• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een teleurstellende ervaring bij een \"collega-Fries\", op de terugweg langs Bergsma gereden om de 350 km niet voor niets te laten zijn.\r\nKleine garage, veel aanbod.\r\nSprak mij in 1e instantie niet aan, teveel kleine beschadigingen die sommige leaserijders voor lief nemen.\r\nTijdens het nuttigen van een kopje koffie opeens oog laten vallen op BMW. Daar kwam ik helemaal niet voor, maar de jonge echter zeer enthousiaste verkoper kon mij toch overhalen tot een proefrit. Zelfs vlak voor sluitingstijd nam hij uitgebreid de tijd voor mij, en is zijn werkdag met ruim 3 kwartier uitgelopen.\r\nMooie deal gekregen, en als ik twee dagen later geen andere had gekocht was het je waarschijnlijk ook nog gelukt mij binnen te halen. Goed gedaan !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In augustus 2018 een Ford Fiesta uit 2013 gekocht bij Autobedrijf Bergsma Joure. Inmiddels heb ik er bijna 20.000 kilometer mee gereden. Niets op aan te merken, geen enkel probleem gehad. De auto rijdt prima. Zeer tevreden met deze aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ofschoon Joure 180km van onze woonplaats is verwijderd hebben wij daar toch een auto gekocht. De reden was natuurlijk de prijs, maar vooral ook het eerste vertrouwenwekkende contact. Tijdens het op locatie kopen van de auto werd dit nog meer bevestigd! Er bleek na de koop een probleem te zijn met het navigatiesysteem. Er werd op afstand (door Edwin) veel moeite gedaan om de zaak op te lossen...en met een positief resultaat! Kortom: daar kan men met een gerust hart naartoe rijden om een auto aan te schaffen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1,5 jaar geleden hier een Opel Astra Sports Tourer 1,7 Diesel gekocht .\r\nKeurig behandeld en keurig gehandeld , no nonsense mensen , 150 km gereden vanuit het midden des lands .\r\nEn niet voor niets , inmiddels 65000 km probleemloze km \'s er op zitten .\r\nDikke pluim voor Bergsma !

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laagdrempelig, snel, vakkundig en goed geprijsd!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog nooit zo belazerd als bij deze garage. Prijsopgave klopt van geen kant, 200 euro duurder zonder overleg. Smoesjes en praatjes, lulverhaaltjes van deze mensen. OPLICHTERS! Al 30 jaren lang bij verschillende garages gezeten, nog nooit zo bedonderd als hier. Wat een leugenaars en oplichters!1

Geachte, Wij betreuren de negatieve review die u op internet plaatst van ons bedrijf. Wij houden ons graag bij de feiten. U heeft uw auto aangeboden voor Apk en groot onderhoud. Tijdens het groot onderhoud is er geconstateerd dat het koelwaterthermostaathuis lekt en deze eventueel vervangen dient te worden. Aangezien deze niet op voorraad was bij Ford is er met u een vervolg afspraak gemaakt. De monteur heeft u toen ook een prijsindicatie gegeven. Aangezien er veel componenten moeten worden verwijderd is dit een reparatie met een open eind. Het kan mee en het kan tegen zitten. De monteur heeft met u besproken dat het totaal van onderhoud en reparatie een heel eind richting de € 500 a € 600,- gaat. Uiteindelijk is het € 585,- geworden. Wat mij persoonlijk bevreemd is dat u aangaf dat de radio(beveiliging) het niet meer deed ( ivm demontage accu) en er geen code in het boekje stond. Wij hebben als service de code opgevraagd (€25) en deze voor u geprogrammeerd. Toen was u uitzonderlijk blij en gaf mij zelfs nog een hand. En nu spreekt u ineens van oplichting........Wij zetten er een punt achter. Succes verder. Mvg Bergsma Joure.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke ontvangst en sympathiek bedrijf waar vader en zoon werkzaam zijn. Ik heb een heel positieve indruk gekregen van autobedrijf Bergsma. Zij zijn beslist de positieve uitzondering in de occasionhandel en hebben een duidelijk en eerlijk verhaal zonder bla-bla. Een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk zaken doen bij nuchter Fries bedrijf. Heldere communicatie. Na een proefrit was de deal dan ook snel rond. Uitstekende koffie !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf start begint met website en geprikkeld worden door de juiste auto voor de juiste prijs. Dan de persoonlijke ontvangst en deskundige informatie. klopt dat allemaal en is de koffie ook perfect dan kan het tot zaken doen komen. Dat was het geval bij mij en daarom rij ik sinds een paar uur in een andere auto. En nu mag de auto het waar gaan maken met wat over hem verteld is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No-nonsense garage zonder gladde verkooppraatjes!\r\n\r\nJe krijgt rustig de tijd om de auto te bekijken, zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. Wij kregen de mogelijkheid om de auto mee te nemen voor een fatsoenlijke proefrit, en bij een garage van een kennis op de brug te zetten, en na te laten kijken.\r\nPrijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en er is zeker ruimte voor onderhandeling. Een eerlijke inruilwaarde voor onze auto gekregen, en de nieuwe (gebruikte) auto werd geleverd met nieuwe distributieriem/waterpomp, nieuwe apk en kleine onderhoudsbeurt.\r\n\r\nAutobedrijf Bergsma Joure heeft naar mijn mening niks te verbergen en komt over als een eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf perfect, prima medewerkers en altijd een oplossing voor problemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service of het nou om het kopen van een auto gaat of voor het onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk bedrijf. Geen onnodige gladde verkooppraatjes. Duidelijke communicatie.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto inruil slaat nergens op hoe ze op de prijs komen.\r\nIedereen kan taxateur worden.

Geachte. Jammer dat wij er zaterdag niet uitkwamen. U huidige Renault clio diesel uit 2010 staan op autotrack te koop tussen de € 4000/4750 euro. Uiteraard zijn dit verkoop prijzen. Ons bod van € 4000 op uw auto is volgens ons dan ook meer dan voldoende. U mag het daarmee niet mee eens zijn, dan doen we geen zaken. Maar om dit nou als negatieve review over ons bedrijf te plaatsen…………..tja het zal er bij horen anno 2018. O ja, afgelopen twee dagen nog 5 auto’s ingeruild waaronder eentje die hem ook aangeboden(en op locatie getaxeerd) heeft op de welbekende landelijke opkoop sites. Blijkbaar bieden wij toch niet zo slecht. Wij hopen dat u ergens anders wel u gewenste bedrag heeft gekregen. Met vriendelijke groet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positie echter achter af minder tevreden over de informatie die gegeven is. er is verteld dat er een nieuwe moter in de auto is ge plaatst. maar er is niet verteld dat deze nieuwe moter ouder is dan dat de auto zelf is.

Geachte heer van der Werf. Hallo Peter. Vreemd dat u dacht dat er een hagel nieuwe motor in u auto gemonteerd is. Allereerst denk ik dat dit type niet meer nieuw te leveren is, en als het wel zo is de aanschaf van deze motor 2x zo duur is als de aanschaf van u gekochte auto. Omdat wij de motor van de Renault Clio niet vertrouwden hebben wij gekozen om voordat deze in de verkoop kwam te vervangen voor een gebruikte motor. Dit is u ook gezegd. Ik heb het nog even na gekeken maar u auto heeft 180dkm gereden en uw huidige motor 160dkm gedraaid, uiteraard hebben wij wel een nieuwe distributieset, olie en bougies e.d. gemonteerd. Excuses voor de verwarring en toch bedankt voor de positieve review. Groeten Edwin

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geholpen zeer vriendelijk en geen kletskoek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren verzorgt Autobedrijf Bergsma het onderhoud van mijn auto. Mede hierdoor maak ik al mijn kilometers zonder zorgen, en dat tegen acceptabele tarieven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij dit bedrijf een prachtige auto gekocht. Ik werd zeer professioneel geholpen en helemaal niet opdringerig. Ik zou hier zeker weer heen gaan als mijn auto aan vervanging toe is.

Over Autobedrijf Bergsma Joure