Helemaal top!

Was een prima ervaring. Kan het aan iedereen aanraden.

Laagdrempelige, professionele en zorgvuldige dienstverlening

Goede opvang, deskundige toelichting, tijdig en betrouwbaar.

Even wachten, even wachten...

4 uur wachten op bandenwissel en wintercheck is wel erg lang. Misschien de mogelijkheid: "Ik wil er op wachten" wat aanpassen? De service is goed, het personeel vriendelijk.

Kort, duidelijk en informatief over wat er is gebeurd.

Zeer behulpzame servicemedewerkster, duidelijk in wat de bedoeling is en informatief over wat er met de beurt is gedaan. Er mankeerde niets aan de auto dus dat scheelt weliswaar.

Snel klaar

Ik had om 10 uur een afspraak voor een kleine beurt voor m'n auto. Al na 1,5 uur was mijn auto weer klaar. Goede uitleg wat er gedaan moest worden.

Geweldig bedrijf, erg persoonlijk allemaal!

Fijn bedrijf!

Uitstekend bedrijf !

Alle medewerkers zijn bereid een stapje extra te zetten voor jou. Zelfs bij een overvolle agenda, vlak voor de vakantie, toch nog hun uiterste best doen om je te helpen! Klasse!

Prima bedrijf. Vriendelijk personeel.

We komen er al jaren. Prima bedrijf met vriendelijke personeel en goede service.

Altijd adekwaad geholpen

Iedere auto mankeert altijd wel wat. Of het een nieuwe, jong gebruikte of wat oudere auto. Het gaat er uiteindelijk om hoe het opgelost word. Bij Bergwerff gewoon goede ervaringen.

Keurig netjes geholpen

Wordt altijd correct geholpen .

Goed bedrijf.

Nette afhandeling van de afspraak. Onderhoud conform de richtlijnen uitgevoerd. Als toetje de auto door de wasstraat. Klasse.

De beste aankoopervaring ooit!

Wij zijn enorm goed geholpen door Dick Bergwerff tijdens de aankoop van onze auto. Geen opdringerige verkopers en ook geen loze verkooppraatjes. We konden zelfs zonder afspraak een testrit maken. Uiteindelijk een mooie deal kunnen sluiten en Bergwerff Automotive heeft er een vaste klant bij!

Degelijk en betrouwbaar

Ondanks onverwachte hoge rekening voor onderhoud toch goed kunnen schikken tot een oplossing.

Zeer klantvriendelijk en alles conform afspraak

Qua garage een absolute aanrader

Het leven is te kort, om een saaie auto te rijden !!

Vandaag gebruik gemaakt, van de uitstekende service van de heren en dames van Bergwerff. Een tussendoor beurt om van olie te wisselen van onze 5 serie en ondertussen heerlijke koffie en kundig advies verkregen op het gebied van aftersales. Vervolgens alles binnen 2 uur verholpen en de 5 serie keurig gewassen weer mogen ontvangen. Kortom; freude am fahren Waar het bij Bergwerff en BMW om draait !! Stel u zelf de vraag: Kiest u voor BMW als mobiliteit Kiest u voor uitstekende service Kiest u voor exclusiviteit Kiest voor een persoonlijk advies Kies dan voor Bergwerff !!

prettig

duidelijk, vriendelijk, vakbekwaam contact. ontvangst was prima, uitleg dito en fijne omgangsvormen.

Was wat ik normaal mag verwachten. Goed

Deze keer werd ik er door de garage op attent gemaakt dat ik mijn remblokjes moest vernieuwen. Dat gaf mijn screen trouwens ook aan. Netjes een afspraak gemaakt en gevraagd wat de kosten zouden zijn. Daar gewacht en een lekker bakje koffie gedronken en wat gekletst met dhr Bergwerff zelf. Na ongeveer 90 min een schoon gewassen auto mee terug gekregen.

Uitstekend!

Zoals gebruikelijk was alles weer goed geregeld en in relatief korte tijd gerealiseerd!

Bij Bergwerff werd ik enthousiast en professioneel te woord gestaan.

Aankoop en aflevering lieten niets te wensen over.

Klasse.

Wij zijn heel blij met de nieuwe BMW alles er aan is mooi rijdt fantastisch super auto.

service-gericht

gemakkelijk een afspraak maken informatie over uitgevoerd onderhoud

Betrouwbaar

Ik héb nog steeds een goed gevoel bij deze zaken.

Super service!

Kwam binnen met een kapot gereden voorband. Supersnel weer op weg geholpen. Korte lijnen en vriendelijke receptie en chef werkplaats. Alle lof voor Bergwerff!!