Prima en toch jammer

In principe was dit een hele positieve ervaring. Goede service, snel, zakelijk, helemaal goed. Zo jammer dat een simpele afspraak niet wordt nagekomen. We hadden afgesproken om de auto af te leveren met een volle tank i.p.v. de standaard 20 liter. Na het wegrijden zag ik dat de tank voor ongeveer 70% gevuld was. Jammer.

Auto werd netjes afgeleverd en zonder discussie werden zo alle 4 de banden vernieuwd. De voorbanden waren vernieuwd bij afhalen en de 2 achterbanden waren niet volgens afspraak gedaan. Ze komen de auto ophalen, 2 nieuwe banden erop en brengen de auto weer thuis!

In een woord alles voelde goed

Vooraf goede info door Dick. Tevreden met de aangeboden inruilprijs Geen koehandel Prettig ontvangen Bmw binnen de afgesproken tijd afgeleverd Tevreden Bedrijf geeft goed gevoel Dick Bedankt

top ervaring

BMW i4 gekocht goede voorlichting prima inruilprijs gekregen vriendelijke en professionele afhandeling. Een tevreden klant

kort en zakelijk met kennis van de bolides

gigantisch bedrijf met een enorme keuze aan bolides. ben keurig geholpen, zowel met terugkoop van mijn vorige auto als met de aankoop van de huidige auto. kort en zakelijk, daar hou ik ook van. ze doen wat ze beloven, zeer degelijk bedrijf

Prima aan een fijne Z4M Coupé geholpen

Op InterClassics was me de witte Z4M Coupé van Bwergwerff al opgevallen, het viel de verkoper kennelijk ook al op dat ik de auto goed bekeek en een aantal dagen later benaderde hij mij met de boodschap dat hij de auto met alle plezier voor me wilde reserveren. Pro-actief zonder opdringerheid, prima! Uiteindelijk ben ik in Gorinchem poolshoogte gaan nemen en gaan proefrijden en daar bleek de auto aan alle voorwaarden te voldoen: tellerstand onder de ton, van eerste eigenaar, lagerschalen vervangen (is aan te raden bij het naderen van de 100.000) en de prijs was heel schappelijk vergeleken bij de rest van het aanbod. Zeker omdat hij met een complete servicebeurt en een jaar (!) garantie en werd geleverd.

Met Dick Bergwerff super begeleiding vanaf eerste contact tot aflevering auto!

Vanaf de eerste bezichtiging van de auto die me interesseerde tot over de verkoopsonderhandelingen tot aflevering van gekochte auto: alles wat beloofd was door Dick werd ook gedaan. Het ging om een tweedehandswagen die afgeleverd werd zoals een nieuwe: tiptop in orde. Mijn volgend groot onderhoud gaat daar ook gebeuren. Bergwerff verdient het volste vertrouwen.

Goede ervaring

Prima bedrijf. Snel en correct. Vriendelijke mensen. Prima communicatie.

Fijne service en vriendelijk!!

Bij binnenkomst kreeg ik direct een kopje koffie of thee aangeboden, ik had een afspraak voor een proefrit gemaakt en toen ik aankwam kreeg ik direct de sleutel in mijn hand en mocht ik een stukje rijden. Vervolgens na de proefrit hebben we onder het genot van nogmaals een kopje koffie gesproken over de auto. Uiteindelijk heb ik de auto gekocht en werd de auto netjes op orde gemaakt voor aflevering. Ik heb een zeer fijne ervaring gehad met dhr. Bergwerff. Nogmaals bedankt! En we zien elkaar weer!

Perfecte ontvangst, leuke gesprekspartner en afhandeling

Mijn 1e kennismaking vanuit het verre Drenthe was heel goed. Ontvangst, uitleg en afspraken werden goed nagekomen en de service incl. brengen van de auto was perfect. Een aanrader. Als dank een "Drentse" krentewegge gegeven, geniet er van samen!!

we waren super ontvangen en te woord gestaan

auto in prima staat afgeleverd met een leuke verrassing .

Mooie auto's en goede service

Zeer tevreden over mijn BMW 330e touring, fijn geholpen door Thijs en collega's. Alle afspraken netjes nagekomen en goede service.

Zeer Klantvriendelijk

Ik ben bij Bergwerff zeer vriendelijk , proffesioneel en behulpzaam geholpen . enige minpuntje was de levertijd

Prima maar zeker niet goed.

Auto komen bekijken vreemd merk voor een bmw specialist maar goed. De auto was weg gestopt in een achterafje .. mee redenen alles naar wens afgesproken. 4 x gebeld met de vraag de auto vast terug te zetten naar fabrieksinstellingen zodat we de app vast konden koppelen en graag even helemaal opladen er moet een flink stuk mee gereden worden , 2 vrij eenvoudige vragen maar helaas na ophalen geen volle accu en de app nog steeds niet geregeld. Jammer want ook een vreemd merk occasion kan iemand naar uitkijken om te krijgen.

Prettige en flexibele mensen

Snel en efficient

Goede ervaring. Keuze was snel gemaakt en efficiënt afgehandeld! Dank je wel, Dick Bergwerff! Mary en Gary Johnson

BIjzonder prettige ervaring en blij met m'n nieuwe BMW

Vanaf de allereerste ervaring tot het overdragen van de sleutels van mijn nieuwe BMW, het hele proces bij Bergwerff is professioneel en prettig verlopen. Alleszins redelijke prijs voor mij oude auto gekregen, soepele onderhandelingen over mijn (bijna) nieuwe auto en gedurende het gehele traject snel een vakkundig geholpen met vragen over mijn nieuwe auto. Dit was voor mij de eerste ervaring met Bergwerff en ik kan ze van harte aanbevelen aan toekomstige klanten.

Prima service, vriendelijk geholpen.

Onze eerste ervaring met Bergwerff. En die was prima te noemen. Afspraken zijn goed nagekomen, goede service, vriendelijk (en zeker niet opdringerig vanuit verkoop) geholpen. Kortom, alles wat ik van een bedrijf als dit verwacht. Ga zo door!

Prettig bedrijf met kwaliteit en klantenservice in het vaandel

Onlangs mijn tweede BMW bij Bergwerff gekocht. Evenals drie jaar geleden was het een prettige ervaring en verliep alles tot en met de aflevering vlekkeloos. Alles netjes afgeleverd en compleet zoals beloofd. Deze BMW dealer heeft een enorme keus aan modellen; nieuw, gebruikt en oud. Het staat daarom wel regelmatig stampvol auto's en ik vraag me telkens weer af wanneer ze gaan verhuizen naar een grotere lokatie. Maar je bent er altijd welkom. Maak even een afspraak en men neemt de tijd voor je. Onder de voor-mij-bekende BMW dealers is Bergwerff favoriet.

Zorgvuldig en goed

Contact met Arné over aankoop van de auto verliep goed en zorgvuldig. Je merkt het gelijk iemand ook echt een autoliefhebber is. Goed meegedacht over een aantal opties en bij de aflevering werd de tijd genomen om alles goed uit te leggen.

Prima ontvangst en service.

Arne was zonder meer erg vriendelijk, zakelijk en altijd bereid om je te informeren. Reageert snel en vakkundig. De overdracht was prima geregeld. Puntje van kritiek: Heb 3 weken moeten wachten op aflevering. Beetje jammer. Was de ombouw van de garage werd mij vooraf medegedeeld.

Van A t/m Z blijkt dat de klant gewaardeerd wordt

Ondanks dat de zaak momenteel verbouwd wordt en er dus beperkingen zijn qua uitstraling en mogelijkheden, wordt maximaal geprobeerd om ervoor te zorgen dat de klant hier geen hinder van ondervindt. Wij hebben recent, op basis van eerdere ervaringen, onze tweede auto bij Bergwerff aangeschaft en ook nu zijn onze ervaringen weer TOP. Zowel tijdens het gesprek om tot zaken te komen, de aflevering en de kwaliteit van de auto. Ook de aftersales spreekt tot de verbeelding.

Uitstekend geholpen door Arne

Goede service gerichte organisatie. Zeer klantgericht, voor mij een aanrader.

Heel plezierig geholpen door dhr. D. Bergwerff

Prettig zaken doen.

Ik denk goed

Mooie plaats om een bmw tekopen nette afhandeling fijne verkoper Arne’ geen drie delig pak