Betrouwbaar

Voelde heel goed dus heb ik de auto gekocht en dat heb ik niet snel als gepensioneerd automonteur

Erg tevreden

Na een auto-ongeluk, moesten we helaas van onze auto afscheid nemen, maar goed we hebben weer een prachtig en nog betaalbare Nissan Qashqai van autobedrijf Beumer gekocht (onze oude auto kwam ook van hun kant). Het is een oudere model maar ze hebben het nauwkeurig nagekeken en nog een beurt, en een nieuwe APK gegeven (zo een luxe service is normaal bij hun!). Lange verhaal kort, weer erg tevreden, en een dikke 5 sterren. Bedankt jongens en tot volgende keer.

Kwam voor proefrit ,maar deze auto wilde ik niet ,zag ondertussen een andere ,mocht van Daan ondanks de tijd toch proefrit rijden wat enorm gewaardeerd werd . Susuki gekocht waar ik ontzettend blij mee bent ,goede uitleg gehad van Dhr Beumer ,en bloemen wat zeer gewaardeerd werd .

Ik ben goed geholpen

De proefrit ging goed ,fijne uitleg over de auto.

Vriendelijk en meedenkend personeel waar de klant nog koning is

Goede service vriendelijk personeel zowel de verkoper als de monteurs. Je heb het gevoel dat je een echt familiebedrijf binnen komt en als klant echt nog serieus wordt genomen.

Een klantvriendelijke en eerlijke ervaring

Wij zijn al lang klant want onze ervaring is erg goed. Vriendelijk en open benadering , meedenkend en kundig .personeel staat altijd klaar voor je.

Toegewijd, deskundig en vriendelijk personeel

Soepele en snelle afhandeling van inruil oud voertuig voor een ander. Met goede inruilprijs en schappelijke vraagprijs. En ook aftersales voor vragen over bediening!

Zeer blij met nieuwe aanwinst bedankt

De Hr beumer en zijn medewerkers zijn van hoge klasse ik zou niet weten wat ik bij een ander bedrijf zou moeten zoeken iedereen daar doet 100% zijn best vandaar dat ik daar altijd mijn auto zoek Bedankt voor de prima service Groeten arris dejager. Hopend nog vele jaren klant te zijn

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Mijn 4 nissan qashqai weer een fijne auto en weer fijn geholpen Door Luc & Daan

Snel en goed geholpen

Bij L.D. Beumer de auto gevonden die aan onze eisen voldeed, goed geholpen en snel geleverd. Eigenaar Luc is zeer klantvriendelijk, meedenkend en heeft verstand van zaken.

Fijne ervaring met aankoop van onze auto

Online een auto gevonden bij Autobedrijf L.D. Beumer, gelijk gebeld met het bedrijf en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Wat ons vooral erg aanstond is de manier hoe we werden behandeld, geen mooie praatjes, gewoon een duidelijke uitleg en een vriendelijke benadering. Ook bij aflevering van de auto een leuk bosje bloemen. Het zijn de kleine dingen die het speciaal maken! Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Snelle en vriendelijke service.

Na problemen met mijn vorige auto weer snel mobiel dankzij Luc en zijn team. Het mooie boeket bloemen bij aflevering van de auto geeft altijd weer dat 'nieuwe auto' gevoel!

Zeer klantgericht

Luc wil alleen een auto aan je verkopen als je zelf overtuigd bent van de aankoop. Uit de proefrit was duidelijk dat de 9 jaar oude auto als nieuw was, maar hij bleek voor mij niet geschikt. Luc nam de tijd om met me mee te denken en deed ook een heel acceptabel inruilbod. Als de auto wel bij mij gepast had, was ik zonder zorgen tot aankoop overgegaan. Luc begrijpt auto's en begrijpt mensen. Van harte aanbevolen.

Geweldig bedrijf

Vriendelijke man, alles netjes uitgelegd wat er gedaan is, volgende keer weer naar Beumer!

Prima garage!

Auto gekocht bij Beumer. Werd al zeer zorgvuldig afgeleverd. Daarna terug voor bandenwissel, airco en reparatie achterruitverwarming. Viel allemaal binnen service, ook al was dit eigen risico. Kundige en vriendelijke mensen. Heel prettig.

Zoals wij gewend zijn van de Firma Beumer ZEER GOED!

Tijdens de vragen bij het vooroverleg kregen wij alle informatie en werd er goed meegedacht. Ook de feedback is heel goed.

Weer top service

Vandaag mijn 5e nissan gehaald, mijn bosje bloemen moest vernieuwd worden dus dacht ik, dan maar een andere auto...... grapje.... daar stond hij ineens, ik denk die wil ik, die moet ik en dat samen met de hele fijne service van Luc Beumer wat de koop snel geregeld. Weer een hele fijne nissan

Heel betrouwbaar

Onze deal voor een nieuwe auto is heel goed bevallen met de heer L. Beumer. Hij is altijd beschikbaar en erg behulpzaam. Ik raad hem zeker aan. Dank je wel, Luc !

Mijn 4e nissan in 15 jaar

Vorige week heb ik mijn 4e nissan in 15 jaar gekocht en nog steeds dezelfde top service van 15 jaar geleden, ik was al een tijdje opzoek naar een bepaald type nissan maar dan een automaat, en vorige week.. .... ja hoor daar stond hij. Dus ik stuur snel een mailtje naar Luc; hou vast die auto ik kom morgen met serieuze interesse. Geregeld, fijne service, 15 jaar fijne service en ze zijn voorlopig nog niet van me af ;-)

Super goede service

EEn zeer klantvriendelijk garage en perfecte service.

Dit is denk ik mijn 9e auto die ik bij beumer koop. Altijd tevreden geweest met hun service.

Betrouwbare en fijne ervaring

Na allereerst telefonisch een prettig contact gehad te hebben, werden we in de showroom niet teleurgesteld Bijzonder prettig, relaxed en professioneel geholpen Het is wat verder weg van m’n huis, maar ga voor het onderhoud van m’n mooie occasion absoluut ook hiernaartoe!!

vriendelijk en netjes

Recent een 2e hands auto gekocht. keurige service, auto netjes afgeleverd en op verzoek zelfs een extra nummerplaat er bij gekregen. Daarna nog een keer langs geweest voor een check, keurig en snel geregeld. En de mooie bos bloemen bij aflevering is ook erg gewaardeerd, maakt de aankoop toch net een beetje specialer! Zeer vriendelijke eigenaar, zeker een aanrader voor service!

Fantastisch autobedrijf

Geweldig geholpen door Luc. Heeft verstand van Auto’s!! Wordt door mij aanbevolen aan anderen en ik kom zelfs bij dit bedrijf terug. Leuke attentie bij aflevering.

Hier is de klant nog klant.

Bij Beumer inmiddels mijn tweede Quashqai gekocht. Niet alleen de koop, maar ook de servicebeurten geven mij een goed gevoel. Goed en deskundig personeel en dat alles voor redelijke tarieven.