Perfect snel en voordelig.

Goed tot zeer goed.

Vriendelijke en vakkundige service

Mijn 20 jaar oude Audi TT cabriolet had een APK nodig. Eind vorig jaar heb ik hier een Seat Arona gekocht en was positief verrast door de vriendelijke en service gerichte benadering. De Seat bevalt prima en gaf mij het vertrouwen om mijn hobby auto ook hier te laten keuren. Na het inleveren van de Audi werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg ik een prima leenauto mee. De auto kwam goed door de keuring en ik kan weer met plezier van het mooie weer genieten.

Klant gericht

Snel geholpen goede afspraken vriendelijk

Alles goed geregeld ben zeer tevreden.

Ben zeer tevreden van mij een 9

Correct te woord gestaan enafspraken goed na gekomen

Geen enkele klacht !

Zeer fijne service en veel deskundigheid. Goed overleg met betrekking tot de uitgevoerde werkzaamheden!

Superservice

Een aantal weken geleden hebben wij bij Bas de Beijer een nieuwe auto gekocht. De service was top en we zijn het snel met elkaar eens geworden over de prijs. Wij zijn blij!

Top service.

Ik moest een nieuwe spiegel hebben met een verlengde arm. Even een belletje gepleegd naar mobiliteitscentum De Beijer en een paar dagen later werd ik terug gebeld dat hij binnen was. En ik hoefde geen afspraak te maken om hem op te halen.

Alles netjes geregeld, goede communicatie

Netjes geholpen en door uitstekend personeel.

Uitstekend personeel werd netjes te woord gestaan, belde netjes op wat er gedaan moest worden, en er werd ook gezegd wat de kosten waren. Netjes geholpen door het personeel.

Prima service.

Ook op de nieuwe locatie weer goed geholpen met onderhoudsbeurt.

Prima ervaring.

Vriendelijk geholpen. Klein puntje, er was afgesproken dat ik een gellerje zou krijgen wanneer mijn auto klaar is Maar dat is op een of andere manier niet gelukt/ vergeten. Mvgr . Peter mulder

Uitstekende service, snel en vakkundig

Ik kon snel terecht, werd goed voorgelicht en vriendelijk en vakkundig geholpen.

Hele fijne garage

Je word heel vriendelijk ontvangen heb mijn klein kinderen ook gezegd dat ze naar jullie moeten gaan

Werd netjes geholpen

tot de volgende keer

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden,je word netjes gebeld om door te spreken wat er eventueel gedaan moet worden. Super service :de auto wordt weer schoon en gewassen opgeleverd.

Prettig, efficiënt en deskundig geholpen.

Vooraf gebeld over wat er moet gebeuren bij de onderhoudsbeurt. Alles is volgens afspraak uitgevoerd.

klantvriendelijk en korte lijntjes

Prettig om hier onze auto´s te brengen. Ze zijn kundig en denken goed mee.

Prima ,Goed, attent,

Vakmanschap. Behulpzaam. Werd gehaald en thuisgebracht. Dank.

zoals altijd prima

alles volgens afspraak

Heldere communicatie en eerlijke prijs.

Dit jaar hadden we onverwachts hogere kosten aan de auto. Dit werd vooraf goed en helder besproken, waardoor we achteraf geen verassingen hadden en we weer veilig en betrouwbaar op weg kunnen!

Duidelijke communicatie, goed werk

Vorig jaar naar tevredenheid bij de Beijer mijn auto gekocht. Nu voor kleine beurt en apk gebracht. Je wordt gebeld met de bevindingen en de totaalprijs voordat ze iets uitvoeren. Super.

Vriendelijke en goede vakmensen!

Eerlijke en gefundeerde informatie over reparaties en onderhoud.

Goede garage en goed servers

Fijne mensen Goede service

klantvriendelijk

Klant- en servicegericht; goede voorwaarden; vertrouwen in hun product.

Verbindingsweg 2B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.