Aanschaf van een mooie betaalbare occasion !

Via een collega bij Arno van Bergen terecht gekomen en een bijzonder mooie occasion aangeschaft. Arno is een vriendelijke man die weet waar hij voor staat, service en klantvriendelijkheid staan bij hem hoog in het vaandel ! Een aanbeveling waard !

Geweldig !!

In mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik bij Arno van Bergen terecht. Mooie auto's, mooie showroom waar ik mijn nieuwe auto vond. Het was heel prettig zaken doen met Arno. Geen opdringerige verkooppraatjes en alle tijd om de auto goed te bekijken. Proefrit maken was geen probleem. Arno kwam alle gemaakte afspraken na en de auto werd volgens afspraak keurig afgeleverd. Dat geeft een gevoel van vertrouwen. Kortom een hele fijne ervaring om hier een auto aan te schaffen en zaken te doen met Arno.

Goede servive en vriendelijk

Aangenaam contact.

Het was een pretig en zakelijk contact.

Goede service en klantvriendelijk

We hebben de auto vrij snel gekocht. Op weg naar huis toch wat problemen ondervonden. Gelijk gebeld en het wordt gewoon opgelost .

vriendelijk man

laat je rustig kijken.en als je interesse hebt. dan laat je het weten.

Top ! Betrouwbaar en Transparant.👍

Al vele jaren klant. Bijzonder tevreden. Zeer goede service !

Een aangename ervaring

Het bedrijf maakt een keurige correcte indruk. Een strak buitenterrein en een schone showroom. Een ruime keuze aan gebruikte auto's. De handelsvoorraad volgens internet sites is up-to-date. De medewerking van de eigenaar is optimaal. Ik kon er open zaken doen en faire voorwaarden afspreken. Afspraken werden nagekomen. Een uitnodigend bedrijf.

Vriendelijke no nonsense ontvangst, heldere en duidelijke werkwijze.

Arno en zijn bedrijf maken een betrouwbare relaxte indruk. Auto is exact volgens afspraak afgeleverd. Weggegaan met het gevoel dat je ook zonder garantie nog een luisterend oor zou vinden. Prima.

TOP fijn geholpen

Fijn en goed geholpen voor een eerlijke prijs

Eerlijk en open

Ik wilde mijn autoinruilen tegen een goedkopere, oudere auto. Eerst via mail geïnformeerd en snelle reactie terug. Volgende dag erheen gegaan en alles geregeld. Arno kwam met redelijk bod en ik ben blij met mijn andere auto. Goede service en nakomen van afspraken.

Vriendelijk en eerlijke service.

Werd goed geholpen door dit autobedrijf. Ook bij inruil een eerlijke prijs gekregen.

Open , eerlijk en transparant !

Een open en eerlijk en transparant betrouwbaar bedrijf ! Laag drempelig en vriendelijke behulpzame flexibele benadering !

Super geholpen!

We kwamen voor een Audi en vertrokken met een Volkswagen. Heel goed geholpen!

Goede service en vriendelijk te woord gestaan.

Onze eerste kennismaking met dit bedrijf. Werden vriendelijk te woord gestaan en afspraken werden goed nagekomen.

Op zoek naar een leuke, betaalbare, gebruikte auto terecht gekomen bij dit Autobedrijf. Auto ook gevonden en gekocht. De puntjes, welke nog opgelost moesten worden, zijn ook naar behoren afgehandeld.

Fijn bedrijf met vriendelijke eigenaar.

Zeer klant vriendelijk en problemen die kwamen allemaal opgelost. Niet opgegeven maar Arno wil dat het goed zou komen. Daar kunnen veel merk garages nog wat van leren.

Professioneel en goed geholpen

Goede service en afspraken

De auto die ik gekocht heb ben ik tevreden mee. Goede auto.

Super goed. Je word er super goed geholpen. Alles word goed geregeld. Het is gewoon een top garage om je auto daar te kopen. Ze zijn vriendelijk en meedenkend. Ben super tevrede