Goede,vriendelijke service,en komt de afspraken meer als na.

Mooie auto, mooie prijs

Vandaag een heel mooie Ford Ka bij Autobedrijf van Bergen gekocht. Na een eerdere proefrit wat geheel in vertrouwen ging met Arno hadden we besloten om deze te gaan kopen. Er is een nieuwe apk op gekomen en uit voorzorg zijn de voorste schokbrekers vervangen zonder meerprijs. Arno is vlgs ons een man waar je niet met mooie verkooppraatjes een auto kan kopen. Wij zijn blij en hopen nog veel veilige kilometers te mogen maken in deze heel mooie Ka Titanium. Loek en Jose Venray

Beter kan niet.

Na vele teleurstellende autoverkopers (helaas zijn fatsoenlijke verkopers steeds moeilijker te vinden) vonden wij Arno via een advertentie van een auto die we op het oog houden. Wat een genot om hier een auto te kopen. Gewoon eerlijke informatie, een rondje rijden op basis van vertrouwen en er werd nog gelachen ook. Niet vanzelfsprekend is onze ervaring! Ondanks dat ik mijn enthousiasme niet kon onderdrukken was er zelfs nog wat ruimte om te onderhandelen. Al met al een top ervaring, je geeft toch een hoop geld uit (voor ons doen dan ;)) en het is fijn als er dan iemand voor je staat die dat respecteert en er serieus mee om gaat. Dank je wel Arno!

Vriendelijk en fijn in de omgang

Klantvriendelijk Prettig zaken doen Goede service Goede kwaliteit auto

Aardige betrouwbare eigenaar

Garage v Bergen heeft echt leuke goede auto’s met eerlijke prijs

Erg fijne garage met prettige manier van omgang.

Vanuit Friesland de reis gemaakt naar deze garage, vooral omdat de reviews goed waren en omdat ze een auto hadden staan die ik wel wilde. Bij aankomst hartelijk ontvangen en konden we rustig de auto bekijken De deal snel kunnen sluiten voor een prijs die voor een ieder fijn was. Erg lekkere koffie en je krijgt leuke sleutelhangers erbij. Op de terugweg wat kleine probleempjes met de nieuwe aankoop maar niks schokkend. Contact gehad met de garage en die konden ons ook gerust stellen. Erg fijn want bij veel anderen krijg je vaak niet eens een reactie. Kortom, een garage waar je met een fijn gevoel je auto kan kopen

Zeer betrouwbaar en uitmuntende service

Veel lof voor Arno van Bergen en zijn gelijknamig autobedrijf. Deze man heeft niet alleen hart voor de zaak maar ook hart voor de klant. Vriendelijk en eerlijk. Een week geleden een mooie Seat op de website van Arno gezien. De zeer goed beoordeelde reviews van vorige klanten van Arno op Klantenvertellen.nl gaven mij een goed en betrouwbaar gevoel en heeft mij doen besluiten de auto te gaan bekijken en een proefrit te gaan maken. Er stond mij een prachtige auto te wachten, meteen een proefrit gemaakt en de auto gekocht. Arno werkt op afspraak en neemt hierdoor alle tijd voor de klant, koffie erbij en heb nog alle verzekeringszaken bij Arno op kantoor mogen regelen. Echter, op weg naar huis, ontstond er een defect aan de auto waarbij het niet verantwoord was om verder mee naar huis te rijden. Arno gebeld, die juist op het punt stond om een lang weekend vakantie te gaan genieten. Arno boodt meteen alle mogelijke hulp aan zoals een leenauto en Arno stelde me meteen gerust dat ik mij geen zorgen hoefde te maken, het zou allemaal goed komen, hij zou de auto z.s.m laten nakijken en repareren. En zo geschiedde ook. Arno is een man van zijn woord, na 1 week had ik mijn Seat terug, gerepareerd en geweldig goed rijdend Het betrof hier niet zomaar een kleine reparatie, Arno heeft dit alles perfect opgelost en daar had ik van begin af aan vertrouwen in. Arno verkoopt goed onderhouden auto's met weinig gereden kilometers en ik kan iedereen, die op zoek is naar een betrouwbare occasion en betrouwbare service, adviseren om bij Arno van Bergen een auto te kopen, daar zult u geen spijt van krijgen.

Super fijne ervaring

Goed geholpen, eerlijk en betrouwbaar. Echte aanrader om hier je auto te kopen

Gewoon goed en klantvriendelijk.

Hadden gebeld voor een afspraak, werden meteen geholpen en mochten een stuk gaan rijden. Naderhand meteen geholpen met op naam zetten en afhandeling. En goeie koffie, ook zeer belangrijk.

Fijn autobedrijf!

Ontzettend aardige man, denkt mee en flexibel. Top!

Relaxed en goed.

Arno geeft je de ruimte om rustig, zelf, een auto te ontdekken. Daarnaast neemt hij verantwoordelijkheid voor evt. problemen en lost hij het tijdig op (panoramadak dat niet werkte).

Fantastisch geholpen! Zeer degelijke verkoop

Zeer degelijke auto gekocht voor een zeer nette prijs. Zeer duidelijke en goede informatie inzake de auto zelf. Toen ik met de trein kwam om de aankoop af te ronden en met mijn nieuwe aanwinst naar huis te rijden werd ik zelfs van het station opgehaald door de garagehouder. Dat noem ik nu eens service! Al met al beschouw ik het als een zeer prettige gang van zaken en ik ben zeer tevreden met mijn auto!

Een eerlijke autohandelaar

Erg vriendelijk geholpen. Een mooie Mitsubishi Grandis gekocht voor een goede prijs. Deze moest voor de aanschaf nog naar de garage voor controles en APK. De kosten die hieruit kwamen heeft Arno voor zijn rekening genomen. Hij zei dat ik wel veilig de weg op moet kunnen. Ik heb met andere autohandelaren veel mindere positieve ervaringen gehad. Voor mij was dit de reis naar Boxmeer waard.

Professioneel, goede communicatie en eerlijke prijs.

Auto die ik op het oog had zag er net zo uit als op de foto's. Geen verassingen bij aankomst. Heel blij mee. Arno reageert snel op vragen die ik vooraf had snel en kundig via whatsapp.

Eerlijk autobedrijf, vriendelijke eigenaar

Nette zaak met vriendelijke eigenaar. Na proefrit gemeld dat de achter demper lek was en die is ook gelijk vervangen. Auto is netjes van binnen en buiten gereinigd. Ook voor een wat oudere auto in een lage prijsklasse wordt je serieus genomen en voel je je ook klant.

Zoekende naar een goede occasion kwamen we bij Arno van Bergen in Boxmeer terecht. Aldaar een prima vervanger van onze vorige auto gevonden. Vriendelijke eigenaar, service prima, snelle aflevering van de auto. Best wel een aanrader.

Betrouwbaar

Leuke Ignes gekocht. Goede en betrouwbare auto. Met garantie en prima service.

Het is een goed en eerlijk bedrijf

Goede ervaring met Arno vriendelijke mam goede service

netjes behandelt

Super garagebedrijf.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Strikt eerlijk en betrouwbaar. Komt zn beloftes na. Zeker een aanrader om een auto te kopen. Toppie.Ga zo door. Ben en Mi

Supers service

Super service Leuke auto’s voor een betaalbare prijs Snel tot onderhandelingen gekomen Goede prijs voor aankoop en inruil Konden zo maar een test ritje maken zonder gegevens achter te laten Het voelt wederzijds vertrouwd We komen graag bij Arno van Bergen

We zijn goed geholpen en kregen een hele goede service. Alles werd netjes geregeld omtrent de auto.

Geweldige service

Fijne rustige man,straalt eerlijkheid uit,geeft hele fijne service en komt mensen echt tegemoet. Een aanrader om daar een auto te kopen

Rustig op het ongedwongen kijken, vergelijken en beslissen.