• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag weer zeer hartelijk ontvangen door mw. en dhr. Bruggink.\r\nTijdens het wachten uitstekend verzorgd en ook na afloop uitgebreide uitleg over het onderhoud aan de auto.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was ongelooflijk om juist dit bedrijf te ontdekken, toen we een gebruikte Mazda MX5 zochten . Wat een geweldig gastvrije mensen ! Vanaf het eerste telefooncontact wisten we dat dit helemaal goed zou komen.We hebben ons voorgenomen om vanuit Limburg voor de de beurt en APK elk jaar naar Borculo te gaan en er een paar dagen toeren aan vast te knopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, eerlijke voorlichting en uitstekende service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We waren opzoek naar een auto, vanuit het zuiden zijn we naar het oosten gereisd om daar een te gaan bezichtigen. We zijn warm onthaald, de auto stond klaar evenals de route voor een proefrit. De uitgebreide informatie kregen we tijdens een kop koffie en wat lekkers.\r\nDe koop was snel gesloten onder mooie voorwaarden. De auto werd nog in hun eigen garage nagekeken en zonodig vervangen of gemaakt.\r\nEen week later ben ik samen met mijn zoon met de trein naar Borculo gereisd, we werden opgehaald op het station en naar onze nieuwe auto gebracht. Nadat we werden voorzien van een geheel lunchpakket voor de terugreis en de sleutels van onze nieuwe auto, zijn we trots naar huis gereden. We hebben genoten van de terugreis in onze auto en zijn nog ontdaan van de geweldige service!!! Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Bruggink verdient meer dan warme douche, wat een service en warm ontvangst. Afgelopen donderdag stranden we met onze garbagerunauto in Borculo. Zusjelief liep het bedrijf van Nico Bruggink binnen en er ging gelijk een monteur met haar mee naar onze auto. Er bleek meer aan de hand te zijn dan we in de eerste instantie dachten maar om een lang verhaal kort te houden konden we vrijdag na vele kopjes koffie, broodjes voor onderweg en zelfs ontbijt op vrijdagochtend weer op pad met onze auto. We willen ze dan ook uit de grond van onze Friese harten van harte bedanken. Lieve groet Steamteam, Anneke, Pietsje en Rhonda

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst gebeld voor de desbetreffende gebruikte auto, enkele vragen over de auto gesteld en gelijk een afspraak gemaakt voor een proefrit. Door de telefoon was de waarheid gesproken de auto zag er keurig uit.\r\nWij zijn dik tevreden over de ontvangst en de afhandeling van de aankoop.\r\nWij rijden met plezier in onze nieuwe (andere) auto en zijn er heel blij mee.\r\n\r\nTeam Bruggink hartelijk dank hiervoor.\r\n\r\nMvg Gerard en Rianne

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In april jl een goede gebruikte auto gekocht. \r\nBegin juli bleek dat de linker schokdempers achter defect was. Beide schokbrekers onder garantie vervangen met op de koop toe een nette leenauto om mobiel te blijven. Top service en heel klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Bruggink verdient echt een groot compliment. Zij weten wat Service is. In een moeilijke situatie hebben ze fantastisch mee gedacht. Nico, Petra en Joris bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan. We gaan nog lang genieten van de fantastische auto die we nu hebben gekocht!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Soms kun je heel kort zijn met de beoordeling van een autobedrijf.\r\nDat doe ik dan ook bij deze met plezier.\r\nDit Familiebedrijf is een regelrechte aanrader!\r\nKeurig netjes van A tot Z geholpen.\r\nDit soort bedrijven zijn een voorbeeld voor de autobranche. TOP!\r\nGraag tot een volgend maal.\r\nGroet.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar positieve ervaringen omtrent service en kwaliteit werkzaamheden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een zaterdag reed ik met mijn auto. Helaas kreeg ik een foutmelding en was genoodzaakt terug te rijden. Contact opgenomen met mazda Bruggink. Ondanks de drukte en het niet beschikken over leenautos, werd er toch een oplossing gevonden om mij mobiel te houden. Super bedankt voor deze geweldige service !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk het is een bedrijf waar je zeker zal terug komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service en zeer fijne mensen.\r\nNiet alleen op zakelijk gebied maar ook op persoonlijk vlak

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben bij dit bedrijf een occasion gekocht en zijn zeer tevreden. Direct en persoonlijk contact, je voelt je hier direct welkom. De medewerkers denken met je mee, zijn zeer klantvriendelijk en eventuele problemen worden direct opgelost. Wij blijven de auto bij dit bedrijf in onderhoud houden ondanks het feit dat wij in Nijmegen wonen, dat zegt genoeg!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. Echt helelmaal top. ­čĹŹ Gedreven mensen vol passie voor het vak. En het grote voordeel van de kleinschaligheid. Heerlijk. Rij er graag voor naar Borculo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens onze vakantie bij toeval bij Mazda dealer Bruggink terechtgekomen. Waren al langere tijd op zoek naar een andere auto. Met verbazing de klant en service gerichtheid van garage Bruggink ervaren. Daar kunnen ze hier in het westen van het land nog een voorbeeld aannemen. Gisteren de nieuwe Mazda CX3 opgehaald. Mocht je ooit zaken willen doen dan raden wij zeker deze garage in Borculo aan. Want hier halen ze je als klant binnen. Dat is niet zo moeilijk. Maar ze weten de klant ook nog uitermate tevreden te houden. En dat is toch het lastigste. Complimenten voor het team van Garage Bruggink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag de onderhoudsbeurt en APK van onze 4 jaar oude MX5, welke wij ook 2 jaar geleden hier gekocht hebben. Wederom een warme ontvangst door Petra en Nico en na het onderhoud en apk krijgt de auto nog een uitgebreide was en poetsbeurt en staat de auto weer te glimmen als service van de zaak. PS Wilde graag wachten op de auto, was zo dom geweest om mijn lunch thuis in de koelkast te laten liggen, maar daar heeft Petra natuurlijk ook een oplossing voor, ben voorzien van koffie, jus \'d orange, krentenbollen en belegde broodjes. Dat is wat we persoonlijke service noemen !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren voor het eerst een auto gekocht bij dit bedrijf een Mazda 2\r\nWe zijn heel goed geholpen en voelden ons vertrouwd bij deze mensen Nico en Petra Bruggink ook mede door het stukje persoonlijk contact en blijven hier terug komen.Dank jullie Nico en Petra

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Garage bruggink heeft ons goed geholpen . Wij zijn zeer te vreden met onze nieuwe auto . Zeer klant vriendelijk bedrijf waar wij zeker blijven.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Denken mee met de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs de nieuwe auto opgehaald bij Bruggink. Wederom een Mazda 6 Sportbreak. Ook deze keer weer prima geholpen door het gehele team van Autobedrijf Bruggink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne mensen, Nico en Petra Bruggink (en de rest van de crew ongetwijfeld ook), en wat een leuk en mooi bedrijf. Met VW/Audi bloed voor het eerst een Japanner; een half jaar oude MX-5 aangeschaft bij Bruggink vanwege de jubelende auto-pers over deze auto (en de pers heeft absoluut gelijk!) Geweldige ontvangst, service en warme mensen, die alle tijd voor je nemen. Je voelt je er direct thuis. Mocht ik ooit een opvolger of oid willen kopen, dan rijd ik zonder twijfel weer 2 uur naar Borculo. Ook gewoon vanwege de mooie (rijders-) omgeving natuurlijk.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijna vijfentwintig jaar geleden liepen wij bij Nico Bruggink binnen. Hoewel woonachtig in Amstelveen kochten wij bij hem in Borculo een nieuwe Mazda. Voor de beurten reden wij vijftien jaar vanuit de Randstad naar Borculo. We zijn er nooit meer weggegaan. Inmiddels zijn we zes Mazda\'s verder\r\nDe service en klantvriendelijkheid in deze garage is buitengewoon. Daarom Autobedrijf Brugging. Ja Natuurlijk!\r\nPiet Steltman

Over Autobedrijf Bruggink (Autobedrijf Nico Bruggink B.V.)