Goede en snelle service

De service is goed en snel, afspraak is zo gemaakt en het papierwerk is ook zo gedaan

Goede service in deze lastige tijd.

Hier weten ze hoe ze met een klant moeten omgaan. Voortreffelijke dienstverlening, vriendelijk en correct. Bovendien betaalbare auto’s. Ondanks een kleine tegenvaller op de terugweg ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en de manier waarop de heer Van Bergen met die tegenvaller is omgegaan, verdient een pluim.

Perfecte service en goede auto's

Afgelopen week heb ik bij Arno een bedrijfswagen gekocht. De eerste indruk was goed en vanuit daar is het alleen maar beter geworden. Een proefrit was geen probleem en ik mocht de auto ook uitgebreid op de snelweg testen. Onderhoudsboekje, NAP en keuringsrapport waren allen netjes aanwezig. Zo blijkt dat hier met zorg in auto's wordt gehandeld. Naast een goede handelaar is Arno ook een heel prettig persoon waar menigeen zich goed bij zal voelen. Geen jasje dasje met duur geklets, maar juist no-nonsense en heel persoonlijk. Kortom: Als je een goede en onderhouden occasion wilt kopen waar je nog lang mee vooruit kunt, dan is dit hét adres!

Zeer goede service

Heel klant vriendelijk! Goede service met afleveren van auto's.

Ongeveer een maand geleden heb ik bij Arno een occasion gekocht. Aan de bumper was schade (ontstaan bij vorige eigenaar) en bij navraag kon dit voor een net prijsje worden gerepareerd. Ook andere tekortkomingen werden verholpen, zonder problemen. Hoewel ik officieel geen garantie had werd, toen ik een storingsmelding kreeg, onmiddellijk aangeboden de fout uit te lezen en indien mogelijk dit te verhelpen. De oorzaak was echter toch vrij complex, dus werd de auto nader onderzocht en kreeg ik zonder meer een leenauto mee. Na 2 dagen was de oorzaak gevonden en werd dit opgelost, zonder een cent onkosten aan mij te verrekenen. Dank je wel Arno voor deze geweldige service.

Een supper leuk bedrijf

Hele aardigen mensen en alles top

Zeer zeer goed

Zonder vragen 4 nieuwe banden, dat vond hij zelf nodig. Ik heb een zeer goed gevoel over de aankoop die ik gedaan heb

Aardige verkoper met verstand van zaken

Super geholpen en nette occasions, tegen schappelijke prijs. Aanrader!!

Correct en duidelijk

Correct

Goed en niet te veel bla bla

Gewoon goed Niet te opdringerig

erg prettige omgang en prima service

Arno is een prettig persoon in omgang, zonder poes pas en eerlijk en uitstekende service en komt afspraken na. Hier kun met een gerust hart een auto kopen

Netjes,vriendelijk behandeld.

We kregen ruim de tijd om een auto uit te zoeken,proefrit mee te maken,en om wat vragen te stellen.Er waren auto s in alle prijsklassen te bekijken. Ik vind het wel jammer ook omdat we een oudere auto kochten dat er geen garantie opzit.3 maanden was al mooi geweest.

Klantvriendelijk en zakelijk 'to the point'.

De afhandelingen van een auto kopen en de vorige inruilen zijn soepel verlopen. Eventuele achteraf aan het licht komende gebreken wordt goed op gereageerd en zonder probleem opgevolgd.

Klantvriendelijk, goede service, maakt een zeer betrouwbare indruk

Prettig en eerlijk zaken gedaan

Eerste telefonische kontakt was al prettig. Daarna op bezoek geweest. Prettige en vriendelijke ontvangst. Eerlijk en prettig zaken gedaan. Bij het ophalen duidelijke uitleg van de auto en waar gemaakt wat er beloofd was. Kortom zeker een aanrader

Prima bedrijf om een auto te kopen!!

Keus genoeg. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de volgende auto ga ik hier zeker weer kijken! En lekkere koffie ;-)

Super, compleet en een goede deal!

Arno is een prettige verkoper die op ieder moment van de dag beschikbaar is. Mede doordat wij van "ver" kwamen zorgde Arno voor aangepaste openingstijden. Kortom zeer klantvriendelijk. Super tevreden over onze koop! Op naar vele veilige kilometers.

Top service!

Ik heb onlangs een hele mooie auto bij hem gekocht! Arno was een prettige onderhandelaar! Hij dacht mee in oplossingen en ook het verstrekken van een leenauto voor zo lang er nog wat aan mijn nieuwe auto moest gebeuren was geen probleem. Het is vriendelijke man waar je zeker erg goede zaken mee kan doen! Kortom top service.

Goed geholpen.

Zeer goed !

Zeer goed geholpen. Vriendelijke benadering. Nette onruilprijs

Aanschaf van een mooie betaalbare occasion !

Via een collega bij Arno van Bergen terecht gekomen en een bijzonder mooie occasion aangeschaft. Arno is een vriendelijke man die weet waar hij voor staat, service en klantvriendelijkheid staan bij hem hoog in het vaandel ! Een aanbeveling waard !

Geweldig !!

In mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik bij Arno van Bergen terecht. Mooie auto's, mooie showroom waar ik mijn nieuwe auto vond. Het was heel prettig zaken doen met Arno. Geen opdringerige verkooppraatjes en alle tijd om de auto goed te bekijken. Proefrit maken was geen probleem. Arno kwam alle gemaakte afspraken na en de auto werd volgens afspraak keurig afgeleverd. Dat geeft een gevoel van vertrouwen. Kortom een hele fijne ervaring om hier een auto aan te schaffen en zaken te doen met Arno.

Goede servive en vriendelijk

Aangenaam contact.

Het was een pretig en zakelijk contact.