Precies volgens afspraak gegaan.

Tevreden.

Geen lange wachttijden om afspr te plannen.. Auto zelfde dag weer klaar. Weer na tevredenheid geholpen en afspraken worden nagekomen.

Altijd goede service

Service is altijd prima. Onderhoud en reparaties worden altijd prima uitgevoerd.

altijd vriendelijk en bekwaam personeel.

Ik word daar altijd vriendelijk en goed te woord gestaan.

Uitstekende dienstverlening

Al heel wat jaren ben ik tevreden klant bij dit bedrijf. De service is persoonlijk, vriendelijk en de werkzaamheden worden heel nauwkeurig uitgevoerd. Echte vakmensen bij Bösing.

Deskundig advies, denkt goed mee. Vlotte reparatie.

Afspraak op korte termijn in te plannen.

Binnen 1 week afspraak mogelijk. Auto brengen,leenfiets mee. Correct geholpen.

Snelle service voor mijn bandenwissel

Online afspraak kunnen plannen voor de bandenwissel, ging heel gemakkelijk. Kon rustig wachten. Vriendelijk ontvangen.

Snel en vakkundig geholpen

Alles correct geregeld. Leuke mensen. Nette prijs.

Top bedrijf

Goed overleg en denken goed mee!

In overleg voeren ze reparaties uit. Als er meer werk is of er worden onvoorziene gebreken gevonden wordt er contact opgenomen. Ook als er een reparatie “aan komt” wordt dit gemeld

Prima ervaring

uitstekend

actieve houding wat betreft het leasen

Prima garage met vakkundig personeel

Al jarenlang tevreden klant bij garage Bösing. Ik wordt snel en vakkundig geholpen.

Uitstekende vakmensen

Uitstekend en snel geholpen

Voelde direct vertrouwd zowel voor Anita mijn vrouw als voor mij.

We stonden voor een moeilijke keuze. Een dure reparatie of auto voor nauwelijks een vergoeding aan de kant doen (sloper?) Voor raad kwamen we bij Bosing omdat we goede ervaring hadden bij de andere Bosing... en omdat we nu een Bovag garage wilden. Anita zocht op facebook (of zo) en kwam ze bij Bosing waar net een feestje voor Hans Heibrink was geweest. Ik kende Herman Heitbrink Bosch service van de techn. dienst bij Grolsch waar ik altijd gewerkt heb en fam. Heibrink kwamen bij Anita vroeger thuis in de Spar winkel aan de slankweg... Toen we bij jullie in de zaak kwamen was Hans er toevallig ook. Maar we werden direct goed geholpen met een voorlopig onderzoekje, afspraak gemaakt voor verdere beoordeling van de hele toestand van de auto die bleek goed genoeg voor de nogal kostbare reparatie. En er bleken hydraulische slangen van de schijfremmen verkeerd om gemonteerd en Willemsen heeft ooit nieuwe fuseepennen op de rekening gezet maar ze vergeten te monteren... afijn onze auto is nu prima met o.a. een andere versnellingsbak e.d. en gaat wel weer een tijdje mee. (Er komen op termijn ook onkosten op ons huis dus kunnen we ons geld nog wat ontzien. We zijn zeer tevreden over autobedrijf Bosing; Bedankt! Tot de volgende APK keuring.

Snelle en goede service

Zoals in de titel: Snelle en goede service.

Top service !!

Staat altijd meteen voor ons klaar. Wij hebben nu drie auto's in gebruik en zullen zeker klanten blijven!!!

Goed bedrijf.

Mijn eerste ervaring bij Bösing is een goede aflevering, een vriendelijk onthaal en een goede uitleg.

geweldig goed geholpen

zeer tevreden over de goede hulp en de auto loopt weer prima!

Vakmanschap

Goeie garage met mensen die weten wat ze doen! No nonsens Prima prijs

Vriendelijk, en zeer kundig personeel

Vriendelijke mensen, goede en vlotte service

Zie bovenstaand

snel, correct, vakkundig. klantvriendelijk , probleemoplossend en communicatief

Bij probleem wordt je meteen geholpen en na de scan wordt verteld wat rr aan dr hand is.