Uitstekend!

Erg goed geholpen, uitstekende service en vriendelijke mensen!

Betrouwbaar

Mooie auto gezien op internet bij een ander bedrijf hier 2 uur vandaan. Samen met vd Berg naar het bedrijf gegaan om een proefrit te maken. Beslissing genomen om de auto te kopen en zij hebben de auto opgehaald. Keurig netjes afgeleverd en goede communicatie naar mij toe. Al met al zeer tevreden met Garage vd Berg

Geweldig geholpen

Goeie service en niks is te veel Ze nemen echt de tijd voor je als je langs komt En er is natuurlijk altijd koffie klaar voor de klant Echt een aanrader om een auto te kopen bij van de berg Super ga zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed geweest prima aankopen gedaan zoals nu ook weer in iedergeval zijn we ook nu weer blij met de Nissan service prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met fijne mensen die er werken. Goede service en ook belangrijk goede koffie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto had een APK keuring nodig.\r\nDe monteur is de auto bij mij thuis op komen halen rond 09:00u. Ik vroeg aan de monteur hoe laat hij de auto weer terug kwam brengen vanwege mijn ziekenhuis bezoek aan het eind van de dag. \r\nHij gaf te kennen dat zij er voor zouden zorgen dat mijn auto ruim voor die tijd terug zou zijn.\r\nMijn verbazing was dan ook groot toen de monteur om 11:00u mijn auto weer kwam terugbrengen. Daar was ik erg blij mee.\r\nFijn een garage die met je mee denkt!\r\nTop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, komen gemaakte afspraken na en zeer klantvriendelijk, doen net een paar stapjes extra. Zoals goede inruilprijs en vervoer voor mijn defecte auto en mezelf op dag van aflevering. Ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens houding, ze doen precies wat nodig is en dat is wat een klant wil en het advies is gratis!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede ervaring, fijne verkoper, geen gladde praatjes. Voor het eerst dat ik niet het gevoel heb dat ik bij de de aanschaf en inruil van een personenwagen een poot wordt uitgetrokken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 30 jaar goede ervaring met dit bedrijf.\r\nWeinig verloop van vakbekwaam personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit familiebedrijf neemt de tijd voor je, is vriendelijk en duidelijk in uitleg . Geen agressieve verkoop dus.\r\nWij voelden ons op ons gemak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Vriendelijke, behulpzame mensen die alle tijd voor je nemen en met je meedenken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fiat 500 gekocht bij dit bedrijf. Wij komen niet echt uit de buurt en hadden dus \'s ochtends gebeld of de auto er nog stond en of we een proefritje konden maken. Toen we \'s middags aankwamen stond de auto netjes klaar voor een proefritje. We zijn netjes geholpen en zijn erg tevreden met onze aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn ervaringen met dit bedrijf zijn alleen maar positief ben er jarenlang klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Word altijd hartstikke goed geholpen en dan maakt het niet uit wie ik op dat moment tref. Het zijn stuk voor stuk toppers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wordt vriendelijk en deskundig geholpen, goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, klantvriendelijk en geduldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen een jaar 4 auto\'s gekocht voor de hele familie. Ik ben hier altijd goed geholpen en de kundigheid en service is van zeer hoog niveau die je niet overal meemaakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door een spoedgeval kon ik niet meer verder rijden. Ondanks de gigantische drukte toch weer netjes geholpen. Hadden we er hier maar meer van....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is prima, service is echt heel goed. Er wordt goed gezorgd voor de klanten, goede voorlichting.