Prima service, ik kon er op wachten

Op tijd, ruitensproeier vloeistof bijgevuld als service

Fantastische verkoper Sander

Sander hoort de wens van de klant en probeert daar zo goed mogelijk aan te voldoen. Altijd bereikbaar en een hele fijne verkoper.

Welkom

Een bedrijf met klasse. Zo behandelen zij je ook.

SNELLE OPSPORING VAN HET PROBLEEM

Probleem snel gevonden en opgelost, daarna weer vrolijk op reis

Super tevreden!

Hartelijk dank voor jullie snelle hulp! Groeten van fam. Suanet

Onderweg in het weekend indicatie lekke band. Bergwerff heeft ons op zaterdag geholpen met vervangend vervoer en maandag auto gemaakt. Geweldige service!

Heel goed

Zeer goed en kundig personeel werkplaats Wordt altijd snel en goed geholpen

bedroevend

Wij hebben onze auto 2 jaar geleden bij jullie gekocht, tot op heden nooit iets gehad. Wij hadden het gevoel dat we een stel zeurpieten waren, maar wij hebben één auto, die we ruim 4 weken kwijt waren, omdat de fa. Bergwerff door vakantie geen personeel had. Dit kan gebeuren, maar het kan dan niet zo zijn, dat een klant zonder vervoer komt te zitten, of heel veel geld kwijt is aan een huurauto. Wij hebben dergelijke situatie nooit eerder ervaren ook niet bij andere garages/automerken. Dan is het plegen van een telefoontje bijna erger als bellen met bv de belastingdienst. Het lijkt of en 500 mensen werken. terwijl men, als men zou willen, elkaar kan aanspreken zonder op te staan van de werkplek. Het terug bellen was eveneens een aanfluiting. Men wist nooit waarom het ging, telkens moest alles weer herhaald worden. Nu vermoeden wij dat de storing die wij hadden niet dagelijks voorkomt bij uw bedrijf. dit gaf veel irritatie helaas. Nee de fa. Bergwerff staat niet op nummer 1 bij ons.

uitstekende service van koop tot aflevering.

Eerlijke mensen die vertellen in welke staat je de auto koopt. Ik heb de auto ongezien gekocht. En deze is daarna 250 km verderop keurig afgeleverd. Dan blijkt dat alles klopt!! Fijn is dat anno 2022.

Goede service, recht toe.. recht aan!

Ontzettend goed geholpen door Sander. Meneer nam de tijd voor mij wanneer ik interesse had evenals wanneer de auto aangekocht was. Duidelijke uitleg van de auto en is bereikbaar voor vragen. Super ervaring. Tot over een paar jaar. Met vriendelijke groet, Thomas Vugts Restaurant Mász

al jaren trouwe client, niets dan lof.

al jaren trouwe client, niets dan lof.

Goede persoonlijk service

Fijn familiebedrijf met goede persoonlijke service en nette uitvoering van het autoonderhoud

Erg betrokken en kundige dealer.

Ik kom hier al meer dan 20 jaar en dat is niet voor niks. Eén aandachtspuntje zou zijn dat (omdat ze veel 'young-timers' verkopen) voor klanten met een minder dikke portemonnee of die niet in een lease auto rijden, een aangepast reparatie- cq montage-plan in het leven wordt roepen. Daarmee bedoel ik dat ik bijv. geen behoefte heb aan (en mijn oudere BMW ook niet) die mega dure smeerolie of voor de hoofdprijs bijgevulde ruitensproeier vloeistof. Voor de rest dus een prima bedrijf met ook een meedenkende en vriendelijke balie.

Zeer goede communicatie, fijn bedrijf om je auto te brengen.

Gewoon bellen afspraak maken, no nonsens. Alles werd netjes overlegd. Blijft zeker mijn BMW dealer.

Tevreden over uitvoering

Strip is vervangen ipv spuiten en dat is prima. V.w.b. de airco is alles gemeten en zijn er geen bijzonderheden. Toch ervaar ik het anders maar om die weg te nemen is het voorstel om een twee uur durende meting te doen. Maar wanneer, daar is verder niet meer over gecommuniceerd.

Prettig en goed contact, na aankoop en onderhoud van de auto.

Jaren geleden een afspraak om naar een gebruikte BMW Z3 bouwjaar 2002 te kijken, bij aankomst stond de auto en verkoper klaar om ons te ontvangen keurig alles besproken en het was lekker weer en kregen advies om maar even een blokje rijden, daarna hebben verder e.e.a. besproken en de auto gekocht. De auto is altijd na de koop in onderhoud geweest bij Bergwerff ondanks er door mij wel ca. 45 minuten moet worden gereden. Vooraf werd er een afspraak gemaakt van tijdstip aankomst, na aankomst werd ik altijd keurig ontvangen met een koopje koffie en de monteur stond klaar om het onderhoud of reparatie uit te voeren. Ook kon ik tijdens de werkzaamheden kon ik vragen stellen en deze werden door de monteur keurig en duidelijk uitgelegd. Auto gekocht 2010 en heeft nu 2022 de 100.000 km overschreden en rijd nog perfect en is nog in zeer goede staat.

Prima betrouwbaar bedrijf

Ik werd goed geholpen door Dick Bergwerf. Alles van de nieuwe autowereld goed uitgelegd . Hijnam de tijd voor mij.

Betrouwbaar

Heel goed

Super goed

prima geholpen, bedankt

prima geholpen, goede service

Sander is de vakman die zorgt voor de ultieme koopervaring !

ben uitstekend geholpen bij aankoop van mijn volgende BMW , alles was tot in de puntjes geregeld en auto op tijd afgeleverd waarbij de verwachtingen werden overtroffen. Sander is een prettige no nonsens verkoper die zijn vak verstaat en wil dat het goed is zonder tijd te verdoen aan wat er niet toe doet. kom zeker terug voor volgende BMW

Goede service, fijn geholpen....

Goede service, fijn geholpen....

Goed gezellig en eerlijk bedrijf

Ik heb het hele aankoop proces als zeer vriendelijk, eerlijk, en oprecht ervaren. Ik zal jullie zeker bij mijn vrienden en kennissen die op Oekraïne zijn naar een BMW aanbevelen. Je wordt niet gepused en hebt het gevoel dat je alles zelf in handen hebt. Supper

Zeer tervreden over Bergwerff en mijn aldaar gekochte M4.

Prettige ervaring. Netjes en kundig geholpen door Sander!