Zeer goede service !

Prettige ontvangst en gezellig geholpen met aankoop/inruil occasion. Na 2 maanden moest ik helaas een beroep doen op de garantie. Dit is netjes,snel en vakkundig afgehandeld. Het was prettig zaken doen met Gilbert. Zeker een bedrijf om bij terug te komen !

Vriendelijke mannen … deal snel gesloten

Via marktplaats bij deze jonge ondernemers terecht gekomen … Prijs kwaliteit verhouding is perfect en we kregen een eerlijke inruil waarde terug voor onze auto .. Zeker een bezoekje waard Wij wensen deze mannen dan ook goede zaken toe.. En wellicht tot ziens Graag Wytze en Jolanda

Alleen maar lof voor Gilbert en zijn team.

Super prettig contact gehad en bij vragen eerlijk antwoord en duidelijke informatie. Mooie goed verzorgde werkplaats en showroom. Auto keurig afgeleverd. Boven verwachting. Super bedankt!

Altijd een vriendelijk woord, jullie staan altijd klaar, ook de koffie. Heel makkelijk om een afspraak te maken.Gewoon een geweldig goed en kundig team dus.

Zeer vriendelijke garage

Vriendelijke garagehouder naar tevredenheid geholpen auto ingeruild voor een redelijke prijs. Zal in de toekomst als we weer een andere auto willen hebben zeer zeker naar de garage v d Berg terug gaan.

Nette garage

Goede service en super vriendelijk

Prima ervaring

Donderdag 10 maart onze New Beetle Cabrio gebracht voor de uitgebreide beurt inclusief poetsen. Zaterdag opgehaald. Auto stond ons in het zonnetje al tegemoet te glimmen. Prachtig. Naast de beurt ook laten uitlijnen, want het stuur stond wat scheef. Alles heel netjes afgehandeld. Vind deze beurt niet duur voor wat er allemaal gedaan wordt. Zeer goede eerste ervaring bij deze duidelijk competente en Beetle minded garage. Sympathieke eigenaars. Leuk gesprek bij een bakkie koffie. Ook al moesten we er 100 km voor rijden, het is het zeker waard. Overweeg zelfs om volgend jaar voor alleen de APK (rij maar 6000km per seizoen) opnieuw hier naar toe te gaan. Kortom zeer aanbevelingswaardig.

Top service ervaring, denken met de klant mee

Net na 't einde van de garantie word 't mankement toch kosteloos hersteld. Zonder gezeur of poespas. Echt een hele fijne garage met hart voor de klant (en de auto). Hier is de klant nog koning, en dit is niet de 1e ervaring die wij hebben. Fijne benaderbare monteurs die je nog uitleggen wat 't probleem is. Dank je wel een team vd Berg. Fam Bos

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Van het weekend langs geweest, en super goed geholpen. Ze hadden er eigen geen tijd voor, maar maakte het even wel. En was snel opgelost. Nogmaals super bedrijf Henk

Prachtige auto gekocht! Geen gedoe, gewoon goede prijs, heel vriendelijk en eerlijk!

heel goed

Ik bracht de auto van mijn dochter voor een einde garantie check en kleine beurt. Werd ontvangen door de eigenaar met een bak koffie. Dit is de 2e auto die mijn dochter hier heb gekocht. Dit is een no nonsens garage. Wat hij zeg komt hij ook na. Dit is een garage waar je je auto kan wegbrengen of een auto kan aanschaffen. De eigenaar denk met je mee als je vragen heb over je auto of een aan te schaffen auto. Dit is een garage waar er nog maar weinig van zijn. Top bedrijf met top vakmensen.

Top garage en personeel

Ze zijn er nog de vakgarages met vriendelijk.personeel. open en transparant. Wim de monteur die mij hielp en ervoor zorgede dat ik binnen 10 min een proefrit kon maken. Gilbert en zijn vrouw zo vriendelijk. Toen ik de auto op kwam.halen een paar dagen later Een prachtig stel. Met nog passie voor de auto s en kopers.. ik zeg bedankt voor alles... Met vriendelijke groeten Rene Monster.

Topbedrijf!!!

De eigenaar/partner & zijn medewerkers staan altijd voor je klaar & proberen met jouw mee te denken. Ook als je budget wat lager is helpen ze je goed uit de brand. Iedereen krijgt hier dezelfde topservice :) Realistische inruilprijzen & snel weer onderweg.

Fijne service!

Ik heb hier een leuke fijne auto gekocht, aardige medewerkers en het voelde vertrouwd. Na het ontdekken van wat kleine gebreken achteraf, mocht ik langs komen en werd het vriendelijk en netjes opgelost. Blij met de Twingo!

Prima kwaliteit en service

Ik heb vorig jaar een Golf 7 gekocht. Aankoop en aflevering was heel netjes en de auto is fantastisch. Ook direct bij hen in onderhoud gedaan. Net zijn eerste beurt gehad en ook nu weer prima geholpen. Zelf online een afspraak ingepland en keurig op de hoogte gehouden. Je merk dat ze hart voor de zaak hebben en voor hun klanten. Fijn bedrijf, levert goede kwaliteit!

Uitstekend!

Erg goed geholpen, uitstekende service en vriendelijke mensen!

Betrouwbaar

Mooie auto gezien op internet bij een ander bedrijf hier 2 uur vandaan. Samen met vd Berg naar het bedrijf gegaan om een proefrit te maken. Beslissing genomen om de auto te kopen en zij hebben de auto opgehaald. Keurig netjes afgeleverd en goede communicatie naar mij toe. Al met al zeer tevreden met Garage vd Berg

Geweldig geholpen

Goeie service en niks is te veel Ze nemen echt de tijd voor je als je langs komt En er is natuurlijk altijd koffie klaar voor de klant Echt een aanrader om een auto te kopen bij van de berg Super ga zo door

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed geweest prima aankopen gedaan zoals nu ook weer in iedergeval zijn we ook nu weer blij met de Nissan service prima

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met fijne mensen die er werken. Goede service en ook belangrijk goede koffie

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto had een APK keuring nodig.\r\nDe monteur is de auto bij mij thuis op komen halen rond 09:00u. Ik vroeg aan de monteur hoe laat hij de auto weer terug kwam brengen vanwege mijn ziekenhuis bezoek aan het eind van de dag. \r\nHij gaf te kennen dat zij er voor zouden zorgen dat mijn auto ruim voor die tijd terug zou zijn.\r\nMijn verbazing was dan ook groot toen de monteur om 11:00u mijn auto weer kwam terugbrengen. Daar was ik erg blij mee.\r\nFijn een garage die met je mee denkt!\r\nTop!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, komen gemaakte afspraken na en zeer klantvriendelijk, doen net een paar stapjes extra. Zoals goede inruilprijs en vervoer voor mijn defecte auto en mezelf op dag van aflevering. Ben zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens houding, ze doen precies wat nodig is en dat is wat een klant wil en het advies is gratis!\r\n

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede ervaring, fijne verkoper, geen gladde praatjes. Voor het eerst dat ik niet het gevoel heb dat ik bij de de aanschaf en inruil van een personenwagen een poot wordt uitgetrokken.