreide informatie kregen we tijdens een kop koffie en wat lekkers. De koop was snel gesloten onder mooie voorwaarden. De auto werd nog in hun eigen garage nagekeken en zonodig vervangen of gemaakt. Een week later ben ik samen met mijn zoon met de trein naar Borculo gereisd, we werden opgehaald op het station en naar onze nieuwe auto gebracht. Nadat we werden voorzien van een geheel lunchpakket voor de terugreis en de sleutels van onze nieuwe auto, zijn we trots naar huis gereden. We hebben genoten van de terugreis in onze auto en zijn nog ontdaan van de geweldige service!!! Bedankt!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Autobedrijf Bruggink verdient meer dan warme douche, wat een service en warm ontvangst. Afgelopen donderdag stranden we met onze garbagerunauto in Borculo. Zusjelief liep het bedrijf van Nico Bruggink binnen en er ging gelijk een monteur met haar mee naar onze auto. Er bleek meer aan de hand te zijn dan we in de eerste instantie dachten maar om een lang verhaal kort te houden konden we vrijdag na vele kopjes koffie, broodjes voor onderweg en zelfs ontbijt op vrijdagochtend weer op pad met onze auto. We willen ze dan ook uit de grond van onze Friese harten van harte bedanken. Lieve groet Steamteam, Anneke, Pietsje en Rhonda

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerst gebeld voor de desbetreffende gebruikte auto, enkele vragen over de auto gesteld en gelijk een afspraak gemaakt voor een proefrit. Door de telefoon was de waarheid gesproken de auto zag er keurig uit. Wij zijn dik tevreden over de ontvangst en de afhandeling van de aankoop. Wij rijden met plezier in onze nieuwe (andere) auto en zijn er heel blij mee. Team Bruggink hartelijk dank hiervoor. Mvg Gerard en Rianne

In april jl een goede gebruikte auto gekocht. Begin juli bleek dat de linker schokdempers achter defect was. Beide schokbrekers onder garantie vervangen met op de koop toe een nette leenauto om mobiel te blijven. Top service en heel klantvriendelijk.