Eerlijke, betrouwbare, nette garage!

Deze garagehouder heeft zijn zaakjes netjes op orde. Hij reageert snel op mail, maakt duidelijke afspraken en komt deze ook na. Administratief keurig verzorgd. Afleveren van occasion met de grootst mogelijke persoonlijke zorg en een prachtige bos bloemen. Dankjewel Luc Beumer, ik ben zeer tevreden met mijn groene monster!

Prima zaak en service

Kom hier al jaren voor onderhoud en nu ook een auto gekocht. Heel erg tevreden.

Prima garage

Twee weken geleden een auto bij Luc gekocht. Goed geholpen en prima personeel. Ben zeer tevreden.

Vriendelijk en goed geholpen

Prima geholpen met de aankoop van mijn fiat panda!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn en goed advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en betrouwbaar advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al ruim30 jaar klant bij dit bedrijf. Altijd goed en vriendelijk geholpen. Eerlijke informatie over noodzaak en kosten van onderhoud en reparaties. Deskundig personeel en altijd bereid om mee te denken over de beste oplossingen. Nu weer met plezier mijn zoveelste gebruikte auto aangeschaft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en prettig geholpen aan een elektrische auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk ,Betrouwbaar een zeer goede service en een eerlijke inruilprijs \r\ndeze garage is een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf. Wij kregen een warm welkom en alles werd heel duidelijk uitgelegd. Echt een aanrader voor iedereen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en netjes geholpen bij de aanschaf van onze \"nieuwe\" Nissan Note. Ook nog een goede inruilprijs voor onze oude auto gekregen. kortom een betrouwbaar, net en goed autobedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, netjes en vlot

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, vergelijk de firma Beumer met de buurt super van vroeger maar dan nu voor auto\'s.\r\nOns kent ons, geen stropdas mentaliteit gewoon eerlijk en direct, geen mooie praatjes of aansmeer politiek.\r\nEn zou er een probleem zijn ga langs en het is in no time verholpen.\r\nTOP ZAAK

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne dealer vandaag me derde qashqai gekocht .goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met autobedrijf Beumer zijn, al vele, vele jaren lang, uitstekend. Vroeger al met \"de oude Beumer\", inmiddels alweer jarenlang met Luuk en de monteurs. Ook al woon ik inmiddels in Deventer, Beumer blijft \"mijn\" garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals mijn vader klant was bij \"Oude Luc\" ben ik al jaren klant bij \"Jonge Luc\". En dit naar alle tevredenheid. Vorige week mijn vijfde auto daar gekocht en deze werd zoals gewoonlijk weer top afgeleverd. Ook de service, raadgevingen en hulp voorafgaande de koop waren formidabel. Ook wordt er door Autobedrijf Beumer altijd een eerlijke inruilprijs gegeven.\r\nBij Autobedrijf Beumer ben je geen nummer zoals in menig autobedrijf maar daar kennen ze je echt als persoon. Dit geld voor al het personeel wat werkzaam is bij Autobedrijf Beumer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al sinds de eerste auto in 1987 vaste klant bij Autobedrijf L.D. Beumer en ook deze auto is weer keurig geleverd en naar volle tevredenheid. Al jaren volop vertrouwen in het vakmanschap en deskundige begeleiding van deze garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar je altijd voor elk probleem terecht kan. Er wordt altijd mee gedacht of je wordt direct geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke benadering, transparant en volgens mij \'eerlijk\'. Niet alleen \'de baas\' , maar ook alle medewerkers staan voor je klaar. Wij zijn al jarenlang klant bij Beumer en toen wij onlangs een andere auto wilden, heb ik overal gekeken, maar ik kwam toch bij MIJN garage terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf weer een nieuwe Qashqai we kunnen er weer tegen aan ! dank voor de goede service al jaren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb van de week mijn 3e auto gekocht bij auto bedr. Beumer in schiedam. Ik ben er heel blij mee. Ben uiteraard weer super tevreden. Top geholpen zoals altijd GEWELDIG echt SUPER

Over Autobedrijf L.D. Beumer